Ετοιμάζουν κάποιο τρόπο προστασίας των Superchrgers, ίσως και κάμερες. Θα παίξουν σίγουρα και μηνήσεις αν θα υπάρχει οπτικό υλικό. Σχετικά με τα οχήματα θα έρθει νέα OTA όπου το όχημα θα κορνάρει όταν βλέπει κάποιον κοντά του, και θα ξεκινά καταγραφή .
Επίσης, και μόνο για τα οχήματα Tesla καθώς δεν έχουν τρόπο να το κάνουν και στους άλλους κατασκευαστές, ετοιμάζουν μια λύση για να μην τσακώνονται στους Superchargerges ποιος έφτασε πρώτος. Και από ότι ακούγεται θα είναι κάτι σαν ψηφιακή σειρά προτεραιότητας, που μάλλον θα εμφανίζεται στη οθόνη ( αλλιώς πως; ). Πιθανότατα και να μην σε αφήνει να φορτίσεις να δεν έρθει η σειρά σου. Καλό ακούγεται. Αν έχεις να κάνεις με ούγκανα.
περιμένω να δω ποιος θα αρχίσει να πουλάει κιτ μετατροπής της εμφάνισης (έξω-μέσα) των Τέσλα σε άλλη μάρκα,
και όχι audi, mazda και τέτοια που είδαμε παραπάνω (αν και το παραπάνω "audi" από πίσω σε μπερδεύει προσωρινά),
αλλά κιτ μετατροπής σε κάτι κινέζικο άγνωστο πχ Yuangli,
με λίγα πλαστικά μέσα έξω και τα κατάλληλα σήματα, δεδομένης και της τάσης των κινέζων για αντιγραφή, λίγοι θα το καταλαβαίνουν
Δεν έχει νόημα η σύγκριση performance με LR, ακόμα και με ίδιες ρόδες.
Το λογισμικό στο performance έχει στόχο επιδόσεις, ενώ στο LR την αυξημένη αυτονομία.
Το λογισμικό επεμβαίνει ακόμα και στην στιγμιαία παροχή ισχύος στους κινητήρες.
Τέλος πάντων, τα 10 χλμ διαφορά στην συνολική αυτονομία είναι ασήμαντη. Εντελώς ασήμαντη.
Σε μικτή χρήση, μέσα στην πόλη κλπ, το LR σταθερά έχει σημαντικά καλύτερο efficiency από το performance.
Σημείωσε δε, πως το χαμηλότερο ground clearence του performance είναι σημαντικό "ατού" στην κατανάλωση, και παρ'ολα αυτά, η σύγκριση μεταξύ performance και LR βγάζει πάντα ξεκάθαρο νικητή το LR στο efficiency.
Είναι θέμα σοφτγουερ.
ΥΓ. Συμφωνώ πάντως με τα συμπεράσματά τους στο τέλος.