- Μηνύματα
- 24.713
- Reaction score
- 19.086
Κάτι σαν τις αναβαθμίσεις στα smartphone (κι όχι μόνο), λίγο λίγο κάθε χρόνο... μην βαρυστομαχιάσουν οι πελάτες από την πολλή τεχνολογία! (όχι βέβαια, απλά να πουλάνε το ίδιο σχεδόν, ξανά και ξανά).
Δεν ξέρω να απαντήσω στα ερωτήματά σου, τα οποία φαντάζουν λογικά.Γιατί να μην βλέπει περισσότερα, εφόσον μπορεί; Γιατί να μην μπορεί να δει ότι μέσα στην ομίχλη κρύβεται ένα εμπόδιο; Επειδή δεν μπορεί να το δει και ο άνθρωπος; Ή για να γλιτώσει $$$ ο Elon;
μόνο λόγω κόστους το κάνουν, η κάμερα έχει περιορισμένες δυνατότητες στο ορατό φάσμα, για να πεις οτι κάνεις κάτι θες σίγουρα υπέρυθρο και σίγουρα ραντάρ για μεγαλύτερη ακρίβεια/ταχύτητα στη μεταβολή απόστασης.Ξέρω μόνον ότι πολλοί κατασκευαστές το γυρνάνε στις κάμερες, και καταργούν τα ραντάρ, κι όχι λόγω κόστους
οι κινέζοι είναι παντελώς άσχετοι με θέματα ασφαλούς οδήγησης , ντιπ για ντιπ μεσάνυχτα.Μη ξεχνάμε πως οι Κινέζοι έχουν πάθει πλάκα με το FSD και στην ουσία το FSD δεν έχει κάνει ούτε ένα μέτρο εκπαίδευσης σε Κινέζικο δρόμο.
Σαφώς.δεν είναι δείγμα αυτό.
το ότι μπορεί να ήταν καλύτερο απο σένα μετά από ώρες δεν το κάνει ασφαλές με τους όρους που έχουμε συνηθίσει για τον γενικό πληθυσμό.
οι κινέζοι είναι παντελώς άσχετοι με θέματα ασφαλούς οδήγησης , ντιπ για ντιπ μεσάνυχτα.
οτιδήποτε τους δώσεις θα κάνει δουλειά, δεν είναι βάση για συζήτηση.
Παναγιώτη είμαι περίεργος πόσες κάμερες θα χρειαζόμασταν στο... ποδήλατο (και στο λέω εσένα επειδή καταλαβαίνεις τι λέω), για να κάνει το πολύ απλό που κάνουν τα διάφορα ραντάρ που κυκλοφορούν, κόστους 100-200 ευρώ, να λένε αν έρχεται κάποιο όχημα από πίσω σου, και με το κατάλληλο app να δίνουν και ταχύτητα, ενώ αναγνωρίζουν και περισσότερα από 1 οχήματα (ως 8 νομίζω τα συγκεκριμένα), και ας είναι και πίσω από άλλα μεγάλα, φορτηγά ή λεωφορεία! Αυτό σκέφτομαι σε σχέση με την αποκλειστική λύση κάμερας, κι όχι ενός συνδυασμού με ραντάρ.δεν είναι δείγμα αυτό.
το ότι μπορεί να ήταν καλύτερο απο σένα μετά από ώρες δεν το κάνει ασφαλές με τους όρους που έχουμε συνηθίσει για τον γενικό πληθυσμό.
οι κινέζοι είναι παντελώς άσχετοι με θέματα ασφαλούς οδήγησης , ντιπ για ντιπ μεσάνυχτα.
οτιδήποτε τους δώσεις θα κάνει δουλειά, δεν είναι βάση για συζήτηση.
Δεν εξετάζω τι λένε οι Κινέζοι. Βλέπω τι ανεβάζουν στα videos που καταγράφουν. Καμία σχέση τι κάνουν σαν οδηγοί με το τι κάνει το FSD στο video. Μπορείς άνετα να βγάλεις συμπέρασμα. Αν βλέπεις videos. Που δεν βλέπεις.οι κινέζοι είναι παντελώς άσχετοι με θέματα ασφαλούς οδήγησης , ντιπ για ντιπ μεσάνυχτα.
οτιδήποτε τους δώσεις θα κάνει δουλειά, δεν είναι βάση για συζήτηση.
Και αν αργήσει, ξέρεις...Αν και όταν βγει full FSD σε μας, τότε και μόνον τότε, θα το αγοράσω.
φαντάζομαι με δύο γίνεται γιατί η απαίτηση είναι πολύ πιο απλή και οι συνθήκες που θα βγει κάποιος για ποδήλατο καλύτερες (που θα πας ρε καραμήτρο με χιόνια. ομίχλη και να ρίχνει καρεκλοπόδαρα)Παναγιώτη είμαι περίεργος πόσες κάμερες θα χρειαζόμασταν στο... ποδήλατο (και στο λέω εσένα επειδή καταλαβαίνεις τι λέω), για να κάνει το πολύ απλό που κάνουν τα διάφορα ραντάρ που κυκλοφορούν, κόστους 100-200 ευρώ, να λένε αν έρχεται κάποιο όχημα από πίσω σου, και με το κατάλληλο app να δίνουν και ταχύτητα, ενώ αναγνωρίζουν και περισσότερα από 1 οχήματα (ως 8 νομίζω τα συγκεκριμένα), και ας είναι και πίσω από άλλα μεγάλα, φορτηγά ή λεωφορεία! Αυτό σκέφτομαι σε σχέση με την αποκλειστική λύση κάμερας, κι όχι ενός συνδυασμού με ραντάρ.
Από ποιον;Απλά για να είμαστε και πρακτικοί, είναι απαραίτητος και ένας μπούσουλας του τύπου "10 φορές πιο ασφαλές".
Εγώ δεν είπα ποιος να είναι ο στόχος. Μπορεί να πάρουμε το top 1% των οδηγών με τα λιγότερα ατυχήματα και να πούμε ο στόχος είναι 10 φορές πιο ασφαλές από αυτό. Τυχαία το λέω, δεν ξέρω ποιος θα έπρεπε είναι ο στόχος, ούτε είπα να είναι αυτός που λέει η Tesla. Λέω όμως ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει.Από ποιον;
Από τον μέσο οδηγό; Που περιλαμβάνει μεθυσμένους, παπούδια, βλάκες, αυτούς που παίζουν με το κινητό, αυτούς που τους γκρινιάζει εκείνη την ώρα η γυναίκα τους στο τηλέφωνο, τους νυσταγμένους, τους πιτσιρικάδες, αυτούς που δεν έβαλαν τα γυαλιά τους, όλους;
Οχι, sorry, δεν μου αρκεί.
Ναι, έτσιΕγώ δεν είπα ποιος να είναι ο στόχος. Μπορεί να πάρουμε το top 1% των οδηγών με τα λιγότερα ατυχήματα και να πούμε ο στόχος είναι 10 φορές πιο ασφαλές από αυτό. Τυχαία το λέω, δεν ξέρω ποιος θα έπρεπε είναι ο στόχος, ούτε είπα να είναι αυτός που λέει η Tesla. Λέω όμως ότι είναι απαραίτητο να υπάρχει.
Σκέψου το και ανάποδα. Βγαίνει ένα όχημα που έχει πάνω τα πάντα όλα από αισθητήρες κλπ. αλλά η υλοποίηση είναι gtp. Τι λέμε; Ότι τικάρει τα τεχνολογικά κουτάκια άρα το βγάζουμε στον δρόμο; Όχι βέβαια, πρέπει να έχουμε συμφωνήσει πότε και με βάση ποιον στόχο το θεωρούμε ασφαλές.