Tesla

Μηνύματα
21
Reaction score
27
Τι εννοείς; Ότι οι άλλοι δυσκολεύονται να φτιάξουν ηλεκτρικό με 0-100 τέσσερα κόμμα κάτι δευτερόλεπτα;
Ή κάτι άλλο που δεν πιάνω;
Εννοώ ότι για εμένα (υποκειμενικό ίσως) ξεχωρίζω το καλό EV ως προς το πως υλοποιεί την διαχείρηση μπαταρίας και το πως αυτές αποδίδουν kW για τους ηλεκτοκινητήρες. Το Tesla ακόμα και με 1% διαθέσιμο SoC μπορεί να δώσει 266,4 kW δλδ ~ 68% της μεγιστής απόδοσης που είχε με 79% SoC (389.4 kW).
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.371
Reaction score
141.951
Βασικά είναι θέμα software.

Το Tesla model Y LR το δίνει με επιδόσεις επιτάχυνσης 4,8" για 0-100, ενώ μπορεί να επιτύχει πολύ καλύτερες επιδόσεις με την ίδια μπαταρία και τα ίδια μοτέρ (εάν πληρώσεις το βελτιώνει κάπως, αλλά όχι στα επίπεδα του περφορμανς).

Το κρατάει λοιπόν σε αυτές τις επιδόσεις, όσο κι αν πέσει η μπαταρία, μέχρι που φτάνει κοντά στο 40% (δε θυμάμαι ακριβώς, τα έχω ανεβάσει τα σχεδιαγράμματα) και μετά πέφτει, υποχρεωτικά.

Επίσης, διατηρεί ίδιες επιδόσεις με γεμάτη μπαταρία, είτε σε ανηφόρα, είτε σε κατηφόρα, είτε φορτωμένο, κλπ. Δηλαδή, εάν χρειάζεται (για να τηρεί τις επιδόσεις που υπόσχεται) δίνει περισσότερη ισχύ στους κινητήρες.

Στο περφορμανς, κάτω από 80% SOC (πιθανώς 85%, δε θυμάμαι ακριβώς, από μνήμης τα λέω), αρχίζουν να μειώνονται οι επιδόσεις. Εκεί είναι πιο "στριμωγμένο". Κατά καιρούς έχω ανεβάσει όλα αυτά τα σχεδιαγράμματα.
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.371
Reaction score
141.951
Αυτές είναι οι μετρημένες επιδόσεις επιτάχυνσης του iD.3 αναλόγως SOC, από κάποιο τεστ που είχε γίνει όταν παρουσιάστηκε το αυτοκίνητο:

4553.jpg


Οπότε, συγκριτικά με το ανωτέρω, το κατωτέρω είναι χαοτικά καλύτερο:

80% SoC = 4.2 sec 0-100
1% SoC = 4.99 sec 0-100
Και ως εκ τούτου, έχει απόλυτο δίκιο ο Νίκος για αυτό που έγραψε:

Να δω άλλους κατασκευαστές με αυτά τα νούμερα ...
 




Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.289
Reaction score
88.606
Καλά τα πλην δεν τα βλέπεις 🤣😂😜😅🥳🥩
Ενώ όλοι οι άλλοι είναι + κατά πολύ.
 


Μηνύματα
17.289
Reaction score
24.766
Άρα η σιχαμερή φαουβε πέρασε πρώτη σε πωλήσεις στα ηλεκτρικά ενδιαφέρον
Α και δεν υπάρχει κινεζικό στη λίστα (ακόμα)
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.085
Reaction score
32.129
Μα σοβαρά τώρα; Τι να κάνω; Πάτε καλά; Θα υπολογίσω τι πούλησε η Tesla ως μια εταιρεία απέναντι σε όμιλο; Τι άλλο θα σκεφτείτε για το αφήγημα;

Τα νούμερα λένε:
Tesla: 27,664
VW: 21,497

Αυτό μετράει. Με την Tesla να μπαίνει στο μήνα με μειωμένη παραγωγή Ys καθώς η παραγωγή του Juniper ξεκίνησε τέλος Φεβρουαρίου. Που σημαίνει πως δεν είχε full capacity. Δεν έχει πιάσει full capacity ούτε τέλος Απριλίου.

Δεν σας βγαίνει όσο και να θέλετε. :biggrin:

Το τι θα γίνει τον άλλο μήνα ή το άλλο τρίμηνο είναι άλλη κουβέντα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.289
Reaction score
88.606
Ω ρε θρησκευτικός φανατισμός, το καράβι βυθίζεται και οι πιστοί χαίρονται.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.289
Reaction score
88.606

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.085
Reaction score
32.129
Σας γλεντάει με -43% και μειωμένη παραγωγή. Τα υπόλοιπα είναι για να αισθάνεστε καλύτερα. :roflmao:

Α ξέχασα. Όταν δεν βολεύει υπάρχει φανατισμός. Οκ. :roflmao: :roflmao: :roflmao: :roflmao:
 






ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.095
Μηνύματα
3.000.898
Members
38.409
Νεότερο μέλος
Lp's21
Top