Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.422
Reaction score
142.029
Προφανώς δεν έχει "τελειώσει" η Τέσλα με το δικό της δίκτυο ταχυφορτιστων, αλλά έχει επιτύχει τέτοιο Ρυθμό παραγωγής, που περισσεύουν ταχυφορτιστες ώστε να μπορεί να τους πουλάει κιόλας, και να έχει έσοδα και από κει.

Σε κάποια φάση, θα "τελειώσει" πραγματικά με το δικό της δίκτυο, οπότε θα συνεχίσει να πουλάει όλη την παραγωγή των superchargers.

Είναι σπουδαίος κατασκευαστής.

Πιστεύω σε κάποια φάση θα πουλάει και κατασκευές έξυπνων εργοστασίων. Θα θέλει ας πούμε η Audi ή μια κινέζικη φίρμα ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων στην Ισπανία; Θα τους το φτιάχνει η Τέσλα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.121
Reaction score
32.155
Το "factory is a product" έχει ειπωθεί πολλές φορές, και από ανθρώπους που γνωρίζουν πέντε πράγματα παραπάνω. Το έχει πει άλλωστε και ο ίδιος ο Musk.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.422
Reaction score
142.029
Ακριβώς.

Και έχουν επιτύχει μοναδικό τρόπο κατασκευής, με πολύ χαμηλό κοστολόγιο και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Σε κάποια φάση, αυτή θα είναι η κυρίως δουλειά τους, να φτιάχνουν εργοστάσια για διάφορα προϊόντα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.121
Reaction score
32.155
H γραμμή παραγωγής του Cybercab δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο όπως ακούγεται. Next level, και ίσως the only level σε κάποια χρόνια. Αν βγούν αληθινά τα σενάρια που θέλουν ένα όχημα εκτός γραμμής παραγωγής κάθε 5" μιλάμε για ριζική αλλαγή ακόμη και στα όσα έχει η ίδια η Tesla. Στη Σανγκάη είναι 35".
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.121
Reaction score
32.155
'Όχι καλέ, που το είδατε το πολιτικό κυνηγητό. Θεωρίες συνωμοσίας. :biggrin:

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.422
Reaction score
142.029
Last edited:


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.328
Reaction score
88.679
Να κάτσουν να ξαναφτιάξουν πρώτα όλα τα cybertrucks που διαλύονται οι νέοι εργάτες, και μετά βλέπουμε για νέα μοντέλα
:lolsign:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.422
Reaction score
142.029
Η ζήτηση της αγοράς για Semi είναι τρομερή, και τα κέρδη της Τέσλα από αυτόν τον τομέα νομίζω θα είναι σημαντικότερα από τα ΙΧ, και όσον αφορά τον πλανήτη και την πράσινη ανάπτυξη κλπ, τα επαγγελματικά φορτηγά είναι χαοτικά σημαντικότερα των ΙΧ, καίνε άντερα..

Μακάρι να πάρει μπρος η Τέσλα σε αυτό το θέμα, και μαζί με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες που παράγουν επαγγελματικά οχήματα να οδηγήσουν κάποτε σε εξηλεκτρισμό ολόκληρου του στόλου των ευρωπαϊκών φορτηγών, και του υπόλοιπου πλανήτη βεβαίως.

Μακάρι κάποτε μέσα στις πόλεις μας να βλέπουμε μόνον ηλεκτρικά φορτηγά και ημιφορτηγά, όλα τα επαγγελματικά οχήματα να κινούνται με ρεύμα κι όχι με πετρέλαιο..

Οι δε υποδομές φόρτισης που χρειάζονται για αυτή τη χρήση είναι σε επίπεδα MW, κι όχι στα 50 και 100 έως 250 kW που χρειάζονται τα ΙΧ, οπότε είναι αναγκαία αρκετή δουλίτσα σε αυτό το θέμα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.121
Reaction score
32.155
Α δεν είναι τίποτα. Τα έχουν πει ήδη. Το Ευρωπαϊκό δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας χρειάζεται 67δις ευρώ επενδύσεις κάθε χρόνο, μέχρι το 2050.

Σιγά καλέ. Τι ψυχή έχουν 1,675τρις ευρώ. :biggrin:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.141
Μηνύματα
3.002.817
Members
38.415
Νεότερο μέλος
arishonda
Top