Tesla

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.582
Reaction score
89.289
Μια χαρά είναι τα δεδομένα. Δεν είναι μόνο αυτοί στο δρόμο. Στην Αμερική οδηγούν από τα 16.
Και αυτό σημαντικό.
Και μαστουρωμένοι, χαπακωμένοι, magaμένοι, και άλλοι βλαμμένοι.
Αν αφαιρέσεις τα ατυχήματα που προκαλούν όλοι αυτοί οι άκυροι, εκεί να σε δω με τα δεδομένα σύγκρισης.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.470
Reaction score
32.480
Δεν έχει σημασία. Τα ποσοστά δεν υπολογίζονται σύμφωνα με την καταλληλότητα οδήγησης αλλά με το αν έγινε ή όχι ατύχημα. Αλλά και πάλι όσοι και να είναι αυτοί αποκλείεται να επηρεάσουν σημαντικά τα ποσοστά.
 
  • Like
Reactions: TGD

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.582
Reaction score
89.289
Αν είναι υπαίτιοι για την πλειοψηφία των ατυχημάτων, μια χαρά τα επηρεάζουν τα ποσοστά
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.582
Reaction score
89.289
Δεν ξέρω τα δεδομένα, και γιαυτό έγραψα “αν”.

Μια γρήγορη ματιά στο ΑΙ
  • Το τροχαίο εξακολουθεί να είναι η πρώτη αιτία θανάτου για ηλικίες 16–19, με περίπου 7 θανάτους ημερησίως στις ΗΠΑ .
  • Οι οδηγοί 15–20 ετών ήταν 5,1 % των αδειούχων οδηγών το 2020, αλλά 8,5 % των εμπλεκομένων σε θανατηφόρα τροχαία .
  • Το 2022, οι έφηβοι είχαν 4 φορές υψηλότερο ποσοστό θανατηφόρων συγκρούσεων σε σχέση με οδηγούς 25–69 ετών .


Ηλικιακή ΟμάδαΣύνολο Ατυχημάτων / 100 εκ. μίλιαΘανατηφόρα Ατυχήματα / 100 εκ. μίλια
15–17 ετών~3,500–4,5003.75
18–19 ετών~2,500–3,2002.75
20–24 ετών~2,000–2,5002.2
25–34 ετών~1,8001.5
35–44 ετών~1,6001.3
45–54 ετών~1,4001.3
55–64 ετών~1,2001.3
65–69 ετών~1,1001.5
70–74 ετών~1,2002.0
75–79 ετών~1,4002.8
80–84 ετών~1,6004.3
85+ ετών~1,800–2,0007.6


🔍 Παρατηρήσεις
  • Οι 15–19 ετών έχουν πολύ υψηλά ποσοστά ατυχημάτων ανά μίλι, κυρίως λόγω έλλειψης εμπειρίας, ρίσκου και διάσπασης προσοχής.
  • Οι 20–29 ετών έχουν σχετικά λιγότερα ατυχήματα, αλλά εξακολουθούν να παρουσιάζουν υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με μεσήλικες.
  • Οι ηλικιωμένοι 80+ έχουν χαμηλότερη έκθεση (οδηγούν λιγότερα μίλια), αλλά υψηλότερη πιθανότητα ατυχήματος ανά μίλι, κυρίως λόγω μειωμένων αντιδράσεων, φυσιολογικής φθοράς, και χαμηλής ανθεκτικότητας σε τραυματισμούς.
  • Οι άνω των 85 ετών έχουν το υψηλότερο ποσοστό θανατηφόρων ατυχημάτων ανά μίλι σε όλες τις ηλικίες.

Ακολουθεί ένας συγκεντρωτικός πίνακας που παρουσιάζει:

  1. Βασικό ρυθμό συνολικών ατυχημάτων ανά 100 εκατ. μίλια οδηγήσης (VMT), κατά ηλικιακή ομάδα.
  2. Αυξημένο ρίσκο όταν ο οδηγός είναι υπό την επήρεια ουσιών, χρησιμοποιώντας πολλαπλασιαστικούς δείκτες (relative risk).

Οι αριθμοί για τα συνολικά ατυχήματα βασίζονται σε εκτιμήσεις του IIHS/NHTSA, ενώ οι δείκτες ρίσκου προέρχονται από μελέτες σχετικά


📊 Πίνακας: Ατυχήματα ανά 100 εκατ. μίλια + κίνδυνος υπό επήρεια

ΗλικίαΒασικός Ρυθμός (συνολικά/100 εκ.)Multiplier με BAC ≥ 0.08 (≈×2.7)Multiplier με BAC ≥ 0.10 (≈×16)
15–17~4 000~10 800~64 000
18–19~2 900~7 830~46 400
20–24~2 200~5 950~35 200
25–34~1 800~4 860~28 800
35–44~1 600~4 320~25 600
45–54~1 400~3 780~22 400
55–64~1 200~3 240~19 200
65–69~1 100~2 970~17 600
70–74~1 200~3 240~19 200
75–79~1 400~3 780~22 400
80–84~1 600~4 320~25 600
85+~1 900~5 130~30 400

Σημειώσεις:

  • Ο πολλαπλασιαστής ×2.736 αντιστοιχεί στο ρίσκο με BAC ≥ 0.08 και ×16 με BAC ≥ 0.10 (δηλαδή εξαιρετικά μέθη) .
  • Ο «βασικός ρυθμός» αφορά σύνολο ατυχημάτων (συμπεριλαμβ. μη-θανάτων), όχι μόνο πρόσκρουσης ή ζημιάς

✅ Ερμηνεία

Έφηβοι (15–19): ήδη υψηλή βασική συχνότητα (2 900–4 000), που εκτοξεύεται σε >7 800 με μέθη πάνω από 0.08, και πάνω από 46 000 με εξαιρετική μέθη (>0.10).
  • Ενήλικες μέσης ηλικίας: σχετικά χαμηλότερα βασικά νούμερα (1 800–1 400) — αλλά η επίδραση της μέθης παραμένει εξίσου δραματική.
  • Ηλικιωμένοι (80+): παρόλο που οδηγούν λιγότερο, ο βασικός ρυθμός είναι ήδη υψηλός (~1 600–1 900). Αν προσθέσουμε ουσίες, τα νούμερα εκτοξεύονται σε >4 300 με μέθη >0.08 και >30 000 με εξαιρετική μέθη — γεγονός που επιδεινώνει τόσο τον αριθμό όσο και τη σοβαρότητα των ατυχημάτων.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.470
Reaction score
32.480
Η περιοχή του Austin που δραστηριοποιείται η Waymo και θα δραστηριοποιείται η Tesla. H Waymo τεστάρει τις υπηρεσίες της σε επιλεγμένους πελάτες από το 2023, ενώ τα πρώτα tests ξεκίνησαν το 2015. Η Robotaxi υπηρεσία της ξεκίνησε επίσημα πριν 2 μήνες.

1000027584.jpg
 


Μηνύματα
1.455
Reaction score
2.221
Από το εσωτερικό του ίδιου delivery center με τις 19 νταλίκες σε αναμονή.
View attachment 370191
βλέπουμε ουρές που θυμίζουν το παλιό ΙΚΑ ή τα φαρμακεία του ΕΟΠΠΥ
επειδή:

Α. δεν έχουν πρόγραμμα να κανονίσουν τα ραντεβού των παραδόσεων
Β. δεν μπορούν να προσλάβουν άλλους υπαλλήλους γιατί πληρώνουν πολλά εργοδοτικά
Γ. είναι συγκέντρωση οπαδών του Μασκ που περιμένουν να τους μιλήσει και να τους "χαιρετίσει"
Δ. τονώνουν το ηθικό της εταιρείας και των μετόχων τέτοιες εικόνες

μπορείτε να τσεκάρετε και περισσότερες από μία απαντήσεις
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.470
Reaction score
32.480
Ε: Γίνεται της τάνας από παραγγελίες. Στο συγκριμένο κέντρο η Tesla παραδίδει πάνω από 100 οχήματα την ημέρα. Σύμφωνα με όσα λένε πάντα.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.578
Μηνύματα
3.016.328
Members
38.463
Νεότερο μέλος
jimarasm
Top