Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.224
Reaction score
33.169
Το υδρογόνο είναι το μέλλον. Και τα βιοκαύσιμα. Καινούργιο φρούτο αυτό. 🥰😂

Τι άλλες πίτσες θα ακούσουμε δεν ξέρω. :biggrin::roflmao:
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.559
Reaction score
83.850
Αυτά λέω…το γωγουλινι καθημερινά καίει 40 βενζίνη…340 χιλιόμετρα κάθε μέρα….Αλεξσνδρουπολη-Δίκαια-Ριζια κ πίσω….αμεση απόσβεση
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.982
Reaction score
145.031
Αυτά λέω…το γωγουλινι καθημερινά καίει 40 βενζίνη…340 χιλιόμετρα κάθε μέρα….Αλεξσνδρουπολη-Δίκαια-Ριζια κ πίσω….αμεση απόσβεση
Ένα LR θες.
Πέρσι.

Όχι πέρσι, πρόπερσι.

Χαλαρά 35€ στην τσέπη θα μένουν κάθε μέρα.
Συν κόστος σέρβις..

Συν ποιότητα οδήγησης, και ασφάλεια.
 


daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.559
Reaction score
83.850
Αυτό με την ασφάλεια με καίει πολύ αλλά δεν το καταλαβαίνει η ίδια…
Τώρα μου λέει να νοικιάσει κ ένα στούντιο πάνω αν ποτέ νιώθει κουρασμένη να κάθεται εκεί….οτι να ναι μου την έχει βιδώσει…
Ερώτηση…
Το ενισχυμένο οτοπαιλοτ σε σχέση με το βασικό αν εξαιρέσουμε τη λειτουργία οτοπαρκ…αξίζει;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.982
Reaction score
145.031
22 εργάσιμες το μήνα, με 35€ ημερήσιο κέρδος μόνον από τα καύσιμα, σημαίνει 770€ το μήνα στην τσέπη, 9.240 € το έτος.

Η απόσβεση είναι δεδομένη.

Αν φορτίζει και σε καμιά μπριζα εκεί που πάει, θα έχεις κι άλλο κέρδος.

Εγώ προτείνω model Y LR.

Άνετο, τετρακίνητο, ασφαλές για χιόνια, βροχές, κι οτιδήποτε άλλο βρεθεί στο δρόμο εκεί που είστε.

Αυτό με την ασφάλεια με καίει πολύ αλλά δεν το καταλαβαίνει η ίδια…
Τώρα μου λέει να νοικιάσει κ ένα στούντιο πάνω αν ποτέ νιώθει κουρασμένη να κάθεται εκεί….οτι να ναι μου την έχει βιδώσει…
Ερώτηση…
Το ενισχυμένο οτοπαιλοτ σε σχέση με το βασικό αν εξαιρέσουμε τη λειτουργία οτοπαρκ…αξίζει;
Όχι.

Μόνον όταν εγκριθεί στην ΕΕ.

Το στάνταρ που έχει, μια χαρά θα βγάζει το 95% των διαδρομών ξεκούραστα.
 

Μηνύματα
17.843
Reaction score
25.724
μλκμου σοβαρά ;;;;; κάνει 170 το πρωί και 170 το απόγευμα;;;; μιαμιση ώρα στο δρόμο 2 φορές τη μέρα;;;;;;
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.559
Reaction score
83.850
Όχι.

Μόνον όταν εγκριθεί στην ΕΕ.
για το φουλ ήξερα...αλλά ούτε το ενισχυμένο δεν λειτουργεί? :(

τσάμπα χάρηκα και εγώ για το παρκάρισμα...να γλιτώσουμε προφυλακτήρες:roflmao:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.982
Reaction score
145.031
μλκμου σοβαρά ;;;;; κάνει 170 το πρωί και 170 το απόγευμα;;;; μιαμιση ώρα στο δρόμο 2 φορές τη μέρα;;;;;;
Αυτά τα χιλιόμετρα είναι χαβαλες με Τέσλα.
Στις μεγάλες διαδρομές το αφήνεις και πάει μόνο του.
Τεράστια διαφορά.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.559
Reaction score
83.850
μλκμου σοβαρά ;;;;; κάνει 170 το πρωί και 170 το απόγευμα;;;; μιαμιση ώρα στο δρόμο 2 φορές τη μέρα;;;;;;
ω ναι...εδώ και 20 μέρες...έτσι μας πάει...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.224
Reaction score
33.169
Το 3 το είπα ως τη φθηνότερη λύση. Τώρα με τα χιόνια (σωστά) κλπ ένα Υ AWD είναι καλύτερα αν αντέχει.
 

Μηνύματα
17.843
Reaction score
25.724
Αυτά τα χιλιόμετρα είναι χαβαλες με Τέσλα.
τι χαβαλες ρε , πλάκα κάνεις; καθημερινα; για γυναίκα κι΄ολας; μαρτύριο είναι ακόμα και αν έχει σοφέρ.

επειδή η κίνηση είναι στον περιφερειακό αλλά και επειδή μπορεί να διοριστεί κάποια στιγμή πιο κοντά , ψάχνεις κάτι χαμηλό με χαμηλή κατανάλωση στα 120χαω και αντλία θερμότητας για το χειμώνα.

τυπικά κάνουν σχεδόν όλα τα οχήματα με wltp 450χλμ και πάνω (για να μην πάρεις 5 μέτρα όχημα)
ιδανικά θα ήταν leasing αλλά αν όντως πάει όλο το χρόνο (8 μήνες τεσπα όσοι είναι) τα χλμ είναι πολύ παραπάνω απ΄ όσα συνηθίζεται.

για χιόνια στο συγκεκριμένο οδικό δίκτυο δεν θες ουτε 4wd ούτε ψηλό όχημα, μια 4αδα 4εποχών φτάνει και περισσεύει. ούτε ανηφόρες έχει ούτε τίποτα περίεργο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.982
Reaction score
145.031
για χιόνια στο συγκεκριμένο οδικό δίκτυο δεν θες ουτε 4wd ούτε ψηλό όχημα, μια 4αδα 4εποχών φτάνει και περισσεύει. ούτε ανηφόρες έχει ούτε τίποτα περίεργο
Καλά, έλα να σε πάω βόλτα σε παγωμένο δρόμο και στροφές με το πισοκίνητο iD.3 και μετά με το 4-κινητο Τέσλα και ίδια ελαστικά (4-εποχων με σήμανση για χιόνι) να γελάμε παρέα. 😁🤪😂
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.559
Reaction score
83.850
ο οικιακός φορτιστής τι είδους εγκατάσταση θέλει?
συγκεκριμένο μέρος να μην τον βλέπει ήλιος-βροχή κλπ?
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.982
Reaction score
145.031
ο οικιακός φορτιστής τι είδους εγκατάσταση θέλει?
συγκεκριμένο μέρος να μην τον βλέπει ήλιος-βροχή κλπ?
Είδους εγκατάσταση: από τον πίνακα ρεύματος βγάλε ένα ρημάδι γαμοκαλώδιο 5*5,5mm (μήκος μέχρι 25 μέτρα) με δικό του αυτοματάκι (και με ένα διαρροής) για 3-φασικη παροχή σε Τέσλα οικιακό φορτιστή.

Μέρος: Να κοιτάει Δύση να βλέπει ηλιοβασίλεμα να είναι γαλήνιος να δίνει ήρεμες χρωματιστές κιλοβατώρες.

ΥΓ. Επιροδιωμένα βύσματα, ξέρεις τώρα, χαϊεντιές διαφόρων ειδών, ευπρόσδεκτες. Κατουρημένο καλώδιο από παρθένες, κρυογεννημένο και OFC και τέτοια, να λάμπει στο σκοτάδι. Με ωραία κάλτσα πάντα.
Για λεπτομέρειες, ρωτάς τους αγαπητούς χαϊεντάδες του φόρουμ, να έχουν πικάπ απαραίτητο προσόν.







🤪🤪😁🤣🤣🤣


Πάμε σε σοβαρά θέματα τώρα.

Μόνο το πράσινο μετράει.

1000017068.jpg


Μια εικόνα, χίλιες λέξεις.

Αυτά..

Δεν έχω κανένα λόγο να πιστεύω πως είναι αλλιώς τα πράγματα στην Ευρώπη.

Άμα θες ταξίδι, παίρνεις Τέσλα.


Άμα θες καθρεφτάκια για ιθαγενείς, πάρε καθρεφτάκια, και καλό ταξίδι φίλε μου. 🤪😁😂🤣
 
Last edited:

Μηνύματα
17.843
Reaction score
25.724
Καλά, έλα να σε πάω βόλτα σε παγωμένο δρόμο και στροφές με το πισοκίνητο iD.3 και μετά με το 4-κινητο Τέσλα και ίδια ελαστικά (4-εποχων με σήμανση για χιόνι) να γελάμε παρέα. 😁🤪😂
δεν θέλω τίποτα να με δείξεις , ξέρω γιατί πράγμα μιλάω και γιατί το λέω.
για προσωπική χρήση μόνο suv μόνο 4κίνητο , αλλά διαφορετικούς λόγους.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.224
Reaction score
33.169
Τώρα που το ξανασκέφτομαι το κόστος χρήσης δεν έχει καμία σχέση με ότι αναφέρθηκε. Μην υπολογίζεις κάτω από 0.20€/kWh. Μετά τις 2000kWh το τετράμηνο το κόστος χρήσης δικτύου εκτοξεύεται. Και αυτό θα το γλιτώσεις μόνο με φωτοβολταϊκά και πολύ μεγάλη μπαταρία.

Με 340χλμ την ημέρα και πες 17kwh/ 100km κατανάλωση για 23 εργάσιμες θες 1380kWh το μήνα μόνο για αυτό. Στο τετράμηνο πας στις 5520kWh μόνο μετακίνηση. Αυτό μας κάνει σκάρτα 280€ το μήνα ρεύμα κίνησης.

Τα 370χλμ την μέρα θέλουν αλλαγή ελαστικών κάθε 5 μήνες. Δεν θες να ξέρεις πόσο έχουν μια τετράδα για Model Y.

Πολύ χοντρικά δύο φθηνές τετράδες του 1000ρικου η μια και το ρεύμα το μήνα θα κοστίζουν 450€.

Πραγματικά δεν ξέρω τι συμφέρει. Αγορά; Leasing; Και ποιο αμάξι; Θέλει μελέτη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.982
Reaction score
145.031
Τα 370χλμ την μέρα θέλουν αλλαγή ελαστικών κάθε 5 μήνες. Δεν θες να ξέρεις πόσο έχουν μια τετράδα για Model Y.
1.200€ περίπου, αλλά στα 50.000χλμ είναι ακόμα με εξαιρετικό κράτημα και άφθονη γόμα.


δεν θέλω τίποτα να με δείξεις , ξέρω γιατί πράγμα μιλάω και γιατί το λέω.
Εγώ (με 2 EV και πάνω από 150.000 ηλεκτρικά χιλιόμετρα) δε ξέρω δηλαδή; 😁😂🤣
Μόνο εσύ ξέρεις; 😁😁🤣🤪

Τέλος πάντων, γράψε πρώτα έστω 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα με πισοκίνητο EV σε χιονισμένες διαδρομές και με πάγο στο δρόμο, και μετά γράψε άλλα τόσα με 4-κίνητο, και μετά ξαναμιλάμε. 😎

Η διαφορά EV με ICE σε τέτοιες συνθήκες, είναι εξόχως σημαντική.

Το πολύ αυξημένο βάρος και η άμεση ισχύς των EV σημαίνουν πολλά πράγματα, που απ'οσο γνωρίζω δεν τα έχεις ζήσει σε ακραίες συνθήκες, ενώ προσωπικά έχω γυρίσει όλα τα χιονοδρομικά και έχω γράψει άφθονες χειμωνιάτικες διαδρομές. 😎

Έχω καταθέσει εμπειρίες, άμα φύγει ο κωλος του iD.3, ούτε ο καλύτερος "χεράς" να είσαι δε το μαζεύεις. Το βάρος σε πάει βόλτα. Εγώ κατά τύχη το έσωσα. Ολική θα είχε πάει.
Αντιθέτως, το μΥ LR είναι τραίνο και σε ακραίες συνθήκες, σε βαθμό να απορείς πως δγιάλο το κάνει.
ΙΜΗΟ, με σοφτγουερ. 😎
 
Last edited:

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
41.559
Reaction score
83.850
Τώρα που το ξανασκέφτομαι το κόστος χρήσης δεν έχει καμία σχέση με ότι αναφέρθηκε. Μην υπολογίζεις κάτω από 0.20€/kWh. Μετά τις 2000kWh το τετράμηνο το κόστος χρήσης δικτύου εκτοξεύεται. Και αυτό θα το γλιτώσεις μόνο με φωτοβολταϊκά και πολύ μεγάλη μπαταρία.

Με 340χλμ την ημέρα και πες 17kwh/ 100km κατανάλωση για 23 εργάσιμες θες 1380kWh το μήνα μόνο για αυτό. Στο τετράμηνο πας στις 5520kWh μόνο μετακίνηση. Αυτό μας κάνει σκάρτα 280€ το μήνα ρεύμα κίνησης.

Τα 370χλμ την μέρα θέλουν αλλαγή ελαστικών κάθε 5 μήνες. Δεν θες να ξέρεις πόσο έχουν μια τετράδα για Model Y.

Πολύ χοντρικά δύο φθηνές τετράδες του 1000ρικου η μια και το ρεύμα το μήνα θα κοστίζουν 450€.

Πραγματικά δεν ξέρω τι συμφέρει. Αγορά; Leasing; Και ποιο αμάξι; Θέλει μελέτη.
μα την παναία....το βράδυ αυτά θα κοιτούσα..:hi:
και γι αυτό ρωτούσα για τοποθέτηση....μην πάρω και δεύτερο για το μαγαζί και να το μοιράζω στη φόρτιση...αλλά δεν θυμόμουν αν ισχυαν ακόμα οι 2000 κιλοβατώρες...
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.261
Reaction score
9.305
Χαρακτηριστικά θα πω ότι διασχίζοντας όλη τη Γερμανία σε 1 μέρα, από την οτομπαν που σε πολλά τμήματα δεν είχε όριο ταχύτητας και πήγαινα με 217 καρφωτά, έβγαλα μέση κατανάλωση 19.9 kWh/100km, τα είχα ανεβάσει τότε στο θρεντ. Απίστευτη κατανάλωση..
Απίστευτη, κυριολεκτικά.

Εκτός και αν έχουμε τη μέση ταχύτητα της διαδρομής που είχε μέση κατανάλωση 19.9, το να λέμε "έτρεχα με 217 και έβγαλε κατανάλωση 19.9" δεν είναι χρήσιμη πληροφορία, είναι sensationalism.

(τώρα όταν τα είχες ανεβάσει που λες δεν ξέρω αν έγραφε τη μέση ταχύτητα, δεν ψάχνω να τα βρω)

Τώρα μου λέει να νοικιάσει κ ένα στούντιο πάνω αν ποτέ νιώθει κουρασμένη να κάθεται εκεί…
Στούντιο; Δεν ξέρω άμα τα ονομάζετε αλλιώς εσείς τα πράγματα πάνω, εδώ άμα νοικιάσει στούντιο και της βάλεις κι ένα φωτάκι απ'έξω θα βγάζει και τα έξοδα μετακίνησης με το παραπάνω :laugh:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.182
Μηνύματα
3.044.873
Members
38.541
Νεότερο μέλος
jabe
Top