Tesla

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.403
Reaction score
33.323
To νέο Υ είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ Π@Π@ΡΙ@._

Θα το καταλάβουν αργότερα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.185
Reaction score
145.351
To νέο Υ είναι μια ΤΕΡΑΣΤΙΑ Π@Π@ΡΙ@._

Θα το καταλάβουν αργότερα.
Κακώς επιμένεις.

Όλα όσα αφαίρεσαν από το premium model Y, δεν υπάρχουν στο ίδιας τιμής iD.3, συν αντλία θερμότητας, σοφτγουερ, FSD, μεγαλύτερο κατά 100χλμ WLTP, efficiency, δίκτυο superchargers, μεγαλύτερη τελική, καλύτερη επιτάχυνση, μεγαλύτερους χώρους, frank, κλπ κλπ κλπ.

Σκοτώνει τον ανταγωνισμό.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.403
Reaction score
33.323
Δεν βλέπεται._

Μέσα είναι σα VAN και χωρίς γυάλινη οροφή.

HUGE PASS.

Και 40k?. :roflmao:

Απλά αν υπήρχε το Υ των 45k κανείς δεν θα έπαιρνε αυτή την αηδία. Προσπαθούν να σε σπρώξουν στα 50k αλλά θα πάρουν......
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.185
Reaction score
145.351
Ρε ξεροκέφαλε, ούτε αισθητήρα βροχής δεν έχει το iD.3 σε αυτά τα λεφτά, ούτε θερμαινόμενα καθίσματα, ούτε αντλία θερμότητας, ούτε keyless entry, ούτε ζάντες αλουμινίου, και σε γκρι χρώμα!

Βάζοντας μόνον τα βασικά για να πλησιάσει το Τέσλα, με λευκό χρώμα και την μικρή ζάντα αλουμινίου, αντλία θερμότητας και το βασικό πακέτο για αισθητήρες βροχής, πάει στα 45.728,00 € το iD.3!

Πλάκα κάνεις..🤣😁

Σου λέω, σκοτώνει τον ανταγωνισμό.
Τιδεγκαταλαβαίνς.

Στο iD.3 για να βάλεις πλήρη εξοπλισμό, όπως το δικό μου, σκαρφαλώνεις πάνω από 50 χιλιάρικα! Χαχαχαχαχαχχαχαχα
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.215
Reaction score
99.077
Δεν βλέπεται._

Μέσα είναι σα VAN και χωρίς γυάλινη οροφή.

HUGE PASS.

Και 40k?. :roflmao:

Απλά αν υπήρχε το Υ των 45k κανείς δεν θα έπαιρνε αυτή την αηδία. Προσπαθούν να σε σπρώξουν στα 50k αλλά θα πάρουν......
Δηλαδή το πρόβλημα είναι τα 5.000€ διαφοράς;
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.403
Reaction score
33.323
Ρε ξεροκέφαλε, ούτε αισθητήρα βροχής δεν έχει το iD.3 σε αυτά τα λεφτά, ούτε θερμαινόμενα καθίσματα, ούτε αντλία θερμότητας, ούτε keyless entry, ούτε ζάντες αλουμινίου, και σε γκρι χρώμα!

Βάζοντας μόνον τα βασικά για να πλησιάσει το Τέσλα, με λευκό χρώμα και την μικρή ζάντα αλουμινίου, αντλία θερμότητας και το βασικό πακέτο για αισθητήρες βροχής, πάει στα 45.728,00 € το iD.3!

Πλάκα κάνεις..🤣😁

Σου λέω, σκοτώνει τον ανταγωνισμό.
Τιδεγκαταλαβαίνς.

Στο iD.3 για να βάλεις πλήρη εξοπλισμό, όπως το δικό μου, σκαρφαλώνεις πάνω από 50 χιλιάρικα! Χαχαχαχαχαχχαχαχα
Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι ΔΕΝ ΒΛΈΠΕΤΑΙ. Ας έχει ότι θέλει. Οπότε η μοναδική επιλογή σε Υ αυξήθηκε κατά 5k. Ξέρεις πόσοι το διέγραψαν ήδη από τη λίστα τους; Μπες στο Χ να δεις αν νομίζεις πως είμαι ο μοναδικός.

Αν κάνει το ίδιο και το 3 θα τσαντιστεί πολύ κόσμο. Συμβαίνει ήδη.
Δηλαδή το πρόβλημα είναι τα 5.000€ διαφοράς;
Όχι. Είναι +10k αν θες Υ ή -5k για αυτή τη π@.

Η μέση σωστή λύση δεν υπάρχει πλέον.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.185
Reaction score
145.351
Η μέση σωστή λύση δεν υπάρχει πλέον.
Η "σωστή" λύση, ήταν εξ'αρχης το 4-κίνητο.
Κι αυτό, δεν άλλαξε. 😎

Οτιδήποτε χωρίς 4-κίνηση, δεν "βλέπεται" κατά τη γνώμη μου, ιδίως αν είναι να δώσεις κάποιο "σεβαστό ποσό".

Η 4-κινηση δεν του χαρίζει απλώς "τοπ" επιδόσεις, του προσφέρει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. Τεράστια διαφορά.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.215
Reaction score
99.077
Όχι. Είναι +10k αν θες Υ ή -5k για αυτή τη π@.

Η μέση σωστή λύση δεν υπάρχει πλέον.
Άρα το πρόβλημα είναι ότι το νέο "φτωχό" μοντέλο δεν ικανοποίησε τις προσδοκίες και ταυτόχρονα οδήγησε στην κατάργηση του "παλιού" entry level.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.403
Reaction score
33.323
Η "σωστή" λύση, ήταν εξ'αρχης το 4-κίνητο.
Κι αυτό, δεν άλλαξε. 😎

Οτιδήποτε χωρίς 4-κίνηση, δεν "βλέπεται" κατά τη γνώμη μου, ιδίως αν είναι να δώσεις κάποιο "σεβαστό ποσό".

Η 4-κινηση δεν του χαρίζει απλώς "τοπ" επιδόσεις, του προσφέρει εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά. Τεράστια διαφορά.
Στα π@π@ρι@ μας η τετρακίνηση.

Εντελώς άχρηστη όχι μόνο σε μένα αλλά σε αρκετούς. Καλύτερα να πάει σε LR RWD με χρώμα ζάντα και καθίσματα της επιλογής του παρά τετρακίνηση. Εγώ αυτό θα έκανα 1000%.
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.215
Reaction score
99.077
Κάπως έπρεπε να μοιραστούν τα χαρακτηριστικά για να μη συνωστίζονται διαφορετικές εκδόσεις σε μικρό εύρος τιμής.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.185
Reaction score
145.351
Στα π@π@ρι@ μας η τετρακίνηση.
Δεν τα έχεις ζήσει και τα δύο, σε BEV, και δε καταλαβαίνεις.

Το αυξημένο βάρος και τα εξειδικευμένα ελαστικά, έχουν επιπτώσεις.

Πχ στο iD.3 με πίσω κίνηση, εάν είναι μετρίως φθαρμένα τα ελαστικά (όχι σε βαθμό που να χρειάζεται αλλαγή ελαστικών) σπινιαρει πολύ εύκολα, χάνει πρόσφυση τέλος πάντων, και δεν "φεύγει" όπως θες.

Στο 4-κίνητο Τέσλα, μέχρι στα λινά να φτάσουν τα ελαστικά, φεύγει σφαίρα χωρίς προβλήματα, παρά την πολύ υψηλότερη επιτάχυνση.

Συμπλήρωσα πάνω από 65.000 χλμ (με χειμωνιάτικα στη χειμερινή σαιζόν) και ακόμα έχω τα μαμά ελαστικά στο Τέσλα, που "πιάνουν" άψογα, δεν έχω θέματα. Απεναντίας, στο iD.3 (επίσης με δεύτερο σετ χειμωνιάτικα) άλλαξα καλοκαιρινά ελαστικά στο 1ο έτος, και ξανάλλαξα στην αρχή αυτής της σαιζόν.

2 αλλαγές ελαστικών στα 85.000χλμ στο ένα, και καμιά αλλαγή ελαστικών στα 65.000χλμ στο άλλο.

Εν τω μεταξύ στο Τέσλα, μια χαρά βγάζουν άλλη μία σαιζόν. Μόνον ο θόρυβος κύλισης έχει αυξηθεί.

Χαχαχαχαχαχχαχαχα
 

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.652
Reaction score
79.010
εάν είναι μετρίως φθαρμένα τα ελαστικά (όχι σε βαθμό που να χρειάζεται αλλαγή ελαστικών) σπινιαρει πολύ εύκολα, χάνει πρόσφυση τέλος πάντων
Αν σπινάρει πολύ εύκολα, είναι σε βαθμό που χρειάζονται αλλαγή. :tongue:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.403
Reaction score
33.323
Κάπως έπρεπε να μοιραστούν τα χαρακτηριστικά για να μη συνωστίζονται διαφορετικές εκδόσεις σε μικρό εύρος τιμής.
Απλά έπρεπε να βγάλουν μικρότερα μοντέλα με τον ίδιο σοβαρό εξοπλισμό. Το οποίο βέβαια θέλει ή άλλη γραμμή παραγωγής που κοστίζει δις, ή να βρουν τρόπο να μαζέψουν σε όγκο αυτά που ήδη έχουν στην ίδια γραμμή παραγωγής. Το έκαναν ήδη με το ΥL. Στην ίδια γραμμή μεγαλύτερο αμάξι.

Μπορεί να ετοιμάζουν κάτι με την έλευση του Cybercab του χρόνου. Θα δείξει.

Από χθες ακόμη και επενδυτές και άλλοι γνωστοί υποστηρικτές τους λένε στα κανάλια τους και στους λογαριασμούς τους πως αν μετά από τόσες ανακοινώσεις και δουλειά 1-2 ετών το καλύτερο που κατάφεραν είναι αυτό , oh boy we have problem.
Δεν τα έχεις ζήσει και τα δύο, σε BEV, και δε καταλαβαίνεις.

Το αυξημένο βάρος και τα εξειδικευμένα ελαστικά, έχουν επιπτώσεις.

Πχ στο iD.3 με πίσω κίνηση, εάν είναι μετρίως φθαρμένα τα ελαστικά (όχι σε βαθμό που να χρειάζεται αλλαγή ελαστικών) σπινιαρει πολύ εύκολα, χάνει πρόσφυση τέλος πάντων, και δεν "φεύγει" όπως θες.

Στο 4-κίνητο Τέσλα, μέχρι στα λινά να φτάσουν τα ελαστικά, φεύγει σφαίρα χωρίς προβλήματα, παρά την πολύ υψηλότερη επιτάχυνση.

Συμπλήρωσα πάνω από 65.000 χλμ (με χειμωνιάτικα στη χειμερινή σαιζόν) και ακόμα έχω τα μαμά ελαστικά στο Τέσλα, που "πιάνουν" άψογα, δεν έχω θέματα. Απεναντίας, στο iD.3 (επίσης με δεύτερο σετ χειμωνιάτικα) άλλαξα καλοκαιρινά ελαστικά στο 1ο έτος, και ξανάλλαξα στην αρχή αυτής της σαιζόν.

2 αλλαγές ελαστικών στα 85.000χλμ στο ένα, και καμιά αλλαγή ελαστικών στα 65.000χλμ στο άλλο.

Εν τω μεταξύ στο Τέσλα, μια χαρά βγάζουν άλλη μία σαιζόν. Μόνον ο θόρυβος κύλισης έχει αυξηθεί.

Χαχαχαχαχαχχαχαχα
Δηλαδή αυτός που δεν τρέχει, δεν κάνει 0-100 και ότι άλλη χαζομάρα υπάρχει, δεν πάει στα χιονοδρομικά, δεν "μπαίνει" σε στροφές, δεν δεν....., (που είμαι όλα αυτά), να δώσει +5k για να φθείρονται ωραία τα ελαστικά. Διαβάζεις τι γράφεις; :roflmao:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.185
Reaction score
145.351
Αν σπινάρει πολύ εύκολα, είναι σε βαθμό που χρειάζονται αλλαγή. :tongue:
Σωστά, αλλά επειδή η κίνηση προέρχεται μόνο από 2 ρόδες, φτάνει σε αυτή την κατάσταση πολύ πιο γρήγορα απ' ότι εάν μοιράζεται η κίνηση σε 4 ρόδες (γρήγορη φθορά).

Η ισχυρή και άμεσα διαθέσιμη ροπή των EV, σε συνδυασμό με το αυξημένο βάρος τους και τα εξειδικευμένα (για κατανάλωση και θόρυβο) ελαστικά, αποτελούν "θέμα" που πρέπει να ληφθεί υπόψιν.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.403
Reaction score
33.323
Μα δεν είναι 4WD αλλά AWD. Η τετρακίνηση θα μπει αν και όταν και όχι 24/7. Για πιο μοίραζμα μιλάμε; Αυτό που δεν θα έρθει ποτέ σε αυτόν που δεν αυτό δεν το άλλο σαν τον απο πάνω;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.185
Reaction score
145.351
Από χθες ακόμη και επενδυτές και άλλοι γνωστοί υποστηρικτές τους λένε στα κανάλια τους και στους λογαριασμούς τους πως αν μετά από τόσες ανακοινώσεις και δουλειά 1-2 ετών το καλύτερο που κατάφεραν είναι αυτό , oh boy we have problem.
Αυτό είναι γεγονός.

Υπήρξε τουλάχιστον μία 2-ετης αναμονή για οικονομικότερο νέο μοντέλο, μικρότερου μεγέθους.

Αντ'αυτου, σκασαν μύτη τα γνωστά 3/Υ σε φτηνότερες εκδόσεις, πράγμα που θα μπορούσαν μια χαρά να το βγάλουν εδώ και χρόνια, δεν άξιζε αυτό τέτοια αναμονή.

Η απογοήτευση είναι δεδομένη, αν δε βγει πραγματικά ένα νέο μικρό μοντέλο, το πολυαναμενόμενο μοντελ 2.
Μα δεν είναι 4WD αλλά AWD. Η τετρακίνηση θα μπει αν και όταν και όχι 24/7. Για πιο μοίραζμα μιλάμε; Αυτό που δεν θα έρθει ποτέ σε αυτόν που δεν αυτό δεν το άλλο σαν τον απο πάνω;
Τώρα κάνεις πως δε καταλαβαίνεις...

Η τετρακίνηση στο Υ δίνει ένα εμπρός διαφορικό εξαιρετικό, καλύτερο από τα καλύτερα τόρσεν, ώστε να πηγαίνεις ευθεία ασχέτως πόσες ρόδες έχουν πρόσφυση, μιλάμε για εξαιρετικό σοφτγουερ διαχείρισης της 4-κίνησης ανά πάσα στιγμή.


Δεν είναι μόνο το τεστ ταράνδου που είναι σημαντικά καλύτερο το 4-κινητο (και μη μου πεις ότι δε θα πηγαίνεις με 80χλμ/ω και δε θα χρειαστεί ποτέ αποφυγή εμποδίου).

Και τα πάει καλύτερα το 4-κίνητο στο τεστ ταράνδου, όχι απλώς επειδή είναι 4-κινητο, αλλά γιατί έχει αυτά τα εξαιρετικά διαφορικά, με σοφτγουερ κορυφαίο.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.403
Reaction score
33.323
Poll πρώην υπαλλήλου της Tesla, και νυν επενδυτή, με μεγάλο κοινό. 60% 👎

1000005344.jpg
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.403
Reaction score
33.323
Είναι αδύνατο καθώς δεν υπήρξε κώμα. Τα στραβά τα έλεγα και πριν, και θα συνεχίσω να τα λέω, σε κάθε εταιρεία.

Φάνηκε, ξανά, πως χρειάζεται τμήμα marketing.
 
Last edited:

Μηνύματα
11
Reaction score
2
Είχα το παλιό Υ RWD για ένα χρόνο, και άλλαξα σε AWD στο καινούριο, αναγκαστικά AWD, για να προλάβω την επιδότηση, καθώς το RWD θα ερχόταν 2 μηπνες αργότερα. Πέρα από την επιτάχυνση όταν βγάζω το chill mode, που το κάνω πολύ σπάνια, δεν μπορώ να πω ότι το AWD είναι σαφώς καλύτερο ή πιο ασφαλές. Αν διάλεγα τώρα, RWD θα έπαιρνα μάλλον, το μόνο που θα με έκανε να πάω στοAWD θα ήταν το premium ηχοσύστημα.
Ναι, το AWDθα ξεκινήσει πιο εύκολα και γρήγορα σε γλιστερό οδόστρωμα, αλλά ας μην ξεχνάμε και ότι είναι 100kg βαρύτερο, άρα σε μια στροφή δε νομίζω ότι είναι πιο ασφαλές.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.326
Μηνύματα
3.049.288
Members
38.542
Νεότερο μέλος
flastex
Top