Tesla

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.478
Reaction score
145.852
Εδώ να θυμίσουμε πως η πρώτη επίσημη δήλωση της Porsche περί BEV έκδοσης του Boxster ήταν το 2011.

Συγκεκριμένα, τότε η εταιρεία παρουσίασε το concept Boxster E στη διοργάνωση Michelin Challenger Bibendum στο Βερολίνο, που το οδηγούσε και ο CEO της φίρμας.

Εκείνο το Boxster E διέθετε μπαταρία 29 kWh και ηλεκτρικό κινητήρα 240 ίππων (πισοκινητο).
Υπήρξαν υποσχέσεις και για 4-κινητη έκδοση.

Και τότε το είχα δει, κι είχα ενθουσιαστεί.

Αυτή η παρουσίαση, πριν από 14 χρόνια (αν θέλετε να μετράμε καθυστερήσεις 🤣😂🤣😁🤣😂) ήταν η πρώτη δημόσια ανακοίνωση της Porsche για ηλεκτρικό Boxster, ενώ ακολούθησαν πλήθος νεότερες επιβεβαιώσεις πως θα το βγάλουν στην παραγωγή, όπως η ανακοίνωση του CEO Oliver Blume το 2021 για ηλεκτρική 718 Boxster/Cayman, που κι αυτή πήγε άπατη.

Ε, θα κλείσουν έτσι όπως πάνε, τα οικονομικά δεδομένα της φίρμας είναι δράμα, τραβάει στον πάτο ολόκληρο το γκρουπ βαγκ. Θα τους τσιμπήσει κάνα κινεζόνι, να βγάλει κινέζικα φτηνά αμάξια, και θα σβήσει η φίρμα όπως την ξέραμε κάποτε.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.650
Reaction score
33.514
ΥΓ. 😁🤣😂
Άμα κάνουν καμιά μλκια στην Τέσλα και βγάλουν το cybercab με τιμόνι (το αναμενόμενο model 2/Q) θα κλείσουν πολλά σπιτάκια (γερμανικά και γαλλικά, ιταλικά και λοιπά ευρωπαϊκά), θα τρέχουν και δε θα φτάνουν τις παραγγελίες.

Περιμένω εναγωνίως να μάθω βάρος του αυτοκινήτου αυτού. Προβλέπω πως θα πέσει πολύ γέλιο με το αντίστοιχο βάρος του "ανταγωνισμού". 😎
Να σου πω. Αν το όχημα σχεδιάστηκε αποκλειστικά για αυτόνομη οδήγηση δεν θα πάρει ποτέ τιμόνι και πετάλια. Όχι γιατί δεν μπορεί να τα δεχθεί. Μια χαρά μπορεί. Έτσι και αλλιώς steering by wire θα είναι, brake by wire, κλπ. Το πρόβλημα είναι στο ότι αλλιώς σχεδιάζεις ένα όχημα που δεν θα οδηγήσει ποτέ άνθρωπος και αλλιώς να το κάνει και αυτός. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό; Tο αυτόνομο δεν επιταχύνει απότομα, δεν μπαίνει στις στροφές, δεν χρειάζεται δυνατό κινητήρα, κλπ, που όλα αυτά οδηγούν σε άλλο σχεδιασμό σασί, άλλα specs μπαταρίας, μοτέρ, ανάρτησης κ.α. Αν τα έχουν υπολογίσει και αυτά τότε οκ.

Υπάρχουν πάντως και κάποιες αναφορές πως στο event παρουσίασης του Cybercab δεν τους άφηναν να το ακουμπήσουν εξωτερικά. Μερικοί που το έκαναν είπαν πως δεν έμοιαζε για μέταλλο αλλά κάτι σαν πλαστικό. Και άβαφο. Δηλαδή έτσι βγαίνει από το καλούπι ( ; ). Δεν περνάει από βαφείο. Αν κατάφεραν να απαλλαγούν από το βαφείο φεύγει ένα σημαντικό κόστος κατασκευής.

Θα δείξει. Ότι και να είναι σε ένα χρόνο το πολύ θα ξέρουμε.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.478
Reaction score
145.852
σε ένα χρόνο το πολύ θα ξέρουμε
Εντός του 25 θα ξέρουμε, αρχές του 26 θα το δούμε στους δρόμους ως ταξί, μάλλον με τιμόνι, όπως στα τεστ τώρα.

Είπε όμως ο Έλον ότι εντός του 25 θα βγάλει τους οδηγούς ασφαλείας, οπότε μπορεί να μη κυκλοφορήσει καθόλου με τιμόνι.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.650
Reaction score
33.514
Εντός του 25 θα ξέρουμε, αρχές του 26 θα το δούμε στους δρόμους ως ταξί, μάλλον με τιμόνι, όπως στα τεστ τώρα.

Είπε όμως ο Έλον ότι εντός του 25 θα βγάλει τους οδηγούς ασφαλείας, οπότε μπορεί να μη κυκλοφορήσει καθόλου με τιμόνι.
Q2 2026 ξεκινά η παραγωγή του cybercab. Μέχρι τέλος 2025 θα έχουν φύγει οι οδηγοί ασφαλείας από τα Model Y στο Austin.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.478
Reaction score
145.852
Αυτά τα ξέρω.

Ήδη κάποια κυκλοφορούν εκεί έξω, δοκιμαστικά, με τιμόνι.
Έχουν κάποια έτοιμα αυτοκίνητα. Γιατί να μη τα βγάλουν στην κυκλοφορία αν έχουν πάρει άδεια κυκλοφορίας; Εγώ θα τα έβγαζα, έστω 4-5 τεμάχια, έτσι για το τζερτζελέ, για διαφήμιση.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.963
Reaction score
92.248
Μέχρι τέλος 2025 θα έχουν φύγει οι οδηγοί ασφαλείας από τα Model Y στο Austin.
Κοντά είναι το τέλος του έτους.
Περίεργος είμαι να δω πόσα από τα “by the end of the year” θα γίνουν φέτος.:biggrin:
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.650
Reaction score
33.514
Έδω και καιρό τα Tesla βλέπουν και φορτιστές άλλων παρόχων. Με το MultiPass θα μπορείς να πληρώνεις με το Tesla App. Δεν χρειάζονται apps και κάρτες από κάθε πάροχο για να φορτίσεις. Μόνο το Tesla App.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.478
Reaction score
145.852
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.478
Reaction score
145.852
Thanks for the update. :biggrin:
Ε, καλά, λες και ανησυχούσε κανένας. 😁😂🤣

Το θέμα είναι πως ο Έλον έχει πιάσει όλους τους στόχους ως τώρα, όσο "απίθανοι" και "ανέφικτοι" κι αν φαινόντουσαν όταν τους είχε θέσει το ΔΣ της Τέσλα. 😎

Ως εκ τούτου, η ως τώρα θητεία του ως CEO της Τέσλα, είναι 1000% επιτυχημένη, διότι ακριβώς "οδήγησε" με απόλυτη επιτυχία την φίρμα, εκπληρώνοντας με το παραπάνω και στο ακέραιο κάθε στόχο που τέθηκε έβερ από το ΔΣ, και αυτό δεν επιδέχεται αμφισβήτησης.

Οι επόμενοι στόχοι, που ψηφίστηκαν τώρα, ομοίως φαντάζουν "απίθανοι" και "ανέφικτοι", αλλά βλέποντας την ως τώρα πορεία του, μπορούμε να πούμε πως εάν υπάρχει ένας CEO που να μπορεί να τους πιάσει, είναι αυτός.

Οποιοσδήποτε άλλος "λογικός άνθρωπος" της αγοράς CEO θα έλεγε πως αυτοί οι στόχοι είναι παράλογοι, δεν θα τους προσπαθούσε καν..
 
Last edited:

Μηνύματα
40
Reaction score
50
Κύρια σημεία από την ενημέρωση επενδυτών της Tesla

Οχήματα

  • Το Model Y είναι και πάλι το αυτοκίνητο με τις μεγαλύτερες πωλήσεις οποιουδήποτε τύπου
  • Ένα νέο Cybercab θα βγαίνει από τη γραμμή κάθε 10 δευτερόλεπτα
  • Η παραγωγή θα ξεκινήσει τον Απρίλιο του 2026
  • Ο ρυθμός έγκρισης κανονισμών θα πρέπει να ταιριάζει με την ταχύτητα ανάπτυξης του Cybercab, εξασφαλίζοντας ότι κανένα ταξί δεν μένει αχρησιμοποίητο
  • Το Semi της Tesla έχει φτάσει στην τελική επανάληψη παραγωγής: Αυτονομία 500 μιλίων Ισχύς κίνησης 800kW Φόρτιση 1,2MW Αποδοτικότητα 1,7kWh/μίλι
  • Η μαζική παραγωγή ξεκινά στο Semi Nevada το 2026, με στόχο 50.000 μονάδες ετησίως
  • Οι ιδιοκτήτες Founders-Series Roadster θα λάβουν όλοι προσκλήσεις για το V2 Reveal την 1η Απριλίου 2026 (!!!), με παραγωγή 12-18 μήνες μετά
Robotaxi

  • Η Tesla στοχεύει να επεκτείνει το Robotaxi στο Λας Βέγκας, το Φοίνιξ, το Ντάλας, το Χιούστον και το Μαϊάμι
  • Η Tesla επιβεβαίωσε εκ νέου την πρόθεσή της να μην έχει οδηγούς ασφαλείας στο Όστιν μέχρι το τέλος του 2025
Optimus

  • Το Optimus είναι θεμελιώδες μέρος της Βιώσιμης Αφθονίας (Sustainable Abundance)
  • Το Optimus θα μπορεί να παρέχει ιατρική φροντίδα στο μέλλον
  • Θα είναι το μεγαλύτερο προϊόν της Tesla,
  • Μεγάλη εστίαση στην ασφάλεια - τα ρομπότ είναι ισχυρά, αλλά πρέπει να είναι ασφαλή για τους ανθρώπους γύρω τους
  • Η Tesla στοχεύει σε εξαιρετικά γρήγορη αύξηση παραγωγής Γραμμή παραγωγής 1 εκατομμυρίου μονάδων στο εργοστάσιο Fremont Γραμμή παραγωγής 10 εκατομμυρίων μονάδων στο Giga Texas στο μακρινό μέλλον 4 εκατομμύρια μονάδες ετησίως μέχρι το τέλος του 2027
  • Μόλις ξεκινήσει η μαζική παραγωγή, η Tesla στοχεύει να φτάσει τον στόχο τιμής των 20.000 USD
  • Το Optimus μοιράζεται πολλή τεχνολογία με τα οχήματα της Tesla (Actuators, Power Electronics, Battery, Audio, Cameras, AI Chips Manufacturing, Data Communication, Training Cluster, Neural Sims)
  • Το Optimus είναι το ρομπότ με χέρια και πόδια, ενώ τα αυτοκίνητα είναι ρομπότ με τροχούς
  • Η Tesla πιθανότατα θα χρειαστεί να ξοδέψει δεκάδες δισεκατομμύρια σε υπολογιστική εκπαίδευση για τον Optimus ώστε να γίνει χρήσιμο ρομπότ
  • Αυτό περιλαμβάνει τόσο οικιακές όσο και γενικές εργασίες


AI Hardware

  • Το AI5 θα κατασκευάζεται σε: Εργοστάσια TSMC στην Ταϊβάν και την Αριζόνα Εργοστάσια Samsung στην Κορέα και το Τέξας
  • Αυτά τα εργοστάσια θα προχωρήσουν στην παραγωγή του AI6 στο μέλλον Πολλές μεγάλες βελτιώσεις με το AI5: 50x συνολική βελτίωση σε σχέση με το AI4
  • Η μεγαλύτερη πρόκληση της Tesla αυτή τη στιγμή είναι η παραγωγή αρκετών τσιπ AI
  • Η Tesla μπορεί να έχει συζητήσεις με την Intel για παραγωγή τσιπ 4 εργοστάσια δεν είναι σχεδόν αρκετά για να καλύψουν τη ζήτηση
  • Ο Elon πρότεινε την ιδέα κατασκευής ενός Tesla TeraFab για τσιπ 100.000 τσιπ ανά μήνα, αν μονάδα 10 μονάδες στον χώρο, στις Ηνωμένες Πολιτείες.
  • Η Tesla εξετάζει το ενδεχόμενο να πληρώνει πελάτες για πρόσβαση στα οχήματά τους για inference με την ανάπτυξη του AI5.
Ενέργεια Tesla

  • Το Megablock έχει 91% ενεργειακή απόδοση μεταξύ φόρτισης και εκφόρτισης
  • Το Megablock V2 θα ενσωματώσει ηλεκτρονικά ισχύος υποσταθμού, μειώνοντας πολυπλοκότητα και χρόνο εγκατάστασης
  • Η ενεργειακή επιχείρηση φτάνει νέα ύψη, η παραγωγή είναι ο περιορισμός, όχι η ζήτηση
  • Η Tesla έκανε 31 GWh στατικής αποθήκευσης το 2024, περισσότερο από διπλάσιο από το 2023
Διάφορα

  • Το νέο διυλιστήριο λιθίου της Tesla είναι τώρα το μεγαλύτερο εκτός Κίνας
  • Θα μπορεί να παράγει 50GWh υλικού μπαταρίας λιθίου ετησίως
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.478
Reaction score
145.852
Δεν έχω αρκετές μετοχές TSLA.
Κανένας δεν έχει αρκετές.



ΥΓ. Ποιο παλικάρι πούλησε στα 200? 😂🤣😂😁
Ποιοι επέμεναν εδώ μέσα να πουλήσω όσο όσο; 🤣😂😁
 
Last edited:

Μηνύματα
40
Reaction score
50
Δεν έχω αρκετές μετοχές TSLA.
Κανένας δεν έχει αρκετές.



ΥΓ. Ποιο παλικάρι πούλησε στα 200? 😂🤣😂😁
Ποιοι επέμεναν εδώ μέσα να πουλήσω όσο όσο; 🤣😂😁
Εγώ μια χαρά είχα φορτώσει στα 200 και ας έλεγαν άλλα οι Κασσάνδρες 😂
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.591
Μηνύματα
3.056.423
Members
38.576
Νεότερο μέλος
anquan
Top