- Μηνύματα
- 8.256
- Reaction score
- 5
Χαμηλής και μεσαίας για την παγκόσμια αγορά, όχι για εδώ, που χαμηλής είναι 1100cc, και μεσαία είναι 1600cc. Εννοώ 'χαμηλής' τα κάτω από 2000cc και τα μεσαία 2000cc-3000cc. Έχω λίγους μήνες εδώ και φαίνεται...
Αν και για καθαρά τετρακίνητα, προφανώς κάνεις λάθος, για το σύνολο των αυτοκινήτων έχεις δίκιο. Κάποτε όμως τα ίδια έλεγαν και για την ΤΟΥΟΤΑ, θυμάσαι?Χωρίς να θέλω να θίξω καταστάσεις, αλλά τα Kia/Hyundai/Ssayong/Suzuki/Daewoo και λοιπά τέτοια, εδώ τα είδα σε αφθονία...στην δυτική Ευρώπη πουλάνε πολύ λίγο. Αφού να σκεφτείτε ότι το διαφημιστικό slogan είναι περίπου 'more metal for your money'...Και όλες μαζί πουλάνε όσο και η BMW...αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι κακά αυτοκίνητα, απλά λέω τα γεγονότα.
Κάπως έτσι είναι το πράγμα και το πρόβλημα είναι εκτός από το μέγεθος, οι κινητήρες. Ένα αμάξι πάνω από 2000 κιλά, πρέπει να έχει μοτέρ τέρας για να κουνηθεί εκτός δρόμου. Από την άλλη τα μεγάλα είναι πιο αξιόπιστα γι αυτό και δεν θα δει κανείς εύκολα jimny στο paris dakar ή σε trophy στον αμαζόνιο. Άλλο το εκτός δρόμου για... ψάρεμα και άλλο το extreme που ούτως ή άλλως ποτέ δεν γίνεται με εργοστασιακά αυτοκίνητα.Μπορεί τα τεράστια τζιπ να έχουν δυνατότητες εκτός δρόμου... αλλά πραγματικά εκτός δρόμου αυτοκίνητα είναι όσα τζιπ είναι μικρά με λίγο βάρος και κοντές σχέσεις... όλα τα υπόλοιπα μπορεί να έχουν πολύ καλές επιδόσεις στο χώμα αλλά δεν θα σε πάνε εκεί που θα σε πάει ένα Feroza! Απλά γιατί σε πολλές περιπτώσεις δεν θα χωράνε + το κέντρο βάρους τους θα είναι πολύ ψηλά + είναι πολύ βαριά άρα θα κολλήσουν στην άργιλο (δηλ. στο χώμα που υπάρχει στα βουνά μας...). Γι' αυτό και οι κυνηγοί πέρνουν Lada Feroza και το παλιό Vitara... όχι γιατί λυπούνται μην γρατζουνίσουν τα μεγάλα...
Γι' αυτό ποτέ δεν πάμε σε μέρη που δεν ξέρουμε ή δεν έχουμε άνθρωπο κοντά μας που να έχει ξαναπάει...
Για πες, για πες; Πού ήταν; Αίγυπτο; Κένυα; Αραβική χερσόνησο;Στο σαφάρι που έκανα στην έρημο ήταν....τέλειοοοο..!!!