- Μηνύματα
- 29.072
- Reaction score
- 85.502
Για ποιο 801 γίνεται συζήτηση;
Α κατάλαβα. Μόνο στο δικό σου σύτημα είναι καλοστημένα. Σε άλλα είναι απλά κλαπατσίμπανα. Ωραία. Για να δούμε τι άλλο.στο χωρο μου να ακουσεις το 3ο (σε καταταξη) συστημα μου (μπορει ομως να τα δεις και να τα "ακουσεις" σε αλλα "συστηματα"-κλαμπατσιμπανα)... Δεν παιζουν "απο μονα" τους τα 801 ξερεις...
Αυτό τώρα από πού προέκυψε;Αλλα... τι λεω τωρα... Εσυ εχεις "ακουσει" και καλλυτερο πικαπ απο το KRONOS και καλλυτερο phono απο το Kronos phono που φτιαχνεται εδω στην ¨ψωροκωσταινα" απο την ΤLA (διπλα-διπλα με τις τροφοδοσιες των πικαπ)...
Εγώ στεναχωρήθηκα. Δε θα με καλέσει στο χώρο του να ακούσω τα 801. Στο 3ο σύστημα, όχι στο 1ο.Πολύ διασκεδαστικό
Γιατί, νομίζεις ξέρει ο ίδιος;Για ποιο λόγο είναι αδύνατον;
για εκείνο ντε....το τέτοιοΓια ποιο 801 γίνεται συζήτηση;
Εννοω (το θεωρω αυτονοητο) τις αποκλησεις απο την (νοητη) "γραμμη του μεσου ορου" που θα προεκυπτε αν γινοταν "μαθηματικη προσσεγγιση εξομαλυνσης" στο διαγραμμα συχνοτητας. Με την ιδια εννοια δηλαδη που εξαιταζουν τις "φασικες αποκλησεις" και οι κατασκευαστες ηχειων.και οι ίδιοι οι ενισχυτές τη δημιουργούν....και οτιδήποτε υπάρχει στην αλυσίδα αναπαραγωγής
και τα καλώδια (αλήθεια...με αυτά πως τα πας?)
τι θα πει θεωρητική της ''ιδανική'' από την ώρα που είναι καταδικασμένη να μην υπάρχει?
Τί έγινε; Ποιός ήρθε;Να εξηγηθω (για να μην παρεξηγηθω), αλλο η "ψηφιακη επεμβαση" και αλλο η "ψηφιοποιηση" του αναλογικου που παραμενει αναλογικο σε ψηφιακη ομως μορφη...
Α, το DSD είναι το αναλογικό;Ηδη το PCM "το σκοτωσαν" οι καταναλωτες στα δισκοπωλεια και πλεον απομενει το internet που η επικρατηση του (αναλογικου σε μορφη πληροφοριας) DSD σηματος ειναι απολυτως βεβαιη... Σε 5 χρονια (το πολυ) απο τωρα το PCM τα bit και η μουσικη θα εχουν χωρισει "τα τσανακια τους" για καλα... Ηδη η τασεις της αγορας δειχνουν οτι τα 5 χρονια που λεω πριν ειναι πολλα... Η πτωση του PCM ειναι πλεον ανεξελεγκτη (και απροβλεπτη) και η ανοδος του DSD ραγδαια...
100%... δεν χρειαζεται καν DAC, μια buffer και παιζει κατευθειαν στο line σου! Ειναι μονομπιτο με μεταβολη συχνοτητας (ποιο αναλογικο δεν γινεται).Τί έγινε; Ποιός ήρθε;
Α, το DSD είναι το αναλογικό;
Ναι, το είπες.Eιπα εγω ποτε οτι "δεν χρειαζονται καθολου τα sub" (oπως υποννοεις οτι εγινε)
Πολυ απλα τα πραγματα... Αν τα κυρια ηχεια σε πολυκαναλο συστημα (η τα δυο ηχεια σε δικαναλο) μπορουν να "κατεβουν " στα 40Hz με 4.5db η λιγωτερη απωλεια σταθμης, τοτε ποoooooooooooooλυ καλλυτερα OXI sub.
οι οποίες είναι τέλειες?Εννοω (το θεωρω αυτονοητο) τις αποκλησεις απο την (νοητη) "γραμμη του μεσου ορου" που θα προεκυπτε αν γινοταν "μαθηματικη προσσεγγιση εξομαλυνσης" στο διαγραμμα συχνοτητας. Με την ιδια εννοια δηλαδη που εξαιταζουν τις "φασικες αποκλησεις" και οι κατασκευαστες ηχειων.
ειπα εγω οτι ειναι "τελειες"? Μαθηματικη προσεγγιση "εξομαλυνσης" που προκυπτει απο προεπιλεγμενα σημεια μεσου ορου της διακυμανσης ειναι...οι οποίες είναι τέλειες?
ο φίλος μας λέει ότι προτιμά να ακούει άμπασα αντί να βάλει σαμπ...και το συμβουλεύει κιόλαςΝαι, το είπες.
Ξέρω πολύ καλά το DSD, μην ανησυχείς.100%... δεν χρειαζεται καν DAC, μια buffer και παιζει κατευθειαν στο line σου! Ειναι μονομπιτο με μεταβολη συχνοτητας (ποιο αναλογικο δεν γινεται).
Φιλε μου αν μπορουσες (που ΔΕΝ... οσο κιαν κλαις και παρακαλας) να ακουσεις το μπασο σε δυο απο τα συστηματα μου, θα παθαινες "λαλακια"... ξερεις τι παει να πει 16Ωμο Alnico Altec σε Jensen ΟΝΚΕΝ (παραλλαγη) οδηγουμενο απο Single ended Τ.L.A 15W με 0 αναδραση και χωρις πυκνωτες στο σημα?ο φίλος μας λέει ότι προτιμά να ακούει άμπασα αντί να βάλει σαμπ...και το συμβουλεύει κιόλας
σβήσε λοιπόν και εσύ γτα σαμπς σου για να ακούσεις αυτό το ποoooooooooooooλυ καλλυτερα και άσε τις εξυπνάδες
Αγνοείς θεμελιώδη δεδομένα...Το ακουστικό μας σύστημα έχει μεγαλύτερες ανοχές στην αντίληψη group delay (δηλαδή αυξάνονται τα όρια σε χιλιοστά δευτερολέπτου όπου θα γίνονταν ανάλογα φαινόμενα αισθητά) όσο κατέρχονται οι οκτάβες...Ο παραλληλισμός είναι ως εκ τούτου άκυρος...Γιατι η φαση θα αποκλεινει διαφορετικα απο την θεωριτικη της "ιδανικη" στα δυο μεγαφωνα... οποτε πρεπει να εχεις ενα μεγαφωνο οδηγουμενο απο εναν ενισχυτη για να παιζει μια συγκεκριμενη συχνοτικη περιοχη... Αυτο δεν ισχυει μονο για την προσθεση sub σε (πραγματικα) full range ηχεια.... Δοκιμασε με δυο διαφορετικα tweeter σε διαφορετικα crossover οδηγουμενα απο διαφορετικους ενισχυτες πανω στο ιδιο σημα... παλι "αχταρμα" θα παρεις...
Καλέ μου ανθρωπε, για το 0.1% πιθανότητα να μην μας τρολάρεις, αυτό που γράφεις δεν στέκει, δεν έχει λογική, αρχή, μέση και τέλος. Η πρόταση "ο αστυνομος είναι όργανο, το μπουζούκι ειναι όργανο αρα ο αστυνομικός ειναι μπουζούκι" αν και λάθος είναι τουλάχιστον μια συνεπαγωγή που βασιζεται κάπου.. Διατυπωσε συνεπώς καλυτερα την πρόταση σου γιατί έτσι οπως την γράφεις ειναι ολοκληρη λάθος. ΑΝ έχεις κάποιο link απο κάποιο paper καλύτερα να το κανεις paste και ας βγάλω τα μάτια μου.Μαθηματικη προσεγγιση "εξομαλυνσης" που προκυπτει απο προεπιλεγμενα σημεια μεσου ορου της διακυμανσης ειναι...
15;Single ended Τ.L.A 15W με 0 αναδραση και χωρις πυκνωτες στο σημα?
Aσχετο αυτο (το σωστο) που λες με το θεμα που "συζηταμε' εδω... Αλλο η αντιληψη απο ενα ηχειο και αλλο οι ακυρωσεις φασης και οι παραμορφωσεις που προκυπτουν αν παιζουν διαφορετικα μεγαφωνα με διαφορετικους ενισχυτες το ιδιο σημα στον ιδιο χωρο...Αγνοείς θεμελιώδη δεδομένα...Το ακουστικό μ;ας σύστημα έχει μεγαλύτερες ανοχές στην αντίληψη group delay (δηλαδή αυξάνονται τα όρια σε χιλιοστά δευτερολέπτου όπου θα γίνονταν ανάλογα φαινόμενα αισθητά) όσο κατέρχονται οι οκτάβες...Ο παραλληλισμός είναι ως εκ τούτου άκυρος...
Αυτη εχει σχεση με τον χωρο και προσθετει αλλες προσθετες αλλοιωσεις απο οτι τα ηχεια σε ανηχοικους θαλαμους.15;
Η ανάδραση; Τί παίζει με αυτή;
Εισαι με τα διαγραμματα στο χερι?Για ποιο 801 γίνεται συζήτηση;
Οι ΄΄γεροί παίκτες΄΄ που δεν επαναπαύονται σε μεγάφωνα Alnico και μονοτελικές τριόδους για τις απολαύσεις τους μπορούν να κάνουν τις όποιες φασικές ακυρώσεις να δούλευαν υπέρ του ακροατή σε συνάρτηση με τις συνιστώσες ιδιορρυθμών που θα εμφάνιζε δεδομένος χώρος στις χαμηλές οκτάβες...Aσχετο αυτο (το σωστο) που λες με το θεμα που "συζηταμε' εδω... Αλλο η αντιληψη απο ενα ηχειο και αλλο οι ακυρωσεις φασης και οι παραμορφωσεις που προκυπτουν αν παιζουν διαφορετικα μεγαφωνα με διαφορετικους ενισχυτες το ιδιο σημα στον ιδιο χωρο...
Αυτη εχει σχεση με τον χωρο και προσθετει αλλες προσθετες αλλοιωσεις απο οτι τα ηχεια σε ανηχοικους θαλαμους.