Spotify στη χώρα μας

Reaction score
Πρόσεξα ότι ο ΟΝΚΥΟ μου στις δικτυακές εφαρμογές έχει και το spotify. Οπότε έφτιαξα ένα λογαριασμό και πήρα το premium account free για ένα μήνα, γιατί μόνο με premium μπαίνει από τον AVR.
Έχω να πω ότι μου αρέσει πολύ τόσο ηχητικά όσο και ως concept....πάνε οι δίσκοι, πάνε και οι compact diskoi, αν παίξει και dsd o ONKYO από το NAS τελειώσαμε.
Πώς γίνεται ο χειρισμός του sPOTIFY μέσω πολυκάναλου?
πχ πώς γίνεται η αναζήτηση ενός κομματιού?
τσικι τσικι απο το τηλεχειριστηριο?

melina

Cargo 200
Reaction score
Καταρχάς έχει ο ΟΝΚΥΟ στο μενού του στην κατηγορία NET την επιλογή spotify. Για να μπεις σου ζητά τα στοιχεία του λογαριασμού σου (username, password) στο spotify που πρέπει να είναι κατηγορίας premium.
Μετά οι επιλογές που έχει είναι στην ουσία μόνο μία, να κάνεις search με keyword, π.χ. όνομα καλλιτέχνη. Δεν έχει το discover και τις προτάσεις που έχει στο desktop. Η εισαγωγή του ονόματος γίνεται είτε 'τσίκι-τσίκι' από το remote του AVR είτε για πιο εύκολα από την εφαρμογή ελέγχου του συγκεκριμένου AVR σε smartphone.

Reaction score
1) Αν ο receiver υποστηρίζει το Spotify Connect, τρέχεις κανονικά τo spotify app στο smartphone/ταμπλέτα σου και το streaming γίνεται με τον av receiver.

2) Αν ο receiver υποστηρίζει απλά Spotify και όχι Spotify Connect, οι δυνατότητες ελέγχου που προσφέρει το app του receiver είναι περιορισμένες, και η εμπειρία χρήσης είναι πολύ υποδεέστερη.

3) Μια ενδιάμεση λύση είναι το streaming μέσω Airplay από το smartphone/ταμπλέτα προς τον receiver, με μειονέκτημα το γρήγορο άδειασμα της μπαταρίας.

4) Προσθέτοντας ένα Squeezebox Touch στον av receiver, έχεις και Spotify και Qobuz (για flac streaming), και οθόνη αφής, και δυνατότητα εισαγωγής ονόματος προς αναζήτηση, με το smartphone/ταμπλέτα να λειτουργεί επικουρικά ως τηλεκοντρόλ, και όχι ως απαραίτητη προϋπόθεση.

gkontoletas

trouble in my brain
Reaction score
Οι χρήστες του spotify σε συσκευές με Android ας εγκαταστήσουν την νέα έκδοση.
Όσοι έχουν Windows Phone ή συσκευές με iOS μπορούν να μείνουν ήσυχοι(προς το παρόν???)

We’ve become aware of some unauthorized access to our systems and internal company data and we wanted to let you know the steps we’re taking in response. As soon as we were aware of this issue we immediately launched an investigation. Information security and data protection are of great importance to us at Spotify and that is why I’m posting today.

Our evidence shows that only one Spotify user’s data has been accessed and this did not include any password, financial or payment information. We have contacted this one individual. Based on our findings, we are not aware of any increased risk to users as a result of this incident.

We take these matters very seriously and as a general precaution will be asking certain Spotify users to re-enter their username and password to log in over the coming days.

As an extra safety step, we are going to guide Android app users to upgrade over the next few days. If Spotify prompts you for an upgrade, please follow the instructions. As always, Spotify does not recommend installing Android applications from anywhere other than Google Play, Amazon Appstore or https://m.spotify.com/. At this time there is no action recommended for iOS and Windows Phone users.

Please note that offline playlists will have to be re-downloaded in the new version. We apologise for any inconvenience this causes, but hope you understand that this is a necessary precaution to safeguard the quality of our service and protect our users.

We have taken steps to strengthen our security systems in general and help protect you and your data – and we will continue to do so. We will be taking further actions in the coming days to increase security for our users.
http://news.spotify.com/us/2014/05/27/important-notice-to-our-users/

Questions?

Has my user account information been compromised? Our evidence shows that only one Spotify user’s data has been accessed and this did not include any password, financial or payment information. We have contacted this one individual. Based on our findings, we are not aware of any increased risk to users as a result of this incident.

Is my Android phone compromised? We do not believe this incident will affect your phone in any way. However, as an extra safety step, we are going to guide Android app users to upgrade over the next few days. If Spotify prompts you for an upgrade, please follow the instructions. As always, Spotify does not recommend installing Android applications from anywhere other thanGoogle Play, Amazon Appstore or m.spotify.com.

I can't log in to my Spotify account or I’m being told to download a new version, what's going on? As a result of action we have taken to safeguard our service and our user information, we are going to guide Android app users to upgrade to a new version of Spotify in order to gain access to the service. If Spotify prompts you for an upgrade, please follow the instructions. If not, visit one of the approved sources above to get the latest version.

If I’m using iOS or Windows Phone, do I need to do anything? At this time there is no action recommended for iOS and Windows Phone users.

I have upgraded to the new version of Spotify and now all of my offline playlists have disappeared. Unfortunately, all playlists will have to be set offline again and re-downloaded in the new version of the Spotify Android app. We apologize for any inconvenience this causes, but hope you understand this is a necessary precaution to safeguard the quality of our service and protect our users.

How can I find out if the version of Spotify I have is the latest?
  1. In your Android Spotify app, tap the settings button (the three horizontal lines).
  2. Select About.
  3. See the version number at the top.
  4. Make sure your app version number matches that listed in Google Play. If not, we suggest you uninstall the old version of the app and install the new one.

I have to log in but forgot my password. Can I reset it? You sure can. Click here to do so. Note: we will never ask you to directly provide your password to us.
https://support.spotify.com/se/problems/#!/article/downloading-android-update

Reaction score
Yπαρχει καποιο plugin που εχετε να προτεινετε ?
Εχω εχω μονο το spotify control για να χειριζομαι το spotify σαν player απο μακρια με pc remote control.Eπισης το spotibot (playlist generator - μεσω ονοματος καλλιτεχνη ) το βρισκω καλυτερο απο τις επιλογες που βγαζει το ιδιο το spotify μεσω της επιλογης του radio , η μαλλον πιο σωστα οι επιλογες του μου αρεσαν περισσοτερο, αλλα δεν ξερω αν γινεται να ειναι plugin ενσωματωμενο και οχι να πηγαινω στην σελιδα..

Mufasa

Top teaser
Reaction score
Όσοι χρησιμοποιούν το Spotify ΠΡΕΠΕΙ να βάλουν το τελευταίο update 1.0.42, αν δεν το έχουν κάνει ήδη.

Όπως μαρτυρά η πρόσφατη δοκιμή του Αrs Technica, η εφαρμογή γράφει στο δίσκο μεγάλες ποσότητες δεδομένων που μπορούν να φτάσουν τα εκατοντάδες γίγα ανα ημέρα. Αυτό γίνεται ανεξάρτητα από το αν η εφαρμογή είναι ενεργή παίζοντας τραγούδια ή όχι. Παράπονα και μνεία στο θέμα υπάρχουν και στο forum του Spotify εδώ και κάτι μήνες.

Mετά την αγνόηση όλων αυτών υπήρξε επίσημη απάντηση:
Spotify said:
We’ve seen some questions in our Community around the amount of written data using the Spotify client on desktop. These have been reviewed and any potential concerns have now been addressed in version 1.0.42, currently rolling out to all users.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στα αρχεία της βάσης δεδομένων χωρίς όμως να δικαιολογείται το μέγεθος της σκαρταδούρας που τελικά μαζεύεται. Πρωταθλητής της τελευταίας αποδεικνύεται το αρχείο mercury.db.

Πέρα από το αχρείαστο του θέματος, τη μείωση επίδοσης και διαθέσιμου χώρου, έχει ξεχωριστή σημασία για τους SSD δίσκους που αν και έχουν βελτιωθεί σημαντικά στο θέμα, κάτι τέτοιο μπορεί να τους φθείρει.

Όχι και στο πολύ μακρινό παρελθόν (αλλά και στο μακρινό!) το Spotify έχει αποδειχθεί επικίνδυνο.

xfader

Segregation supporter
Administrator
Reaction score
Όποιος θέλει να αλλάξει λογαριασμό στο Spotify αντιμετωπίζει το πρόβλημα της μεταφοράς των συλλογών του. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι αλλά οι πιο εύκολοι απαιτούν χρήματα. Μία πανεύκολη δωρεάν μέθοδος είναι μέσω του

SpotMyBackup

Κάνουμε login με τον παλιό λογαριασμό και επιλέγουμε export. Μετά μπαίνουμε με τον νέο λογαριασμό και κάνουμε import το αρχείο της προηγούμενης ενέργειας.

xfader

Segregation supporter
Administrator
Reaction score
Αυτο το Hifi Supermantolatum version που θα εχει ποιότητα της προκοπής πότε θα βγει τελικα;;;;
Από αυτά που έχω καταλάβει από τις μέχρι τώρα ανακοινώσεις και φήμες, το Spotify HiFi ετοιμαζόταν από το 21, άργησε και στο ενδιάμεσο η Apple και η Amazon έδωσαν lossless audio χωρίς αύξηση συνδρομής.

Η Spotify ήθελε να πουλήσει τη lossless συνδρομή κοντά στα 20€ (όπως η Tidal με το Tidal HiFi Plus) και αναγκάστηκε να φρενάρει και να επαναπροσδιορίσει τις αρχικές τις βλέψεις μέσα στον ανταγωνισμό.

Reaction score
Το spotify έχει το χειρότερο ήχο κατά τη γνώμη μου και ακόμα κ με premium οπότε από μένα είναι cancel.
Βέβαια φταίει και το mastering που κάνουν οι εταιρείες, βάζουν gain 98-99 και κάτι true peak 4.5 σε πολλά αλλά και κομμένες πολλές υψηλές συχνότητες. Το κακό είναι ότι το κάνουν και σε παλιότερες κυκλοφορίες τελευταία δηλαδή ενώ το αντίστοιχο cd μπορεί να έχει gain 92-93 τα βάζουν κοντά στο 99.
Τουλάχιστον το youtube (+youtube music) το έχω free και εκεί έχει loudness penalty (από όσο έχω ακούσει), τα βάζει σε μία στάνταρ ένταση ή δεν μου κάνει τόσο αισθητή την παραμόρφωση στον ήχο.
Μόνο αρνητικό είναι ότι κάποια ελληνικά μπαίνουν στο youtube music 5-10 μέρες μετά το spotify, υποτίθεται στην αρχή κάποια τα βγάζουν οι εταιρείες ως spotify exclusive (τους κάνω μια απλή ακρόαση από το spotify free που έχω οπότε μικρό το κακό).
Και spotify hifi να βγει θα είναι μια απ' τα ίδια, δηλαδή πεταμένα λεφτά.

Τελευταια Μηνυματα

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
Members
Νεότερο μέλος
TasosXalandri