- Μηνύματα
- 4.059
- Reaction score
- 777
Re: Απάντηση: Re: ΟΙ ΚΟΡΥΦΑΙΟΙ
Ουσιαστικά το έχω καταλάβει οτι οι ψηφιακοί ενισχυτές είναι ένα πονεμένο κομμάτι.Είναι πονεμένο διότι το pwm δουλεύεται χρόνια στα συστήματα ενέργειας με μεγάλη επιτυχία.Φαντάζομαι άνθισε τώρα στον ήχο διότι έφτιαξαν τα φίλτρα...αλλα τέλος πάντων.Οι ψηφιακοί είναι μία προσέγγιση.Στον ήχο υπάρχουν πολλές και δέν μπορούμε έτσι απλά να τους παραγκωνίσουμε.Αν το σκαλίσεις ίσως δείς οτι και αυτοί κάπου σε κάτι έχουν δίκαιο.Τέλος πάντων αφού συμφωνούμε....
Φίλε μεταπτυχιακό κάνω αλλα κατα σύμπτωση έχω και τα βιομηχανικά ηλεκτρονικά.Πολύ ενδιαφέρουσες οι παρατηρήσεις σου.
Ας σημειώσω ορισμένα πράγματα:
1. Το πέρασμα από μια παλιά τεχνολογία σε μια νέα δε γίνεται σχεδόν ποτέ χωρίς προβλήματα (μεγάλα ή μικρά).
Καλό θα είναι να μη βιαζόμαστε να αποφανθούμε σχετικά με τις συγκριτικές δυνατότητες των δύο τεχνολογιών βασιζόμενοι μονάχα στα προβλήματα αυτά.
Η σύγκριση αυτή μπορεί να γίνει έγκυρα μονάχα αν διαθέτουμε ικανό τεχνικό υπόβαθρο, μονάχα δηλαδή αν κατέχουμε σε ικανό βάθος το θέμα.
Τονίζω εδώ ότι δεν έχω άποψη για τη DIGEA στη Θεσσαλονίκη.
Δε γνωρίζω το ζήτημα. Οι παρατηρήσεις μου είναι γενικές.
2. Καλό θα είναι να μη συγχέουμε μια τεχνολογία με την εκάστοτε υλοποίησή της.
Αν δηλαδή εγώ που είμαι π.χ. άσχετος, αποφασίσω αύριο να γίνω Hypex στη θέση της Hypex και τα κάνω, φυσικά, μαντάρα τότε θα φταίει η διακοπτική τεχνολογία ή ο Bruno Putzeys που οι "υλοποιήσεις" μου θα έιναι για τον putz...;
Ο Κώστας Κόγιας έχει κράξει κατ' επανάληψη διαφόρους χαϊεντο-λαμπατο-κατασκευαστές με χαρακτηριστικό παράδειγμα το λαμπάτο phono stage της Ύψιλον.
Αυτό δεν τον εμπόδισε να συμπεριλάβει τους αδελφούς Τσακιρίδη στους καλύτερους κατά τη γνώμη του κατασκευαστές ενισχυτικών.
3. Τα 2 ως άνω σημεία δε σημαίνουν ότι δεν υπάρχουν ουσιώδεις ποιοτικές διαφορές ανάμεσα στις διάφορες τεχνολογίες.
Ποιοτικές διαφορές με την έννοια του ότι μια, συνηθέστατα, νεότερη τεχνολογία μπορεί να παρουσιάζει μικρότερους και λιγότερο δεσμευτικούς εγγενείς περιορισμούς.
4. Όπως είπα και παραπάνω, αν θέλουμε να μιλάμε με επιχειρήματα και να προάγουμε έτσι τη συζήτηση, τότε είμαστε υποχρεωμένοι να "βάζουμε την ανάλυση σε ένα κουτί".
5. Προσωπικά, δεν αποκάλεσα κανέναν κομπλεξικό, παρότι, εμμέσως, αποκάλεσαν έτσι εμένα.
Απλά κατέθεσα την κρίση μου για διάφορες συσκευές και για τη νοοτροπία των κατασκευαστών τους.
6. Από το γεγονός ότι ανέφερες πως διάβαζες για ΣΗΕ, υποθέτω πως όπου να'ναι θα "δίνεις" και το μάθημα Εργαστηριακή και Βιομηχανική Ηλεκτρονική.
Στα πλαίσια του 1ου σκέλους του μαθήματος αυτού, αντικείμενο της τελευταίας εργασίας, όταν τουλάχιστον "έδινα" το μάθημα εγώ, ήταν το να κατασκευάσουμε και να μετρήσουμε (στοιχειωδώς) ένα ενισχυτάκι ακουστικών συχνοτήτων.
Εσένα θα σου πέρναγε ποτέ από το νου να βάλεις το παραπάνω σκατουλάκι σε ένα χλιδάτο κουτί και να το πουλάς 2000 Ευρώ (και λίγα λέω...);
Ε, όχι φίλε μου, για τέτοιες πρακτικές δε μπορεί να υπάρξει ποτέ ούτε αρκετή κοροϊδία ούτε αρκετά κοσμητικά επίθετα.
Παρεμπιπτόντως, στα πλαίσια του 2ου σκέλους του παραπάνω μαθήματος, της Βιομηχανικής Ηλεκτρονικής δηλαδή, είχα και την πρώτη μου έμπρακτη επαφή με την PWM τεχνολογία όταν και έπρεπε να κατασκευάσουμε μια πλακετούλα ελέγχου των στροφών ενός dc ηλεκτροκινητήρα.
Τέλος, κάτσε να "ανασάνω" λίγο και θα κανονίσω να τα πούμε και από κοντά.
Ουσιαστικά το έχω καταλάβει οτι οι ψηφιακοί ενισχυτές είναι ένα πονεμένο κομμάτι.Είναι πονεμένο διότι το pwm δουλεύεται χρόνια στα συστήματα ενέργειας με μεγάλη επιτυχία.Φαντάζομαι άνθισε τώρα στον ήχο διότι έφτιαξαν τα φίλτρα...αλλα τέλος πάντων.Οι ψηφιακοί είναι μία προσέγγιση.Στον ήχο υπάρχουν πολλές και δέν μπορούμε έτσι απλά να τους παραγκωνίσουμε.Αν το σκαλίσεις ίσως δείς οτι και αυτοί κάπου σε κάτι έχουν δίκαιο.Τέλος πάντων αφού συμφωνούμε....