- Μηνύματα
- 4.059
- Reaction score
- 777
Re: Απάντηση: high end φυκια....
Τα ηχεία που δείχνετε παρ ότι είναι ακριβά έχουν φτιαχτεί για συγκεκριμένο σκοπό.Ο συνδυασμός κόρνας και μεγάλου μπάσου είναι καθαρά για συγκεκριμένη μουσικη.
Είναι για συγκεκριμένη μουσική διότι η μουσική των κλάμπ απαιτεί μεγάλες εντάσεις, πολύ δυνατό μπάσο και τσιριχτά τρέμπλ χωρίς κανένα απολύτως σεβασμό στις παραμορφώσεις.
Αν το καταλαβαίνουμε οκ.Αν δεν το καταλαβαίνουμε υπάρχουν τρόποι να το καταλάβουμε.
Ο ένας είναι ο παθητικός.Παίρνουμε δύο ηχεία βάζουμε ένα μελωδικό κομμάτι και αν η κόρνα βγάλει βανδή αντί για καζαντζίδη τότε κάτι πάει στραβά.
Ο άλλος είναι ο ενεργητικός.Βάζουμε το μυαλό μας κάτω, κοιταμε τί ηχεία υπάρχουν και γιατί, κοιτάμε τί ηχεία έχουν τα κλάμπ και γιατί, κοιταμε τί θέλουμε απο κάθε μουσική, κοιτάμε το πλήθος παραμορφώσεων που επιδέχεται η κάθε μουσική και αποφασίζουμε.Βέβαια αυτό οφείλουμε να το έχουμε κάνει εδώ και χρόνια αφού θεωρείτε οτι ασχολούμαστε με το χόμπι.Καταλαβαίνω απολύτως κάποιος να μήν έχει πειραματιστεί σε ήχους και μουσικές και να μασάει σαν καραμέλες την κάθε βλακεία που του λένε.
Επίσης όταν το μέσο κλάμπ και ο μέσος συναυλιακός χώρος ακολουθεί την φιλοσοφία της κόρνας καταλαβαίνω το να μπερδεύουμε το σωστό με το ωφέλιμο.
Δέν είναι κόρνα...Τελευταια ολο και περισσοτεροι κολανε την ασθενεια της κορνας. Ενα απο τα τελευταια θυματα ειναι ο Κωστας ΕΑΡ (βλεπε Κ+Η) :138:.
Τα ηχεία που δείχνετε παρ ότι είναι ακριβά έχουν φτιαχτεί για συγκεκριμένο σκοπό.Ο συνδυασμός κόρνας και μεγάλου μπάσου είναι καθαρά για συγκεκριμένη μουσικη.
Είναι για συγκεκριμένη μουσική διότι η μουσική των κλάμπ απαιτεί μεγάλες εντάσεις, πολύ δυνατό μπάσο και τσιριχτά τρέμπλ χωρίς κανένα απολύτως σεβασμό στις παραμορφώσεις.
Αν το καταλαβαίνουμε οκ.Αν δεν το καταλαβαίνουμε υπάρχουν τρόποι να το καταλάβουμε.
Ο ένας είναι ο παθητικός.Παίρνουμε δύο ηχεία βάζουμε ένα μελωδικό κομμάτι και αν η κόρνα βγάλει βανδή αντί για καζαντζίδη τότε κάτι πάει στραβά.
Ο άλλος είναι ο ενεργητικός.Βάζουμε το μυαλό μας κάτω, κοιταμε τί ηχεία υπάρχουν και γιατί, κοιτάμε τί ηχεία έχουν τα κλάμπ και γιατί, κοιταμε τί θέλουμε απο κάθε μουσική, κοιτάμε το πλήθος παραμορφώσεων που επιδέχεται η κάθε μουσική και αποφασίζουμε.Βέβαια αυτό οφείλουμε να το έχουμε κάνει εδώ και χρόνια αφού θεωρείτε οτι ασχολούμαστε με το χόμπι.Καταλαβαίνω απολύτως κάποιος να μήν έχει πειραματιστεί σε ήχους και μουσικές και να μασάει σαν καραμέλες την κάθε βλακεία που του λένε.
Επίσης όταν το μέσο κλάμπ και ο μέσος συναυλιακός χώρος ακολουθεί την φιλοσοφία της κόρνας καταλαβαίνω το να μπερδεύουμε το σωστό με το ωφέλιμο.