το βασικοτερο κομματι για hifi

Μηνύματα
1.934
Reaction score
790
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Σωστος...

Δεν υπαρχει ομως διαθεση πλεον για μουσικη ....Κωστη
Ανάποδα.....

Δεν υπάρχει μουσική να δημιουργήσει διάθεση....

Ευτυχώς ακόμα πετυχαίνουμε κανένα "διαμαντάκι" μέσα στους "άνθρακες".:121::121:
 

Μηνύματα
1.292
Reaction score
38
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Bρε παιδιά δεν αφήνετε την παραφιλολογία, να μας πείτε ποιο κομμάτι, όταν το αλλάξατε είδατε τη μεγαλύτερη διαφορά στο σύστημά σας... μπας και ξεστραβωθούμε οι υπόλοιποι?

Προσωπικά όπως έγραψα και πριν, με αλλαγές Ηχείων, ενισχυτή και πηγής (ίδιας κατηγορίας τιμής) είδα περίπου τις ίδιες ποσοστιαία διαφορές (σε άλλους τομείς βέβαια).

Αυτό όμως που δε παλεύεται με τίποτα είναι ο χώρος... Μεγάλες διαφορές ακόμη και από τη τοποθέτηση των ηχείων...

Όσοι έχουν καλό - χωρίς περιορισμούς χώρο ή έχουν κάνει ανάλογη επένδυση στο χώρο τους (με αυτή των μηχανημάτων τους) είναι οι κερδισμένοι...

"Λιμπίστηκα" πραγματικά το χώρο του Argi όταν τον είδα στον "Ήχο"...
Περιορισμοί μηδέν - "μαξιλαράκια" στο φούλ - σαλόνι/τραπεζαρία/γυναίκα αλλού...

Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο σύστημα σε ένα δωμάτιο χωρίς τις παραπάνω προϋποθέσεις θα είναι ένα σκαλί κάτω... Λάθος?
 

Μηνύματα
1.934
Reaction score
790
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Ολα παίζουν τον ίδιο ρόλο.

Το μόνο που έχω να προσθέσω είναι οτι στην πορεία μου αδίκησα πολλά ηχεία λόγω προβλημάτων που οφείλονταν καθαρά στον ενισχυτή.

Τεσπα αυτό που θέλω να πω είναι πως είναι άτοπο να ψάχνεις για ηχεία αν δεν υπάρχει ήδη ένας σοβαρός ενισχυτής να τα υποστηρίξει.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.656
Reaction score
4.265
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο σύστημα σε ένα δωμάτιο χωρίς τις παραπάνω προϋποθέσεις θα είναι ένα σκαλί κάτω... Λάθος?
Kαι όχι μόνο αρκεί να καταλήξει κάπου και να μην το ξαναχτίζει σχεδόν εξ αρχής κάθε μήνα.
Αυτό δεν είναι h-c.Το γιοφύρι της Άρτας σε νέα έκδοση είναι.
 

Μηνύματα
1.292
Reaction score
38
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Φίλε Γιώργο (?) αν βαρεθείς κάτι, καλό είναι να το αλλάζεις! Όχι βέβαια στο μήνα γιατί κινδυνεύεις από HiFi-ντελίστας να χαρακτηριστής διακοσμητής...

Νομίζω, όμως ότι (αν υπάρχει η δυνατότητα) η αλλαγή είναι ότι πρέπει για να διατηρείς το ενδιαφέρον σου!

:605:
 


argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.877
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Kαι όχι μόνο αρκεί να καταλήξει κάπου και να μην το ξαναχτίζει σχεδόν εξ αρχής κάθε μήνα.
Αυτό δεν είναι h-c.Το γιοφύρι της Άρτας σε νέα έκδοση είναι.
εμ οτι το εσαχνα δεν εσφαξα ενα κοκορο (κοκορικο) να μην ειμαι συνεχως σε μερεμετια.Αλλα γουσταρω και δοκιμαζω πραματακια:126:
 

Μηνύματα
4.927
Reaction score
4.080
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Πρωτο και πιο βασικο είναι ο χωρος. Αν εισαι τυχερος κι εχεις συστημα σε ανεξαρτητο χωρο, τοτε η περιποιηση πρεπει να ξεκινησει από την αρχη. Δηλαδη απο την στιγμη που φτειαχνεται. Ο igognito ειχε παρουσιασει κατι πριν από κανα χρονο. Όταν ο χωρος διαμορφωθει τοτε χρειαζεται καποιον επαγγελματια του ειδους για να φροντιστει όπως πρεπει. Δυστυχως όμως κανενας δεν πληρωνει για κατι τετοιο. Μπορει αρκετοι να εχουν χωρο μονο για την μουσικη τους, να πληρωνουν πολλα λεφτα για τα μηχανηματα, όμως αν καποιος ξερει καποια πραγματα για την σημασια του χωρου, προσπαθει από μονος του να κανει καποια πραγματα (ηχοδιαχυτες,ηχοπαγιδες κ.λ.π.). Οπωσδηποτε αυτό είναι κατι, όχι όμως το καλυτερο, είναι δυσκολο να αντικαταστησεις τους επαγγελματιες του ηχου που θα σου κανουν τελεια δουλεια.



Αν τελειωσεις με τον χωρο, το δευτερο είναι τα ηχεια. Αν μαλιστα είναι και ενεργα, τοτε τελειωσες!! Αυτή η λυση ομως δεν είναι η πλεον διαδεδομενη, οποτε οι ενισχυτες και προενισχυτες εχουν να κανουν με την φυση του ηχειου. Αν το ηχειο είναι υψηλης ευαισθησιας, τοτε οι ενισχυτες είναι μια πιο ευκολη υποθεση. Αν όχι, τοτε αρχιζουν τα δυσκολα. Εξαρταται από τις απαιτησεις σου και το μπατζετ σου. Την διαφορα στους ενισχυτες και την πηγη ενδεχομενως θα την καταλαβεις περισσοτερο αναλογα με το ποσο καλο είναι το ηχειο σου. Γι αυτό όταν με το καλο τελειωσεις με τον χωρο σου τοτε σε απασχολει η φυση του ηχειου και η φιλοσοφια του (πανελ, κορνα ηλεκτροδυναμικο κ.λ.π.).


Παντως σημερα η υποθεση πηγη εχει γινει μια πολύ ευκολη υποθεση με τα ντακ. Πανε οι εποχες που χρυσοπληρωνες τα πικαπ και τα σιντι πλαιυερς για να εχεις αξιοπρεπη ηχο. Με 500 ευρω εχεις εξαιρετικη ποιοτητα κι από κει και περα πληρωνεις πολλα λεφτα για δυσδιακριτες διαφορες. Ετσι τωρα η πηγη θεωρειται κατι δεδομενο ότι είναι μια ευκολη και ποιοτικη λυση που είναι προσιτη σε ολους και δεν πολυασχολεισαι αν εισαι μεσα στα πραγματα.
 

Μηνύματα
9.946
Reaction score
33
Εγώ πάντως θυμάμαι -και πιστεύω οι περισσότεροι- όταν ήμουν 12 χρονών και άκουγα ένα αγαπημένο τραγούδι ακόμη και από τρανζιστοράκι της πλάκας, ενθουσιαζόμουν, πέταγα στα ουράνια με αυτό που άκουγα....
Τι υπήρχε τότε που σήμερα υπάρχει λιγότερο? Η όρεξη!

Και για να μας ανέβει η όρεξη βγάζουμε ορεκτικά όπως: απόκριση συχνοτήτων, soundstage, χροιές, ανάδραση, αποσβεστικά, up-samplers, super tweeters, φιδόλαδο και λοιπά μυστικά της gourmet κουζίνας.
 

Μηνύματα
1.648
Reaction score
28
εαν υπαρχει μια σωστη και ισσοροπημενη κατανομη σε αξια δομη
πηγης-ενισχυσης-ηχειων τοτε κατα την γνωμη μου αυτο που παιζει μεγαλυτερο ρολο στη αλλαγη προς το καλυτερο ειναι η αλλαγη της πηγης !!το εχω ξαναγραψει σε τουτο εδω το site εγω προσωπικα την μεγαλυτερη αλλαγη την ειδα αφου και οταν αλλαξα πηγη βεβαια οπως γραφουν και πιο πανω οι φιλοι αυτο συμβαινει κατα κυριο λογο με τις αναλογικες πηγες και λιγοτερο με τα ψηφιακα ,ομως και παλι νομιζω οτι παντα η προσθηκη μιας καλυτερης πηγης αναβαθμιζει ενα ηδη ισσοροπημενο συστημα!!!
 


Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.839
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Ο χωρος και η διαθεσιμοτητα του (γυναικα-παιδια-σκυλια-γατια-κλπ) ειναι σημαντικα γιατι μπορεις να ακουσεις οταν θελεις
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.607
Reaction score
132.796
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

άντε, να τα ξαναπώ, αν και τζάμπα τα λέω...:138:

το πιο βασικό είναι ο χώρος, γιατί αυτόν ακούμε.:126:

Το ηχείο δονεί το χώρο κι εμείς ακούμε το χώρο, δεν ακούμε το ηχείο. Αν το πάρουμε ποσοτικά, δηλαδή πόση είναι η άμεση ακτινοβολία που παίρνουμε από το ηχείο και πόσες είναι οι αντανακλάσεις που παίρνουμε από το χώρο, η αναλογία είναι (στην καλύτερη των περιπτώσεων) 70% χώρος και 30% ηχείο.:144:

Δηλαδή (να το επαναλάβω) ακούμε το χώρο κι όχι το ηχείο.

Οπότε, ας περάσουμε στα "ποσοστά", που όλοι λίγο πολύ γουστάρουμε.

Το 70% της ποιότητας προέρχεται από το χώρο.
Το υπόλοιπο 30%, από όλα τα υπόλοιπα μαζί.
Από τα υπόλοιπα, το 70% προέρχεται από το ηχείο και το 30% από τα συνοδά ηλεκτρονικά.
Από τα συνοδά ηλεκτρονικά, το 70% προέρχεται από τον ενισχυτή, που οδηγεί το ηχείο, και το υπόλοιπο 30% από την πηγή.
Στο 30% της πηγής, συμπεριλαμβάνονται και τα καβλώδια, σε ποσοστό 0,07%, αλλά και οι βάσεις, σε ποσοστό 0,03%. Στις βάσεις, συμπεριλαμβάνονται τα διάφορα άλλα ματζούνια, σε ποσοστό 0,07%, ένα εκ των οποίων το θετικό φενγκ σούι, σε ποσοστό 0,03%.

Πιο "ποσοστική ανάλυση", δε θα βρείτε σε όλο το ίντερνετ! Άντε, πχιός τη χάρη σας που έχετε και την πρωτιά σε αυτά...

Οποιοσδήποτε επιθυμεί υψηλής πιστότητας ήχο, το 70% των χρημάτων που θα διαθέσει πρέπει να τα ρίξει στο χώρο, και τα υπόλοιπα 30% των χρημάτων του πχ σε ένα ζεύγος ενεργών ηχείων με ψηφιακή είσοδο, που θα τα ταίσει με ψηφιακό σήμα audio από ένα πι-σί... Το πι-σί υπάρχει, όλοι διαβάζετε το φόρουμ, ε?:144:

Όπως καταλάβατε όλοι, στο audio βασιλεύει ο κανόνας του 70% (αλλά και του υπόλοιπου 30%)
 

Μηνύματα
3.982
Reaction score
3.290
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Βρέ γείτονα, δεν εχω ιδέα για την ηλεκτρολογική εγκατάσταση της πολυκατοικίας που μένω, αλλά, πίστεψέ με , χαίρομαι κάθε στιγμή ακρόασης.
εγώ πρέπει να επιλέξω σίδερο ή τελικός
& βραστήρας ή PC
 

Μηνύματα
1.584
Reaction score
657
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Εαν θεωρησουμε οτι ο χωρος ειναι δεδομενος και μιλησουμε καθαρα για μηχανηματα θα ελεγα οτι τα ηχεια ειναι ο καθοριστικος παραγοντας για αυτο που θα ακουσουμε αλλα Νο.2 μετα απο αυτα θα εβαζα τον προενισχυτη (με την προυποθεση οτι ο τελικος ειναι ικανος να οδηγησει τα ηχεια μας σε φυσιολογικες σταθμες)... Εχοντας δοκιμασει διαφορους προενισχυτες ακριβους, φτηνους κλπ (σε δεδομενο χωρο και με δεδομενα ηχεια) θα ελεγα οτι οι βελτιωσεις που σου εδιναν οι υψηλης ποιοτητας υλοποιησεις ηταν πραγματικα σοκαριστικες οσον αφορα την ποσοτητα και την διαταξη της πληροφοριας που περιεχεται στην ηχογραφηση....

Σε συνεχεια του παραπανω να πω οτι και αυτο που θα ακουσετε απο ενα πικαπ εξαρταται πολυ απο την ποιοτητα του phono stage.

Απο οτι φαινεται στην διαχειριση χαμηλων σηματων ειναι εκει που τα κανουν μανταρα πολλες εταιριες hifi....
 

Μηνύματα
1.648
Reaction score
28
Re: Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Εαν θεωρησουμε οτι ο χωρος ειναι δεδομενος και μιλησουμε καθαρα για μηχανηματα θα ελεγα οτι τα ηχεια ειναι ο καθοριστικος παραγοντας για αυτο που θα ακουσουμε αλλα Νο.2 μετα απο αυτα θα εβαζα τον προενισχυτη (με την προυποθεση οτι ο τελικος ειναι ικανος να οδηγησει τα ηχεια μας σε φυσιολογικες σταθμες)... Εχοντας δοκιμασει διαφορους προενισχυτες ακριβους, φτηνους κλπ (σε δεδομενο χωρο και με δεδομενα ηχεια) θα ελεγα οτι οι βελτιωσεις που σου εδιναν οι υψηλης ποιοτητας υλοποιησεις ηταν πραγματικα σοκαριστικες οσον αφορα την ποσοτητα και την διαταξη της πληροφοριας που περιεχεται στην ηχογραφηση....

Σε συνεχεια του παραπανω να πω οτι και αυτο που θα ακουσετε απο ενα πικαπ εξαρταται πολυ απο την ποιοτητα του phono stage.

Απο οτι φαινεται στην διαχειριση χαμηλων σηματων ειναι εκει που τα κανουν μανταρα πολλες εταιριες hifi....
εγω νομιζω οτι το σημειο <μανταρα> οπου πολλες ταχα μου συσκευες χαι φι η και χαι ενδ ειναι τα μεταβατικα μεσουψηλα εκει ακομα και μηχανηματα δεκαδων χιλιαδων εουρο τα κανουν θαλασσα!!!
 

Μηνύματα
460
Reaction score
199
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

άντε, να τα ξαναπώ, αν και τζάμπα τα λέω...:138:

το πιο βασικό είναι ο χώρος, γιατί αυτόν ακούμε.:126:

Το ηχείο δονεί το χώρο κι εμείς ακούμε το χώρο, δεν ακούμε το ηχείο. Αν το πάρουμε ποσοτικά, δηλαδή πόση είναι η άμεση ακτινοβολία που παίρνουμε από το ηχείο και πόσες είναι οι αντανακλάσεις που παίρνουμε από το χώρο, η αναλογία είναι (στην καλύτερη των περιπτώσεων) 70% χώρος και 30% ηχείο.:144:

Δηλαδή (να το επαναλάβω) ακούμε το χώρο κι όχι το ηχείο.

Οπότε, ας περάσουμε στα "ποσοστά", που όλοι λίγο πολύ γουστάρουμε.

Το 70% της ποιότητας προέρχεται από το χώρο.
Το υπόλοιπο 30%, από όλα τα υπόλοιπα μαζί.
Από τα υπόλοιπα, το 70% προέρχεται από το ηχείο και το 30% από τα συνοδά ηλεκτρονικά.
Από τα συνοδά ηλεκτρονικά, το 70% προέρχεται από τον ενισχυτή, που οδηγεί το ηχείο, και το υπόλοιπο 30% από την πηγή.
Στο 30% της πηγής, συμπεριλαμβάνονται και τα καβλώδια, σε ποσοστό 0,07%, αλλά και οι βάσεις, σε ποσοστό 0,03%. Στις βάσεις, συμπεριλαμβάνονται τα διάφορα άλλα ματζούνια, σε ποσοστό 0,07%, ένα εκ των οποίων το θετικό φενγκ σούι, σε ποσοστό 0,03%.

Πιο "ποσοστική ανάλυση", δε θα βρείτε σε όλο το ίντερνετ! Άντε, πχιός τη χάρη σας που έχετε και την πρωτιά σε αυτά...

Οποιοσδήποτε επιθυμεί υψηλής πιστότητας ήχο, το 70% των χρημάτων που θα διαθέσει πρέπει να τα ρίξει στο χώρο, και τα υπόλοιπα 30% των χρημάτων του πχ σε ένα ζεύγος ενεργών ηχείων με ψηφιακή είσοδο, που θα τα ταίσει με ψηφιακό σήμα audio από ένα πι-σί... Το πι-σί υπάρχει, όλοι διαβάζετε το φόρουμ, ε?:144:

Όπως καταλάβατε όλοι, στο audio βασιλεύει ο κανόνας του 70% (αλλά και του υπόλοιπου 30%)
Δηλαδη εγω που εχω ηχεια βασης αν τα αφησω κατω στο ξυλινο καρφωτο δαπεδο που εχω θα χασω απο τον ηχο μου 0,03%;
Δευτερη ερωτηση
Αν με φωτιση ο Θεος και κανω βασεις και τις αφησω στο πατωμα μου χωρις κωνους θα χασω 0,03%;
Τριτη ερωτηση
Αν βαλω γρανιτη - μαρμαρο επανω στο ξυλινο καρφωτο δαπεδο και τοποθετησω επανω τα ηχεια με τις βασεις και τους κωνους θα κερδισω 0,03%;
 

Μηνύματα
268
Reaction score
0
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Ηχογράφηση: 40%
Χώρος: 30%
Ηχεία: 15%
Ενισχυτής: 10%
Πηγή: 5%

Αρκεί φυσικά τα ηχεία να κάνουν για το χώρο και ο ενισχυτής για τα ηχεία.
Αλλά πάνω από όλα καλή διάθεση και κέφι.
 

Μηνύματα
1.648
Reaction score
28
Re: Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Ηχογράφηση: 40%
Χώρος: 30%
Ηχεία: 15%
Ενισχυτής: 10%
Πηγή: 5%

Αρκεί φυσικά τα ηχεία να κάνουν για το χώρο και ο ενισχυτής για τα ηχεία.
Αλλά πάνω από όλα καλή διάθεση και κέφι.
σαφως και η ηχογραφηση, μια σε παει στην κολαση και μια στα ουρανια!!!!!!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
53.607
Reaction score
132.796
Απάντηση: το βασικοτερο κομματι για hifi

Δηλαδη εγω που εχω ηχεια βασης αν τα αφησω κατω στο ξυλινο καρφωτο δαπεδο που εχω θα χασω απο τον ηχο μου 0,03%;
Δευτερη ερωτηση
Αν με φωτιση ο Θεος και κανω βασεις και τις αφησω στο πατωμα μου χωρις κωνους θα χασω 0,03%;
Τριτη ερωτηση
Αν βαλω γρανιτη - μαρμαρο επανω στο ξυλινο καρφωτο δαπεδο και τοποθετησω επανω τα ηχεια με τις βασεις και τους κωνους θα κερδισω 0,03%;
πάνω κάτω, καλά τα λες! :137:

Φυσικά αστειεύεσαι, καθώς το ηχείο βάσης είναι πακέτο με τη βάση. Τες πα, δε μπήκα στον κόπο να σου απαντήσω για αυτό (βαριέμαι), αλλά για κάτι άλλο (που έχει σημασία και κάνεις και λάθος δηλαδή):

σε ξύλινο δάπεδο, είναι λάθος επιλογή να βάλεις κώνους ή ακίδες στο ηχείο (στη βάση του - αν είναι ηχείο βάσης), ασχέτως της ύπαρξης η μη του γρανίτη (σικ).

Διότι, με αυτό τον τρόπο κάνεις μηχανική γείωση των κραδασμών, δηλαδή τους κραδασμούς του ηχείου τους μεταφέρεις στο ξύλινο δάπεδο, κάτι που είναι λάθος.

Θα ήταν σωστό μόνο σε δάπεδο με πλακάκι ή μάρμαρο, όπου η μεγάλη μάζα του δαπέδου θα απορροφούσε εύκολα κι ανώδυνα τους κραδασμούς του ηχείου, βελτιώνοντας κατα συνέπεια την απόδοση του ηχείου, διότι θα φεύγαν, θα βρίσκαν δίοδο φυγής από την καμπίνα, οι κραδασμοί της, που οφείλονται στην κακή της κατασκευή.

Στο ξύλινο όμως δάπεδο, οι κραδασμοί του ηχείου έχουν πολύ χειρότερο αποτέλεσμα από το να παραμείνουν στο ίδιο το ηχείο μέχρι απόσβεσής τους, διότι δονείται ολόκληρο το δάπεδο και γεμίζεις τον ήχο σου με παραμορφώσεις, με "χρωματισμούς" όπως λένε.

Γι'αυτό και η πιο σοφή λύση είναι να απομονώσεις το ηχείο σου από το δάπεδο, με χρήση μαλακών κραδασμοαπορροφητικών υλικών, όπως πχ η σορμποθάνη, ή άλλα μαλακά πλαστικά ποδαράκια.

Δηλαδή, κάτω από το ηχείο σου (νταξ, από τη βάση του) μη βάζεις κώνους και ακίδες, βάλε μαλακά πλαστικά κραδασμοαπορροφητικά ποδαράκια.

Δηλαδή δε θες μηχανική γείωση, θες μηχανική απομόνωση.

Άντε, κάτι έμαθες και σήμερα...:126:

Σε ποσοστό 70% κατάλαβες όσα λέω, ενώ σε ποσοστό 30% όχι. Αν δε τα κατάλαβες, σε ποσοστό 70% φταίει ο γρανίτης, που σε μπέρδεψε, και σε ποσοστό 30% αυτός που σου πούλησε τους "κώνους".:137:



ΥΓ Η χρήση πλάκας γρανίτη (σικ) έχει νόημα μόνο με τον εξής τρόπο: γειώνεις μηχανικά το ηχείο σου στο γρανίτη για να απορροφήσει ο γρανίτης με τη μάζα του τον κραδασμό, και απομονώνεις μηχανικά το γρανήτη με το δάπεδο, με χρήση μαλακών πλαστικών ποδαρακίων. Αρκεί ο γρανίτης να μην συντονίζει κάπου, να μην "κωδωνίζει" ο ίδιος. Προτιμότερη λύση για τέτχιες δουλειές, δεν είναι η χρήση γρανίτη, αλλά η χρήση βάσεων ειδικής κατασκευής, που να μπορούν να έχουν μεγάλη μάζα (πχ να γεμίζουν με μόλυβδο -> σκάγια ή άμμο). Οπότε, οι ίδιες οι βάσεις απορροφούν τους κραδασμούς του ηχείου σου, και φυσικά τις βάσεις τις απομονώνεις μηχανικά από το ξύλινο δάπεδο, δε τις γειώνεις. Πάλι κάτι έμαθες μου φαίνεται....:126:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.875
Μηνύματα
2.920.841
Members
38.107
Νεότερο μέλος
Μαρθα
Top