Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.695
Reaction score
58.389
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Όχι, το "πρόβλημά μου" είναι ότι βαριέμαι να μιλάω στον τοίχο (που δεν απαντάει).

Ρώτησα κάποια πράγματα, κι απάντηση δε πήρα.

ποστς 115 και 87.

Ολοκληρώθηκαν 32 σελίδες σε αυτό το θρεντ, κι απάντηση δεν πήρα. Οπότε, προφανώς...βαριέμαι να σχολιάζω τον τοίχο.:126:
Γι αυτό και κρίνεται απαραίτητη η εγκατάσταση ενός ευρείας ζώνης διαχυτή...μηνυμάτων:126:
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Ωραία τώρα που βεβαιωθήκαμε ότι θα πάρεις απάντηση σχολίασε αν θες και τα περί ρυθμού ενός ενισχυτή που ανέφερε ο κ. Χρήστος.

Όπως και αυτό που είπες ότι ο class T που κατασκεύασες ηχούσε στα αυτιά σου το ίδιο με διαφορετικούς λαμπάτους με 211 και 300Β σε πολλαπλά-κορυφαία συστήματα. Πρέπει οι δυο τους να μετράνε το ίδιο? :126:
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Λοιπόν , ας δούμε με τι ακούν οι " Golden Ear".

Bob Ludwig, ίσως ο γνωστότερος mastering engineer τα τελευταία
30 χρόνια. Τα τελευταία 15 χρόνια ακούει με EgglestonWorks.



Μάλιστα τα Eggleston Ivy έγιναν με δική του παραγγελία και αφού πρώτα χρησιμοποιούσε τα Eggleston Savoy για κάποια χρόνια.

Πρίν απο τα Eggleston άκουγε με Duntech Sovereign



Για την ιστορία, στη σχεδίαση των Duntech συμμετείχε ο Dunlavy
που μετά έφυγε απο την Αυστραλία για την Αμερική κάνοντας την δική του εταιρεία !
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Ο πολυγραφότατος Bob Katz, έγινε γνωστός απο το Internet και ίσως είναι καλύτερος σαν audiophile ηχολήπτης (πολλές παλαιότερες
ηχογραφήσεις της Chesky Records 1995-2000 ).

Χρησιμοποιεί Revel Gem 2


και Lipinski 707 ηχεία , Lipinski 301 και Pass 250 ενισχυτές, JL Audio 12" Fathom και Genesis subwoofers.

Στο παρελθόν μέχρι το 2005 χρησιμοποιούσε Da Capo Reference 3

 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Doug Sax

Ο μπαμπάς όλων των mastering engineers.Οι παλιοί θα θυμούνται τις direct cut κοπές βινυλίων της Sheffield Labs την δεκαετία του '70 που πραγματοποιούσε ο Doug και όλοι ψαχνόντουσαν. Οι νεώτεροι θα τον γνωρίζουν απο τούς δίσκους της Diana Krall η το τελευταίο remastering του Dark Side of the Moon των Pink Floyd.

Το αρχικό στούντιο του το 1970 φτιάχτηκε απο τον αδελφό του , genius στα ηλεκτρονικά που κατασκέυασε όλα τα μηχανήματα απο ηχεία μέχρι processors όλα λαμπάτα. Πολλά απο αυτά χρησιμοποιούνται μέχρι σήμερα.

Σήμερα δουλέυει με custom ATC.



Το ενδιαφέρον είναι πως και αυτός και ο Ludwig έπαιζαν τρομπέτα σε συμφωνική ορχήστρα !!

O Sax έχει ήχο με συγκεκριμένο χαρακτήρα σε αντίθεση με το Ludwig που κάθε δίσκος του έχει την προσωπικότητα του.
 


ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Adam Ayan

Προστατευόμενος του Ludwig, νέο αίμα.
Duntech ( ίσως τα παλιά του Ludwig !)



και ψηφιακά - ενεργά Dynaudio για surround projects.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.526
Reaction score
138.486
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Δευτέρα 11:30
Τρίτη 1:00
Τετάρτη 2:30

Οι ώρες που τελείωσα την δουλειά το βράδυ.
Τυχερός είσαι.
Πρώτον γιατί έχεις ...δουλειά! (δύσκολες γαρ οι ημέρες που διανύουμε)
Δεύτερον γιατί κάποια μέρα τελείωσες και στις 11:30... καιρό έχω να το δω αυτό...:138:


Ωραία ερώτηση, θα την απαντήσω μόλις βρω λίγο χρόνο γιατί θέλει ώρα και να ανατρέξω στο αρχείο μου κάποιων ετών.
Νά'σαι καλά, θα είναι πολύ εποικοδομητικό για πολλούς από μας εδώ μέσα στο κλουβί με τις τρελλλλλλλές....


Ποιό ηχείο παίζει καλύτερα από το λιπίνσκι? (ανεξαρτήτως κοστολογίου).
Σαν αντιπρόσωπος δεν θέλω να σχολιάσω αυτή την ερώτηση. Κάποια στιγμή θα σου πω την γνώμη μου σε προσωπική βάση.
Αναφέρεσαι στην προσωπική σου γνώμη, αν και δεν ήταν αυτός ο στόχος της ερώτησής μου, καθώς ζητούσα μια αντικειμενική (στα πλαίσια του εφικτού) απάντηση, με αντικειμενικά επιχειρήματα δηλαδή, που δε στηρίζονται σε υποκειμενικές - προσωπικές "απόψεις".

Χαίρομαι όμως που μου δίνεται η ευκαιρία να σου ξεκαθαρίσω πόσο απλά είναι τα πράγματα σε αυτό το θέμα.

Είσαι "φρέσκος" στο φόρουμ μας, κι είναι λογικό να λες αυτό που λες, αλλά σε διαβεβαιώ, πως εδώ έχεις σε απόλυτο βαθμό το ελεύθερο της έκφρασης, ασχέτως επαγγελματικής ή μη ενασχόλησης με τον κλάδο.

Αν βρεθεί κάποιος να "στην πει" για αυτό, θα δεις πολλούς από μας να βγάζουμε την καραμπίνα από το σεντούκι....

Η γνώμη σου σε προσωπική βάση, όπως και η γνώμη του Κόγια και του χιούστον και του γιάννη και του μπούτια και του υποφαινόμενου (και όλων των μελών) έχουν όλες την ίδια "βαρύτητα", αποτελούν μια "προσωπική άποψη", κι αν ανατρέξεις σε παλαιότερα κείμενά μας, θα ανακαλύψεις πχ την αξία της "άποψης".

Όσο μικρή ή μεγάλη κι αν θεωρείς ότι είναι αυτή η "αξία", δεν έχει καμιά απολύτως σημασία. Δεν αλλάζεις το μυαλό κανενός (αυτό θα το ξέρεις καλύτερα από μένα από τη δουλειά σου), πόσο μάλλον τα αυτιά κανενός...

Είναι όμως σημαντικό να καταθέτεις την άποψή σου, να συμμετέχεις δηλαδή στο "δράμα του χόμπι μας".

Ταυτόχρονα, είναι σημαντικό να μη προσπαθείς να περάσεις την προσωπική "άποψή" σου ως αντικειμενικό και αναμφισβήτητο δεδομένο, ως αντικειμενικό επιστημονικό τεχνικό ή όπως αλλιώς θες πες το επιχείρημα, σε ένα αμιγώς τεχνικό χόμπι, αυτό της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής (της ηχογράφησης, όχι της πραγματικότητας).

Δηλαδή, είναι σεβαστή κάθε άποψη, κάθε προτίμηση, κάθε ...ιδιαιτερότητα, ασχέτως πολιτικών ή άλλων φρονημάτων....:126:

Θα πω μόνο και αυτό είναι κοινώς παραδεκτό πλέον, πως είναι απο τα πιο ενδιαφέροντα ηχεία που κατασκευάστηκαν τα τελευταία χρόνια.
Ξέρω, ξέρω. Είναι σαφές. :144:







ΥΓ σόρυ για το ολίγον τι "επιθετικό" ποστ μου, που όμως, όπως βλέπω, έφερε θετικό για πολλούς αποτέλεσμα. να ξέρεις πάντως πως εμένα μου στοιχίζει περισσότερο το να γίνομαι "επιθετικός" από ότι εσένα που το εισπράτεις, ακόμα κι αν το εισπράξεις "βαρέως"...(πέρασαν προ πολλού οι εποχές που έγραφα κάτι χωρίς να το σκεφτώ πρώτα 17 φορές...):126:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.526
Reaction score
138.486
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Ωραία τώρα που βεβαιωθήκαμε ότι θα πάρεις απάντηση σχολίασε αν θες και τα περί ρυθμού ενός ενισχυτή που ανέφερε ο κ. Χρήστος.
τρίβεσαι στη γκλίτσα εσύ, ε?:138:

δε συμμερίζομαι την άποψη του "πρατ", όπως έχω ξαναπεί. "εν δυο, εν δυο, ρυθμός, συ-γχρο-νι-σμός" (που λέει ο κόγιας) και τα συναφή.

οι 99,9 στους 100 που ξέρω, δεν ακούν τα βασικά. έχουν πρόβλημα αντίληψης του ήχου. του ήχου που μετράμε, των απλών πραγμάτων δηλαδή... μια κοιλιά 12 και 18db στο φάσμα (και δυό κοιλιές, και 3 και 13 δηλαδή) περνάν απαρατήρητες από τον περισσότερο κόσμο, όπως κι η έλλειψη βάθους ή ακόμα και εστίασης. έχω τύχει σε διάφορα περιστατικά που το ένα ηχείο ήταν σε ανάποδη φάση και δεν το είχε καταλάβει κανείς (κι όλοι αυτοί οι "κανείς" είχαν πανάκριβα στέρεα, βέροι χαλιεντάδες, με στάμπα και με βούλα κι υπογραφή...). πράγματα που μετρούνται και αποδεικνύονται με τη μία. κ μιλάμε για πρατ που είναι η θεωρία της σχετικότητας... σε μια άλλη ζωή, σε ένα τέλειο κόσμο, με ένα τέλειο στέρεο, θα το ξανασκευτώ. Σε αυτή τη ζωή, με τα 2 μέτρα ρίμπον στο σπίτι μου, δεν έχω χρόνο για τέτχια....

Όπως και αυτό που είπες ότι ο class T που κατασκεύασες ηχούσε στα αυτιά σου το ίδιο με διαφορετικούς λαμπάτους με 211 και 300Β σε πολλαπλά-κορυφαία συστήματα. Πρέπει οι δυο τους να μετράνε το ίδιο? :126:
έτσι υποθέτω. πρέπει να μετράν το ίδιο.

φυσικά, το παραπάνω "πρέπει" ανήκει στην αλαζονία της δήθεν χρυσής ακοής μου, διότι το αυτί μου δεν είναι μετρητικό μικρόφωνο. προφανώς, δε στήνω τα ηχεία μου με το αυτί μου, διότι το μικρόφωνο έχει ακρίβεια 0,1db, που το αυτί μου δε καταλαβαίνει ούτε για αστείο.

Οπότε, απλά καταθέτω μια προσωπική μου εμπειρία, μια ακρόαση. αν του δίνεις παραπάνω σημασία από όση "πρέπει", εσύ φταις, όχι εγώ...:126:
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

τρίβεσαι στη γκλίτσα εσύ, ε?:138:
κ μιλάμε για πρατ που είναι η θεωρία της σχετικότητας... σε μια άλλη ζωή, σε ένα τέλειο κόσμο, με ένα τέλειο στέρεο, θα το ξανασκευτώ. Σε αυτή τη ζωή, με τα 2 μέτρα ρίμπον στο σπίτι μου, δεν έχω χρόνο για τέτχια....
ε οχι. μιλαμε για ΜΕΓΑΛΗ δηλωση. και ξερεις πως μετα απο λιγο "μετεξελισονται" αυτά ε?
ο εαρ ακουει πρατ.
ο εαρ δεν ακουει πρατ γιατι εχει ριμπον.
ο εαρ δεν εχει τελειο συστημα για αυτο δεν ακουει πρατ.
ο εαρ πιστηκε μετα απο υποδειξη του διαβολακου για το πρατ.
ο εαρ το ξανασκεφτηκε για το πρατ.
ο εαρ το ξανασκεφτηκε για τα ριμπον.
ο εαρ πουλησε το ψηφιακο κροσσοβερ και ακουει χωρις κροσοβερ στα μαγκια για να εχει πρατ.

αντε πρωι πρωι μην αρχισουμε με τα παπαρατττ...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.695
Reaction score
58.389
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

ε οχι. μιλαμε για ΜΕΓΑΛΗ δηλωση. και ξερεις πως μετα απο λιγο "μετεξελισονται" αυτά ε?
...
αντε πρωι πρωι μην αρχισουμε με τα παπαρατττ...
Kαι που ν'αναλογιστούμε το βαθμό μεταβολής που επιφέρουν στην ακουστική του χώρου και την αντίληψη του περιβόητου ΄΄prat΄΄ οι εναλλαγές θερμοκρασίας και υγρασίας...Τότε περνάμε στο ΄΄οops΄΄:142:
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.809
Reaction score
7.706
Απάντηση: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Γουσταρω Παναγια μου....με χιλια...ψωνιοοοοοοοοοοο ,την καταβρηκα λεμε το πρατ μου μεσα!!!!
Χρησταρα καλως μας ηλθες φιλε...το εννοω!!!!

Ειμαστε χομπιστες βρε .....δεν παναλεμε οτι θελουμε...γουσταρουμε ειτε με πρατ,ειτε με πανελ,ειτε με 802 και Τινταλια!!!!!

Πω πω πω και ακουω μια σπανια δισκαρα -απο το cd μου φυσικα-ναι ρε ..ειμαι ψηφιος τυπος-των AMMON DUUL του 79 με το κομματι jazz hate και μας διαβαζω στο Avsite....ΕΧΟΥΜΕ ΓΑΜΩ ΤΑ ΧΟΜΠΥ ΒΡΕ ΜΑΓΚΑΚΙΑ!!!!

:143::143:
 


ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Είσαι "φρέσκος" στο φόρουμ μας, κι είναι λογικό να λες αυτό που λες, αλλά σε διαβεβαιώ, πως εδώ έχεις σε απόλυτο βαθμό το ελεύθερο της έκφρασης, ασχέτως επαγγελματικής ή μη ενασχόλησης με τον κλάδο.

Αν βρεθεί κάποιος να "στην πει" για αυτό, θα δεις πολλούς από μας να βγάζουμε την καραμπίνα από το σεντούκι....

Η γνώμη σου σε προσωπική βάση, όπως και η γνώμη του Κόγια και του χιούστον και του γιάννη και του μπούτια και του υποφαινόμενου (και όλων των μελών) έχουν όλες την ίδια "βαρύτητα", αποτελούν μια "προσωπική άποψη"
Η δικιά μου δεν είναι " μια ακόμα προσωπική άποψη" , δεν μπορεί να είναι. Αν καταλαβαίνεις τι εννοώ ... για αυτό και ενώ γράφω σε forum στο εξωτερικό 20 χρόνια , πρώτη φορά γράφω στην Ελλάδα.

Για μένα δεν είναι απλώς ένα "παιγνίδι" για να χαλαρώσουμε.
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

Michael Romanowski

Νέα γενιά επίσης , Focal Grand Utopia
με Metric Halo ULN-8 κάρτα ήχου σαν D/A μετατροπέα.



Ενδιαφέρον έχουν και τα πολλά EAR (Paravicini) που χρησιμοποιεί

μεταξύ των οποίων και EAR ηλεκτρονικά για AMPEX μαγνητόφωνα.



Και για επιδόρπιο ένα Scully κοπτικό βινυλίων



Είδες η νέα γενιά !
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

ABBEY ROAD STUDIO

Γενικώς δουλέυουν B&W 801 , 802 κλπ


 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

TED JENSEN

απο τούς πιο περιζήτητους mastering engineer τα τελευταία χρόνια με πολλές εμπορικές δουλειές , ωραία μεσοχαμηλά και γενικώς ζεστό ήχο λαμβάνοντας υπόψη πως κάνει και αρκετή Pop.

B&W 801

 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Στης ATHENS PRO AUDIO...τα λημερια !!!

UNIVERSAL MASTERING STUDIO

Lipinski Signature με Lipinski L-301 ενισχυτές.



Επίσης χρησιμοποιούν την Metric Halo ULN-8 για μετατροπείς AD/DA αλλά και σαν προενίσχυση RIAA (ψηφιακή) στην ψηφιοποίηση βινυλίων.
 



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.036
Μηνύματα
2.959.981
Members
38.281
Νεότερο μέλος
ikonsgr
Top