Παν... METRIC... Αριστον

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

επισης ενα τυφλο τεστακι αξιολογησης ακροατων ......
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.855
Reaction score
13.065
Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Πάνω στο συγκεκριμένο θέμα θα μπορούσαν να γίνουν πολλές, παράπλευρες, συζητήσεις ώστε να λυθούν κάποιες απορίες.
Κάποια παραδείγματα:

Ποιος ο σκοπός μιας επαγγελματικής συσκευής?

Τι ζητάει τελικά ένας ηχολήπτης από τα εργαλεία του? Έχει καμία σχέση αυτό με audiophile ακρόαση?

Πως (αμάν ποια) κοστολογείτε μια συσκευή? Με το περιεχόμενο, τις ευκολίες ή το άκουσμα?
(εδώ ο καθένας ανάλογα τη περίπτωση κάνει στροφή έως και 180 μοίρες)

Ποιες οι πραγματικές δυνατότητες ενός <<τελεστικού ενισχυτή>> και πως γίνεται ένας υποδεέστερος, υπό δεδομένες συνθήκες, να αποδίδει καλύτερα από έναν ποιο προηγμένο?

Τα παραπάνω βέβαια θα αλλοίωναν το σκοπό της συγκεκριμένης αναφοράς οπότε και δεν έχουν νόημα.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Καπου εχει παρει το ματι μου οτι τα καλα μηχανηματα τα επιλεγουν οι περισσοτεροι ασχετως της "παιδειας "τους.

Αντιθετα οταν ειναι ενημερωμενοι για το ποια μηχανηματα παιζουν η κριση τους διαφοροποιειται


Audio – Science in the Service of Art
by
Floyd E. Toole, Ph.D.
Vice President Engineering, Harman International
Senior Vice President Acoustical Engineering, JBL and Infinity

"BLIND vs. SIGHTED TESTS – SEEING IS BELIEVING

Knowledge of the products that are being evaluated is generally understood to be a powerful source of psychological bias. In scientific tests of many kinds, and even in wine tasting, considerable effort is expended to ensure the anonymity of the devices or substances being subjectively evaluated. In audio, though, things are more relaxed, and otherwise serious people persist in the belief that they can ignore such factors as price, size, brand, etc. In some of the “great debate” issues, like amplifiers, wires, and the like, there are assertions that disguising the product identity prevents listeners from hearing differences that are in the range of extremely small to inaudible. That debate shows no signs of slowing down. In the category of loudspeakers and rooms, however, there is no doubt that differences exist and are clearly audible. To satisfy ourselves that the additional rigor was necessary, we tested the ability of some of our trusted listeners to maintain objectivity in the face of visible information about the products.

The results are very clear, and strongly supportive of the scientific view. Figure 4 shows that, in subjective ratings of four loudspeakers, the differences in ratings caused by knowledge of the products is as large or larger than those attributable to the differences in sound alone. The two left-hand striped bars are scores for loudspeakers that were large, expensive and impressive looking, the third bar is the score for a well designed, small, inexpensive, plastic three-piece system. The right-hand bar represents a moderately expensive product from a competitor that had been highly rated by respected reviewers.
When listeners entered the room for the sighted tests, their positive verbal reactions to the big beautiful speakers and the jeers for the tiny sub/sat system foreshadowed dramatic ratings shifts - in opposite directions. The handsome competitor’s system got a higher rating; so much for employee loyalty. Other variables were also tested, and the results indicated that, in the sighted tests, listeners substantially ignored large differences in sound quality attributable to position in the listening room and to program material. In other words, knowledge of the product identity was at least as important a factor in the tests as the principal acoustical factors. Incidentally, many of these listeners were very experienced and, some of them thought, able to ignore the visually-stimulated biases.

At this point, it is correct to say that, with adequate experimental controls, we are no longer conducting “listening tests”, we are performing “subjective measurements”.
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

.........Έχει καμία σχέση αυτό με audiophile ακρόαση?.............
Ανοιξε ενα τετοιο θεμα στα Γενικα περι HiFi.

"Ιδου η Ροδος.......παμε για πηδημα " :202: :146:
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.809
Reaction score
7.706
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

επισης ενα τυφλο τεστακι αξιολογησης ακροατων ......
Bαλλε με στην πενταδα.......ακουω πολυ καλα με διαπιστευτηρια απο το Stereophile!!!!!!!!!!!!!!!


:201::201::201::201:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Αμα δεν δειξεις τις μετρησεις σου....................ποσα pico jitter ακους........δεν μπαινεις:203::601:
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.809
Reaction score
7.706
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

audiophile ακρόαση................δηλαδη????

Πρεπει να την θεωρησουμε ποιο εγκυρη,ποιο ουσιαστικη ,ποιο αληθινη ως προς το πραγματικο ακουσμα?

Τελικα υπαρχουν δυο διαφορετικες κοινοτητες...η audiophile και η επαγγελματικη που δεν κολλανε μεταξυ τους?
Γιατι θα πρεπει να μας τρομαζει μια μηχανη επαγγελματικων καταβολων που πεστε οτι ξαφνικα μπηκε στο ακουστικο μας παιχνιδι και θελουμε να την στησουμε στον τοιχο...εστω και με το στανιο!!!!
Μηπως μας τρομαζει τελικα?
Μηπως δεν θελουμε να πιστεψουμε οτι οι επαγγελματικες μηχανες φτιαχτηκαν γαι την ποιο πιστη αναπαραγωγη?

Γιατι δηλαδη το Weiss το Medea που ειναι δεν το κρυβω η προσωπικη μου αδυναμια παιζει σε κατι εκατονταδες studio παγκοσμιως αλλα και σε εκατονταδες σπιτια φιλων της μουσικης...βρε σεις μηπως τελικα φταει ΤΟ ΚΟΥΤΙ ΤΟ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ?Βρε μηπως τελικα εκει κρυβεται το μυστικο της υψιλης πιστοτητας?στο βαρος?στο υψος?στο μασιφ κουτι?

Ρε μπας και τα εχουμε παιξει τελειως και δεν ξερουμε τι ζηταμε?


Λοιπον.....πρεπει να διαλεξουμε.......η κουτι ιλλουστρασιον που με το στανιο ΠΡΕΠΕΙ να παιζει μουσικη η κουτι λεπτο και αλαφροισκιοτο που.......σιγα μην παιζει............
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.809
Reaction score
7.706
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Αμα δεν δειξεις τις μετρησεις σου....................ποσα pico jitter ακους........δεν μπαινεις:203::601:



Εχω μεσον........τον Bob Gatz.......!!!!!!!!!!!!!!!:107::107::107:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.855
Reaction score
13.065
Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Ανοιξε ενα τετοιο θεμα στα Γενικα περι HiFi.

"Ιδου η Ροδος.......παμε για πηδημα " :202: :146:
Θα σε παρακαλούσα να μην αποκόβεις μια μεμονωμένη πρόταση από το όλο νήμα γιατί αλλοιώνεται το νόημα.
Αυτό που είπα είναι τι σχέση έχει αυτό που ψάχνει ένας ηχολήπτης από το άκουσμα στην κονσόλα του σε σχέση με αυτό που ψάχνει ένας εραστής της υψηλής πιστότητας.
 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

ναι αλλα με αυτα που λες τα βινυλια και οι καλες κεφαλες θα εχουν τεραστια αξια στο μελλον παρα τα ψηφιοποιημενα αρχεια
συλλεκτικη αξια
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.855
Reaction score
13.065
Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Για να καταλάβουμε τι εννοώ θα μεταφέρω έναν διάλογο μεταξύ δυο ηχοληπτών...

<<Το ξέρω πως τα ηχεία μου (της κονσόλας του εννοούσε) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο (στην ουσία είναι μάπα αλλά το είπε ευγενικά) αλλά τα έχω μάθει και μπορώ μέσω αυτών να αντιληφθώ τι συμβαίνει>>.

Για όποιον κατάλαβε...
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.855
Reaction score
13.065
Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

ναι αλλα με αυτα που λες τα βινυλια και οι καλες κεφαλες θα εχουν τεραστια αξια στο μελλον παρα τα ψηφιοποιημενα αρχεια
συλλεκτικη αξια
Γιατί νομίζω πως είσαι εντελώς εκτός θέματος?
 

Μηνύματα
2.256
Reaction score
249
Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

οχι εντος ειμαι αλλα εχω διαφορα φασης μερικες σελιδες
αμεσως να πεις την κακια σου:135:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.451
Reaction score
138.381
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

IMHO:

Ποιος ο σκοπός μιας επαγγελματικής συσκευής?

- να δουλεύει. Το αντίθετο, δηλαδή "ο σκοπός μιας οικιακής συσκευής", είναι να αρέσει. Παράδειγμα, οι ηλεκτρικές σκούπες, ή οι τοστιέρες.

Τι ζητάει τελικά ένας ηχολήπτης από τα εργαλεία του?

- Να δουλεύουν σωστά, να μην τον εκθέτουν, να μη βγάλει κάτι "λάθος", ή/και με προβλήματα.

Έχει καμία σχέση αυτό με audiophile ακρόαση?

- ναι, εφόσον ο ηχολήπτης δεν είναι κουφός, εφόσον ενδιαφέρεται για το αποτέλεσμα. Πολλά μεγάλα ονόματα του χώρου, θεωρούνται audiophile'ς και οι ηχογραφήσεις τους, το ίδιο. Προφανώς, δεν ισχύει για όλους.

Πως (αμάν ποια) κοστολογείτε μια συσκευή? Με το περιεχόμενο, τις ευκολίες ή το άκουσμα?
(εδώ ο καθένας ανάλογα τη περίπτωση κάνει στροφή έως και 180 μοίρες)

- προσωπικά, με όλα αυτά που είπες. ευτυχώς, δε συμπεριέλαβες την εξωτερική εμφάνιση.

Ποιες οι πραγματικές δυνατότητες ενός <<τελεστικού ενισχυτή>> και πως γίνεται ένας υποδεέστερος, υπό δεδομένες συνθήκες, να αποδίδει καλύτερα από έναν ποιο προηγμένο?

- αυτό θέλει πολύ μεγάλη ανάλυση. εν συντομία, οι πραγματικές δυνατότητες ενός op-amp δεν είναι κάτι που βαθμολογείται στην κλίμακα 1-100, πχ με "67", διότι ο ίδιος op-amp μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πλειάδα εφαρμογών, με πολύ διαφορετικό πλαισιο στήριξης (την πέριξ σχεδίαση), οπότε, αναλόγως εφαρμογής και υλοποίησης να "βαθμολογείται" από "0" έως "100". Γενικά, οι op-amp's μπορούν να κάνουν τόσο διαφορετικά πράγματα, που είναι άξιο θαυμασμού. Σε κάθε ενα από αυτά ξεχωριστά, μπορεί να είναι από υπεραρκετός, έως ανεπαρκέστατος. Από κει και πέρα, για μια εφαρμογή πολύ μικρών απαιτήσεων, οι "χάρες" ενός op-amp σε σχεση με έναν άλλο πολύ χειρότερο, ποτέ δε θα αναδειχθούν, διότι απλά δε χρειάζονται. Εδώ είναι η "μαγκιά" του μάστορα. Με αυτά υπ'όψιν, εξηγείται πανεύκολα το πως ένας op-amp γενικά υποδεέστερων ικανοτήτων μπορεί να αποδίδει καλύτερα από έναν υψηλότερων ικανοτήτων.
Από την άλλη, καλά και λογικά όλα αυτά, αλλά η λογική στο χόμπι μας απουσιάζει. Αυτό δε το λέω για σένα πίτερ, ούτε για το βλάση, το λέω για όλους μας, εμού συμπεριλαμβανομένου πρώτα απ'όλους. Απλά ο καθένας βλέπει πιο εύκολα την ανωμαλία του άλλου, παρά τη δική του. πχ, στην ερώτηση-σχόλιο του φίλου κι άξιου χομπίστα GeoVaz, περί ψηφιοποίησης βινυλίων, η απάντηση του ChrisHat ήταν αποστομωτική: (ιδίως αν αναλογιστείς τι γνωρίζει ο ένας για τα ψηφιακά και τι γνωρίζει άλλος, αλλά και την αδιαμφισβήτητη εμπειρία του ChrisHat στο αντικείμενο)

<<...Είναι η ωριμότερη στιγμή ιστορικά και τεχνικά για ψηφιοποίηση αρχείων.>>

Κι ενώ μετά από αυτό θεωρώ το θέμα "λήξαν", τρώω στα μούτρα αυτή την κατραπακιά, από τον φίλο μας τον GeoVaz:

<<Εχετε δίκιο κε Χρήστο, αλλά ΙΜΗΟ είναι ακόμα πρώιμο για ψηφιοποίηση.>>

Δηλαδή : ναι, αλλά όχι.:138:

κι έχει και συνέχεια::138:

<<Εξάλου ποιός ζει για πάντα?>>:138:

ε, εδώ είναι το σημείο που ειλικρινά, σκάω στα γέλια! μιλάμε πέφτω κάτω από την καρέκλα! :138: (ασχέτως αν ξέρω πως ο ChrisHat κοντεύει να σκάσει, δε πειράζει, θα το συνηθίσει, που θα πάει...):138::138:

μη σκάτε, ένα παράδειγμα είναι. έτσι είναι όμως ο χώρος μας: χωρίς λογική, μόνο πάθος!

πάμε για χαρταετό?
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Για να καταλάβουμε τι εννοώ θα μεταφέρω έναν διάλογο μεταξύ δυο ηχοληπτών...

<<Το ξέρω πως τα ηχεία μου (της κονσόλας του εννοούσε) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο (στην ουσία είναι μάπα αλλά το είπε ευγενικά) αλλά τα έχω μάθει και μπορώ μέσω αυτών να αντιληφθώ τι συμβαίνει>>.

Για όποιον κατάλαβε...
Αυτό που λες έχει κάποιο νόημα, μάλιστα παρόμοια συζήτηση είχαμε χτες με τον Χρήστο Χατζηστάμου.

Το αστείο είναι ότι μιλούσαμε για σύγκριση μεταξύ δύο συσκευών, όπου η μία εκ των δύο, καίτοι έχει, κατά γενική ομολογία, συνολικά ανώτερο ήχο, το γεγονός ότι ο ηχητικός της χαρακτήρας είναι πιο "σοφιστικέ" και "ραφιναρισμένος" σε σχέση με τον πιο "ακατέργαστο" και "σκληρό" ήχο της άλλης, την καθιστά τελικά λιγότερο κατάλληλη από τη δεύτερη σε χρήση Mastering, αφού κατά κάποιον τρόπο "ωραιοποιεί" και "μασκάρει" το τελικό αποτέλεσμα, σε σημείο που ο μηχανικός να μην είναι σίγουρος ως προς το κατά πόσο έχει ολοκληρώσει τη δουλειά του ή όχι.

Τα ίδια βέβαια αυτά χαρακτηριστικά της πρώτης, την καθιστούν παράλληλα πολύ πιο κατάλληλη για audiophile χρήση.

Οφείλω να τονίσω βέβαια ότι:
1. Μιλήσαμε για δύο συσκευές που μόνο φθηνές δεν είναι.
2. Οι όροι "ακατέργαστος", "σκληρός", "ωραιοποιεί", "μασκάρει" είναι τελείως σχετικοί και σε κάποιον βαθμό ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΙ όταν μιλάμε για συσκευές αυτής της ποιότητας και αναλυτικής ικανότητας

Τώρα, ως προς το ποιές είναι αυτές οι συσκευές, ε, αυτό θα παραμείνει μυστικό.:116:


Αυτό που μπορώ να σας πω, είναι πως η Metric δε "χωλαίνει" σε κανέναν από τους εν λόγω τομείς και σε καμία από τις δύο χρήσεις, τουλάχιστον στο βαθμό που το κάνουν οι δύο παραπάνω συσκευές...
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

...
Ποιες οι πραγματικές δυνατότητες ενός <<τελεστικού ενισχυτή>> και πως γίνεται ένας υποδεέστερος, υπό δεδομένες συνθήκες, να αποδίδει καλύτερα από έναν ποιο προηγμένο?
...
Γενικά, όταν μιλάμε για εξαρτήματα, ιδιαίτερα όταν αυτά χρησιμοποιούνται σε συσκευές την αρχιτεκτονική των οποίων είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσουμε πλήρως, καλό θα είναι όροι όπως "υποδεέστερος" και "πιο προηγμένος" να μπαίνουν σε εισαγωγικά, μια και αντιστοιχούν σε ιδιότητες οι οποίες εξαρτώνται άμεσα από την εκάστοτε εφαρμογή.

Παραθέτω, για τρίτη φορά σ' αυτό το thread, το ίδιο απόσπασμα από μια συνέντευξη του του B.J. Buchalter της Metric Halo, μια και δεν είμαι σίγουρος πως τα όσα είπε έχουν γίνει πλήρως κατανοητά (κι αυτό δεν είναι καρφί προς τον Πέτρο):


...

Με τρεις κουβέντες, η βελτιστοποίηση όλων των συστατικών μερών μιας συσκευής δίχως να "έχουμε κολλήματα" σχετικά με την επιλογή των υλικών :)126:), η συνολική θεώρησή της ως ΟΛΟΤΗΤΑΣ και όχι απλά ως μιας συλλογής από αλληλοσυνδεδεμένα εξαρτήματα, αλλά και η ικανότητα αναγνώρισης - επόπτευσης όσο το δυνατόν περισσοτέρων οδών παράκμψης των προβλημάτων που επιβάλλουν τα δομικά στοιχεία καθώς και η δυνατότητα υπέρβασης των περιορισμών τα οποία αυτά ενδεχομένως θα επέβαλλαν αν αφήνονταν να λειτουργήσουν "στην τύχη".:144:

Ο βαθμός στον οποίο επιτυγχάνονται τα δύο τελευταία είναι και αυτό που ξεχωρίζει έναν καλό από έναν πραγματικά σπουδαίο μηχανικό - σχεδιαστή.:144:


Για όσους ενδιαφέρονται, παραθέτω ένα σχετικό απόσπασμα από μια συνέντευξη του B.J. Buchalter της Metric Halo:

14. What advice would you give a consumer who is trying to intelligently assess a purchasing decision—as a designer, do you have any guidance to share?

Metric Halo—B.J. Buchalter: One critical thing is that parts don’t necessarily equal performance. Two designers can utilize the same basic components and come up with designs that have dramatically different performance characteristics. It is a mistake to say, “this box uses this ADC so it must be good”. The components (in some cases:126:) may provide an absolute limit on the performance of a product, but they certainly do not guarantee a specific level of performance.

***Often the performance of the product is more dependent on design topology or seemingly***
*** secondary considerations like layout and power-supply engineering than on the primary ***
*** components used in the design. ***

:144:

Sometimes the performance of the design is limited by issues that are not obvious at all.

...

Από εδώ:
ProSoundNews: 2010 - Semicondutors in Audio
http://prosoundnews.com/Blog.aspx?id=27542&blogid=192

...
Προσέξατε το σημείο όπου ανέφερε τον όρο layout;
Θυμάμαι λες κι ήταν χθες τον Καθηγητή Φίλιππο Κωνσταντίνου να μας λέει τις παρακάτω κουβέντες στο εργαστήριο του μαθήματος "Εισαγωγή στις Τηλεπικοινωνίες":

"Το ζήτημα της εύρεσης ενός κατά το δυνατόν αυτοματοποιημένου τρόπου προσδιορισμού της βέλτιστης διευθέτησης - χωροθέτησης των υλικών πάνω σε μια πλακέτα, είναι ένα θέμα, η μελέτη του οποίου έχει αναλώσει δεκάδες διδακτορικά και δημοσιεύσεις τις τελευταίες δεκαετίες.

Ορισμένα από τα αποτελέσματα της κοπιώδους και χρονοβόρας αυτής έρευνας έχουν ενσωματωθεί σε πακέτα Λογισμικού (software) που αναλαμβάνουν, ανάλογα με την εφαρμογή και την περιοχή συχνοτήτων την οποία καλύπτει η συσκευή για την οποία προορίζεται η εν λόγω πλακέτα, να προσδιορίσουν τη διάταξη εκείνη των εξαρτημάτων καθώς και τις οδούς "επικοινωνίας" μεταξύ τους αλλά και τροφοδοσίας τους πάνω στην πλακέτα, η οποία διάταξη θα παρέχει τον βέλτιστο δυνατό συμβιβασμό ανάμεσα σε θέματα εύρους ζώνης, θορύβου, EMI κλπ."
Συνεπώς, το να νομίζει κανείς ότι μπορεί μόνος του και χωρίς τη χρήση εξειδικευμένου εξοπλισμού να προσδιορίσει τη βέλτιστη διευθέτηση - χωροθέτηση των υλικών πάνω σε μια αρκετά πολύπλοκη πλακέτα, είναι τουλάχιστον αυταπάτη.

Αυτό που "σώζει" κάπως τα πράγματα στο χώρο του απλού και unsophisticated audio τουλάχιστον, είναι το ότι στις ακουστικές συχνότητες τα παραπάνω θέματα είναι πολύ λιγότερο κρίσιμα σε σχέση π.χ. με την περιοχή των μικροκυμάτων.

Δε νομίζω πως υπάρχει κανείς που να τρέφει την παραμικρή αμφιβολία περί της παταγώδους αποτυχίας με την οποία θα στεφόταν η προσπάθεια ενός απλού ηλεκτρονικού να κατασκευάσει εκ του μηδενός χρησιμοποιώντας μάλιστα διακριτά στοιχεία, μια πλακέτα π.χ. ενός μικροκυματικού πομποδέκτη, η οποία θα έπρεπε να παρουσιάζει επιδόσεις ανταγωνιστικές με αυτές π.χ. του αντίστοιχου υποσυστήματος ενός κινητού τηλεφώνου, χωρίς π.χ. να ζυγίζει 100 φορές περισσότερο.

Το παραπάνω γεγονός εξηγεί εν μέρει γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να κατασκευάσει κανείς (και όχι να συναρμολογήσει με έτοιμα modules) έναν πολύ καλό γραμμικό ενισχυτή σε σχέση με έναν αντίστοιχης ποιότητας διακοπτικό, και, πολύ περισσότερο, ένα πολύ καλό γραμμικό τροφοδοτικό σε σχέση με ένα αντίστοιχης ποιότητας διακοπτικό.


Άλλο ένα απόσπασμα:

ANALOG
1. Analog components, general:
a) For analog design, have you discovered any new chips recently?


Metric Halo—B.J. Buchalter: THAT-1570/THAT-1571.


b) Are you using different components than you have traditionally?

Metric Halo—B.J. Buchalter: Not really, although the components of the types that we have been using continue to evolve and we continually evaluate new products to see if they fit with upgrades or new designs.


c) If so, what are they and in what areas are you seeing improvement (ease of design, performance aspects, etc).

Metric Halo—B.J. Buchalter: Generally in terms of noise and distortion specifications. Unfortunately, this is always in competition with quiescent power, which is a real issue for the sorts of high-density designs we do.


DIGITAL
4. What criteria determine your selection of A/D and D/A conversion parts.


Metric Halo—B.J. Buchalter: First and foremost subjective sound quality evaluation. Secondarily is noise and distortion specs, and third is latency. Other factors like power and packaging are not really considered in our design process.


Από εδώ:
ProSoundNews: 2010 - Semicondutors in Audio
http://prosoundnews.com/Blog.aspx?id=27542&blogid=192



...
Τα παραπάνω βέβαια θα αλλοίωναν το σκοπό της συγκεκριμένης αναφοράς οπότε και δεν έχουν νόημα.
Έχουν και παραέχουν!
Αν έχεις να καταθέσεις κατι συγκεκριμένο, τότε, σε παρακαλώ κάντο!
 

ChrisHat

Επαγγελματίας
Μηνύματα
740
Reaction score
390
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Για να καταλάβουμε τι εννοώ θα μεταφέρω έναν διάλογο μεταξύ δυο ηχοληπτών...

<<Το ξέρω πως τα ηχεία μου (της κονσόλας του εννοούσε) δεν είναι κάτι ιδιαίτερο (στην ουσία είναι μάπα αλλά το είπε ευγενικά) αλλά τα έχω μάθει και μπορώ μέσω αυτών να αντιληφθώ τι συμβαίνει>>.

Για όποιον κατάλαβε...
Τι να καταλάβει ?

Η κοινότητα των ηχοληπτών πάσχει χειρότερα απο τους χαιφιντελίστες σε στόχο για το τι ζητάει και θέλει.

Απο την άλλη βέβαια κάποιοι εξαίρετοι ηχολήπτες και mastering engineer έχουν καθορίσει και καθορίζουν το τι θα ακούσεις και εσύ και όλοι.

Στην εποχή της εύκολης πληροφορίας και του πολύ bla-bla , και όταν απουσιάζει η γνώση το μόνο που μένει είναι η εξυπνάδα να διαλέγεις τη σωστή πληροφορία απο τους σωστούς ανθρώπους.
Πρέπει να μαθαίνεις ποιούς ακολουθείς για να γίνεσαι καλύτερος. Τότε μπορείς να μαθαίνεις πράγματα, να τα αποκωδικοποιείς , να τα επεξεργάσεσαι και να πηγαίνεις παρακάτω.

Αν βέβαια ενδιαφέρεται κάποιος να προχωράει την ηχητική του εμπειρία ...
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.855
Reaction score
13.065
Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

οχι εντος ειμαι αλλα εχω διαφορα φασης μερικες σελιδες
αμεσως να πεις την κακια σου:135:
Πάτα βρε Χριστιανέ ένα Quote να καταλαβαίνουμε σε τι απευθύνεσαι.:107:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.855
Reaction score
13.065
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Γενικά, όταν μιλάμε για εξαρτήματα, ιδιαίτερα όταν αυτά χρησιμοποιούνται σε συσκευές την αρχιτεκτονική των οποίων είναι πολύ δύσκολο να κατανοήσουμε πλήρως, καλό θα είναι όροι όπως "υποδεέστερος" και "πιο προηγμένος" να μπαίνουν σε εισαγωγικά,

Εδώ θα διαφωνήσω πλήρως...
δεν χρειάζεται κανένα εισαγωγικό όταν κρίνονται δύο εξαρτήματα αυτά καθαυτά και οι ιδιότητες τους.
Είναι ηλίου φαεινότερο πως ένας τελεστικός ΟΡΑ134 είναι πολύ καλύτερος, σαν εξάρτημα το επαναλαμβάνω, από έναν 5534.
Απλά μιλάμε για άλλη γενιά. Fet η είσοδος του ενός, διπολικά τρανζίστορ ο άλλος.
Κύκλωμα πόλωσης πολύ προηγμένο ο ΒΒ και πολλά άλλα.

Τώρα αν ο μεν πέσει στα χέρια ένας τσαρλατάνου και ο δε στα χέρια ενός μηχανικού σαφώς το αποτέλεσμα θα ανατραπεί και θα συμφωνήσω απόλυτα στα υπόλοιπα που ανέφερες.

Έχω ακούσει μηχάνημα με τον 5532 ακόμα και στο τμήμα του πικάπ και μου άρεσε τρομερά και όταν είδα ποιο τελεστικό φοράει δεν το πίστευα.
Αντίστοιχα άκουσα DAC με τους ΟΡΑ2134 και ήταν σκέτη μάπα.

Πολύ σωστά αυτά που ανέφερες και για τις πλακέτες και τη διάταξη. Το έχω αναφέρει πολλές φορές. Ο 627, που είναι απλά σε άλλο επίπεδο σε σχέση με ότι κυκλοφορεί, αν δουλευτεί από ερασιτέχνη θα ακουστεί χάλι μαύρο.
Γιατί?
Γιατί έχει ένα τεράστιο δυναμικό εύρος που τον οδηγεί στη ταλάντωση με το παραμικρό.

Ακόμα και το φορτίο που ακολουθεί αλλοιώνει τα χαρακτηριστικά ενός τελεστικού.
Αν ας πούμε είναι έντονα χωρητικό το Slew Rate του τελεστικού πηγαίνει περίπατο.

Νομίζω πως πολλά ειπώθηκαν που δεν έχουν σχέση με το θέμα και κάπου θα πρέπει να μπει ένα μέτρο. Ως εδώ λοιπόν για τους τελεστικούς και τα <<άσχετα>> με το θέμα.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.519
Reaction score
21.926
Απάντηση: Re: Απάντηση: Παν... METRIC... Αριστον

Αν βέβαια ενδιαφέρεται κάποιος να προχωράει την ηχητική του εμπειρία ...
Αμάν αδερφάκι μου! Μην αρχίζεις κι εσύ να μιλάς για εμπειρίες! Όχι άλλες εμπειρίες...
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.007
Μηνύματα
2.958.784
Members
38.275
Νεότερο μέλος
sakell
Top