Η ταχυπαλμία των Lipinski

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

όλους μας ενδιαφέρουν τα συμπεράσματά σου και η συνέχεια της αναφοράς σου! εννοείται! ιδίως όταν αφορούν τόσο αξιόλογα ηχεία!

κι άσε με μένα να "τραγουδάω" όπως λες, αλλά τα "τραγούδια" μου δε λένε "ψέμματα", κάτι είναι κι αυτό, ε? :126:
Κώστα γνωρίζεις κ συ κ πολλοί άλλοι φίλοι απο δω μέσα, ΠΟΣΟ υποστηρίζω τη φιλοσοφία σου-ή μέρος της- και για όφελος δικό μου αλλά κ δικό τους όταν πικάρονται μ' αυτά που τους γράφεις.

Ομολογώ όμως ότι αρκετά συχνά η επανάληψη -παρ' ότι μήτηρ μαθήσεως- μου δημιουργεί αίσθηση αδικαιολόγητης εμμονής.:121:
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Το οποίο σκουλήκι......................:107::107:

Είσαι ο πρώτος ξεροκέφαλος που γουστάρω με τα χίλια...........μόνο μην το πεις του Βλάση και κακιώσει:432:
Μην του το πείς ούτ' εσύ παληόπαιδο!!

Επανέρχομαι: ο Χρήστος στο στούντιο το ακούει 90cm πάνω απο τη γής.

Στο στούντιο.

Στο σπίτι επίσης, αν κάθεσαι σε θρόνο.

Αν επι του καναπέως, θες όνλυ 65cm.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
56.762
Reaction score
140.829
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

θεωρητικά, το ύψος των αφτιών ενός καθήμενου ακροατή βρίσκεται στα 90cm. μάλλον "βαθύ" καναπέ έχεις!
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

No, to ίδιο λέμε.

Βάση στα 65εκ + ύψος τουήτερ απο τη βάση = 90+ εκ = καναπές

Βάση στα 90 εκ + ύψος τουήτερ απο τη βάση = 120+ εκ = θρόνος
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Δηλαδή θέλουν βάση με αυξομείωση ύψους αμα έχεις καλεσμένους .
η πολλά μαξιλάρια στον καναπέ.
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Σταμ.:
Το L-707 είναι ένα ηχείο βάσης, σχεδιασμένο για βέλτιστη απόδοση όταν τοποθετείται σε σχετικώς υψηλές βάσεις (90 εκατοστών) οι οποίες φέρουν το τουίτερ στο επίπεδο των αυτιών του καθήμενου ακροατή
κατάλαβες γιατί λέω ότι δεν στέκει?:111:
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Δηλαδή θέλουν βάση με αυξομείωση ύψους αμα έχεις καλεσμένους .
η πολλά μαξιλάρια στον καναπέ.
Όη, εσύ εισέπραξες λάιβ κ καθιστός το κουκουρούκου της ψηλής βάσης.

62-65εκ είναι οκ.

Σε όλα τα άλλα συμφωνώ με τον Σταμ., ά πλην ενός ακόμη.

Οδήγησε με το Παρασάουντ κ έμεινε ικανοποιημένος απο το αποτέλεσμα.

Και γω ικανοποιημένος έμεινα απο τον Τσακιρίδη.

Έ, και?

Την καλύτερη οδήγηση κ αποτέλεσμα την είχα με τα τραγούδια του δικού τους ενισχυτή.

Εδώ να πω ότι μάλλον αυτό συμβαίνει με όλα τα ηχεία.

Κάποιος ενισχυτης θα τα οδηγήσει καλύτερα.

Άν τον βρείς, δύσκολα πισωγυρίζεις.

Όπως λέει και ο Tidal, μόνο με τους Σοβερέην ακούει αυτό που μπορούν να δώσουν τα ηχεία του!!
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Μιά λογική λέει οτι πρέπει να "ματσάρεις" ενισχυτή με ηχεία .Παπαρ........ολκής.
Ένας καλός ενισχυτής θα παίξει όλα τα ηχεία.Γι αυτό τον λέμε καλό.
Τώρα όταν ο ιδιοκτήτης έχει άποψη πως πρέπει να ακούγεται ενα μουσικό κομμάτι απών ων απο όλα τα προηγούμενα στάδια παραγωγής του αρχίζει το ματσάρισμα με καλώδια,ντακ,ηχεία,διενίσχυση,ενεργή,παθητική και πάει λέγοντας.

Αυτά σχετικά με Τιδαλ και Σοβερέιν.

Οσο για Σταμ και Παρασάουντ..................εμένα μου αρέσει το μιλφέϊγ περισσότερο:126:
 

Μηνύματα
9.850
Reaction score
2.010
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Μα δεν είπε κανείς ότι "ματσάρει" το Tidal με τα Sovereign. Απλά ο Sovereign είναι από τους λίγους ενισχυτές που δεν τους ξεφτυλίζει το Tidal ξεμπροστιάζοντάς τους...;)
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Τέλος πάντων...

Ποιά είναι η τελική ετυμηγορία για το ηχείο?Πώς έπαιξε?Σου άρεσε?Είχε εύκολο-δύσκολο στήσιμο?Σας άρεσε στην τελική?

Αντε 5 μέρες μας το πηγαίνεις γύρω γύρω...
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.241
Reaction score
28.640
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Αστα άλεξ , είναι ενας ψυχοβγάλτης αυτός απο τους λίγους.
Είναι ικανός να μας τραβάει καμιά βδομάδα ακόμα....
Μέχρι να ακούσουμε την κατασταλαγμένη του άποψη. ,,,, η οποία δε , θα εχει τόσες γυρλάντες , που θα ξεχάσουμε για τι πράγμα μιλάγαμε. :135:
Συγγραφέας έπρεπε να γίνει ο κιαρατάς και οχι οδοντίατρος.:142:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Θα έλεγα μια παροιμία για το γεροντικό μόριο και τις ικανότητες του αλλά θα φάω ban για κανά εξάμηνο και έτσι κρατιέμαι.
Alex be patient.
Το τι παίζει το ηχείο εσύ το ξέρεις .
Το στυλ ¨αγκαθα κριστι" στην αφήγηση του Geomiat έχει το γούστο του .
Να ευχαριστείς που δεν βάζει και διαφημίσεις ενδιάμεσα. :146::146::146:
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Τέλος πάντων...

Ποιά είναι η τελική ετυμηγορία για το ηχείο?Πώς έπαιξε?Σου άρεσε?Είχε εύκολο-δύσκολο στήσιμο?Σας άρεσε στην τελική?

Αντε 5 μέρες μας το πηγαίνεις γύρω γύρω...
Άλεξ το Λιπ δεναι ένα οποιοδήποτε ηχείο για ξεπέτα.

Εσένα σου αρέσει η αλήθεια?

Πάντα?

Το γλυκό ψέμα μήπως?

Κάπου - κάπου?

Όλο αυτό το νταλαβέρι με τα μηχανήματα απ'όλους εμάς το βλέπεις ότι έχει κάπου ορατά ένα τέλος?

Εγώ ζηλεύω τους φρέσκους στο άθλημα που αποκτούν το 1ο σύστημα και μουρλαίνονται απ'την ηδονή!!!

Συστηματάρα!!!
Έχει μπάσο απίστευτο!!!
Κερντάει ψηλά!!!!

κλπ κλπ κλπ.

Όπως επίσης χαμογελάω με όσους ταξιδεύουν 3 η 13 ώρες με αεροπλάνο και χώνονται να ακούσουν σε κάποια έκθεση, ενω ΔΕΝ ακούνε.
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Επανέρχομαι.

Το σύστημα των Λιπ βγάζει πολύ αλήθεια, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Άν ΔΕΝ τα είχα ακούσει, τι δηλ. κάνουν όταν στήνονται σωστά, θα τάχα διώξει απ το καθιστικό σε χρόνο ντε τε.

Γιατί?

Σωρεία λαθών στο σετάρισμα, στο ύψος κλπ.

Επειδή τα είχα ακούσει, με τη βοήθεια του Χατζηστάμου, επέμενα κ δεν έχασα.

Όπως κάθε σοβαρό ηχείο απαιτεί την προσοχή σου σε κάθε τι που βρίσκεται πίσω απο αυτό, στην αλυσσίδα.

Ίσως να μην τα λέω καλά, μπατ όπως μου βγαίνουν, έτσι!!

Μια σκηνή:
Παίζει το take five me Joe Morelo στα τύμπανα, αφηνιασμένο.
Τη στιγμή εκείνη δέχομαι επίσκεψη, δεν χαμηλώνω την ένταση, και γουρλώνουν τα μάτια του επισκέπτη. Ο διάλογος:
- Κάτι άλλαξες εσύ, τι?

Ναι μωρέ, να αυτά τα βρωμοηχεία...γιατί ρωτάς?

- Να ακούγεται κάπως αλλοιώς...

Πώς??

- Ζωντανά ρε παιδί μου, σα νάσαι σε συναυλία, βάλε λίγο Μάλαμα να ακούσω κ γώ..

Βάζω ένα Μάλαμα και μετά απο 1 λεπτό:

- Το κλείνεις σε παρακαλώ, αυτό το ακούω καλύτερα στο φορητό μου!!!

Κατάλαβες Άλεξ?

Πρέπει να πω κάτι παραπάνω γιαυτό το ηχείο.
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Η θέση ακρόασης έπαιξε στην κορυφή διάφορων ισοσκελών και ισόπλευρων τριγώνων,
απο τη στιγμή που είχα τη δυνατότητα αυτή.

Ντακ απο 1 σημείο κ μετα μόνο το παληό Μπένσμαρκ, Cd tranport αυτό του Creek 53.

Καλώδια ηχείων τα 8tc και αργότερα τα harmonic technologie II ..κάτι, χαλκού, με παρεμφερές ακουστικό στίγμα, μην πω ΙΔΙΟ, για χωροταξικούς λόγους (μήκη)

Πλατώ καθόλου σχεδόν, μόλις είχαν γίνει ανακαλωδιώσεις, αλλαγή βραχίωνα, αλλαγή κεφαλής, δεν υπήρχε πουθενά το "παρελθόν" για σύγκριση.

Ιντερκονέκτ Belden, κατι Σπέκτρουμ επαγγελματικά, κατι xlr harmonic technologie II ..κάτi...γενικά εκ των ενόντων.:108:
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

2.30μ - 2.80μ τα ηχεία και 2.80 - 3,5μ εγώ απο αυτά ήταν κάποια μετρικά δεδομένα.
Απόσταση απο πίσω τοίχο 0,5 - 1, 5μ και 1+ απο τους πλαινούς.

Ο Τρέντς ήταν ο 1ος ενισχυτής που το κούνησε όπως έπρεπε.

Οι λιπ οι τελευταίοι, γιατί όταν συνθέθηκαν δεν ξαναβγήκαν.

Ενδιάμεσα έπαιξαν οι άλλοι με την ηχητική τους σφραγίδα κ τα ηλεκτρικά τους χαρακτηριστικά να ταιριάζουν λιγώτερο ή περισσότερο μ'αυτό που επιζητούσα να ακούσω.

Οι θεωρίες του υπερήλικος περί καλών ενισχυτών ή όχι, δεν με καλύπτουν.

Θα αρχίσω να το σκέπτομαι όταν 2 ενισχυτές"καλοί" ακουστούν Α-Β το ίδιο.
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Στο "καλό" σετάπ λοιπόν:

Ταχύτητα-διαφάνεια-εικόνα το τρίπτυχο που προσφέρει.

Η ανάλυσή του σε συνδυασμό με την ατάκα αρκετές φορές ξένισαν τα αυτιά μου (παρά την προπόνηση με τους αυλούς του Τζών!! Έλεος αδερφέ, μη βαρέσεις!!!)

Χαμηλά λείπει κάτι, που είναι αρκετό να κάνει σε φτωχές ηχογραφήσεις δυσάρεστο το αποτέλεσμα,

Από χαμηλομεσαίες έως υψηλές, κράτα μεγάλο καλάθι, μπας κ χωρέσει η μουσική κ χωρική πληροφορία που ξερνάνε.

Γιατί όντως την ξερνάνε.

Δεν έχει ούτε άσπρο γάντι, ούτε κόκκινο χαλί, ούτε βιλούδου ούτε να νούρισμα.

Δεν είναι ηχείο για μπαγκράουντ καταστάσεις.

Όποιος διαβάζει εφημερίδα στον καναπέ ψιλοακούγοντας, ας το ξεχάσει.

Όταν θα καταλήξει να την διαβάσει δεν θάχουν καμμιά σημασία τα νέα!!

Ασυμπίεστα τα πρόστυχα...γκάζια, γκάζια, δώσε πράγμα!!!

Όσο περισσότερο τόσο πλαταίνει-βαθαίνει η σκηνή, ολοκληρώνεται η αίσθηση ότι εδώ είμαστε μάστορη.

Κάποια στιγμή, ακούγοντας σε όρια πόνου-δηλ τίποτε- ήρθε το...matrix!

Δεν ξέρω πόσοι έχετε τρέξει με 200+ χιλιόμετρα...αρχίζεις κ αντιλαμβάνεσαι αλλοιώς τις παραμέτρους..

Έτσι κ γω, πάνω απο 100ντιμπιά, να κουδουνίζουν τα πάντα κ το δωμάτιο νάχει γίνει μια ωραιότατη καμπίνα ηχείου κικιρίκου σχεδίασης!!

Σα να μεταδιδόταν ο ήχος σε slow-motion, σε κανενός σπίτι δεν άκουσα καλό αποτέλεσμα σε μεγάλες εντάσεις.

Ο χώρος εκδικείται.

Φαντασθήτε ότι ο δικός μου εθεωρήθη καλός απο τον Χρήστο, με μια υποσημείωση: κορυφές το πολύ 88-90 db, νόου παραπάνω!
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
ΔΩΣΕ! - Part I

Αυτό που θα ήταν ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ από τις απλές εντυπώσεις σου από το σετ των Lipinski, θα ήταν το να καταγράψεις τα ΔΙΔΑΓΜΑΤΑ που ενδεχομένως άντλησες από όλη αυτή την εμπειρία.:144:

ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα βοηθήσουν πολλούς...:109:

ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ από τους μελλοντικούς αγοραστές Lipinski...:144:

ΜΠΡΑΒΟ!
Κάτι τέτοια περίμενα να διαβάσω:


...
Άν ΔΕΝ τα είχα ακούσει, τι δηλ. κάνουν όταν στήνονται σωστά, θα τάχα διώξει απ το καθιστικό σε χρόνο ντε τε.

Γιατί?

Σωρεία λαθών στο σετάρισμα, στο ύψος κλπ.

Επειδή τα είχα ακούσει...
ήδη σωστά στημένα,

...με τη βοήθεια του Χατζηστάμου,
...δηλαδή ενός ανθρώπου που δε διαθέτει μόνο "αυτί" αλλά και τεχνικές γνώσεις,

...επέμενα κ δεν έχασα.

...

...
Όπως κάθε σοβαρό ηχείο απαιτεί την προσοχή σου σε κάθε τι που βρίσκεται πίσω απο αυτό, στην αλυσσίδα.
Αν του εξασφαλίσεις σωστή οδήγηση δε χρειάζεται να ανησυχείς και πολύ.
Για παράδειγμα:

...
Ντακ απο 1 σημείο κ μετα μόνο το παληό Μπένσμαρκ
...
Χωρίς να υπονοώ σε καμία περίπτωση κάτι κακό για το παλιό Benchmark, ε, δεν είναι και κάτι σούπερ - και ούτε είναι απαραίτητο να καταφύγει κανείς π.χ. στο Weiss Medea+...


...
Ο Τρέντς ήταν ο 1ος ενισχυτής που το κούνησε όπως έπρεπε.

Οι λιπ οι τελευταίοι, γιατί όταν συνθέθηκαν δεν ξαναβγήκαν.
...

...
Ενδιάμεσα έπαιξαν οι άλλοι με την ηχητική τους σφραγίδα κ τα ηλεκτρικά τους χαρακτηριστικά να ταιριάζουν λιγώτερο ή περισσότερο μ'αυτό που επιζητούσα να ακούσω.

Οι θεωρίες του υπερήλικος περί καλών ενισχυτών ή όχι, δεν με καλύπτουν.

Θα αρχίσω να το σκέπτομαι όταν 2 ενισχυτές "καλοί" ακουστούν Α-Β το ίδιο.

1. Δεν τα λέει μόνο ο "υπερήλικας".
2. Δεν είναι "θεωρίες".
3. Ποιοί ήταν οι 2 "καλοί" ενισχυτές που ακούστηκαν "πολύ" διαφορετικά;
4. Το αν σε καλύπτουν ή όχι τα παραπάνω...
 

Μηνύματα
4.030
Reaction score
3.912
Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Αυτό είναι μια μεγάλη -παρότι γνωστή- αλήθεια φίλοι μου.

Ο χώρος.

Μέχρι μιας εντάσεως, ότι κ ν'αλλάξεις στο σύστημα ακούγεται.

Ότι κ να αλλάξεις.

Όταν ανεβαίνουν τα γκάζια πρέπει ν' αλλάξεις χώρο, ότι χώρο κ νάχεις.

Αλλοιώς βαυκαλίζεσαι με καλώδια, ντακ και σούπα-μούπες.

Άν δεν φτιάξουμε τους χώρους μας -οι πιό πολλοί είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ακατάλληλοι- πάντα σε ρηχά νερά θάμαστε.

Δηλαδή στην ερώτηση: σάρεσε ρε φίλε?
Απαντώ"που πα ρε Καραμήτρο??

Το ηχείο αυτό είναι εργαλείο για να σιάξεις τα σπίτι σου, τα αυτιά σου και το σύστημά σου ΟΤΑΝ θες να ΑΚΟΥΣ πραγματικά μουσική.

Να του κάτσεις κ 1-2 σάμπ.
Ναγοράσεις και μια μέτρικ χάλο.
Νακούς απο πισί, πλατώ, μπομπίνα, γραμμόφωνο, λατέρνα, ότι κ όπως γουστάρεις.

το μόνο που δεν είναι, λατέρνα δηλαδή, μπορεί να αρέσει σε πολλούς.
Και το σμούθ.
Και το μπλού μουν (προσχήηη στην ανάγνωση)
Και το μπλου μουντ
Και η κοκα κόλα με πίτσα
Και η ρέγγα με σαντιγύ.

Τέτοια δεν έχει ο Λιπίνσκης, να πάτε αλλού!!!
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Re: Απάντηση: Η ταχυπαλμία των Lipinski

Οι θεωρίες του υπερήλικος περί καλών ενισχυτών ή όχι, δεν με καλύπτουν.
Θα αρχίσω να το σκέπτομαι όταν 2 ενισχυτές"καλοί" ακουστούν Α-Β το ίδιο.
Ήθελα να τελειώσεις την περιγραφή και μετά να σχολιάσω, αλλά αφού το έφερε η κουβέντα...
Βάζω στοίχημα ότι ένα ζευγαράκι Hypex 700HG-HxR (και οποιοσδήποτε ενισχυτής με ικανά αποθέματα ισχύος που δεν πουλάει "άποψη") θα κουνούσε τα Lipinski το ίδιο καλά.
Επίσης βάζω στοίχημα ότι οι ενισχυτές του Lipinski θα κουνάνε πολύ καλά ένα ζευγάρι Β&W 802D (και οποιοδήποτε άλλο σωστά σχεδιασμένο ηχείο που, επίσης, δεν πουλάει "άποψη").

Kαι ερχόμαστε στον άλλο δρόμο (για να τη σπάσουμε στον EAR τον παλιοχαρακτήρα με τους "μονοδρόμους" του):
Πουλάς ό,τι αχρείαστο έχεις από προενισχυτές και τελικούς, συμπληρώνεις (ενδεχομένως) το κατιτίς σου, και αγοράζεις τους διακοπτικούς του Lipinski.


IMHO, είναι πιο χρήσιμο να έχεις έναν καλό τελικό παρά 10 μέτριους, τον καθένα με την "άποψή" του. Γιατί οι υπόλοιποι απεδείχθησαν πολύ απλά λίγοι για ηχείο επιπέδου Lipinski. Sad but true και αυτό θα πρέπει να είναι το πιο σημαντικό από την τριβή σου με τα Lipinski - ακόμα κι αν δεν τα αγοράσεις τελικά - και όχι εάν παίζουν στους 65 ή στους 90 πόντους. Ακουσες (πρώτη φορά, απ'ό,τι καταλαβαίνω) την αλήθεια σχετικά με το μπορούν και το τι δεν μπορούν να κάνουν τα υπόλοιπα μηχανάκια που έχεις στην κατοχή σου.

Γι'αυτό λένε οι γιατροί ότι ακροάσεις τέτοιων ηχείων στο χώρο μας συστήνονται μόνο για γερά στομάχια. Όταν, δε, έχεις ακούσει το ίδιο ηχείο προηγουμένως σε προσεγμένο χώρο και σύστημα, όπως της Athens Pro Audio, τότε ζορίζουν ακόμα περισσότερο τα πράγματα.

Επίσης, ΙΜΗΟ πάντα, αν γουστάρεις "άποψη", ντε και καλά, τότε κάνε παιχνίδι όσο πιο κοντά μπορείς στην πηγή και όχι παρακάτω... Αν μπορείς στον software player, μια χαρά... Αλλιώς στο DAC (αλλά να έχεις και ένα σοβαρό εργαλείο για "backup"). Βαριά-βαριά στην προενίσχυση, γιατί είμαι στις καλές μου - όταν αυτή χρειάζεται (η προενίσχυση), που συνήθως δεν..οπότε μπορείς να την παρακάμψεις όποτε θέλεις.
"Άποψη" σε τελικό και ηχεία πρέπει να αποφεύγεται διά ροπάλου. Αλλιώς ασχολείσαι με το τάβλι, τις πασιέντζες, το HiEnd...με κάτι άλλο τέλος πάντων και όχι με το High Fidelity.

Για τον παραπάνω λόγο, σε επιτρέπω να κρατήσεις το DAC της Alchemy, δηλαδή για ποικιλία και "άποψη".

[Αργότερα θα σου πω να ψαχτείς και για κάτι καλύτερο από το Benchmark, αλλά μη στεναχωρήσω τον Κόγια ακόμα.]
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.615
Μηνύματα
2.984.933
Members
38.350
Νεότερο μέλος
Αστέριος
Top