μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Μηνύματα
4.344
Reaction score
1.765
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

παντως αργυρη οι ταχυτητες ανω των 130 θελουν δυναμη και η δυναμη θελη καυσιμο.

αν δεν εχει το αυτοκινητο σου υπερβολικα κοντη 5η δεν θα κερδισεις τιποτα.
 

Μηνύματα
2.856
Reaction score
236
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Αν απο τα 120 σταθερα,ανεβω στα 140 σταθερα,η διαφορα στην καταναλωση ειναι πολυ μεγαλη.Ακομη και με 120 να πηγαινω,παλι το ριμαδι καιει.Γενικα και με αλλους που τα εχουμε πει για το ιδιο αμαξι,μου λενε οτι καιει,σε αντιθεση με το προηγουμενο γκολφακι 1.600 fsi που ειχα μεχρι τον Ιανουαριο,το οποιο το χαιροσουνα στον εθνικη με 140-150 και καταναλωση σχετικα χαμηλη.
Απλα ψαχνω ενα σασμαν που να κουμπωνει στο μοτερ κανονικα με τις 5 πρωτες σχεσεις να ειναι κοντα στις υπαρχουσες και με μια 6η πουνα ειναι καπου στα 40χλμ/ωρα ανα 1.000στροφες,για να μην καιει.Το μοτερ δεν μασαει,την σηκωνει μια τετοια 6η οποτε θα μου ερθει κουτι αν βρω τετοιο σασμαν,η' αν μπορω να κανω πατεντα ωστε να γινει η 5η που εχω τωρα πιο μακρια,χωρις να χαλασω ομως τις προηγουμενες 4 ταχυτητες.Βοηθατε αδερφια,γιατι θα κανω απο σεπτεμβριο περι τα 3.000χλμ το μηνα.
 

Μηνύματα
13.585
Reaction score
11.122
Είχα βρει μια φορά στο ιντερνετ κάποιον που είχε αλλάξει γρανάζια, μόνο στην 5η στο σασμάν του. Τα γρανάξια της είναι στην άκρη του κιβωτίου και ίσως αλλάζουν. Αλλά με 3000 km.μήνα, δεν αλλάζεις αυτοκίνητο λέω εγώ καλύτερα;
 



Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Αν μιλάμε για 3000 χιλιόμετρα το μήνα , τότε έπρεπε ήδη να έχει αλλάξει αυτοκίνητο !
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.872
Reaction score
136.952
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Πάντως στις μεγάλες ταχύτητες το εμπόδιο που πρέπει να υπερνικηθεί -και αυτό που προκαλεί την αύξηση της κατανάλωσης- δεν είναι τόσο οι τριβές στον κινητήρα λόγω των αυξημένων στροφών, όσο η αεροδυναμική αντίσταση και οι τριβές στο σύστημα μετάδοσης και τα λάστιχα.
Υπό αυτή την έννοια, ένα αεροδυναμικά καθαρό αμάξωμα, λάστιχα χαμηλής αντίστασης κύλισης και υψηλές πιέσεις αέρα σε αυτά (ενδεικτικά, στο ένα αυτοκίνητό μου προτεινόμενες πιέσεις είναι 35/42 psi) μπορούν να προσφέρουν θετικά στον τομέα της εξοικονόμισης καυσίμου. Το ίδιο και το σταθερό πόδι στο γκάζι -ακόμα καλύτερα: σύστημα cruise-control.
πολύ σωστά.
ίσως να βοηθήσουν πολύ την κατάσταση κάποια αεροδυναμικά βοηθήματα που θα δίνουν ώθηση σε μεγάλες ταχύτητες.
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Με το Cruise control σε ευθεία μπορέι να επιτύχεις την κατανάλωση καυσίμου που ορίζει ο κατασκευαστής !

Αξίζει να το βάλεις
 

Μηνύματα
2.856
Reaction score
236
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Με το Cruise control σε ευθεία μπορέι να επιτύχεις την κατανάλωση καυσίμου που ορίζει ο κατασκευαστής !

Αξίζει να το βάλεις
Μπορω να το βαλω και στο δικο μου και ας μην το ειχε απο το εργοστασιο????Αν ναι,ποσο κοστιζει????
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Πρέπει να έχεις κινητήρα με ηλεκτρική πεταλούδα !
Πρέπει να υπάρχει άλλο μοντέλο να το έχει απο το εργοστάσιο , πχ μια έκδοση ποιο πλούσια !
Μετά με τον αριθμό πλαισίου παίρνεις τηλέφωνο σε μια αντιπροσωπία και σου λένε !
Κόστος για A3 2007 Sportback 1.6 FSI που έχω ρωτήσει είναι 200 € όλα πακέτο ( υπήρχε η καλωδίωση ) .
 

Μηνύματα
2.856
Reaction score
236
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Πρέπει να έχεις κινητήρα με ηλεκτρική πεταλούδα !
Πρέπει να υπάρχει άλλο μοντέλο να το έχει απο το εργοστάσιο , πχ μια έκδοση ποιο πλούσια !
Μετά με τον αριθμό πλαισίου παίρνεις τηλέφωνο σε μια αντιπροσωπία και σου λένε !
Κόστος για A3 2007 Sportback 1.6 FSI που έχω ρωτήσει είναι 200 € όλα πακέτο ( υπήρχε η καλωδίωση ) .
ok ok
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.241
Reaction score
10.736
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Ενημερωτικά, το κέρδος από τη χρήση του cruise-control το είχα μετρήσει κάποτε σε κάτι λιγότερο από μισό λίτρο στα 100 χλμ, σε σχέση με το να προσπαθείς... ποδοκίνητα να κρατάς την ταχύτητα περίπου σταθερή. Η διαφορά θα είναι ακόμα μεγαλύτερη σε σχέση με "άτσαλη" οδήγηση, όπου θα υπάρχουν συνεχείς επιταχύνσεις και επιβραδύνσεις.

Η χρήση του προϋποθέτει βέβαια να μην υπάρχει υπερβολική κίνηση στο δρόμο, γιατί αλλιώς θα είσαι συνέχεια με το χέρι στο σινιάλο για να κάνουν στην άκρη οι αργοί ή θα πρέπει να κάνεις σφήνες για να τους αποφεύγεις (κάτι που ενέχει άλλους κινδύνους) ή κάθε τόσο να φρενάρεις. Το τελευταίο σημαίνει αφενός ότι θα πρέπει κάθε λίγο να το επανενεργοποιείς (το φρενάρισμα το απενεργοποιεί άμεσα, το λίγο γκάζι όχι), αφετέρου χάνεις το πλεονέκτημα της διατήρησης της κινητικής ενέργειας, απ'όπου προκύπτει η οικονομία καυσίμου.

Πέρα από το πλεονέκτημα της πιο ξεκούραστης και κάπως πιο οικονομικής οδήγησης, έχει κι άλλο ένα: μπορείς να διατηρείς με ακρίβεια τα όρια ταχύτητας (ή τουλάχιστον να μην τα υπερβαίνεις πάνω από 30 χλμ/ώρα, κάτι που επισύρει πρόστιμο 350€ και επιτόπου αφαίρεση άδειας για δυο μήνες).
 

Μηνύματα
343
Reaction score
37
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Λοιπόν ας ανακεφαλαιώσουμε:
1. Την υπόθεση 6άρι σασμάν απλώς την ξεχνάς! Δεν κυκλοφόρησε ΠΟΤΕ το Focus II 1.6Ti-VCT με τέτοιο σασμάν, οπότε ΔΕΝ μπορείς να βάλεις τίποτα.
2. Εφόσον η χαμηλή κατανάλωση ήταν η προτεραιότητά σου (και πως να μην είναι με 3.000 Km το μήνα), τότε απλώς αγόρασες ΛΑΘΟΣ αυτοκίνητο. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο το είχα για 40.000 Km και μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι η χαμηλή κατανάλωση δεν ήταν στα προτερήματά του.
3. Θα έπρεπε να είχες αγοράσει το 1.6 TDCi με 90 ή 110 ίππους, αλλά εφόσον δεν το έκανες, ξέχνα τη μετατροπή σε diesel. Θα σου κοστίσει τουλάχιστον όσο και η διαφορά μεταξύ της πώλησης του δικού σου και της αγοράς ενός μεταχειρισμένου 1.6 TDCi και θα ταλαιπωρηθείς με αμφίβολα αποτελέσματα. Οπότε απλώς πούλα το και πάρε πλέον ένα σωστό αυτοκίνητο για τις ανάγκες σου.
4. Αν δεν θες να ξοδευτείς χοντρά, δες τη λύση του υγραερίου, αλλά με προσοχή! Κυκλοφορούν πολλοί ημιάσχετοι κι επιπλέον δες αν ο κινητήρας σου τα πάει καλά με το αέριο.

Συγνώμη, αν τα λέω τσεκουράτα, αλλά έτσι έχουν τα πράγματα. Απλώς κάποιες φορές το φθηνό είναι ακριβό...
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Σημείωση !
Με το υγραέριο η κατανάλωση ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ !
Απλά το υγραέριο είναι πολύ ποιό φτηνό ΤΩΡΑ με αποτέλεσμα να σου κοστίζει πολύ λιγότερο !
ΤΩΡΑ λοιπόν θα ωφεληθείς από την διαφορά τιμής , αυριο όμως ξέρεις ???
Ξέρεις τι θα κάνει ο Jefrey αν δεί ότι η συνολική κατανάλωση αερίου αυξάνεται ???
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Σημείωση !
Με το υγραέριο η κατανάλωση ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ !
Απλά το υγραέριο είναι πολύ ποιό φτηνό ΤΩΡΑ με αποτέλεσμα να σου κοστίζει πολύ λιγότερο !
ΤΩΡΑ λοιπόν θα ωφεληθείς από την διαφορά τιμής , αυριο όμως ξέρεις ???
Ξέρεις τι θα κάνει ο Jefrey αν δεί ότι η συνολική κατανάλωση αερίου αυξάνεται ???
Συνήθως αυξάνεται ελαφρώς περίπου στο 1 λίτρο ανά 100 χλμ
Ακόμα και όσοι προσπάθησαν να διατηρήσουν την κατανάλωσή τους όπως πριν, λόγω προβλημάτων αναγκάστηκαν να ρυθμίζουν και να ξαναρυθμίζουν το μίγμα τους για να δουλέψει σωστά

Σαφώς και το κέρδος είναι στην τιμή του αερίου αλλά εκτός από τις αμφιβολίες που έχεις στο κατά πόσο θα παραμείνει φθηνό (και συμφωνώ αφού ανήκει στην κατηγορία καυσίμου που μπορούν να κάνουν φοβερές τρίπλες με τους ειδικούς φόρους - και να προσθέσω και την δυσκολία λόγω μη διάθεσής του παντού) βλέπω κι άλλα μειονεκτήματα, όπως:

Tην απόσβεση των εξαρτημάτων κι εγκατάστασης (1.500 έως 2.000€ περίπου) μόνο αν κάνεις πολλές χιλιάδες χλμ το χρόνο αλλιώς ίσως και να μην συμφέρει ή να έρχεται μία η άλλη ή να θες αρκετό χρόνο ν΄αποσβέσεις κλπ (γενικά αυτό)

Το κόστος της συντήρησης της όλης εγκατάστασης, η οποία προβλέπει αλλαγή μερών κάθε 2 χρόνια και όλου του συστήματος (συμπεριλαμβανομένης της δεξαμενής) κάθε 4 χρόνια

Η επιφύλαξη (παρά τα σύγχρονα συστήματα και τις εγγυήσεις και των κατασκευαστών ακόμα και τις εργοστασιακές αν το αυτοκίνητο αγοραστεί καινούργιο με το σύστημα) στην αξιοπιστία των κινητήρων σε βάθος χρόνου.
 

Μηνύματα
2.815
Reaction score
1.240
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Έχεις απόλυτο δίκαιο ! Η φράση μου "δεν αλλάζει" πήγαινε προς το καλύτερο , δηλαδή "δεν μειώνεται"

Το ότι η κατανάλωση αυξάνεται , αυτό είναι γεγονός αλλά ο οικονομικός αντίκτυπος είναι μικρότερος αφού η ΣΗΜΕΡΙΝΗ τιμή του αερίου είναι χαμηλή !

Και βέβαια το κόστος της συντήρησης δεν το είχα λάβει υπόψην !

Ίσως η μόνη λύση να είναι το πετρέλαιο !
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Μήτσο, δώσε μας περιγραφή των 3000km/μήνα.
Εθνική? Επαρχιακός? Επίπεδος ή ανηφόρες κατηφόρες? Σταμάτα ξεκίνα?

Πόσα σου καίει το focus με σταθερή 120km/h?
 


Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Για κάποιο λόγο κλειδώθηκε το θέμα κατά λάθος.
Και το πρόσεξα τώρα....

Έφυγε το λουκέτο και συνεχίζουμε...
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

...

Ίσως η μόνη λύση να είναι το πετρέλαιο !
Όχι, γιατί η διαφορά της τιμής του γκαζιού παρά τις παραπάνω αμφιβολίες μειώνουν κατά πολύ τον χρόνο απόσβεσης.
Ειδικά γι αυτούς που κάνουν πολλά χλμ μπορούν ν΄αποσβένουν σε λιγότερο από ένα χρόνο...
Δεν είναι τυχαίο πως ο χρόνος αναμονής για ραντεβού εγκατάστασης φτάνει και 5 μήνες.

Aλλά κυρίως:
Mην ξεχνάς πως πολλές φορές δεν υπάρχει ουσιαστικά το κέρδος του πετρελαίου αν κάποιος θέλει να αγοράσει ένα συγκεκριμένο μάρκα/μοντέλο:

Ας πάρουμε χοντρικά ένα παράδειγμα:

Focus 1.6 150hp 21340 €
Focus 2.0D 140hp 26340 €

1.6 μικτός κύκλος 6lt/100km
2.0D μικτός κύκλος 5lt/100k
(εργοστασιακές τιμές)

Αν θεωρήσουμε τιμή αμόλυβδης στο 1.60 και πετρελαίου στο 1.40 η απόσβεση θα έρθει σε 192.307 χλμ.
Και απόσβεση εννοώ την διαφορά τιμής των μοντέλων και μόνο γιατί αν βάλουμε λειτουργικά έξοδα βάσει φορολόγησης δεν το συζητάμε καν...

Άρα μόνο ένα μικρότερο αυτοκίνητο με μικρότερο κινητήρα και ίσως μτχ (όπως προτείνει ο Giovanni πιο πάνω) φέρνει οικονομικό αποτέλεσμα σε λογικούς χρόνους και όχι το πετρέλαιο γενικώς κι αορίστως...
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.598
Μηνύματα
2.945.563
Members
38.204
Νεότερο μέλος
john-john
Top