μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Μηνύματα
7.464
Reaction score
1.546
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Θα επαναλάβω για άλλη μια φορά τα λεγόμενά μου.
Οι πολύ μακριές σχέσεις δεν βοηθούν στην οικονομία. Γιατί? γιατί αυξάνεται το φορτίο του κινητήρα , και ως εκ τούτου χρειάζεται μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας του "γκαζιού) με αποτέλεσμα την αυξημένη ροή αέρα και καυσίμου.
ΣΤΟ μόνο στο οποίο βοηθάει θεωρητικά μια μακριά 5η είναι σε ευθύ δρόμο χωρίςανηφόρες και στροφές όπου ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλές στροφές , και κυρίως κοντά στην μέγιστη ροπή του.
Δεν ωφελεί σε τίποτα να μακρύνει η 5η και να δουλεύει ο κινητήρας στις 2500 όταν η ροπή του είναι κάπου γύρω στις 3000-3500 η ακόμη και στις 4000 .
Στην παραμικρή ανηφόρα θα χρειαστεί να κατεβάσει 4η και οι στροφές να ανέβουν στις 4000 όπου και θα έχει ζωή το μοτέρ.
Μην ξεχνάμε και το πρόγραμα του ψεκασμού ε?
Το έγραψα ξανά. Όσο πιο κοντά σε πλήρες φορτίο λειτουργεί ο κινητήρας (εφόσον είναι Otto) τόσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός απόδοσής του. Άρα καλύτερα να "ζορίζεται" ο κινητήρας κοντά στη μέγιστη ροπή στις 2500 σαλ, παρά να λειτουργεί πιο χαλαρά στις 3500. Βασικός λόγος οι απώλειες στραγγαλισμού. Αν συνυπολογίσεις και τις τριβές οι οποίες αυξάνονται γεωμετρικά με την αύξηση των στροφών, καταλαβαίνεις ότι το να έχεις σε μια δεδομένη ταχύτητα όσο το δυνατόν χαμηλότερες στροφές (άρα μακριές σχέσεις) είναι σημαντικότατο βήμα για να έχεις οικονομία καυσίμου. Αυτές οι αρχές λειτουργίας των βενζινοκινητήρων είναι ο βασικός λόγος ύπαρξης κιβωτίων CVT, κινητήρων που απενεργοποιούν κάποιους κυλίνδρους τους σε χαμηλά φορτία και φυσικά ο λόγος που οι κατασκευαστές εφοδιάζουν ολοένα και με περισσότερες σχέσεις τα κιβώτια ταχυτήτων τους, βλέπε κιβώτια 7 και 8 σχέσεων στις ναυαρχίδες των Mercedes, BMW, Lexus. Εννοείται ότι αυτή η οικονομία μεγιστοποιείται στην κίνηση σε αυτοκινητόδρομο, όπου το φορτίο είναι σχετικά σταθερό.

Αυτό που λες εσύ ισχύει για ακραίες περιπτώσεις, όπου η ισχύς δεν επαρκεί για κίνηση με τη συγκεκριμένη σχέση. Τέτοιες μεταξύ άλλων ήταν αυτοκίνητα που εισήχθησαν στην Ελλάδα πριν είκοσι χρόνια με μικρούς κινητήρες και μακριές σχέσεις και κατέληγαν να καίνε περισσότερο από άλλα θεωρητικά πιο λαίμαργα αυτοκίνητα. Σε αυτό φυσικά συνέβαλλε και η μορφολογία του εθνικού οδικού δικτύου προ εικοσαετίας.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.602
Reaction score
27.469
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Εεε καλά αν θεωρείς τα πιο πολλά σημερινά 1600άρια ακραίες περιπτώσεις ναι.
Οσον αφορά στις ναυαρχίδες που αναφέρεις , μιλάς για κινητήρες 4000 και 5000 κυβικών με blocks v6 , v8 , . Ναι φυσικά και κάποια απο αυτά απενεργοποιούν μερικούς κυλίνδρους όταν υπάρχει περίσσεια ισχύος . Οταν περισεύουν 200 άλογα ναι είναι λογικό.
Οταν όμως το ιπποφορβείο του κινητήρα εχει 115 η 140 ίππους , καταλαβαίνεις οτι αυτό δεν είναι εφικτό.
Στην προκειμένη περίπτωση , αν μακρύνει η 5η το αυτοκίνητο θα εχει πρόβλημα, είναι εμφανές , γιατί και βαρύ είναι και με "ασθενικές σχετικά επιδόσεις , αλλά και ισχύ" . Αλλο να εχεις στην καβάτζα 150 άλλογα , και άλλο με το ζόρι 30.
Επίσης μιας και το ανέφερες , να σου πω οτι το φορτίο στον αυτοκινητόδρομο κάθε άλλο παρά σχετικά σταθερό δεν είναι.Προσπάθησε να κάνεις ενα ταξίδι έχοντας πάντα το νου σου στο πόσο πατάς το γκάζι για να συντηρήσεις μια σταθερή ταχύτητα. Ας πούμε αθήνα -θασ/νίκη.
Θα ξεχάσεις πόσες φορές αυξομειώνεις το γκάζι για να κρατήσεις αυτές τις στροφές στον κινητήρα σου.Πρακτικά είναι τόσο πολλές που είναι άπειρες. Για να μην βάλω στο παιχνίδι και τους αέρηδες που μπορεί να συναντήσεις γιατί τότε θα χάσεις τον μπούσουλα . Δεν υπάρχει σταθερό φορτίο στους αυτοκινητόδρομους και ειδικά στην ελλάδα.
 

Μηνύματα
7.464
Reaction score
1.546
Δηλαδή από τις πιθανές διαδρομές που μπορεί να κάνει κάποιος με ένα αυτοκίνητο, ο αυτοκινητόδρομος δεν έχει το πιο σταθερό για τον κινητήρα φορτίο; Για να καταλάβω δηλαδή αν παίζουμε με τις λέξεις.

Σε ότι αφορά τα 1600άρια, αυτό που λες θα ήταν λογικό αν δεν ήταν δεδομένο ότι κυκλοφορούν αυτοκίνητα με παραπλήσιες καμπύλες ισχύος και παραπλήσια βάρη, που να κυκλοφορούν με μεγάλες διαφορές στις σχέσεις τους. Στην πράξη όμως βλέπεις εύκολα αυτοκίνητα στην ίδια κατηγορία, που οι τελευταίες σχέσεις να κυμαίνονται από 30κάτι χλμ/1000σαλ μέχρι 40κάτι χλμ/1000 σαλ. Σαφώς και δεν έχουν πρόβλημα οι κινητήρες που κινούν τα αυτοκίνητα με τις πιο μακριές σχέσεις. Ειδικά αν μιλάμε για τους υπερτροφοδοτούμενους νέας σοδειάς, που έχουν ροπές που παλιότερα έπαιρνε κάποιος από 2500-3000 κυβικά, και πολλές φορές εφοδιάζονται με 6ες με χαρακτηριστικά overdrive.

Οι ναυαρχίδες έχουν τέτοια συστήματα επειδή το κόστος τους δικαιολογείται από το κόστος ολόκληρων των αυτοκινήτων. Σε πιο φτηνά βαλάντια, αντίστοιχη δουλειά κάνουν τα συστήματα μεταβλητού χρονισμού, τύπου Vanos, VVTi κλπ, αφού αλλάζουν το βαθμό πλήρωσης, προκειμένου ο μεν κινητήρας να λειτουργεί με πλήρως ανοικτή πεταλούδα για να ελαχιστοποιηθούν οι απώλειες στραγγαλισμού, αλλά και εντέλει να παραμένει στο χώρο καύσης τόσος αέρας όσος χρειάζεται για στοιχειομετρική καύση σε μερικό φορτίο (με απλά λόγια ελαχιστοποίηση κατανάλωσης). Πρέπει να έχουμε υπόψιν ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα, το πόσο πατάμε το γκάζι δεν έχει σχέση με το πόσο ανοίγει η πεταλούδα του γκαζιού.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Θα ξαναπώ τα ίδια κι ας γίνομαι κουραστικός.

Θέλει να ξεκοιλιάσει το σασμάν, να πληρώσει ανταλλακτικά (γρανάζια, φουρκέτες και κάποιες πιθανές φθορές που μπορεί να υπάρχουν ήδη) και κατέβασμα ανέβασμα για να έχει ένα πιθανό όφελος στην κατανάλωση.
Αλλά το κυριότερο: πότε θα προλάβει να κάνει απόσβεση?

Για μένα είναι πεταμένα λεφτά.
Προσωπικά, θα έριχνα νερό στο κρασί μου, θα έπαιζα με σταθερά 120km/h που θα έδιναν την μείωση της κατανάλωσης που αναζητώ, θα γλίτωνα από κλήσεις υπέρβασης ορίου ταχύτητας, θα έκανα λιγότερες φθορές στον κινητήρα.

Υπάρχουν και μερικές ακόμα εναλλακτικές αλλά ο Μήτσος δεν ακούει:

  1. ΚΤΕΛ ή
  2. πώληση του οχήματος άμεσα και αγορά ελαφρώς μεταχειρισμένου diesel μικρού μεγέθους το οποίο σε δύο χρόνια (που μάλλον θα απελευθερωθεί η χρήση diesel στην Ελλάδα) θα πουληθεί χαλαρά και άνετα χωρίς να χάσει ούτε € από την τιμή που θα αγοράσει σήμερα.









.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.602
Reaction score
27.469
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Το έγραψα ξανά. Όσο πιο κοντά σε πλήρες φορτίο λειτουργεί ο κινητήρας (εφόσον είναι Otto) τόσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός απόδοσής του. Άρα καλύτερα να "ζορίζεται" ο κινητήρας κοντά στη μέγιστη ροπή στις 2500 σαλ, παρά να λειτουργεί πιο χαλαρά στις 3500.



Εεε δεν είναι ετσι ακριβώς.
Ο κινητήρας δεν ζορίζεται δουλεύοντας στην περιοχή της μέγιστης ροπής του.Λάθος που το λέω έτσι , αλλά βαριέμαι να σβήνω και να γράφω πάλι.Στην μέγιστη ροπή του ενας κινητήρας ουσιαστικά βγάζει τον καλύτερο λόγο αποδιδόμενης ισχύος προς καταναλωνόμενο καύσιμο. Ομως η μέγιστη ροπή μπορεί να τροποποιηθεί όσον αφορά στις στροφές στις οποίες εμφανίζεται. Τεσπά , μην το κουράζω άλλο.
Εννοώ οτι το παραφράζεις όπως και πολλά άλλα , αλλά δεν είναι ετσι.
Οι απώλειες στραγγαλισμού είναι ενα άλλο θέμα, ρύθμισης της εισαγωγής κλπ κλπ.
Το θέμα΄μας είναι αν πρέπει να μακρύνει την 5η του ο τάκης. Εγω θεωρώ πως είναι λάθος κίνηση πέρα για πέρα μιας και δεν εχει μοτέρ 4 λίτρων με περίσσεια ισχύος. Γιατί τα 115 άλλογα στον στρόφαλο είναι πολύ λιγότερα στους τροχούς.Μακάρι να είχε σαζμάν με 7 σχέσεις, αλλά δεν εχει.
 

Μηνύματα
7.464
Reaction score
1.546
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Το έγραψα ξανά. Όσο πιο κοντά σε πλήρες φορτίο λειτουργεί ο κινητήρας (εφόσον είναι Otto) τόσο μεγαλύτερος είναι ο βαθμός απόδοσής του. Άρα καλύτερα να "ζορίζεται" ο κινητήρας κοντά στη μέγιστη ροπή στις 2500 σαλ, παρά να λειτουργεί πιο χαλαρά στις 3500.



Εεε δεν είναι ετσι ακριβώς.
Ο κινητήρας δεν ζορίζεται δουλεύοντας στην περιοχή της μέγιστης ροπής του.Λάθος που το λέω έτσι , αλλά βαριέμαι να σβήνω και να γράφω πάλι.Στην μέγιστη ροπή του ενας κινητήρας ουσιαστικά βγάζει τον καλύτερο λόγο αποδιδόμενης ισχύος προς καταναλωνόμενο καύσιμο. Ομως η μέγιστη ροπή μπορεί να τροποποιηθεί όσον αφορά στις στροφές στις οποίες εμφανίζεται. Τεσπά , μην το κουράζω άλλο.
Εννοώ οτι το παραφράζεις όπως και πολλά άλλα , αλλά δεν είναι ετσι.
Οι απώλειες στραγγαλισμού είναι ενα άλλο θέμα, ρύθμισης της εισαγωγής κλπ κλπ.
Το θέμα΄μας είναι αν πρέπει να μακρύνει την 5η του ο τάκης. Εγω θεωρώ πως είναι λάθος κίνηση πέρα για πέρα μιας και δεν εχει μοτέρ 4 λίτρων με περίσσεια ισχύος. Γιατί τα 115 άλλογα στον στρόφαλο είναι πολύ λιγότερα στους τροχούς.Μακάρι να είχε σαζμάν με 7 σχέσεις, αλλά δεν εχει.
Οκ let me rephrase. Δε μιλάω για τις στροφές της μέγιστης ροπής, μιλάω για τη μέγιστη ροπή στις εκάστοτε στροφές. Ή για να το θέσω όπως μας το έλεγαν στη σχολή, όταν στο διάγραμμα ροπής - στροφών κινούμαστε πάνω στην περιβάλλουσα. Σε απλά ελληνικά, μπορεί η μέγιστη ροπή στις 2500 σαλ να είναι 13 kg.m, και να λειτουργείς τον κινητήρα στις 2500 σαλ, αλλά να μην έχεις 13 kg.m, αλλά από 0-13. Όταν οι συνθήκες είναι τέτοιες έτσι ώστε να έχεις 13 στις 2500 σαλ, τότε ο βαθμός απόδοσης μεγιστοποιείται. Και μιλάμε για μεγάλες διακυμάνσεις του βαθμού απόδοσης, από κάτω από 10% μέχρι 32-33% που είναι και το μέγιστο. Ο κύριος λόγος που επηρρεάζεται τόσο έντονα ο β.α. από το αν κινούμαστε στην περιβάλλουσα είναι οι απώλειες στραγγαλισμού, και δεν έχουν να κάνουν τόσο με τη σχεδίαση της εισαγωγής, όσο με την ύπαρξη της πεταλούδας και την ίδια τη φιλοσοφία λειτουργίας του κινητήρα οtto.

Στο θέμα μας, ο Τάκης δεν πρέπει να μακρύνει τις σχέσεις του, όπως έχει αναφερθεί και προηγουμένως, επειδή αυτό, εφόσον δεν υπάρχει έτοιμο κιβώτιο για το αυτοκίνητό του, ώστε να μπορεί να πουλήσει το τρέχον και να βάλει το καινούριο με μικρή συνολικά οικονομική επιβάρυνση, θα του κοστίσει ακριβότερα από τη βενζίνη που θα εξοικονομήσει. Αν όμως ο Τάκης αγόραζε σήμερα αυτοκίνητο και είχε καταλήξει σε ένα αυτοκίνητο το οποίο έβγαινε σε δυο εκδόσεις, μια με πεντάρι και μια με εξάρι, θα είχε οπωσδήποτε όφελος από την αγορά αυτού με το εξάρι, επειδή οι μακρύτερες σχέσεις του εξαριού θα του έδιναν χαμηλότερη κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο.

Επίσης μια παρατήρηση. Αν πούμε ότι στις 6000 σαλ βγάζει 115 άλογα, είναι μια ασφαλής υπόθεση ότι στις 4000 θα βγάζει περίπου 80-85 και στις 3000 σαλ περίπου 70. Θα έλεγα ότι και οι δυο ιπποδυνάμεις είναι παραπάνω από αρκετές για να κινηθεί ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που έχει Cd ελάχιστα πάνω από το 0.31-0.32 με 140 χαω.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.602
Reaction score
27.469
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Σύμφωνοι αλλά με μια μεγάλη διαφωνία στην τελευταία παράγραφο.
Το οτι βγάζει 115 ίππους στις 6500 δεν σημαίνει με τίποτα οτι θα βγάλλει 80-85 στις 4000, η 70 στις 3000.Αυτό ξέρεις πολύ καλά οτι δεν στέκει εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.
 

Μηνύματα
7.464
Reaction score
1.546
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Σύμφωνοι αλλά με μια μεγάλη διαφωνία στην τελευταία παράγραφο.
Το οτι βγάζει 115 ίππους στις 6500 δεν σημαίνει με τίποτα οτι θα βγάλλει 80-85 στις 4000, η 70 στις 3000.Αυτό ξέρεις πολύ καλά οτι δεν στέκει εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων.
ισχύς = ροπή x στροφές

Υποθέτοντας ότι η καμπύλη ροπής είναι σχετικά σταθερή (που μπορεί να λογιστεί και έτσι στα ατμοσφαιρικά, και είναι απολύτως σταθερή στα υπερτροφοδοτούμενα των τελευταίων ετών) τόσο βγαίνει. Αν υπολογίσεις μάλιστα ότι η ροπή στις 3-4000 που μεγιστοποιείται είναι και λίγο μεγαλύτερη από ότι στις 6000, νομίζω ότι είναι μια χαρά προσέγγιση. Μπακάλικη προφανώς, αλλά δε νομίζω να έχει μεγάλη απόκλιση.

Με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα



βλέπω 52 kW στις 4000 σαλ και περίπου 39 kW στις 3000 με μέγιστη ισχύ 74 kW. Δηλαδή σε κινητήρα 100 περίπου ίππων 70 ίπποι στις 4000 σαλ και 53 στις 3000 σαλ. Αναγωγικά σε κινητήρα των 115 μάλλον έπεσα κοντά!! 80 και 61 ίπποι σε 4000 και 3000 σαλ αντίστοιχα
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.602
Reaction score
27.469
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Καλά η δικιάμου database λέει άλλα , αλλά δεν θα τσακωθούμε εκεί.
Με μια μικρή διόρθωση , αν μου επιτρέπεις, ροπή = ισχύς Χχρόνος.
Το ξέρω το έργο ,σχύς = ροπή x στροφές
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.602
Reaction score
27.469
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Καλά η δικιάμου database λέει άλλα , αλλά δεν θα τσακωθούμε εκεί.
Με μια μικρή διόρθωση , αν μου επιτρέπεις, ροπή = ισχύς Χχρόνος.
Το ξέρω το έργο ,σχύς = ροπή x στροφές
 

Μηνύματα
7.464
Reaction score
1.546
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Καλά η δικιάμου database λέει άλλα , αλλά δεν θα τσακωθούμε εκεί.
Με μια μικρή διόρθωση , αν μου επιτρέπεις, ροπή = ισχύς Χχρόνος.
Το ξέρω το έργο ,σχύς = ροπή x στροφές
Ισχύς x χρόνος = ενέργεια

Ροπή = δύναμη x απόσταση

Εν προκειμένω η συνισταμένη δύναμη που ασκείται στο έμβολο επί την απόσταση ανάμεσα στο έδρανο του διωστήρα και το κέντρο περιστροφής του στροφαλοφόρου.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.602
Reaction score
27.469
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Ναι σε λίγο πιο απλά ελληνικά ροπή = δύναμη χ χρόνο.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.602
Reaction score
27.469
Απάντηση: Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Ισχύς x χρόνος = ενέργεια

Ροπή = δύναμη x απόσταση

Εν προκειμένω η συνισταμένη δύναμη που ασκείται στο έμβολο επί την απόσταση ανάμεσα στο έδρανο του διωστήρα και το κέντρο περιστροφής του στροφαλοφόρου.
Την ένοια της ροπής απο τα βιβλία του γυμνασίου όλοι λίγο πολύ την ξέρουν .
Ροπή = δύναμη χ απόσταση.
Ουδεμία σχέση εχει εδω , όμως μιας και μιλάμε για ροπή στρέψεως. Ναι?
Οπου το κοινά αποδεχόμενο μέγεθος είναι κάτι διαφορετικό και μετρούμενο σε ftlb , η αλλιώς σε λιμπρόποδα .Ναι?
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.235
Reaction score
10.704
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου????

Όχι.
 

Μηνύματα
7.464
Reaction score
1.546
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Ναι σε λίγο πιο απλά ελληνικά ροπή = δύναμη χ χρόνο.
Όχι. Τα ελληνικά του ορισμού μια χαρά απλά είναι: ροπή = δύναμη x απόσταση

Εκτός αν υπάρχει κάποια αργκό η οποία μπερδεύει τις έννοιες του χρόνου με της απόστασης.

Επίσης επίτρεψέ μου να παρατηρήσω κάτι: Τη μια φορά είπες ότι ροπή = δύναμη x χρόνος και την άλλη ότι ροπή = ισχύς x χρόνος. Μήπως έχεις λίγο μπλεγμένες μεταξύ τους τις έννοιες της ισχύος και της δύναμης;
 

Μηνύματα
7.464
Reaction score
1.546
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Την ένοια της ροπής απο τα βιβλία του γυμνασίου όλοι λίγο πολύ την ξέρουν .
Ροπή = δύναμη χ απόσταση.
Ουδεμία σχέση εχει εδω , όμως μιας και μιλάμε για ροπή στρέψεως. Ναι?
Οπου το κοινά αποδεχόμενο μέγεθος είναι κάτι διαφορετικό και μετρούμενο σε ftlb , η αλλιώς σε λιμπρόποδα .Ναι?
Ροπή = δύναμη x απόσταση παντού και πάντα, δεν είναι απλά ένας πρόχειρος ορισμός με μερική ισχύ που μας έμαθαν απλουστευτικά στο σχολείο, αν έχεις τέτοια εντύπωση. Για αυτό είτε μιλάμε για ροπή στρέψης, είτε για στρεπτικές ροπές, είτε για καμπτικές ροπές η μονάδα μέτρησης είναι παντού και πάντα ίδια. Αφού ο ορισμός της ροπής είναι σταθερός, ροπή = δύναμη x απόσταση η μονάδα μέτρησης είναι στο SI: Ν*m, Newton x μέτρα. Αυτοί που δε χρησιμοποιούν το SI αλλά το βρετανικό σύστημα μετράνε τη ροπή σε λιμπρόποδα, που είναι ουσιαστικά το ίδιο πράγμα. Λίμπρες: μονάδα μέτρησης δύναμης, πόδια: μονάδα μέτρησης απόστασης.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.602
Reaction score
27.469
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Εχεις δίκιο μ@λ@κίες έγραψα.
Ηθελα να γράψω ροπή στρέψης = ισχύς χ χρόνος.
 

Μηνύματα
7.464
Reaction score
1.546
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Εχεις δίκιο μ@λ@κίες έγραψα.
Ηθελα να γράψω ροπή στρέψης = ισχύς χ χρόνος.
Ισχύς x χρόνος = ενέργεια

Μάλλον πρέπει να τα κάνεις μια επανάληψη :105:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.512
Μηνύματα
2.942.675
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top