μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Μηνύματα
2.850
Reaction score
236
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Όσο για φίλτρα και ελεύθερα τελικά και αυτά μου κάνουν μεγάλη εντύπωση. Αυτά απελευθερώνουν τη ροή, μπαίνει (και βγαίνει) περισσότερος αέρας από τον κύλινδρο, και για να μείνει το λ στο 1 πρέπει να ψεκαστεί περισσότερο καύσιμο. Κατά κανόνα λοιπόν μιλάμε για αύξηση της κατανάλωσης (και της ιπποδύναμης, και της ροπής φυσικά) στις ίδιες στροφές, νομίζω ότι θα έπρεπε να γίνουν τα πράγματα χειρότερα αντί για καλύτερα.

.
Θεωρητικα ετσι ειναι,με τα φιλτρα αυτα.Πρακτικα ομως το αμαξι ξυπναει λιγο και υπαρχουνε ανηφορες,αλλα και προσπερασεις οπου δεν χρειαζεται να κατεβασεις ταχυτητα.Ετσι δουλευει με ποιο χαλαρους ρυθμους ο κινητηρας και πεφτει η καταναλωση.
 

Μηνύματα
2.850
Reaction score
236
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου????

Η αλλαγή μίας σχέσης (πιο μακρυά 5η) σημαίνει πως θα πρέπει να ζορίζεις περισσότερο την 4η για να μην κρεμάει η 5η.
Ή απλά η 5η όταν κρεμάει και κατεβάζεις σε 4η, θα αυξάνονται περισσότερο οι στροφές.
Προσωπικά θεωρώ μεγάλο λάθος να αλλάξεις μία σχέση, αφενός γιατί θα ξεκοιλιάσεις ένα σασμάν (ακριβή δουλειά και όχι σίγουρο αποτέλεσμα) για να κερδίσεις ελάχιστα.
Αν υποθέσω πως όντως θα γίνει σωστή επιλογή γραναζιού, το κατέβασμα-ξεκοίλιασμα-αντικατάσταση-ανέβασμα-αλλαγή βαλβολίνων θα έχει μεγάλο κόστος (να υποθέσω πως τα 700€ τα ακουμπάς χαλαρά) χωρίς να συμπεριλαμβάνω και την στραβή που μπορεί να προκύψει αν στο κατέβασμα δείτε κάποιο χτένι στον δίσκο αρπαγμένο.....

Αν καίγεσαι για αλλαγές στο σασμάν, ψάξε αλλαγή σχέσης τελικής μετάδοσης που θα μακρύνει λίγο όλες τις σχέσεις.


Αφού σου έκατσε στραβή, απλά συνεργάσου και πήγαινε σταθερά με 110-120km/h.
Χρονικά η διαφορά δεν θα ξεπερνά τα 15 λεπτά, αλλά θα δεις μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση.

Υπάρχει κι άλλη λύση, αλλά δεν θα την δεχτείς.
Λέγεται ΚΤΕΛ
Αφήνεις το ford Αθήνα και τα ΣΚ ανεβαίνεις με το λεωφορείο.
Οικονομία εξασφαλισμένη....
Δεν βολευει ρε γιαννη το κτελ.
Καπου στο club ford διαβασα οτι εχουνε κανει μετατροπες σε σασμαν ορισμενοι και ετσι εριξα την ιδεα για αλλαγη 5ης.Αν ειτανε λιγο πιο μεγαλη η ρημαδα............
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
1.550
Αν στη διαδρομή που σκοπεύεις να κάνεις τακτικά, χρειαζόταν κατέβασμα σε ανηφόρες, και τώρα λόγω φίλτρου δε χρειάζεται, λίγο άτοπο το βρίσκω το να ψάχνεσαι να αλλάξεις σχέση μετάδοσης. Το ίδιο θέμα με κατεβάσματα θα έχεις.

Συνολικά έτσι όπως το βλέπω εγώ λεφτά θα σκάσεις. Στο χέρι σου είναι το αν θα αφήσεις το αυτοκίνητο στην ησυχία του και να τα δίνεις λίγα λίγα στις βενζίνες, ή το να τα δώσεις μαζεμένα με αμφίβολα αποτελέσματα.

Πάντως ενδεικτικά σκέψου το εξής: Από τα 10 λτ/100χλμ, να πέσεις στα 9; Στα 8,5; πιο κάτω δύσκολο. Νομίζω μάλιστα ότι ήδη μιλάμε για πολύ μεγάλη πτώση, άνω του 10%, η οποία έτσι κι αλλιώς δύσκολα επιτυγχάνεται. 10% μείωση κατανάλωσης θα έκανε κάθε μηχανικό στα τμήματα έρευνας και εξέλιξης ευτυχισμένο πέραν κάθε προσδοκίας. Αυτό το 1λτ που θα γλυτώσεις (λέμε τώρα) στα 100 χλμ, θα σου εξοικονομήσει περίπου 1.65 ευρώ, άρα στα 3000χλμ μιλάμε για 50 ευρώ. Δηλαδή ΑΝ κάνεις όντως 3000 χλμ το μήνα, ΚΑΘΕ μήνα χωρίς παρέκκλιση, σε ένα χρόνο θα εξοικονομήσεις 600 ευρώ. Και όλο αυτό, μόνο αν δεν αλλάξει κάτι στην κατανάλωσή σου εκτός εθνικής, αν η αλλαγή που κάνεις δεν αυξήσει την κατανάλωση στις υπόλοιπες διαδρομές που θα κάνεις εκτός από τα ταξίδια.

Δε λέω ότι 600 ευρώ είναι ευκαταφρόνητα, αλλά μιλάμε για ιδανικό όφελος, σε μια εξιδανικευμένη περίπτωση μεγάλης μείωσης κατανάλωσης και σταθερής για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και μιλάμε για καταβολή μετρητών τώρα, αντί για καταβολή άτοκων δόσεων στην περίπτωση που τα λεφτά τα δώσεις σε βενζίνες και όχι αλλαγές. Και με απαραίτητο δεδομένο ότι η όποια αλλαγή κάνεις θα είναι αξιόπιστη και θα σου δώσει όντως αυτό το μεγάλο όφελος. Πολλή αβεβαιότητα, εγώ θα έμενα με το αμάξι όπως είναι. Θα κινούμουν με 10χλμ/ώρα λιγότερα, με κλειστά παράθυρα, με προσεγμένες πιέσεις στα λάστιχα, και με προσεκτική οδήγηση, με σταθερό γκάζι για πολλή ώρα και εκμετάλλευση της φόρας του αυτοκινήτου. Είναι λίγο δύσκολο στην εφαρμογή του, αλλά έχει 100% αποτέλεσμα και χωρίς τον κίνδυνο να χαλάσεις το αυτοκίνητό σου και χωρίς κανένα περιττό έξοδο.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Κουβαλάς πράγματα?
Τα κάνεις δέμα ή τα βάζεις σε βαλίτσα.

Δοκίμασέ το ένα (1) ΣΚ και βλέπεις.
Θα ρίχνεις υπνάκο στο λεωφορείο, θα παίξεις με το κινητό ή απλά θα πιεις τον καφέ σου και θα σου στοιχίσει αρκετά λιγότερα.
Ρώτα πόσο έχουν τα εισιτήρια.

Υπολόγισε πως 3000km/μήνα δεν είναι μόνο βενζίνες!!!
Είναι και λάστιχα και τακάκια και λάδια και συντήρηση που εκτοξεύουν το κόστος πολύ ψηλά.....

Μάλλον το κτελ είναι μονόδρομος Μήτσο!
 

Μηνύματα
2.850
Reaction score
236
Αν στη διαδρομή που σκοπεύεις να κάνεις τακτικά, χρειαζόταν κατέβασμα σε ανηφόρες, και τώρα λόγω φίλτρου δε χρειάζεται, λίγο άτοπο το βρίσκω το να ψάχνεσαι να αλλάξεις σχέση μετάδοσης. Το ίδιο θέμα με κατεβάσματα θα έχεις.

Συνολικά έτσι όπως το βλέπω εγώ λεφτά θα σκάσεις. Στο χέρι σου είναι το αν θα αφήσεις το αυτοκίνητο στην ησυχία του και να τα δίνεις λίγα λίγα στις βενζίνες, ή το να τα δώσεις μαζεμένα με αμφίβολα αποτελέσματα.

Πάντως ενδεικτικά σκέψου το εξής: Από τα 10 λτ/100χλμ, να πέσεις στα 9; Στα 8,5; πιο κάτω δύσκολο. Νομίζω μάλιστα ότι ήδη μιλάμε για πολύ μεγάλη πτώση, άνω του 10%, η οποία έτσι κι αλλιώς δύσκολα επιτυγχάνεται. 10% μείωση κατανάλωσης θα έκανε κάθε μηχανικό στα τμήματα έρευνας και εξέλιξης ευτυχισμένο πέραν κάθε προσδοκίας. Αυτό το 1λτ που θα γλυτώσεις (λέμε τώρα) στα 100 χλμ, θα σου εξοικονομήσει περίπου 1.65 ευρώ, άρα στα 3000χλμ μιλάμε για 50 ευρώ. Δηλαδή ΑΝ κάνεις όντως 3000 χλμ το μήνα, ΚΑΘΕ μήνα χωρίς παρέκκλιση, σε ένα χρόνο θα εξοικονομήσεις 600 ευρώ. Και όλο αυτό, μόνο αν δεν αλλάξει κάτι στην κατανάλωσή σου εκτός εθνικής, αν η αλλαγή που κάνεις δεν αυξήσει την κατανάλωση στις υπόλοιπες διαδρομές που θα κάνεις εκτός από τα ταξίδια.

Δε λέω ότι 600 ευρώ είναι ευκαταφρόνητα, αλλά μιλάμε για ιδανικό όφελος, σε μια εξιδανικευμένη περίπτωση μεγάλης μείωσης κατανάλωσης και σταθερής για μεγάλο χρονικό διάστημα. Και μιλάμε για καταβολή μετρητών τώρα, αντί για καταβολή άτοκων δόσεων στην περίπτωση που τα λεφτά τα δώσεις σε βενζίνες και όχι αλλαγές. Και με απαραίτητο δεδομένο ότι η όποια αλλαγή κάνεις θα είναι αξιόπιστη και θα σου δώσει όντως αυτό το μεγάλο όφελος. Πολλή αβεβαιότητα, εγώ θα έμενα με το αμάξι όπως είναι. Θα κινούμουν με 10χλμ/ώρα λιγότερα, με κλειστά παράθυρα, με προσεγμένες πιέσεις στα λάστιχα, και με προσεκτική οδήγηση, με σταθερό γκάζι για πολλή ώρα και εκμετάλλευση της φόρας του αυτοκινήτου. Είναι λίγο δύσκολο στην εφαρμογή του, αλλά έχει 100% αποτέλεσμα και χωρίς τον κίνδυνο να χαλάσεις το αυτοκίνητό σου και χωρίς κανένα περιττό έξοδο.
Αναφερθικες σε πιεσεις ελαστικων.Τα δικα μου 195/65/15 σε τι πιεση πρεπει να τα εχω,ωστε και οικονομια να εχω στο ταξιδι,αλλα και να πηγαινει το αμαξι με ασφαλεια στο δρομο?
Να μην ξεχναμε πως σε αποτομο φρεναρισμα η' σε ξαφνικη τιμονια,το αμαξι αντιδρα διαφορετικα αν του εχουμε λαθος πιεσεις ελαστικων.
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
1.550
Δε μιλάω για ταρζανιές βρε. Απλά μιλάω για ευλαβική τήρηση των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Πάρε και ένα πιστοποιημένο πιεσόμετρο, βάζε αέρα στο βενζινάδικο και μετά μπορείς πολύ εύκολα να αφαιρείς αέρα με το δικό σου πιεσόμετρο, μέχρι το σωστό επίπεδο πίεσης. Αυτό επειδή τα πιεσόμετρα των βενζινάδικων δεν είναι πάντα αξιόπιστα.

Νομίζω ότι στον αυτοκινητόδρομο καλό είναι να ρυθμίσεις την πίεση στο άνω όριο των προδιαγραφών του κατασκευαστή.
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
1.550
Όσο για το ΚΤΕΛ, έχω κάνει πολλές δεκάδες δρομολόγια Αθήνα - Θεσσαλονίκη και τούμπαλιν τα τελευταία 4 χρόνια. Είναι ξεκούραστο, άνετο, παίζει και ταινιούλα, φτηνό. Αν είσαι μαθημένος στο να χρησιμοποιείς συγκοινωνία (και σε βολεύει το να μην έχεις αυτοκίνητο εκεί που πας, βασικό) είναι εξαιρετική και οικονομική επιλογή.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Δε μιλάω για ταρζανιές βρε. Απλά μιλάω για ευλαβική τήρηση των προδιαγραφών του κατασκευαστή. Πάρε και ένα πιστοποιημένο πιεσόμετρο, βάζε αέρα στο βενζινάδικο και μετά μπορείς πολύ εύκολα να αφαιρείς αέρα με το δικό σου πιεσόμετρο, μέχρι το σωστό επίπεδο πίεσης. Αυτό επειδή τα πιεσόμετρα των βενζινάδικων δεν είναι πάντα αξιόπιστα.

Νομίζω ότι στον αυτοκινητόδρομο καλό είναι να ρυθμίσεις την πίεση στο άνω όριο των προδιαγραφών του κατασκευαστή.

Εναλλακτικά, όταν είσαι μόνος, θα έχεις πιέσεις που δίνει η Ford για φορτωμένο όχημα σε εθνική.

Υποθέτω κάπου στα 34psi
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
1.550
Ε ναι, κάπως έτσι. Προς Θεού όχι αυτοσχεδιασμοί και πατέντες, δεν παίζουμε με αυτά τα πράγματα...
 


Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Έχε υπ' όψιν πως το ηχοσύστημα αυξάνει την κατανάλωση και 0.5lt/100km.
Βάρος και σε αποσυντονίζει από το να οδηγείς οικονομικά :121:
 


Μηνύματα
2.850
Reaction score
236
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Έχε υπ' όψιν πως το ηχοσύστημα αυξάνει την κατανάλωση και 0.5lt/100km.
Βάρος και σε αποσυντονίζει από το να οδηγείς οικονομικά :121:
δΥΟ λεπτακια γιατι τα θελει ο κολος σου εσενα.Τραβαω μερικες και σου τις βαζω εδω να τις βλεπεις.Να δουμε τωρα θα σου κολαει ο υπνος το βραδι????Μη φυγεις ε?????
 


Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????


Eτσι ειναι τωρα η ρουφηχτρα βενζινης


Φαντάζομαι δεν ξέχασες να κουμπώσεις πάλι το κολάρο και το φιλτρόκουτο,ε? :116:

Άκου Μήτσο....
Βάλε ένα καθαρό ΜΑΜΑ φίλτρο, βγάλε και το μαγνητάκι και προσπάθησε να οδηγείς οικονομικά ΜΕΧΡΙ 120km/h.

Το ελεύθερο φίλτρο αυξάνει την κατανάλωση.-
Το μαγνητάκι κάνει δουλειά. Αλλά μόνο στην αυθυποβολή.-
 

Μηνύματα
2.850
Reaction score
236
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Έχε υπ' όψιν πως το ηχοσύστημα αυξάνει την κατανάλωση και 0.5lt/100km.
Βάρος και σε αποσυντονίζει από το να οδηγείς οικονομικά :121:
Πλακα-πλακα 50 κιλα βαρος επιπλεον δεν ειναι και λιγα
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????


Πούλα μου πηγή και ενισχυτές και βάλε τα μαμά.
Θα σου δώσω 6 κατοστάρικα (άντε 7) αλλά θα βάλεις και € στην τσέπη και θα πέσει η κατανάλωση 0.5lt/100km ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ :116:




(τι ωραίο το Ρ99 :404:)
 

Μηνύματα
2.850
Reaction score
236
Re: Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Φαντάζομαι δεν ξέχασες να κουμπώσεις πάλι το κολάρο και το φιλτρόκουτο,ε? :116:

Άκου Μήτσο....
Βάλε ένα καθαρό ΜΑΜΑ φίλτρο, βγάλε και το μαγνητάκι και προσπάθησε να οδηγείς οικονομικά ΜΕΧΡΙ 120km/h.

Το ελεύθερο φίλτρο αυξάνει την κατανάλωση.-
Το μαγνητάκι κάνει δουλειά. Αλλά μόνο στην αυθυποβολή.-
Νομιζεις φιλαρακι!!!!
Την ριξανε την καταναλωση,οσο και αν σου πεφτει παραξενο στα οτα σου.Αν το ποδι σου ειναι ελαφρυ,εκμεταλευεσαι την παραπανω ροπη που σου δινουνε προς οφελος της καταναλωσης.Ακου τι σου λεω,δεν ειμαο παλαβος.
Ακομα ε???
 

Car_Audio_Test

Επαγγελματίας
Editor
Μηνύματα
2.294
Reaction score
868
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Κάπου διάβασα ότι είναι καλά τα 8 λίτρα κατανάλωσης με 120Km/h. Δεν συμφωνώ με τίποτα. Θα έπρεπε να είναι κάτω από τα 7.

Στον δικό μου κουβά είδα σοβαρή αλλαγή όταν άλλαξα χαρτογράφηση. +10,8 άλογα και 2,2 κιλά ροπής σε 900 στροφές χαμηλότερα. Κέρδισα σε κατανάλωση και ........ επιδόσεις, όσες είναι τέλος πάντων. Μειώθηκε λίγο η τελική (αδιάφορο τελείως) με ένα νούμερο πιο φαρδιά ελαστικά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.773
Reaction score
136.621
Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Το μαγνητάκι κάνει δουλειά. Αλλά μόνο στην αυθυποβολή.-
λεν κάποιοι που το μετρήσανε πως κάνει δουλειά σε χαμηλές στροφές (μέχρι τις 2-2,5 χιλ. στροφές).
σε ψηλές δε "προλαβαίνει". Για να κάνει δουλειά σε ψηλές στροφές χρειάζονται πολλά μαγνητάκια μαζί σε σειρά (4-6 τεμάχια).
Υπόψιν, αυτά δε τα λέω γω, τα λεν κάποιοι που τους εμπιστεύομαι, που τα κοροϊδεύανε, αλλά και που ασχολήθηκαν και τα μετρήσανε (με κάποια μεθοδολογία διόλου του "ποδαριού").

τώρα, το γιατί κάνει δουλειά, αν κάνει, εγώ δε ξέρω να το απαντήσω. Με αυτά τα ολίγα που γνωρίζω, δε βρίσκω σαφή λόγο να κάνει "δουλειά".
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.525
Μηνύματα
2.943.025
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top