μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.237
Reaction score
10.716
Απάντηση: Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

όχι βέβαια! σιγά μην κάτσω να ασχολούμαι με το "μαγνητάκι", λες κ δεν έχω άλλες δουλειές! έτσι κι αλλιώς, το ντιζελάκι μου καίει απίστευτα λίγο, δε με απασχολεί το θέμα της κατανάλωσης καθόλου.
Αν κατάλαβα καλά πάντως, συνεχίζεις να μετράς την κατανάλωση.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο

Για τη "μεθοδολογία" μέτρησης, δε μπορώ να σας πω πολλά πράγματα, διότι δε ρώτησα. Δε με ενδιαφέρει να μάθω, ξέρω όμως ότι έγινε σε μηχανή η μέτρηση (όχι σε αυτοκίνητο), κάτι θυμάμαι που είπαν για δυναμομέτρηση και μέτρηση κατανάλωσης (συμπλήρωμα ρεζερβουάρ) σε σταθερές στροφές με τη μηχανή να δουλεύει πάνω στο δυναμόμετρο.


Χωρίς φορτίο? :111:
Και σε μοτοσυκλέτα που ο πίσω τροχός έχει ελάχιστες τριβές?
Μήπως έριχναν και λάδι στον τροχό? :116:

Ακόμα και οι τυποποιημένες μετρήσεις πιο αντικειμενικές είναι.....
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.773
Reaction score
136.616
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

στη δυναμομέτρηση υπάρχει "φορτίο" βρε!
 

Μηνύματα
1.133
Reaction score
5
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Στα δυναμόμετρα δεν υπάρχουν οι τριβές του δρόμου και το μοτέρ δεν ζορίζεται το ίδιο, με αποτέλεσμα οι περισσότερες μετρήσεις να είναι κατά προσέγγιση.
Οι ''ψαγμένοι'' μάλιστα προτιμούν μετρήσεις σε πραγματικές συνθήκες ή και αυτορυθμιζόμενους παράλληλους για πιο αξιόπιστη καυσανάλυση και ρύθμιση του μίγματος αλλά και πολλές δοκιμές για καλό αποτέλεσμα.
Και αν και η απόκλιση του δυναμόμετρου αν ρυθμίζουμε μίγμα στο φάσμα είναι μεν υπαρκτή, ένα αποτέλεσμα θα το δούμε και στο δρόμο.
Αλλά
Αν συγκρίνουμε κατανάλωση, θεωρώ οτι οι συνθήκες είναι πολύ αναξιόπιστες και από θέμα ποιότητας δείγματος και από λειτουργικότητα και από χρόνους, ειδικά αν μιλάμε για μικροδιαφορές.


Με τα μαγνητάκια χωρίς να έχω κάτι εναντίον:
Συμφωνώ με τον CostasEAR που λέει κι ο ίδιος πριν κάποιες σελίδες: ''Με αυτά τα ολίγα που γνωρίζω, δε βρίσκω σαφή λόγο να κάνει "δουλειά".

Mία ένσταση μόνο
Δεν γίνεται να διαφημίζονται κιόλας -σε τιμή 45€ και άλλο ένα δώρο- και να υπόσχονται εκτός της οικονομίας καυσίμου, καθάρισμα του κινητήρα και αύξηση της ιπποδύναμης !!!
Τραβάμε ένα X λοιπόν στα τμήματα έρευνας και εξέλιξης (γερμανικά, ιαπωνικά κλπ) κατασκευαστών κολοσσών και με 45€ καταφέρνουμε οτι δεν μπορούν αυτοί οι άχρηστοι ξοδεύοντας εκατομμύρια.
Ελεύθερη οικονομία .
Δεκτό.
Αλλά πρέπει να υπάρχει κάποιο όριο ακόμα και στο φιδεμπόριο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.773
Reaction score
136.616
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

πολύ σωστά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.773
Reaction score
136.616
Απάντηση: Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Αν κατάλαβα καλά πάντως, συνεχίζεις να μετράς την κατανάλωση.
πάντα, πλέον από συνήθεια, αν και χωρίς μεγάλη ακρίβεια ή εμμονές επί του θέματος.
Κάθε φορά, αφού αδειάσει σχεδόν όλο (σίγουρα μένω με "λαμπάκι" 1-2 μέρες), γεμίζω το ντεπόζιτο πλήρως (παίρνω πάντα τιμολόγιο) και μηδενίζω το χιλιομετρητή. Αυτό. Τουλάχιστον, αν κάτι αρχίσει να πηγαίνει στραβά, θα το πάρω πρέφα σύντομα και κάποιος θα τη "φάει".

Επίσης, αλλάζω φίλτρο πετρελαίου κάθε 10.000 χλμ. Φύλαγε τα ρούχα σου που λένε!

Το δικό μου συμπέρασμα περί χαμηλής κατανάλωσης, συμπεριλαμβάνεται βασικά σε μια μόνο λέξη: ντίζελ. Καμιά σχέση με βενζίνη... Άλλος πλανήτης.

Επίσης, ντίζελ από ντίζελ, (όπως και βενζίνη από βενζίνη) είναι χαοτικά διαφορετικά. Αλλάζεις βενζινάδικο, κι αλλάζουν όλα! Οι κλέφτες είναι πολλοί, οι τρόποι νοθείας ακόμα περισσότεροι, και το πως αντιδρά κάθε κινητήρας σε κάθε διαφορετικό είδος νοθείας είναι και πάλι εντελώς διαφορετικό, οπότε μένει από σένα να βρεις τον καλύτερο για τον κινητήρα σου βενζινά, κάνοντας τις δοκιμές σου και βγάζοντας τα δικά σου συμπεράσματα.

Τα "μαγνητάκια" συγκαταλέγονται στις ουσιαστικά ασήμαντες παραμέτρους, όπως πχ τα κα(β)λώδια στα στέρεα. Με καλά κα(β)λώδια δεν ακούς καλά μουσική, χρειάζεσαι καλά ηχεία, ικανή οδήγηση, χαμηλές παραμορφώσεις, έκταση στο φάσμα, και πάνω απ'όλα χώρο σωστό και φροντισμένο. Δεν τά'χεις αυτά, και μιλάς για κα(β)λώδια ή (στο θέμα μας) για μαγνητάκια... ε, να, αυτά.
 

Μηνύματα
30.533
Reaction score
41
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

στη δυναμομέτρηση υπάρχει "φορτίο" βρε!


Βρε Κώστα, ούτε το φορτίο είναι το ίδιο (ουσιαστικά μιλάμε για το ελάχιστο δυνατό που θα δεχθεί ένα όχημα) και το σημαντικότερο: δεν υπάρχουν αεροδυναμικές αντιστάσεις, στις οποίες χάνεται το σημαντικότερο ποσοστό καυσίμου αν μιλάμε για ταχύτητες ταξιδίου (80+km/h και στα 140+ να ξεκινά το πανηγύρι)

Κατά βάση, οι 2 «βαρύτεροι» παράγοντες εκτόξευσης της κατανάλωσης οποιουδήποτε οχήματος είναι η εκκίνηση από στάση και η κίνηση σε ταχύτητες που αυξάνεται η αεροδυναμική αντίσταση (και αν συμπεριλάβω και την συντήρηση του οχήματος, ουσιαστικά κλείνουμε τον «λογαριασμό» του οδηγού)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.773
Reaction score
136.616
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

αν και δεν έχει κανένα νόημα, αλλά ασχέτως αεροδυναμικών αντιστάσεων, μπορεί να μετρηθεί διαφοροποίηση κατανάλωσης.

επί της ευκαιρίας, να πω πως στην συγκεκριμένη δοκιμή, δεν υπήρξε καμιά διαφοροποίηση της ιπποδύναμης, αλλά υπήρξε μια υποψία καλύτερης ροπής χαμηλά.

επαναλαμβάνω, όλα αυτά είναι ουσιαστικά ανούσια, ενώ ταυτόχρονα δε μπορώ να εξηγήσω απολύτως καμιά διαφοροποίηση είτε σε κατανάλωση είτε σε ροπή και ισχύ, αν πριν μπει η βενζίνη ή το πετρέλαιο στο θάλαμο καύσης περάσει μέσα από ένα μαγνητικό πεδίο. Ας περάσει και μέσα από ένα χομ-σίνεμα, ποια η διαφορά? Αντίθετα, οι καιρικές συνθήκες (κυρίως υγρασίας, αλλά και υψόμετρου και θερμοκρασίας) όπως και η καθαρότητα-ποιότητα-πυκνότητα της ατμόσφαιρας, μπορούν να επηρεάζουν την απόδοση του κινητήρα, αποδεδειγμένα και με σαφέστατες εξηγήσεις.
 

Μηνύματα
343
Reaction score
37
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Μιλώντας για το Focus II 1.6 Ti-VCT, μπορώ να πω ότι η μεν κατανάλωση των 8- lt/100Km σε ταξίδι με 120 είναι λογική, η δε κατανάλωση των 10 lt/100Km σε ταξίδι με 140 είναι τσιμπημένη. Το δικό μου, με ζαντολάστιχα 205/55/16 και 205/50/17 (που όσο νά 'ναι επιβαρύνουν και λιγάκι την κατανάλωση σε σχέση με τα 195/65/15) έκαιγε σε ταξίδι με 130-140 (με 3 άτομα και αποσκευές και A/C) περί τα 8,5 lt/100Km. Νομίζω ότι καλό θα ήταν να το ψάξεις λίγο το θέμα της συντήρησης, μήπως χρειάζεται κάποια ρύθμιση.

Κατά τ' άλλα Τάκη ξέχνα οποιαδήποτε επέμβαση σε σασμάν. Μόνη πιθανή λύση είναι η αλλαγή κορωνοπήνιου με κάποιο που θα σου μακρύνει λίγο όλες τις σχέσεις (εσύ την 5η μόνο θες, αλλά δεν γίνεται να μακρύνει μόνο αυτή, χωρίς να ανοίξεις σασμάν και να μπλέξεις σε περιπέτειες).

Σχετικά με τα λάστιχα, μπορείς πάντα πριν ξεκινήσεις ένα σχετικά σβέλτο ταξίδι να προσθέτεις στη συνιστώμενη πίεση άλλα 2-3 psi (όσο περίπου δίνει ο κατασκευαστής για φορτωμένο αυτοκίνητο). Κανένα πρόβλημα δεν θα έχεις από Αθήνα ως Λάρισα (ο δρόμος είναι καλός πλην Μαλλιακού, όπου ούτως ή άλλως κόβεις ταχύτητα) κι επιπλεόν οι περισσότεροι κατασκευαστές το συνιστούν.

Κατά τ' αλλα, συνεχίζω να προτείνω την ανταλλαγή του με κάποιο αντίστοιχο μεταχειρισμένο Focus 1.6 TDCi. Με τη χρήση που του κάνεις, η διαφορά θα έχει αποσβεστεί σε 2 χρόνια max, χωρίς να υπολογίσουμε την μεγαλύτερη μεταπωλητική αξία που θα έχει το diesel. Και θα έχεις κι ένα αυτοκίνητο, κλάσεις γρηγορότερο σε ρεπρίζ (αυτό που μετράει).
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.237
Reaction score
10.716
Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Σήμερα που είχα κατέβει Αθήνα, είχα την ευκαιρία να πάρω μια ιδέα της διαφοράς σε κατανάλωση που μπορεί να έχει η χρήση της 5ης σε σχέση με την 6η. Τη δοκιμή την έκανα σε μια μεγάλη ευθεία με σταθερή, ελαφρά ανηφορική κλίση, αλλά με μερικό ευνοϊκό άνεμο. Παρεμπιπτόντως, και οι δύο αυτοί παράγοντες επηρεάζουν σημαντικά την κατανάλωση.

Η ταχύτητα δοκιμής ήταν τα 140 χλμ/ώρα -η ανώτατη σχετικά "ανώδυνη" από πλευράς προστίμων :117:, με ταρίφα "μόλις" 40€- και αυτό που έλεγξα ήταν η στιγμιαία κατανάλωση. Φυσικά έγινε χρήση του cruise-control για να υπάρχει μια σταθερή ένδειξη, γιατί αλλιώς η στιγμιαία κατανάλωση είναι ασανσέρ.
Τα αποτελέσματα που πήρα στις δεδομένες συνθήκες με αυτή τη -στοιχειώδη έστω- δοκιμή, ήταν 7,2 λίτρα ανά 100 χλμ με την 5η και 6,8 με 6η. Οι στροφές του κινητήρα ήταν 3200 / λεπτό με 5η και 2700 με 6η.

Όσο κι αν μιλάμε για άλλο αμάξωμα, κινητήρα και μετάδοση, αρχική μου εκτίμηση θα ήταν αυτό που έγραψαν κι άλλοι νωρίτερα, ότι δηλαδή δεν αξίζει ούτε το κόστος ούτε το ρίσκο της μετατροπής. Κρατάω ωστόσο μια μικρή επιφύλαξη λόγω αυτού που είχες γράψει κάπου στην αρχή, ότι δηλαδή ψάχνεις μια σχέση που να βγάζει 40 χλμ/ώρα για κάθε 1000 rpm (που σημαίνει 3500 rpm στα 140 χλμ/ ώρα). Αναρωτιέμαι πόσο κοντή είναι η 5η σου και πόσες στροφές έχει τώρα ο κινητήρας σου σε αυτήν την ταχύτητα. :121: Αν θες γράψε μάς το, να με γλιτώσεις από τους υπολογισμούς...
 

Μηνύματα
2.850
Reaction score
236
Re: Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Σήμερα που είχα κατέβει Αθήνα, είχα την ευκαιρία να πάρω μια ιδέα της διαφοράς σε κατανάλωση που μπορεί να έχει η χρήση της 5ης σε σχέση με την 6η. Τη δοκιμή την έκανα σε μια μεγάλη ευθεία με σταθερή, ελαφρά ανηφορική κλίση, αλλά με μερικό ευνοϊκό άνεμο. Παρεμπιπτόντως, και οι δύο αυτοί παράγοντες επηρεάζουν σημαντικά την κατανάλωση.

Η ταχύτητα δοκιμής ήταν τα 140 χλμ/ώρα -η ανώτατη σχετικά "ανώδυνη" από πλευράς προστίμων :117:, με ταρίφα "μόλις" 40€- και αυτό που έλεγξα ήταν η στιγμιαία κατανάλωση. Φυσικά έγινε χρήση του cruise-control για να υπάρχει μια σταθερή ένδειξη, γιατί αλλιώς η στιγμιαία κατανάλωση είναι ασανσέρ.
Τα αποτελέσματα που πήρα στις δεδομένες συνθήκες με αυτή τη -στοιχειώδη έστω- δοκιμή, ήταν 7,2 λίτρα ανά 100 χλμ με την 5η και 6,8 με 6η. Οι στροφές του κινητήρα ήταν 3200 / λεπτό με 5η και 2700 με 6η.

Όσο κι αν μιλάμε για άλλο αμάξωμα, κινητήρα και μετάδοση, αρχική μου εκτίμηση θα ήταν αυτό που έγραψαν κι άλλοι νωρίτερα, ότι δηλαδή δεν αξίζει ούτε το κόστος ούτε το ρίσκο της μετατροπής. Κρατάω ωστόσο μια μικρή επιφύλαξη λόγω αυτού που είχες γράψει κάπου στην αρχή, ότι δηλαδή ψάχνεις μια σχέση που να βγάζει 40 χλμ/ώρα για κάθε 1000 rpm (που σημαίνει 3500 rpm στα 140 χλμ/ ώρα). Αναρωτιέμαι πόσο κοντή είναι η 5η σου και πόσες στροφές έχει τώρα ο κινητήρας σου σε αυτήν την ταχύτητα. :121: Αν θες γράψε μάς το, να με γλιτώσεις από τους υπολογισμούς...
Με 3.000 στρ εχω κοντερ 102 χλμ.Λιγα δεν ειναι?????
 

Μηνύματα
7.469
Reaction score
1.550
Άρα 3500 στροφές στα 120 και 4100 στα 140. Η 34 χαω/1000σαλ. Εντάξει σίγουρα δεν την λες και μακριά την 5η, αλλά και κοντή δεν είναι, θα μπορούσε και χειρότερα. Ενδεικτικά, προβληματική θεωρώ την 5η του micra, με 4000 σαλ στα 120.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.237
Reaction score
10.716
Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Λίγα είναι, αλλά τα περισσότερα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας τόσα περίπου βγάζουν, απ'ότι βλέπω... Ένα αμαξάκι "πόλης" που έχω (αλλά με κιβώτιο CVT), θέλει περίπου 2.350 rpm για τα 100 km/hr :105:

ΥΓ Η βάση δεδομένων του Honest John λέει πραγματική μέση κατανάλωση των αναγνωστών του για το Focus II 1.6 Ti-VCT περίπου 8 lt/100km (35.2 mpg). Συμβαδίζει αυτό με τη δική σου κατανάλωση (μικτή, όχι αυτοκινητόδρομο μόνο);
 

Μηνύματα
2.850
Reaction score
236
Re: Απάντηση: Re: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Λίγα είναι, αλλά τα περισσότερα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας τόσα περίπου βγάζουν, απ'ότι βλέπω... Ένα αμαξάκι "πόλης" που έχω (αλλά με κιβώτιο CVT), θέλει περίπου 2.350 rpm για τα 100 km/hr :105:

ΥΓ Η βάση δεδομένων του Honest John λέει πραγματική μέση κατανάλωση των αναγνωστών του για το Focus II 1.6 Ti-VCT περίπου 8 lt/100km (35.2 mpg). Συμβαδίζει αυτό με τη δική σου κατανάλωση (μικτή, όχι αυτοκινητόδρομο μόνο);
Οταν μπορεσω θα σας πω τι καναμε το σασμαν.Ενα ξαδερφακι μου,που δουλευει,Ιταλια επεστρεψε για διακοπες στο ελλαντισταν και μου λει πως εκει εχουνε μακρινει την 5η αρκετα ατομα με το ιδιο αμαξι σε εναν πολυ καλο μαστορα.Επιπλεον,οι μετατροπες του,συνοδευονται απο 3 χρονια εγγυηση.Του λες πως θελεςι να ειναι οι σχεσεις του σασμαν και σου το φτιαχνει.Απλα δεν μπορει να ξεφυγει υπερβολικα απο τις σχεσεις του μαμα σασμαν.
Υπομονη και θα σας πω τι καναμε.
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.237
Reaction score
10.716
Απάντηση: Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Πέρα από την όποια οικονομία, η μακριά "μεγάλη" ταχύτητα έχει άλλα δυο πλεονεκτήματα: μειωμένες φθορές στον κινητήρα και -κυρίως- πολύ πιο ήσυχο ταξίδι. Καλή επιτυχία εφόσον το αποφασίσεις κι αναμένουμε νεότερα μ'ενδιαφέρον!
 

Μηνύματα
4.344
Reaction score
1.765
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

εχτες βγηκα για λιγο εθνικη και παρατηρησα τις σχεσεις στο δικο μου.
εχεις δικιο να γκρινιαζεις τακη.
4100 εχει η 5η μου στα 140 και 3500 η 6η.
και να φανταστεις οτι το δικο μου ειναι 80hp.
δεν προλαβα ομως να μετρησω καταναλωση γιατι εκανα μικρη διαδρομη.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.607
Reaction score
27.476
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Θα επαναλάβω για άλλη μια φορά τα λεγόμενά μου.
Οι πολύ μακριές σχέσεις δεν βοηθούν στην οικονομία. Γιατί? γιατί αυξάνεται το φορτίο του κινητήρα , και ως εκ τούτου χρειάζεται μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας του "γκαζιού) με αποτέλεσμα την αυξημένη ροή αέρα και καυσίμου.
ΣΤΟ μόνο στο οποίο βοηθάει θεωρητικά μια μακριά 5η είναι σε ευθύ δρόμο χωρίςανηφόρες και στροφές όπου ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλές στροφές , και κυρίως κοντά στην μέγιστη ροπή του.
Δεν ωφελεί σε τίποτα να μακρύνει η 5η και να δουλεύει ο κινητήρας στις 2500 όταν η ροπή του είναι κάπου γύρω στις 3000-3500 η ακόμη και στις 4000 .
Στην παραμικρή ανηφόρα θα χρειαστεί να κατεβάσει 4η και οι στροφές να ανέβουν στις 4000 όπου και θα έχει ζωή το μοτέρ.
Μην ξεχνάμε και το πρόγραμα του ψεκασμού ε?
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.820
Reaction score
76.278
Re: Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Θα επαναλάβω για άλλη μια φορά τα λεγόμενά μου.
Οι πολύ μακριές σχέσεις δεν βοηθούν στην οικονομία. Γιατί? γιατί αυξάνεται το φορτίο του κινητήρα , και ως εκ τούτου χρειάζεται μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας του "γκαζιού) με αποτέλεσμα την αυξημένη ροή αέρα και καυσίμου.
ΣΤΟ μόνο στο οποίο βοηθάει θεωρητικά μια μακριά 5η είναι σε ευθύ δρόμο χωρίςανηφόρες και στροφές όπου ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλές στροφές , και κυρίως κοντά στην μέγιστη ροπή του.
Δεν ωφελεί σε τίποτα να μακρύνει η 5η και να δουλεύει ο κινητήρας στις 2500 όταν η ροπή του είναι κάπου γύρω στις 3000-3500 η ακόμη και στις 4000 .
Στην παραμικρή ανηφόρα θα χρειαστεί να κατεβάσει 4η και οι στροφές να ανέβουν στις 4000 όπου και θα έχει ζωή το μοτέρ.
Μην ξεχνάμε και το πρόγραμα του ψεκασμού ε?
WOW! Συμφωνώ με τον Μάρκου! Αμάν! :402::409::415:
 

Μηνύματα
4.344
Reaction score
1.765
Απάντηση: μπορω να βαλω 6αρι σασμαν στο χρεπι μου?????

Θα επαναλάβω για άλλη μια φορά τα λεγόμενά μου.
Οι πολύ μακριές σχέσεις δεν βοηθούν στην οικονομία. Γιατί? γιατί αυξάνεται το φορτίο του κινητήρα , και ως εκ τούτου χρειάζεται μεγαλύτερο άνοιγμα της πεταλούδας του "γκαζιού) με αποτέλεσμα την αυξημένη ροή αέρα και καυσίμου.
ΣΤΟ μόνο στο οποίο βοηθάει θεωρητικά μια μακριά 5η είναι σε ευθύ δρόμο χωρίςανηφόρες και στροφές όπου ο κινητήρας δουλεύει σε χαμηλές στροφές , και κυρίως κοντά στην μέγιστη ροπή του.
Δεν ωφελεί σε τίποτα να μακρύνει η 5η και να δουλεύει ο κινητήρας στις 2500 όταν η ροπή του είναι κάπου γύρω στις 3000-3500 η ακόμη και στις 4000 .
Στην παραμικρή ανηφόρα θα χρειαστεί να κατεβάσει 4η και οι στροφές να ανέβουν στις 4000 όπου και θα έχει ζωή το μοτέρ.
Μην ξεχνάμε και το πρόγραμα του ψεκασμού ε?
ενταξει εχεις δικιο αλλα για αυτοκινητο 115 hp ειναι πολυ κοντη η 5η του.
νομιζω 500 στροφες παρακατω θα τραβαη ανετα.
 


Staff online

  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.525
Μηνύματα
2.943.010
Members
38.194
Νεότερο μέλος
led106
Top