100-200-400-800 Hz

loukyrantaplan

LG Hellas staff
Μηνύματα
93
Reaction score
13
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Να τους πεις να κοψουν τον λαιμο τους να σου κανουν την αλλαγη,

οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω μπορεις να το κανεις εντος 7 ημερων χωρις να υπαρχει καν θεμα

ενα ''απλα δεν μου αρεσε'' αρκει

και εννοειτε με ανοιγμενη συσκευασια γιατι αλλιως πως θα την εβλεπες και δεν θα σου αρεσε.....

ολες οι εταιρειες θελουν την να κανουν την δουλεια τους με τις δυνατον λιγοτερες δυσκολιες

αλλα πανω απ'ολα ειναι ο πελατης!!!
 

Μηνύματα
1.750
Reaction score
118
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Να τους πεις να κοψουν τον λαιμο τους να σου κανουν την αλλαγη,

οπως ειπε και ενας φιλος πιο πανω μπορεις να το κανεις εντος 7 ημερων χωρις να υπαρχει καν θεμα

ενα ''απλα δεν μου αρεσε'' αρκει

και εννοειτε με ανοιγμενη συσκευασια γιατι αλλιως πως θα την εβλεπες και δεν θα σου αρεσε.....

ολες οι εταιρειες θελουν την να κανουν την δουλεια τους με τις δυνατον λιγοτερες δυσκολιες

αλλα πανω απ'ολα ειναι ο πελατης!!!
Και το επιχείρημα του πωλητή... "μα πως θα την πάρει ο επόμενος πελάτης εαν είναι ανοιγμένη;" δεν έτυχε απάντησης απο μένα διότι είχε κολλήσει το μυαλό μου. Ενώ ήταν πανεύκολο να του πω το απλούστερο. Τόσα κομμάτια έχουν ανοιγμένα στα καταστήματά τους. Δεν τα πουλάνε επειδή είναι ανοιγμένα;
Θα πάρω στην LG σ ελίγη ώρα τηλέφωνο και θα τους πω το θέμα και επίσης θα πάρω και στο ΠΛΑΙΣΙΟ στα κεντρικά τους.
 

Μηνύματα
1.750
Reaction score
118
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Τέλος οριστικό. Αναφέρεται στο τιμολόγιο ότι αλλαγή εντός 7 ημερών γίνεται μόνο εαν υπάρξει στο προϊόν πρόβλημα. Κι έτσι θα μείνω με την 615!
 

loukyrantaplan

LG Hellas staff
Μηνύματα
93
Reaction score
13
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Τέλος οριστικό. Αναφέρεται στο τιμολόγιο ότι αλλαγή εντός 7 ημερών γίνεται μόνο εαν υπάρξει στο προϊόν πρόβλημα. Κι έτσι θα μείνω με την 615!
μαλιστα

ευγε πλαισιο

πολυ ωραια ανθρωποκεντρικη αντιμετωπιση

οχι τιποτα αλλο αλλα ειναι και 100% ελληνικη εταιρεια...κριμα

παρεπιπτοντος ο κωτσοβολος αν και αγγλικη εταιρεια επανελλημενος κανει και την πιο ''κουφη'' αλλαγη εντος του 7ημερου

(και οχι μονο)

χωρις καν να τεθει θεμα συζητησης

Σε φιλο αλλαξε 4 φορες τηλεοραση (χωρις καμια να εχει προβλημα)

που και αυτο ειναι στο αλλο ακρο....απλα δειχνει την διαφορετικοτητα προς οφελος του πελατη

ακομη και αν ειναι αδικαιολογητη στην συγκεκριμενη περιπτωση για εμενα
 


Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Πλαίσιο for ever....:110: Τα έλεγα οτι σαν εταιρεία εχει αποστασιοποιηθεί απο τους πελάτες της και οτι την έχουν δει πολυεθνική...Βέβαια οταν πηγα να τους κακολογήσω πέσαν να με φάνε οποτε δεν το συνέχισα.. Κριμα για μια ακομα Ελληνική εταιρία που την εκτιμούσα ιδιαίτερα.

Εδω οι Αγγλοι και οι Γερμανοί που εχουμε εδω (dixons, media) σου δινουν 10 ημέρες δυνατότητα αλλαγής ακόμα και εαν το προϊόν ειναι πλήρως λειτουργικό. Εαν δεν σου αρέσει το αλλάζεις.
 


Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Και το επιχείρημα του πωλητή... "μα πως θα την πάρει ο επόμενος πελάτης εαν είναι ανοιγμένη;" δεν έτυχε απάντησης απο μένα διότι είχε κολλήσει το μυαλό μου. Ενώ ήταν πανεύκολο να του πω το απλούστερο. Τόσα κομμάτια έχουν ανοιγμένα στα καταστήματά τους. Δεν τα πουλάνε επειδή είναι ανοιγμένα;
Θα πάρω στην LG σ ελίγη ώρα τηλέφωνο και θα τους πω το θέμα και επίσης θα πάρω και στο ΠΛΑΙΣΙΟ στα κεντρικά τους.
Τέλος οριστικό. Αναφέρεται στο τιμολόγιο ότι αλλαγή εντός 7 ημερών γίνεται μόνο εαν υπάρξει στο προϊόν πρόβλημα. Κι έτσι θα μείνω με την 615!
Την αρχική συκευασία της τηλεόρασης μαζί με τα χαρτιά της και όλα τα παρελκόμενα τα έχεις?
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Ουτε αρχισα κατι ουτε θα αρχισω ουτε θα το συνεχισω. Ειπα οπως αλλωστε δικαιουμαι την αποψη μου. Εαν σε καποιον δεν αρεσει, αδιαφορω πληρως. Ας επιχειρηματολογησει απο την πλευρα του.

Εφοσον δεν μιλαμε με στελεχη η εργαζομενους του πλαισιου ο διαλογος ειναι ανουσιος.
 

Μηνύματα
1.750
Reaction score
118
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Την αρχική συκευασία της τηλεόρασης μαζί με τα χαρτιά της και όλα τα παρελκόμενα τα έχεις?
Τα πάντα. Πολλά απο την συσκευασία ούτε καν τα έχω βγάλει απο το κουτί της. Και τις ζελατίνες της οθόνης επίσης! Τα πρόσεξα πολύ στην αποσυσκευασία της οθόνης διότι πάντα έχω κατα νου οτι μπορεί κάτι να μην πάει καλά, η να θέλω να την πουλήσω κλπ!
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Πλαίσιο for ever....:110: Τα έλεγα οτι σαν εταιρεία εχει αποστασιοποιηθεί απο τους πελάτες της και οτι την έχουν δει πολυεθνική...Βέβαια οταν πηγα να τους κακολογήσω πέσαν να με φάνε οποτε δεν το συνέχισα.. Κριμα για μια ακομα Ελληνική εταιρία που την εκτιμούσα ιδιαίτερα.

Εδω οι Αγγλοι και οι Γερμανοί που εχουμε εδω (dixons, media) σου δινουν 10 ημέρες δυνατότητα αλλαγής ακόμα και εαν το προϊόν ειναι πλήρως λειτουργικό. Εαν δεν σου αρέσει το αλλάζεις.
Ουτε αρχισα κατι ουτε θα αρχισω ουτε θα το συνεχισω. Ειπα οπως αλλωστε δικαιουμαι την αποψη μου. Εαν σε καποιον δεν αρεσει, αδιαφορω πληρως. Ας επιχειρηματολογησει απο την πλευρα του.

Εφοσον δεν μιλαμε με στελεχη η εργαζομενους του πλαισιου ο διαλογος ειναι ανουσιος.
OK λοιπόν!
Τότε μην κινδυνολογείς εναντίον του Πλαισίου, αφού δεν έχεις τον αντίλογο από την πλευρά του καταστήματος.
Αν έχεις να προτίνεις κάποια λύση υπέρ του συμφορουμίτη δεκτή.
Μετά θα λες πάλι οτι πέσανε να σε φάνε....

Δεν ξέρω αν έγινα αντιληπτός?
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Διάλογο είπα δεν θελω να κάνω, ειδικά μαζί σου, Την άποψη μου όμως θα την καταθέσω,και είναι απλή, δεν τους πάω. Δεν μπορώ να καταλάβω την γραμμή της σκέψεως σου πραγματικά. Έχεις απολυτή συμπάθεια στα προϊόντα της LG και στο πλαίσιο. Αυτό το έχουν καταλάβει όλοι... Όποιος πει κατι κακό για αυτά, θα πρέπει να γίνει αντικείμενο υπό επίθεση?

Αυτή την στιγμή υπάρχει καταναλωτής που έχει δυσαρεστηθεί. Μήπως να στήσεις και αυτόν στον τοίχο?

Λύση δεν μπορώ να του βρω αφού στους κανονισμούς τους αναφέρουν οτι δεν αντικαθιστούν χωρίς να είναι ελαττωματικό το προϊόν. Την πάτησε σε αυτό...

Ας μιλήσει με κάποιον στα κεντρικά τους η με τον διευθυντή του καταστήματος και όχι με κάποιον πωλητή η των υπεύθυνο του τμήματος AV, όπως έκανε. Ας δοκιμάσει να τους προβάλει την πολίτικη των Dixons (κωτσοβολος) media markt και του Κολομβουνη, που αντικαθιστούν σε 10 μέρες ακόμα και εάν ο πελάτης άπλα το μετάνιωσε για την αγορά του. Ίσως θέλοντας να φανούν ισότιμοι σε εξυπηρέτηση να κάνουν μια εξαίρεση. Γενικά θέλουν πρήξιμο. Αν και δεν βλέπω φως...
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Ένα έχω να σου πω:
Όλοι μας κατανοούμε ότι αγχώνεσαι, καθώς δεν κοιμάσαι τα βράδια για να απαντήσεις.

Ασχολήσου με καμιά κεραιούλα και άσε τις αρνητικές κριτικές, ελλείψη λύσεων.
Μη γίνεσαι βασιλικότερος του βασιλέως και χαλάρωσε Μάριε...
 


Μηνύματα
1.750
Reaction score
118
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον τις συμβουλές και την βοήθεια. Θα το παλέψω, δεν θα τ'αφήσω έτσι αν και θα σημαίνει αυτό, βάλσιμο χεριού στην τσέπη!:144:
 

Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Ουπς δεν το ειχα δει αυτο......
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

Τώρα εξηγούνται όλα, (αν και το είχα καταλάβει). Τόσο η απολυτή Θεοποίηση των προϊόντων της LG χωρίς αντικειμενικότητα, όσο και η συμπάθεια για το πλαίσιο. Όλοι οι επαγγελματίες ξέρουν ότι στην τελευταία του εμπορική πολιτική προωθεί την LG κατά πρώτο λόγο. Και μάλιστα με πολύ επιθετικό τρόπο.

Βέβαια εάν δεν παινέψεις το σπίτι σου (την εταιρία που εργάζεσαι) θα πέσει να σε πλακώσει. Καντο διακριτικά όμως.

Αντί να προσελκύσετε επαγγελματίες όπως εμείς που αγοράζουμε δεκάδες τεμάχια τον μηνα, με την συμπεριφορά αυτή το μόνο καταφέρνεις ειναι το αντίθετο. Αλλα ξέρω,,εμείς είμαστε ψιλικατζήδες, να ναι καλα το πλαίσιο και οι όμοιοι του που αγοράζουν μαζικά..

Τα πάντα εχουν μια λογική στην ζωή τελικά.

Ειλικρινά ξέρω οτι αιτώ μπορεί να πυροδοτήσει νεες αντιπαραθέσεις (δεν θα πάρω βέβαια) αλλα θα έσκαγα αν δεν το έλεγα καθώς νιώθω υπέρμετρα αδικημένος σε άλλη αψιμαχία που είχαμε.. Τώρα ολα εξηγούνται..
 


Μηνύματα
279
Reaction score
40
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον τις συμβουλές και την βοήθεια. Θα το παλέψω, δεν θα τ'αφήσω έτσι αν και θα σημαίνει αυτό, βάλσιμο χεριού στην τσέπη!:144:
Φιλε μου οσο και να το παλέψεις εαν δεν υποχωρήσει καλή τη καρδιά κάποιος υπεύθυνος της ανωτέρω εταιρίας να στο αλλάξει, τοτε κατι αλλο δεν μπορείς να κάνεις. Κατα την συναλλαγή εφόσον η απόδειξη - δελτίο παραλαβής αναφέρει αλλαγή μόνον προβληματικών προϊόντων τότε ειναι καλυμμένοι. Πρεπει να προσεγγίσεις το θέμα με διπλωματία και όχι με τσαμπουκά.

Αλλιώς πούλησε την (αφού διατίθεσαι να βάλεις χερι στην τσέπη) και παρε κατι αλλο. Α πρόσεξε να πας κάπου να σου δίνουν την δυνατότητα αλλαγής.
 

Μηνύματα
1.750
Reaction score
118
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Τελικά μπήκε το χέρι του....http://amartolipoli.yooblog.gr/files/2010/06/hand_of_god.jpg ...θεού!!!!:119:

Θέλω να ευχαριστήσω το ΠΛΑΙΣΙΟ για την μεγάλη εξυπηρέτηση τελικά της περίπτωσης-σήριαλ!
Δεν είναι μόνο η αποδοχή για αλλαγή που επιτεύχθηκε σήμερα, αλλα προχώρησε και 1 βήμα παραπέρα. Επειδή δεν έχει την 640 και αφού τους είπα οτι δεν δύναμαι να αγοράσω την 670, θα περιμένουμε τέλος του μήνα νέα παραλαβή της 640 και μάλιστα κρατώντας όλο αυτό το διάστημα την 615, δίχως να με αφήσουν δηλαδή χωρίς ...τηλεόραση.
Φυσικά για όλα αυτά μάλλον το "χέρι του θεού" που έβαλα φώτο πιο πάνω ήταν ο αγαπητός delamostre και τον ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά του και το ενδιαφέρον του. Και φυσικά το av site όπου εαν δεν δημοσίευα το θέμα εδώ, δεν θα γινόταν ίσως κάτι. Έχω λοιπόν και την άνεση χρόνου να συγκεντρώσω τα υπόλοιπα χρήματα για το ανώτερο μοντέλο δίχως μεγάλη πίεση.
Θέλω να ευχαριστήσω και τον φίλο loykirantaplan και ghrafist83 που με αφύπνησαν και όπως πολύ σωστά έγραψαν, θα πρέπει να είναι ανθρωποκεντρικές και φιλικές οι εταιρίες στους πελάτες τους. Και εαν δεν πρέπει με όλους να το κάνουν, τουλάχιστον ας ανοίγουν τις καρτέλες τους και να βλέπουν ποιοί τους τα έχουν ακουμπήσει αδρά! Κυρίως τον Κωτσόβολο θυμάμαι και τα λέω τώρα αυτά διότι για μια 10ετία (1993-2002) τους είχα σκάσει ΤΑ εκατομύρια και τώρα που πάω μετά απο διακοπή 10ετίας περίπου, μου ζητάνε της παναγιάς τα μάτια για να αγοράσω ευτελές (σε χρηματική αξία) προϊόν.
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.668
Reaction score
4.292
Απάντηση: 100-200-400-800 Hz

Λοιπόν αυτές οι προσωπικές αντιπαραθέσεις με έχουν φτάσει στο αμήν.
Και εντάξει εμένα με έχετε γραμμένο στα παπάκια σας (χωρίς βέβαια να καταλαβαίνω το γιατί) όμως το ότι δείχνετε την ίδια αδιαφορία και στο υπόλοιπο κοινό με την κόντρα αυτή(μπαίνουν για να μάθουν 2 πράγματα και όχι για να διαβάζουν το ποιός είναι τί-αυτό αν θέλουν το βλέπουν είτε στην υπογραφή είτε στο προφίλ) είναι μέγιστη γαϊδουριά.Αν δεν θέλετε να το κατανοήσετε αυτό με τον ευγενικό τρόπο υπάρχει και ο συντονιστικός.Αυτή είναι η τελευταία παράκληση.

Πάμε τώρα σε ορισμένα θέματα.
1)Ναι ο delamostre δουλεύει στην LG.Και επειδή ξέρω ότι ξέρει αρκετά πράγματα αυτά που αναγράφει είναι σωστά,τουλάχιστον ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων.Για την εμπορική πολιτική δεν είναι υπεύθυνος αλλά επειδή έχω ζήσει την αγορά και από μέσα,δλδ την πλευρά κάποιου που δουλεύει σε κατάστημα,προσωπικά η συγκεκριμένη εταιρία μου είχε αφήσει άριστες εντυπώσεις ως προς την πολιτική της,είτε ήταν μεγαλοαλυσίδα είτε μικρό κατάστημα.Λογικό και επόμενο κάποιοι που τζιράρουν σε 2 εβδομάδες όσο ένα κατάστημα σε 1 χρόνο(πραγματική αναλογία όσο και αν μοιάζει απίστευτο)θα είναι σε μεγαλύτερη προτεραιότητα.Εμπορικός νόμος είναι αυτό,τι να κάνουμε.Κάτι που είναι σε πολύ χειρότερο βαθμό σε άλλες εταιρίες.
Φυσικό και επόμενο είναι λοιπόν να γουστάρει και την υπερασπίζεται(πόσοι από εμάς θα έκαναν κάτι διαφορετικό;),αλλά δεν ξεπερνάει κάποια όρια κατηγορώντας συλλήβδην ολόκληρες άλλες εταιρίες.
Εδώ όμως αγαπητέ delamostre πέφτεις σε λούμπα δίνοντας ειρωνικές απαντήσεις σε συγκεκριμένα άτομα.Πράγμα που με θλίβει γιατί δεν είσαι έτσι από κοντά,τουλάχιστον όσο σε έχω ζήσει.Ναι ξέρω ότι η δράση φέρνει αντίδραση αλλά αυτό το γ@μημένο self moderation γιατί δεν το εφαρμόζεις;

2)Οι υπόλοιποι που του την έχετε πέσει στον delamostre:
Αυτό το γ@μημένο self moderation γιατί δεν το εφαρμόζετε;



Είμαστε εδώ για να λέμε και τα καλά και τα κακά.
Επειδή φυσικά ως καταναλωτές είμαστε ακόμα ανώριμοι(γνώριμο του Έλληνα) τα δευτέρα πάντα παρουσιάζονται και μεγιστοποιούνται πιο εύκολα από τα πρώτα.
Θα παρακαλούσα όμως να υπάρχει πάντα κριτική σκέψη και γνώση πριν γράψουμε κάτι.Είναι πανεύκολο πίσω από ένα ανώνυμο ή και επώνυμο προφίλ να βγάλουμε ό,τι μας έρθει εκείνη την στιγμή,καλό θα ήταν όμως πρώτα να διασταυρώνουμε κάποια στοιχεία πριν γράψουμε το μακρύ μας και το κοντό μας.Γιατί σε περίπτωση εμφανούς λάθους οι ίδιοι πέφτουμε στα μάτια των υπολοίπων.Εφόσον τουλάχιστον μας νοιάζει να μην γελάνε με τα γραπτά μας.Αν δεν μας νοιάζει τότε ας είμαστε έτοιμοι να δεχτούμε την κριτική.
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.030
Μηνύματα
2.959.667
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top