Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.344
Reaction score
56.880
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Γιατί?
Οι νότες που αποδίδει κάθε μουσικό όργανο ή φωνή χαρακτηρίζονται από μικρότερα ή μεγαλύτερα διαστήματα αποδέσμευσης της ηχητικής ενέργειας.Στα μουσικά σύνολα,υπόκεινται επιπλέον σε διαδικασία αποδέσμευσης και οι πιθανοί αρμονικοί σχηματισμοί μεταξύ των αποδιδομένων φθόγγων.

Η δαιμονοποίηση πάντως του...μήκους γιά το διάστημα αποδέσμευσης πηγάζει απευθείας από τις περιβόητες ακουστικές εμπειρίες εντός λυρικών αιθουσών.Μόνο που εντός αυτών-σε αντίθεση με τυπικούς οικιακούς χώρους και συστήματα αναπαραγωγής- η αντίληψη επιμήκυνσης τελεί υπό αυστηρό έλεγχο κατά το σχεδιασμό από ακουστικούς μηχανικούς και χρησιμεύει γιά να ενισχύσει την αίσθηση περιέλιξης των ακροατών από το μουσικό γεγονός επί σκηνής.
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Καταρχάς δέν ξέρω τί ουρά ακούς. Εγώ αυτή που ακούω είναι μπόλικη σε φθηνά συστήματα ή σε συστήματα με λάμπες και μηδαμινή σε πολύ ακριβά και καλά συστήματα. Οπότε εγώ το τέλειο (π.χ. kef, wilson audio κτλ) άκουσμα το είχα πάντα συνδυασμένο χωρίς ουρές.
Παρ όλ αυτά απο προσωπικές παρατηρήσεις συνήθως αυτό που αρέσει στον κόσμο είναι το άκουσμα με ουρές. Όμως αυτό δέν έχει σχέση με υψηλή πιστότητα.
Η "ουρα" ειναι μια συντομη εκφραση αποδοσης της εκτασης του χαμηλου και ασφαλως λανθασμενη, μιλησα απο την πρωτη στιγμη για βαθυ χαμηλο.

Βλεπεις οτι την βαζω παντα μεσα σε εισαγωγικα, οποτε ειμαι σχεδον βεβαιος οτι αντιλαμβανεσαι τον ηχο που περιγραφω.....

Κατι τετοιο λοιπον, το ξαναλεω, ενω το ακουσα με τον SPL στον ιδιο χωρο με τα ιδια συνοδα, δεν το ακουσα με τον ncore.
Η μεγαλη ταχυτητα και το υψηλο DF δεν μας αφησαν να το ακουσουμε.

Τωρα, αν φταιει το ηχειο, η ο χωρος, το αφηνω στην διερευνηση.....

Αν το πάμε με "άκουσμα" εμένα μου αρέσουν οι διακοπτικοί...2-3 που έχω ακούσει δηλαδή.καλούς.
Στο προσωπικο γουστο δεν μπορω παρα να συμφωνησω, αλλα παραμενει μια ακουστικη σου αποψη.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.344
Reaction score
56.880
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψήχωσις.

Ακούς vet? :smile:
Που είσαι βρε χαμένε;
:party:
Σ'ένα...διασημόπλοιο,μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?123047-Ενός-λεπτού-φυγή-Einstein-on-the-Beach
Η πιο σουρεάλ υποδοχή μυνήματος που έχει πάρει ο Bhutia. :thumbsup:
Εκτός από το αυτονόητο δυσάρεστο γεγονός,συνέβη μήπως και τίποτε άλλο που θα έπρεπε να γνωρίζω;
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Δεν το ξέρεις φίλε μου... οι γνωριμίες και οι παρέες που κάνουμε... αυτά τα αποτελέσματα φέρνουν...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

- Απαγορεύονται οι Συγκεντρώσεις - Εκδηλώσεις μεταξύ των μελών, από εδώ και πέρα -

+ 010011010011101101
:thumbsup:

Ταγματασφαλήτη!
Γι αυτό γουστάρεις τα "κουρτίνα πάρτυ", λόγω "κουκούλας"!
Βρε τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει...:rofl:

«Η κατάσταση προστιθεμένη εις μιαν αναρχικήν αντίληψην, η οποία είχε επιβληθεί σχεδόν εις όλα τα άτομα της κοινωνίας, είχε δημιουργήσει τον έσχατον κίνδυνον να αλωθεί η χώρα από τον κομουνισμόν! (είδες τι κάνει η παλιά κλασσική "γραμμή"?):biggrin:

…Προ αυτής της καταστάσεως, ο εθνικός στρατός αι ένοπλαι δυνάμεις της χώρας,η μόνη ουδετέρα εις τον χώρον του πολιτικού κατασπαραγμού, δύναμης η οποία υπήρχε, έκρινεν ότι όφειλε να παρέμβει, δια να αποτρέψει τον δρόμον προς τον κρημνόν!» (νέες αντιλήψεις, απόλυτες!):tongue:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Μην συνεχισεις βρε, σαν να μου φαινεται οτι ακουω φωνες απ εξω :hunter:
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Στο προσωπικο γουστο δεν μπορω παρα να συμφωνησω, αλλα παραμενει μια ακουστικη σου αποψη.
Φυσικά απλά η κουβέντα αναλώθηκε σε αυτό...Και όπως βλέπεις με "ακουστικές προτιμήσεις" δέν γίνεται διάλογος. Το μόνο που μπορείς να εξάγεις είναι "τί άκουσε ο άλλος" και "γιατί (δεν) του άρεσε".
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Αντιθετα, κατα την γνωμη μου μονο μεσω των ακουστικων εκτιμησεων μπορει να γινει διαλογος.
Ομως,, "απαγορευονται" οι ακουστικες εκτιμησεις διοτι ντεφακτο ειναι αχρηστες, μιας και ο ncore μετρα τελεια, αρα παιζει τοσο τελεια που ολοι "εμεις" αδυνατουμε να το καταλαβουμε, πρεπει δε, να διαγραψουμε απο το νου μας την πιθανοτητα να μην ειναι αρεστος.

Ετσι, ο διαλογος, καταντα μονολογος.
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψήχωσις.

Σ'ένα...διασημόπλοιο,μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?123047-Ενός-λεπτού-φυγή-Einstein-on-the-Beach

Εκτός από το αυτονόητο δυσάρεστο γεγονός,συνέβη μήπως και τίποτε άλλο που θα έπρεπε να γνωρίζω;

Είναι αυτό το Natural Bipolar...που κοψοχόλιασε μερικούς....
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Ευχαριστώ ρε Κώστα... και εγώ νόμιζα ο βλάκας, ότι το καλύτερο player στο πισί μου (όταν άνοιγα τα μηχανήματα) ήταν το pdf reader... :tongue:
Ρε Βασιλάκη, μπορείς να μου στείλεις το link γι αυτό το player να το εγκαταστήσω κι εγώ στο pc μου?:tongue:
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψήχωσις.

Είναι αυτό το Natural Bipolar...που κοψοχόλιασε μερικούς....
Αυτο ορισμενοι, δεν θα το ονομαζαν marketing, αλλα σοβαρο χαρακτηριστικο ? .... :rolleyes:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Σ'ένα...διασημόπλοιο,μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?123047-Ενός-λεπτού-φυγή-Einstein-on-the-Beach

Εκτός από το αυτονόητο δυσάρεστο γεγονός,συνέβη μήπως και τίποτε άλλο που θα έπρεπε να γνωρίζω;
εσύ κοίτα να μην εξαφανιζεσαι, γιατί θα πάμε μεις από καρδιά...
Αντιθέτως, ξεκινα να εμφανίζεσαι.
Ακούς;
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψήχωσις.

Σ'ένα...διασημόπλοιο,μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας.
http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?123047-Ενός-λεπτού-φυγή-Einstein-on-the-Beach

Εκτός από το αυτονόητο δυσάρεστο γεγονός,συνέβη μήπως και τίποτε άλλο που θα έπρεπε να γνωρίζω;
Ναι, σου άνοιξα (μ)νήμα.
ευτυχως το έσβησε ο Κογιας.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Άντε γιατί θα την πλήρωνε ο παπάς, έτοιμος ήμουν!
 


Μηνύματα
13.486
Reaction score
10.929
Άντε, πείτε τίποτα, έχω πάρει φυστικάκια και περιμένω. Επίσης με τα HD-600 δε θυμάμαι ποτέ να άκουσα "ουρές" και τα τοιαύτα.

EDIT:
Επίσης αυτό:

Σκέφτείται να μπορούσατε να ελέγξετε την κινητική κατάσταση του μεγαφώνου ελέγχοντας απόλυτα σε λιγότερο από μs, την ροπή του.
Δεν χρειάζεται συμβατική PWM διαμόρφωση, χρειάζεται το μεγάφωνο να ακολουθεί το μουσικό σήμα, με έλεγχο ροπής (εφόσον γνωρίζουμε την θέση είτε έμμεσα -από θεωρητικό μοντέλο και μετρήσεις, είτε άμεσα με encoder)
Το ξέρω ότι επαναλαμβάνομαι, αλλά θα το πω ξανά:

To πρόβλημα του audio είναι ότι ακόμη και σήμερα παραμένει Σύστημα Ανοικτού Βρόχου. (Χωρίς ανάδραση από τα ηχεία και τον Χώρο Ακρόασης)
Αυτό που λες μου θυμίζει τα σερβοελεγχόμενα υπογούφερ. Αλλά άντε πες εσύ στο χαιεντά ότι θα επέμβεις στο σήμα με σκοπό να το διορθώσεις, έτσι ώστε το μεγάφωνο να αναπαράγει το πραγματικό σήμα.
Στην πυρά!
 

D

deleted user 10898

Guest
Λοιπόν, υπάρχει ένας high end τρόπος να μετρήσεις τους διακοπτικους.
μετρας πόση ώρα ακούς μουσική με αυτούς και συγκρίνεις με το πόση ακουγες πριν.
δυστυχως κανείς με διακοπτικους δεν ακούει έστω την ίδια ώρα που άκουγε.
οποτε,
Οι διακοπτικοι αδυνατούν να μας προσφέρουν την απόλαυση, οποίας μορφής να είναι αυτή,
μετρημενα πράγματα.
αρα, τσάμπα μετράνε καλά, δεν κάνουν για μουσική...
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.749
Reaction score
7.557
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

πως γινεται 4 KVA να τρωνε φαπα απο ενα τροφοδοτικο της χουφτας?

βρε λες το πενταψηφιο νουμερακι στο damping factor να ριχνει f@cking εκει που δεν το περιμενεις???????

Χατζησταμουυυυυυυυυυ για φερε σπιτι τα μονομπλοκια τα Lipinski τα 400αρια να τα καρφωσουμε στα 802 να δουμε τι παιζει!!!!!

ΑΥΡΙΟ ΕΙΠΕΣ???????
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Οι νότες που αποδίδει κάθε μουσικό όργανο ή φωνή χαρακτηρίζονται από μικρότερα ή μεγαλύτερα διαστήματα αποδέσμευσης της ηχητικής ενέργειας.Στα μουσικά σύνολα,υπόκεινται επιπλέον σε διαδικασία αποδέσμευσης και οι πιθανοί αρμονικοί σχηματισμοί μεταξύ των αποδιδομένων φθόγγων.

Η δαιμονοποίηση πάντως του...μήκους γιά το διάστημα αποδέσμευσης πηγάζει απευθείας από τις περιβόητες ακουστικές εμπειρίες εντός λυρικών αιθουσών.Μόνο που εντός αυτών-σε αντίθεση με τυπικούς οικιακούς χώρους και συστήματα αναπαραγωγής- η αντίληψη επιμήκυνσης τελεί υπό αυστηρό έλεγχο κατά το σχεδιασμό από ακουστικούς μηχανικούς και χρησιμεύει γιά να ενισχύσει την αίσθηση περιέλιξης των ακροατών από το μουσικό γεγονός επί σκηνής.
Προφανώς και θα είναι έτσι, δεν είμαι ακουστικός μηχανικός για να διαφωνήσω.

Είμαι όμως ηλεκτρολόγος μηχανικός και προσπαθώ να κατανοήσω τις λύσεις που προτείνονται από τους κατασκευαστές για την οδήγηση των μεγαφώνων.

Υπάρχει μια σταθερή άποψη της πλειοψηφίας, ότι οι διακοπτικοί ενισχυτές ακούγονται λίγο άδειοι στις μεσαίες.

Το μόνο που μπορώ να υποθέσω προς το παρών για να δικαιολογήσω μια τέτοια συμπεριφορά, είναι ο παρακάτω συλλογισμός:

1. Τα ηχεία δεν είναι γραμμικοί ηλεκτρομηχανικοί μετατροπείς.

2. Τα ηχεία οδηγούνται σε εξαναγκασμένη ταλάντωση από τον ενισχυτή ως σύστημα ανοικτού βρόχου.

3. Μικρότερη αντίσταση εξόδου του ενισχυτή σημαίνει ότι ο ενισχυτής δεν χάνει τάση λόγω πτώσης τάσης στην αντίσταση Rout,ακολουθεί πιστά το μουσικό σήμα, ουσιαστικά λόγω πολύ γρήγορης ανάδρασης. Tο -dV σφάλμα που πάει να δημιουργηθεί από την μεταβολή του φορτίου(-dv=Rout * dI) αντισταθμίζεται από την +dV μεταβολή της τάσης λόγω ανάδρασης (βλέπε step response).

4. Το μεγάφωνο σε αυτή την περίπτωση, δέχεται πάντα την ενισχυμένη κυματομορφή τάσης που αντιστοιχεί στο μουσικό σήμα.

5….και εδώ αρχίζουν τα… έκτροπα…. γιατί το μεγάφωνο δεν συμπεριφέρεται τόσο γραμμικά στην μεταβολή της τάσης.

6. Αυτή η μη γραμμική σχέση οδηγεί τους ενισχυτές με αυξημένη ανάδραση να υπερ-διορθώνουν την τάση εξόδου (+dV), συνθήκη που συνήθως δουλεύει καλά για τις χαμηλές συχνότητες, αλλά φαίνεται να μην δουλεύει και τόσο καλά για το υπόλοιπο φάσμα, όπου έχουμε υπέρ-απόσβεση, που μεταφράζεται σε ξηρότητα στην μεσαία περιοχή. Μιλώ μόνο για την μεσαία, γιατί εκεί είμαστε πιο ευαίσθητη στη παραμόρφωση, στις υψηλές είμαστε περισσότερο ευαίσθητοι στην στάθμη. (Να με διορθώσει ο Bhutia παρακαλώ!)

Υποθέτω ότι για αυτή την συμπεριφορά ευθύνονται οι κατασκευαστές των μεγαφώνων, γιατί δεν τα σχεδιάζουν ώστε να θέλουν σταθερή ροπή σε όλη την γραμμική τους κίνηση. (Προφανώς για να αυξήσουν την απόδοση σε μικρές μεταβολές ή/και γιατί η τεχνολογία των υλικών που χρησιμοποιούνται στην απόσβεση του κώνου δεν επιτρέπει γραμμική απόσβεση).

Υποθέσεις κάνω, για να το σκεφτείτε και να με διορθώσετε.

Επίσης, καλύτερα να μην υπερθεματίζουμε το damping factor, γιατί πίσω από αυτό κρύβεται η αυξημένη ανάδραση, που προφανώς έχει μάλλον ακόμη θέματα προς επίλυση.
 

vlasis

Φωτογράφος!
Μηνύματα
11.749
Reaction score
7.557
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Λοιπόν, υπάρχει ένας high end τρόπος να μετρήσεις τους διακοπτικους.
μετρας πόση ώρα ακούς μουσική με αυτούς και συγκρίνεις με το πόση ακουγες πριν.
δυστυχως κανείς με διακοπτικους δεν ακούει έστω την ίδια ώρα που άκουγε.
οποτε,
Οι διακοπτικοι αδυνατούν να μας προσφέρουν την απόλαυση, οποίας μορφής να είναι αυτή,
μετρημενα πράγματα.
αρα, τσάμπα μετράνε καλά, δεν κάνουν για μουσική...
ΜΩΡΗ ΣΠΑΣΤΙΚΙΑ ΓΑΛΙΑΝΤΡΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙς ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ???????

Αμαν ΠΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!:rofl:
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

ΜΩΡΗ ΣΠΑΣΤΙΚΙΑ ΓΑΛΙΑΝΤΡΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙς ΓΙΑΤΙ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ???????

Αμαν ΠΧΙΑ!!!!!!!!!!!!!:rofl:
δεν τα λεω μονο εγω βλαση μου...
να και αφτος τα λεει



I found the sound of the No.53 very fast and clean, though very lean. They resolved a remarkable amount of genuine detail but were harmonically threadbare, sounded somewhat hard and mechanical on top, and had a hazy overlay just below that. The bass was fast, lean, taut, and well damped—rhythm'n'pacing were among the No.53's strongest suits. But overall, the nature of the sound induced listening fatigue. I rarely listened for more than an hour at a time, which for me is unusual.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.335
Μηνύματα
2.937.122
Members
38.171
Νεότερο μέλος
Jargy@
Top