Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Ο M.L που ειχαμε ακουσει με τα Φοκαλ νομιζω οτι ηταν ψηφιακος ........
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

μολις τελειωσουν τα monos ετοιμασου να κατεβεις.............κερναω απιστευτο μπασο βαθυ με φρεντακι on the rocks!!!!!
Πές μέρα/ώρα πήρα το Ζαπάντη και ήρθα!!!
 


Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.841
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Κατι γνωστούς με αϋπνίες βλέπω .
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
τα τσιγαρα τα ποτα και τα ξενυχτια, εχουν κλεισει τα καλυτερα τα σπιτια ...... :cool::cool::cool:
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.841
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Ο M.L που ειχαμε ακουσει με τα Φοκαλ νομιζω οτι ηταν ψηφιακος ........
Βρε ανεπίδεκτε μαθήσεως....αναλογικός διακοπτικός είναι όχι ψηφιακός
 




JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.545
Reaction score
27.347
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Μπα έχουν εμφανιστεί μερικά κομάτια στα γνωστά ύποπτα μέρη προς πώληση και σε λογικές τιμές.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Κάτι μου λέει ότι δεν θα είναι όλα ρόδινα....

http://www.hypex.nl/docs/papers/AES124BP.pdf
ελπίζω να έριξες μια υπόκλιση στο "Sensitive item 1: the capacitor", όπως και να έριξες λίγο γέλιο στην τελευταία κάρτα του "Definition", όπου αναφέρεται στους "ψηφιακούς ενισχυτές".

Βασικά ο Μπρούνο μπορεί να τα γράψει σε στυλ βιβλίου 5ης δημοτικού (και βγάλε), διότι απλά το κατέχει σε υπερθετικό βαθμό (δες την υπογραφή μου)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

με 5ψηφια damping factor τα "φρενα" ενος ενισχυτη μαλλον ακουγονται εξωπραγματικα σε σχεση με τις πιο συμβατικες ΑΒ σχεδιασεις που εχουμε συνηθισει.
όντως. για περισσότερο από μια δεκαετία βιώνω αυτό το γεγονός. Πρώτος ήταν ο Σπύρος ο Κωστόπουλος που το "άκουσε" και το σχολίασε αναλόγως... πως περνάν τα χρόνια...
 

Μηνύματα
2.612
Reaction score
1.685
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

ελπίζω να έριξες μια υπόκλιση στο "Sensitive item 1: the capacitor"
Γιατι να ριξει υποκλιση για κατι που ειναι απο παλια γνωστο ?...δεν ειναι καποια δικη του ανακαλυψη.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.344
Reaction score
56.880
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψήχωσις.

Μιλώ μόνο για την μεσαία, γιατί εκεί είμαστε πιο ευαίσθητη στη παραμόρφωση, στις υψηλές είμαστε περισσότερο ευαίσθητοι στην στάθμη. (Να με διορθώσει ο Bhutia παρακαλώ!)
Λογική εκτίμηση εξαγόμενη από το γνωστό διάγραμμα καμπυλών ίσης ακουστότητας.Το επόμενο βέβαια επακόλουθο αυτών είναι ότι η σχετική αντιληψιμότητα μεταξύ χαμηλών-μεσαίων-υψηλών συχνοτικών ζωνών διαφοροποιείται με τις αυξομειώσεις στη στάθμη αναπαραγωγής.:cautious:

Ας λάβουμε δύο υποθετικούς ακροατές:ο ένας συναρπάζεται από έντονες δυναμικές αντιθέσεις βαθέων χαμηλών σε συνδυασμό με ανώτερες αρμονικές υψίσυχνων κρουστών σε υψηλές στάθμες.Ο δεύτερος προτιμά ξεκάθαρα μελωδικά και αρμονικά περιγράμματα ορχηστρικών συνόλων σε χαμηλές και μεσαίες στάθμες ακρόασης.Οι ακουστικές εντυπώσεις καθενός από τους υποθετικούς χρήστες του παραδείγματος γιά το ίδιο σύστημα και χώρο ακρόασης διαφοροποιούνται δυνητικά μεταξύ τους.Διαφοροποιούνται ενδεχομένως και γιά τον ίδιο χρήστη άμα μεταβληθεί η ενεργειακή κατανομή του ηχητικού υποβάθρου της ακρόασης.

Όποιος ΄΄καίγεται΄΄ να εκφέρει γνώμη επί της απόδοσης δεδομένων ενισχυτικών,θα ήταν χρήσιμο ν'αντιπαραβάλλει τις δικές του εντυπώσεις μ'εκείνες μιάς θηλυκής ακροάτριας (συζύγου,φίλης,κτλ) η οποία θα είχε διαφορετικές μουσικές προτιμήσεις.

(Έτερος σημαντικός παράγοντας γιά τις αποκλίσεις από τη γραμμικότητα κατά την κίνηση των κώνων-ιδιαίτερα στη ζώνη χαμηλών/μεσαίων- είναι τα χαρακτηριστικά της καμπίνας επί της οποίας αυτοί είναι προσαρμοσμένοι.)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Υπάρχει μια σταθερή άποψη της πλειοψηφίας, ότι οι διακοπτικοί ενισχυτές ακούγονται λίγο άδειοι στις μεσαίες.
Η δύναμη της "πλειοψηφίας" σπανίως (έως ποτέ) αποτελεί συνιστώσα της δύναμης της λογικής.

Δες πχ τα αποτελέσματα των εκλογών, όπως και κάθε έκφραση της "πλειοψηφίας".

Η αποδοχή και η ταύτιση με την "άποψη" της πλειοψηφίας έχει ΜΟΝΟ ένα ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ όφελος: την "κοινωνική αποδοχή".


1. Τα ηχεία δεν είναι γραμμικοί ηλεκτρομηχανικοί μετατροπείς.

2. Τα ηχεία οδηγούνται σε εξαναγκασμένη ταλάντωση από τον ενισχυτή ως σύστημα ανοικτού βρόχου.

3. Μικρότερη αντίσταση εξόδου του ενισχυτή σημαίνει ότι ο ενισχυτής δεν χάνει τάση λόγω πτώσης τάσης στην αντίσταση Rout,ακολουθεί πιστά το μουσικό σήμα, ουσιαστικά λόγω πολύ γρήγορης ανάδρασης. Tο -dV σφάλμα που πάει να δημιουργηθεί από την μεταβολή του φορτίου(-dv=Rout * dI) αντισταθμίζεται από την +dV μεταβολή της τάσης λόγω ανάδρασης (βλέπε step response).

4. Το μεγάφωνο σε αυτή την περίπτωση, δέχεται πάντα την ενισχυμένη κυματομορφή τάσης που αντιστοιχεί στο μουσικό σήμα.

5….και εδώ αρχίζουν τα… έκτροπα…. γιατί το μεγάφωνο δεν συμπεριφέρεται τόσο γραμμικά στην μεταβολή της τάσης.

6. Αυτή η μη γραμμική σχέση οδηγεί τους ενισχυτές με αυξημένη ανάδραση να υπερ-διορθώνουν την τάση εξόδου (+dV), συνθήκη που συνήθως δουλεύει καλά για τις χαμηλές συχνότητες, αλλά φαίνεται να μην δουλεύει και τόσο καλά για το υπόλοιπο φάσμα, όπου έχουμε υπέρ-απόσβεση, που μεταφράζεται σε ξηρότητα στην μεσαία περιοχή. Μιλώ μόνο για την μεσαία, γιατί εκεί είμαστε πιο ευαίσθητη στη παραμόρφωση, στις υψηλές είμαστε περισσότερο ευαίσθητοι στην στάθμη. (Να με διορθώσει ο Bhutia παρακαλώ!)
1. ως ένα σημείο είναι, και μπορεί να είναι και πέραν αυτού του σημείου, με διάφορους τρόπους (και ενεργητικούς πλέον)

2. σωστά. οι ελάχιστες εξαιρέσεις, επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

3. δεν υπάρχει ελάττωση τάσης, η πηγή είναι ικανή (τροφοδοσία) να αντεπεξέλθει τόσο μικρές μεταβολές, πχ την προστιθέμενη αντίσταση εξόδου στην αντίσταση του φορτίου. δεν υφίσταται -dV σφάλμα. Αλήθεια, αυτό το είδες κάπου ή εσύ το σκέφτηκες; Ο ενισχυτής τάσης με συγκεκριμένη τάση στην είσοδο και συγκεκριμένο κέρδος, εμφανίζει συγκεκριμένη και σταθερή τάση στην έξοδο, ανεξαρτήτως φορτίου. Η τάση εξόδου δε μεταβάλλεται δηλαδή αν το φορτίο είναι 4-ωμο ή 8-ωμο, αυτό που μεταβάλλεται είναι το ρεύμα που θα διαπεράσει το φορτίο, δηλαδή η συνολική ισχύς. Η πτώση τάσης έχει σχέση με την επάρκεια τροφοδοσίας, το "άδειασμα" των αποθηκών ενέργειας (μορφή ρίπλ).

4. σωστά.

5. ομοίως με "1". Υπάρχουν πλέον πολύ αξιόλογοι γραμμικοί ηλεκτρομηχανικοί μετατροπείς.

6. η έννοια της "υπεραπόσβεσης" δεν υφίσταται. Δεν υπάρχει. Ας την ξεχάσουμε καλύτερα. Αυτό που υπάρχει, είναι διάφορες διαβαθμίσεις "υποελέγχου", αναλόγως υλοποίησης της ενισχυτικής βαθμίδας, οι οποίες διαβαθμίσεις μπορούν να βρουν ανάλογο "ταίρι" φορτίου, και για να το αντιληφθείς εύκολα σε παραπέμπω στην κλασσική συνταγή SET - μονόδρομης κόρνας ή γενικά λαμπίτσας που σέρνεται σε συνδυασμό με μονόδρομο full-range με κόρνα φόρτισης χαμηλών. Άρα, υπάρχουν διάφορα "φορτία" που "ισορροπούν" με διάφορες διαβαθμίσεις υποελέγχου, είναι τεχνικά ερμηνεύσιμο πλήρως το "γιατί". Όσον αφορά την αυξημένη ευαισθησία μας στις μεσαίες, πέραν των καμπυλών ακουστότητας των φλέτσερ-μάνσον, τίθεται και το θέμα του τρόπου αντίληψης της κατεύθυνσης, που εξηγείται με το μήκος κύματος, οπότε εξαιτίας της απόστασης των υποδοχέων του ανθρώπου (απόσταση από αυτί σε αυτί) μέχρι ενός σημείου (εξαρτώμενου ακριβώς από το μήκος κύματος σε σχέση με την απόσταση των υποδοχέων) αντιλαμβανόμαστε την κατεύθυνση με διαφορές φάσης/στάθμης και μετά αυτό το σημείο μόνο με διαφορές στάθμης. Η αντιληπτότητα της παραμόρφωσης ακολουθεί μεν τον ίδιο περιορισμό αντίληψης, αλλά η ευαισθησία στην συνολική αντιληπτότητα εξακολουθεί να είναι πιο πολύ εξαρτώμενη από το ύψος στάθμης, ασχέτως του τρόπου αντίληψης της κατεύθυνσης, δηλαδή και πάλι καμπύλες φλέτσερ-μάνσον. Ταυτόχρονα, η αντιληπτότητα υψηλών συχνοτήτων είναι άμεσα συνδεδεμένη με την αντιληπτότητα των μεσαίων, καθώς οι μεσαίες είναι αυτές που ορίζουν (στα πλαίσια των αρμονικών) τα αναμενόμενα των υψηλών συχνοτήτων (όπως βεβαίως και των χαμηλών συχνοτήτων) και εν πάσι περιπτώσει για να το απλοποιήσω, τόνοι υψηλών ασύνδετοι με σαφή "οντότητα" στις μεσαίες δεν υφίστανται (ομοίως στις χαμηλές συχνότητες). Είναι δηλαδή οι μεσαίες που σαν βασίλισσες της μουσικής θα μας δώσουν την ικανότητα να αντιληφθούμε ορθώς τις χαμηλές και υψηλές συχνότητες, αυτές οι μεσαίες μας κάνουν να αντιλαμβανόμαστε τα όρια των υπολοίπων στα άκρα και χωρίς τις μεσαίες τα άκρα του φάσματος αποτελούν βοές και ακατάληπτους - κουραστικούς θορύβους. Γι'αυτό μπορούμε κάλλιστα να ακούσουμε μουσική από ένα ηχείο ή ένα μεγάφωνο που παίζει μόνο μεσαίες (πχ 100Hz με 3kHz) ενώ είναι εντελώς αδύνατο να ακούσουμε μουσική από ένα αντίστοιχο τρίδρομο ηχείο με καμμένο το μιντ (ώστε δηλαδή να λείπει το φάσμα από 100Hz έως 3kHz). Τέλος, η διαφοροποίηση των εξωτερικών χαρακτηριστικών των υποδοχέων μεταξύ ανθρώπων (μεγάλα αυτιά, μικρά αυτιά, διαφορετικές κατασκευές) οδηγεί σε διαφορετικές αντιλήψεις (υποχρεωτικά) του ίδιου ήχου. Εννοείται, βεβαίως βεβαίως, μπούτχιας ρουλζ και γω δε ξέρω τίποτα, ας μας πει αυτός.

Υποθέτω ότι για αυτή την συμπεριφορά ευθύνονται οι κατασκευαστές των μεγαφώνων, γιατί δεν τα σχεδιάζουν ώστε να θέλουν σταθερή ροπή σε όλη την γραμμική τους κίνηση. (Προφανώς για να αυξήσουν την απόδοση σε μικρές μεταβολές ή/και γιατί η τεχνολογία των υλικών που χρησιμοποιούνται στην απόσβεση του κώνου δεν επιτρέπει γραμμική απόσβεση).

Υποθέσεις κάνω, για να το σκεφτείτε και να με διορθώσετε.
Είναι μια ενδιαφέρουσα σκέψη. Παρόλα αυτά, οι κατασκευαστές των μεγαφώνων δεν έχουν "κοινές γραμμές" και μπορείς να βρεις πρακτικά ό,τι τραβάει η καρδιά σου.

Επίσης, καλύτερα να μην υπερθεματίζουμε το damping factor, γιατί πίσω από αυτό κρύβεται η αυξημένη ανάδραση, που προφανώς έχει μάλλον ακόμη θέματα προς επίλυση.
Δεν είναι τόσο συνδεδεμένα όσο αφήνεις να εννοηθούν αυτά τα δυο. Η ανάδραση κάνει τη δουλειά της, καλό θα ήταν να συμπεριλαμβάνει και το φορτίο όπως πολύ σωστά αναφέρθηκε. Το df εξαρτάται κυρίως από την αντίσταση των ημιαγωγών ισχύος και εν συνεχεία από τα λοιπά τζιμπράγμαλα προς και πίσω από αυτά, μέχρι της αντίστασης της τροφοδοσίας (DCR πυκνωτών), καθώς κατά βάση τα όποια φετ ισχύος είναι απλοί διακόπτες πάνω στην τάση τροφοδοσίας, άρα στην καλύτερη, που τα φετ είναι τέλειοι διακόπτες, το φορτίο θα "δει" στην αντιπέρα όχθη την αντίσταση της τροφοδοσίας και αυτή πλέον θα είναι υπεύθυνη για την πτώση του df, ασχέτως αν ακόμα και το ίδιο το φορτίο συμπεριλαμβάνεται στην ανάδραση, με τις απαραίτητες διορθώσεις τάσεις που αναφέρεις. Βλέπεις λοιπών πως η τάση και οι μεταβολές της δεν είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το df όπως άφησες ίσως να εννοηθεί.




ΥΓ: όσο έγραφα, έγραψε ο μπούτχιας. ε, μάλλον με πρόλαβε...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
54.509
Reaction score
135.802
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Γιατι να ριξει υποκλιση για κατι που ειναι απο παλια γνωστο ?...δεν ειναι καποια δικη του ανακαλυψη.
ποιο είναι το "γνωστό"; για πες μας με δικά σου λόγια...
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Παίδες γνωρίζει κανείς αν θα αντιπροσωπευτεί ο Bruno στην Ελλάδα?
 

D

deleted user 10898

Guest
Ωχ ωχ...
Σταμάτη ψήνεσαι;
τωρα που το σκέφτομαι, μήπως ξέρει κανείς που είναι ο ενισχυτη μου;
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Απάντηση: Re: Νκορίασις......πως λέμε ψωρίασις.

Σε λίγο θα μπει στο σύστημά μου για ακρόαση...:thumbsup:
Φεύγω να τον φέρωωωωωωωω
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.335
Μηνύματα
2.937.122
Members
38.171
Νεότερο μέλος
Jargy@
Top