OTL ....παραλειπόμενα


Μηνύματα
1.208
Reaction score
59

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Εννοώ πως τα απολαμβάνεις στο σπίτι σου. Είναι και δικά σου παιδιά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Κατα βαση τρεις (3) ειναι οι τομεις που η μεγαλη μαζα είναι προτιμητέα:

1. Απορρόφηση/γειωση των κραδασμων της επιφανειας του βινυλίου στη μεγαλη μαζα (αρκει ο δισκος να ειναι "δεμενος" με το πλατω, clamp, disc -o- ring κλπ....) και αρα μειωση της επιρροης τους στη κεφαλή.
2. Σταθεροτητα γωνιακης ταχυτητας λογω μεγαλύτερης αδράνειας του πλατω (μηδενικες μικρομεταβολες γωνιακης ταχυτητας...)
3. Μεγαλύτερη απομόνωση της κεφαλής του πλατώ από το θορυβωδες μοτερ...

Να τα πάρουμε αυτά τα τρία, (κοινώς παίρνουμε τα 3 μας) και να τα συζητήσουμε λίγο;

πχ, στο Νο2, η σταθερότητα περιστροφής είναι κάτι απολύτως μετρήσιμο, και είναι γνωστό πως και Direct Drive πικάπ (σχετικά μικρής μάζας) μπορούν να επιτύχουν εκπληκτικά νούμερα, μετρημένα, αδιαπραγμάτευτα. Δεν αποτελεί δηλαδή μονόδρομο η μεγάλη μάζα του πλατώ ώστε να διατηρεί σταθερή ταχύτητα περιστροφής λόγω αδράνειας. Άσε που κρύβει και παγίδες αυτό το σκεπτικό της μάζας, με αποτέλεσμα πολλά μεγάλης μάζας πλατώ να έχουν σημαντικά προβλήματα σταθερότητας, και ξέρεις καλά τα θέματα που προκύπτουν. Από κει και πέρα, όταν μιλάμε για το "απόλυτο όπλο" της σταθερότητας περιστροφής, νομίζω πως η απάντηση είναι αδιαπραγμάτευτη, και δεν ανήκει σε πλατώ πολύ μεγάλης μάζας, ανήκει σε μαγνητικό πλατώ που αιωρείται με μετρήσεις ακρίβειας περιστροφής που δεν έχουν αντίπαλο. Νομίζω πως ξέρεις ποιο πικάπ είναι, και δεν είναι και πολύ ακριβό, στα 12.000 είναι αν δε κάνω λάθος, μαζί με βραχίονα. Φυσικά δεν είναι πολύ φτηνό, και φυσικά δε ξέρω κατά πόσο έχει και νόημα το κυνήγι της απόλυτης σταθερότητας περιστροφής, καθώς από μετρήσεις αντίληψης της αλλαγής του pitch (αυτό είναι το πρόβλημα στην έλλειψη σταθερότητας, αλλάζει το Pitch) αποδείχθηκε με ακροάσεις πως μόνο πολύ εκπαιδευμένα αυτιά μουσικών μπορούν να καταλάβουν αλλαγές pitch 1%, ενώ αλλαγές 3% περνάν πλήρως απαρατήρητες από όλο τον κόσμο, χαλιεντάδων εμπεριεχομένων.
Πχ στις ταινίες που βλέπουμε του Χόλιγουντ, είναι αποδεκτό το pitch στο 4,166% και κανείς ως τώρα δεν ασχολήθηκε με αυτό, το οποίο ποσοστό 4,166% βεβαίως είναι αναμενόμενο από τις αλλαγές στο frame μεταξύ 24 και 25/50 της αναπαραγωγής σε διάφορα άλλα πρότυπα. Τες πα, ξεφεύγει η κουβέντα, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι πως οι προδιαγραφές wow στο σύγχρονο πικαπ θεωρούνται μη ακουστές (ακόμα και από χρυσαυτιάδες) όταν είναι κάτω από κάποιο επίπεδο, και όποιο φυσιολογικό πικάπ και να πιάσεις, είναι κάτω από αυτό το επίπεδο....

Το Νο3 είναι απότοκος πολύ παλιών επεισοδίων, δεν υπάρχουν πλέον τέτοια προβλήματα μετάδοσης κραδασμών από το μοτερ στο πικαπ. Οι λύσεις είναι πολλές, και ίσως αυτή που μου αρέσει περισσότερο είναι η χρήση του ίδιου του πλατώ ως "μοτερ", όπου δηλαδή μετακινείται από το μαγνητικό πεδίο ενός συνόλου πηνίων το ίδιο το πλατώ και δεν υφίσταται κάποιο ξεχωριστό διακριτό μοτέρ. Τέλος πάντων, αυτά είναι προτιμήσεις μου και δεν έχουν σημασία, σημασία έχει πως θόρυβος του μοτέρ ΔΕΝ περνάει στην κεφαλή σε οποιαδήποτε σύγχρονη κατασκευή που δε πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, κάτι που είναι επίσης απολύτως μετρήσιμο και δε μιλάμε για όνειρα. Ο θόρυβος, είναι (και θα είναι) θόρυβος, και μετράται. Αν μεταδίδεται από το μοτέρ ο θόρυβος στην κεφαλή, είναι κάτι που φαίνεται σε πολύ απλές μετρήσεις S/N ratio, δεν είναι κανένα θέμα "μυστηρίου". Και φυσικά, η "μεγάλη μάζα" και πάλι δεν είναι η ΜΟΝΗ λύση που υπάρχει για να μη περνούν οι θόρυβοι του μοτέρ...

Τέλος, πάμε στο Νο1. Δηλαδή, το ίδιο το βινύλιο έχει τόσο μεγάλους κραδασμούς, οι οποίοι φτάνουν να περνούν στην κεφαλή, ε; Μήπως η ίδια η κεφαλή έχει κραδασμούς; Λέω, μήπως; Γιατί αλλιώς, από που προέρχονται οι κραδασμοί; Από το μοτέρ θα μου πεις πάλι; Όχι βέβαια! Μήπως η κεφαλή είναι η πηγή των κραδασμών, καθώς έχει ένα στέλεχος που ανεβοκατεβαίνει και έχει ....κραδασμούς; Γιατί αλλιώς, που τους βρήκε τους κραδασμούς το βινύλιο; Και εν πάσι περιπτώσει, αυτούς τους κραδασμούς για να τους "αποσβέσουμε" η μόνη λύση είναι με πλατώ μεγάλης μάζας; Να μου επιτρέψεις να γελάσω. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η κεφαλή παράγει κάποιους κραδασμούς από ένα κινούμενο στέλεχος που έχει βάρος μόλις μερικά χιλιοστά του γραμμαρίου, και η απορρόφηση αυτών των κραδασμών απαιτεί απειροελάχιστη μάζα, μη τρελαθούμε κιόλας...

Τέλος πάντων, να μη σεντονιάζω, είπα κάποιες σκέψεις μου. Αν θέλετε, το συζητάμε. Αλλά μη μου αρχίσετε τα "ε, βέβαια, εμείς δε ξέρουμε και σεις τα ξέρετε όλα, και που τη βρήκατε τόση εμπειρία" και τα συναφή. Επιχειρήματα, ουσία, έχετε; Ας το συζητήσουμε λοιπόν!
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Εννοώ πως τα απολαμβάνεις στο σπίτι σου. Είναι και δικά σου παιδιά.
Για αυτό και για άλλα άλλος τρόπος δεν υπάρχει αν θες να τα ακούσεις, όπως και στις διακοπές ακούω από ένα Sony Discman με ακουστικά κάποια cd με μουσική που δεν υπάρχει σε βινύλιο, αλλά με ενδιαφέρει.
Ελπίζω σύντομα να βγάλω ένα ακόμη cd από τρεις αναλογικές ταινίες που έχω. Το ίδιο υλικό ηχογραφήθηκε ταυτόχρονα και ψηφιακά, αλλά η αναλογική ακούγεται καλύτερα και θα προτιμηθεί από ό,τι φαίνεται. Λ.Σ.
 

D

deleted user 10898

Guest
Re: Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Τέλος πάντων, να μη σεντονιάζω, είπα κάποιες σκέψεις μου. Αν θέλετε, το συζητάμε. Αλλά μη μου αρχίσετε τα "ε, βέβαια, εμείς δε ξέρουμε και σεις τα ξέρετε όλα, και που τη βρήκατε τόση εμπειρία" και τα συναφή. Επιχειρήματα, ουσία, έχετε; Ας το συζητήσουμε λοιπόν!
οχι ρε γιατρε μου το χαλασες...
το πηγες ευγενικα,
ασε με να ρωτηξω εγω,
θελω να μαθω για τους κραδασμους του βινυλιου, το Νο1, που τους τσιμπαει και γιατι να τους "γειωσουμε"... μην ειναι απ τον αερα? μην ειναι η ιδιοσυχνοτητα? μην ειναι απο τα ιοντα?
(ουτε τι κανει το κλαμπ δεν ξερει...)
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.649
Reaction score
58.175
Απάντηση: Re: OTL ....παραλειπόμενα

bhutia γράφεις:*Το σπουδαιότερο στοιχείο της εμπειρίας μου από όλα τα βινυλιακά συστήματα-ακριβά και φθηνά,με κατασκευές και φήμη ελαφρών μέχρι βαρέων βαρών- τα οποία έχω χρησιμοποιήσει,είναι το πώς να ευχαριστιέμαι τη μουσική και χωρίς αυτά..*
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η δική μου αντίστοιχη εμπειρία από αναλογικά και ψηφιακά είναι να ευχαριστιέμαι μόνο με τα αναλογικά.Λ.Σ.
Aνταπάντηση:Μεγαλύτερη αξία έχει μιά εμπειρία όταν σε μαθαίνει κάτι καινούριο το οποίο σε βοηθάει να προχωράς παραπέρα...
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Να τα πάρουμε αυτά τα τρία, (κοινώς παίρνουμε τα 3 μας) και να τα συζητήσουμε λίγο;

πχ, στο Νο2, η σταθερότητα περιστροφής είναι κάτι απολύτως μετρήσιμο, και είναι γνωστό πως και Direct Drive πικάπ (σχετικά μικρής μάζας) μπορούν να επιτύχουν εκπληκτικά νούμερα, μετρημένα, αδιαπραγμάτευτα. Δεν αποτελεί δηλαδή μονόδρομο η μεγάλη μάζα του πλατώ ώστε να διατηρεί σταθερή ταχύτητα περιστροφής λόγω αδράνειας. Άσε που κρύβει και παγίδες αυτό το σκεπτικό της μάζας, με αποτέλεσμα πολλά μεγάλης μάζας πλατώ να έχουν σημαντικά προβλήματα σταθερότητας, και ξέρεις καλά τα θέματα που προκύπτουν. Από κει και πέρα, όταν μιλάμε για το "απόλυτο όπλο" της σταθερότητας περιστροφής, νομίζω πως η απάντηση είναι αδιαπραγμάτευτη, και δεν ανήκει σε πλατώ πολύ μεγάλης μάζας, ανήκει σε μαγνητικό πλατώ που αιωρείται με μετρήσεις ακρίβειας περιστροφής που δεν έχουν αντίπαλο. Νομίζω πως ξέρεις ποιο πικάπ είναι, και δεν είναι και πολύ ακριβό, στα 12.000 είναι αν δε κάνω λάθος, μαζί με βραχίονα. Φυσικά δεν είναι πολύ φτηνό, και φυσικά δε ξέρω κατά πόσο έχει και νόημα το κυνήγι της απόλυτης σταθερότητας περιστροφής, καθώς από μετρήσεις αντίληψης της αλλαγής του pitch (αυτό είναι το πρόβλημα στην έλλειψη σταθερότητας, αλλάζει το Pitch) αποδείχθηκε με ακροάσεις πως μόνο πολύ εκπαιδευμένα αυτιά μουσικών μπορούν να καταλάβουν αλλαγές pitch 1%, ενώ αλλαγές 3% περνάν πλήρως απαρατήρητες από όλο τον κόσμο, χαλιεντάδων εμπεριεχομένων.
Πχ στις ταινίες που βλέπουμε του Χόλιγουντ, είναι αποδεκτό το pitch στο 4,166% και κανείς ως τώρα δεν ασχολήθηκε με αυτό, το οποίο ποσοστό 4,166% βεβαίως είναι αναμενόμενο από τις αλλαγές στο frame μεταξύ 24 και 25/50 της αναπαραγωγής σε διάφορα άλλα πρότυπα. Τες πα, ξεφεύγει η κουβέντα, αλλά αυτό που έχει σημασία είναι πως οι προδιαγραφές wow στο σύγχρονο πικαπ θεωρούνται μη ακουστές (ακόμα και από χρυσαυτιάδες) όταν είναι κάτω από κάποιο επίπεδο, και όποιο φυσιολογικό πικάπ και να πιάσεις, είναι κάτω από αυτό το επίπεδο....

Το Νο3 είναι απότοκος πολύ παλιών επεισοδίων, δεν υπάρχουν πλέον τέτοια προβλήματα μετάδοσης κραδασμών από το μοτερ στο πικαπ. Οι λύσεις είναι πολλές, και ίσως αυτή που μου αρέσει περισσότερο είναι η χρήση του ίδιου του πλατώ ως "μοτερ", όπου δηλαδή μετακινείται από το μαγνητικό πεδίο ενός συνόλου πηνίων το ίδιο το πλατώ και δεν υφίσταται κάποιο ξεχωριστό διακριτό μοτέρ. Τέλος πάντων, αυτά είναι προτιμήσεις μου και δεν έχουν σημασία, σημασία έχει πως θόρυβος του μοτέρ ΔΕΝ περνάει στην κεφαλή σε οποιαδήποτε σύγχρονη κατασκευή που δε πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες, κάτι που είναι επίσης απολύτως μετρήσιμο και δε μιλάμε για όνειρα. Ο θόρυβος, είναι (και θα είναι) θόρυβος, και μετράται. Αν μεταδίδεται από το μοτέρ ο θόρυβος στην κεφαλή, είναι κάτι που φαίνεται σε πολύ απλές μετρήσεις S/N ratio, δεν είναι κανένα θέμα "μυστηρίου". Και φυσικά, η "μεγάλη μάζα" και πάλι δεν είναι η ΜΟΝΗ λύση που υπάρχει για να μη περνούν οι θόρυβοι του μοτέρ...

Τέλος, πάμε στο Νο1. Δηλαδή, το ίδιο το βινύλιο έχει τόσο μεγάλους κραδασμούς, οι οποίοι φτάνουν να περνούν στην κεφαλή, ε; Μήπως η ίδια η κεφαλή έχει κραδασμούς; Λέω, μήπως; Γιατί αλλιώς, από που προέρχονται οι κραδασμοί; Από το μοτέρ θα μου πεις πάλι; Όχι βέβαια! Μήπως η κεφαλή είναι η πηγή των κραδασμών, καθώς έχει ένα στέλεχος που ανεβοκατεβαίνει και έχει ....κραδασμούς; Γιατί αλλιώς, που τους βρήκε τους κραδασμούς το βινύλιο; Και εν πάσι περιπτώσει, αυτούς τους κραδασμούς για να τους "αποσβέσουμε" η μόνη λύση είναι με πλατώ μεγάλης μάζας; Να μου επιτρέψεις να γελάσω. Δεν είναι έτσι τα πράγματα. Η κεφαλή παράγει κάποιους κραδασμούς από ένα κινούμενο στέλεχος που έχει βάρος μόλις μερικά χιλιοστά του γραμμαρίου, και η απορρόφηση αυτών των κραδασμών απαιτεί απειροελάχιστη μάζα, μη τρελαθούμε κιόλας...

Τέλος πάντων, να μη σεντονιάζω, είπα κάποιες σκέψεις μου. Αν θέλετε, το συζητάμε. Αλλά μη μου αρχίσετε τα "ε, βέβαια, εμείς δε ξέρουμε και σεις τα ξέρετε όλα, και που τη βρήκατε τόση εμπειρία" και τα συναφή. Επιχειρήματα, ουσία, έχετε; Ας το συζητήσουμε λοιπόν!
Κωστα μην επιμενεις, δεν εχεις δίκιο τα εχουμε ξανασυζητησει αυτα!

Οι μικρομεταβολες της γωνιακης ταχυτητας (και οχι το απόλυτο νουμερο της γωνιακης ταχύτητας) σε ελαφρα πλατω λογω τροφοδοτικου (ΟΣΟ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!) ακουγονται, οσο δε για τις δονησεις του βινυλίου, αυτες δεν οφειλονται στη κεφαλή αλλά στα προσπιπτοντα στο βινυλίο ΗΧΗΤΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ που γινεται ΧΑΜΟΣ σε ενα δωματιο, ειδικα αν αυτο εχει και προβληματα συντονισμων.

Το ΙΔΑΝΙΚΟ για ενα πικαπ είναι να ειναι σε διαφορετικο δωματιο.... αλλα εχουμε άλλα προβληματα μηκους καλωδιων κλπ...
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: OTL ....παραλειπόμενα

Να κάνω μια ερώτηξη, που την έχω σκεφτεί εδώ και καιρό?

Πράγματι, τα ίδια τα ηχητικά κύματα, δημιουργούν προβλήματα στα πικάπ.

Θα είχαν νόημα κατασκευές / κουβούκλια απομόνωσης του πικάπ από τα ηχητικά κύματα? Και δεν μιλάω για τα plexiglass...
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: OTL ....παραλειπόμενα

Να κάνω μια ερώτηξη, που την έχω σκεφτεί εδώ και καιρό?

Πράγματι, τα ίδια τα ηχητικά κύματα, δημιουργούν προβλήματα στα πικάπ.

Θα είχαν νόημα κατασκευές / κουβούκλια απομόνωσης του πικάπ από τα ηχητικά κύματα? Και δεν μιλάω για τα plexiglass...
Τα περισσότερα από αυτα κανουν κακο γιατι συντονιζουν περισσότερο!!!
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
59
Re: Απάντηση: Re: OTL ....παραλειπόμενα

Aνταπάντηση:Μεγαλύτερη αξία έχει μιά εμπειρία όταν σε μαθαίνει κάτι καινούριο το οποίο σε βοηθάει να προχωράς παραπέρα...
Συμφωνώ μαζί σου, αλλά κάθε εμπειρία δεν σε βοηθά να πας παραπέρα αν το παραπέρα δεν σου προσφέρει, δεν κάνει τη ζωή σου καλύτερη. Έτσι δεν χρειάζεται να αντικαταστήσεις αυτό που έχεις απλά για να πας παραπέρα να προχωρήσεις πιο μπροστα. Αυτό το μπροστά μπορεί να είναι πιο πισω από το πίσω που είσαι. Είναι σχετικό το μπροστά και το πίσω. Γιαυτό και η εμπειρία έχει πράγματι μεγαλύτερη αξία όταν σε μαθαίνει ότι κάθε τί καινούργιο δεν σε βοηθά να προχωράς παραπέρα.
Αν είναι κανείς τεχνολολάγνος τότε αποδέχεται κάθε τί στην νεότερη τεχνολογία. Προσωπικά π.χ. δεν την δέχομαι στην αναπαραγωγή της μουσικής, αλλά την λατρεύω πχ. αυτή τη στιγμή που πληκτρολογώ. Λ.Σ.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.649
Reaction score
58.175
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

αποδείχθηκε με ακροάσεις πως μόνο πολύ εκπαιδευμένα αυτιά μουσικών μπορούν να καταλάβουν αλλαγές pitch 1%, ενώ αλλαγές 3% περνάν πλήρως απαρατήρητες από όλο τον κόσμο, χαλιεντάδων εμπεριεχομένων.
...
Υπόθεση εργασίας:
Βινυλιακό σύστημα εντός αίθουσας μεγάλου μήκους άνω των 9 περίπου μέτρων άνευ ιδιαίτερης ακουστικής φροντίδας,όπου η ανακλώμενη από τον οπίσθιο τοίχο συνιστώσα θ'αλληλεπιδρά με την άμεση που εκπέμπεται από τα ηχεία,παραλλάσσοντας κατ'αυτόν τον τρόπο το αντιλαμβανόμενο pitch,έστω και αν η ενδογενής τιμή αυτού γιά το υπάρχον βινυλιακό σύστημα θα ήταν αμελητέα...
 

Y

Yiannis_B

Guest
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Συμφωνώ μαζί σου, αλλά κάθε εμπειρία δεν σε βοηθά να πας παραπέρα αν το παραπέρα δεν σου προσφέρει, δεν κάνει τη ζωή σου καλύτερη. Έτσι δεν χρειάζεται να αντικαταστήσεις αυτό που έχεις απλά για να πας παραπέρα να προχωρήσεις πιο μπροστα. Αυτό το μπροστά μπορεί να είναι πιο πισω από το πίσω που είσαι. Είναι σχετικό το μπροστά και το πίσω. Γιαυτό και η εμπειρία έχει πράγματι μεγαλύτερη αξία όταν σε μαθαίνει ότι κάθε τί καινούργιο δεν σε βοηθά να προχωράς παραπέρα.
Αν είναι κανείς τεχνολολάγνος τότε αποδέχεται κάθε τί στην νεότερη τεχνολογία. Προσωπικά π.χ. δεν την δέχομαι στην αναπαραγωγή της μουσικής, αλλά την λατρεύω πχ. αυτή τη στιγμή που πληκτρολογώ. Λ.Σ.


Την λατρεύεις και με το discman και τις μουσικές σου, και με αυτές που ανακαλύπτεις στο youtube, άντε από 'δω! :wink:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Σύμφωνα με το IEC 386 η αλλαγή του Pitch από wow & flutter, μετριέται με τόνο 3 ή 3,15 KHz, και ανάλυση της διαφοροποίησης συχνότητας από την συχνότητα αυτή.

Στις καλύτερες μπομπίνες του πλανήτη (αναλογικές ηχογραφήσεις) η top μέτρηση που επιτυγχάνεται είναι 0,03%, αλλά αυτό σε weighted flutter, διότι unweighted ισοδυναμεί με 0,3%. Φυσικά, η ακρίβεια περιστροφής της μπομπίνας υπόκειται στους ίδιους νόμους, και δε βλέπω λύσεις μεγάλης μάζας, όπως πχ στα πικάπ...

Στα απολύτως καλύτερα κοινά κασετόφωνα, η μέτρηση μπορεί να φτάσει το 0,08%! (τα κοινά κασετόφωνα είναι στο 0,2%). Και πάλι, κασετόφωνα μεγάλης μάζας, όπως στα πικάπ, δε ξέρω να υπάρχουν. Την καλύτερη μέτρηση την έχει ένα τάσκαμ αν δεν απατώμαι.

Το γνωστό σε όλους ταπεινό και ασήμαντο τεκνικς, το 1200 mkII, έχει αντίστοιχη μέτρηση 0,01%.

http://en.wikipedia.org/wiki/Technics_SL-1200

Δηλαδή, πολύ καλύτερα από την καλύτερη μποπίνα που κατασκευάστηκε ποτέ, στην ιστορία του πλανήτη μας. Για τον Άρη, δε ξέρω τι γίνεται....


ΥΓ

Πρακτικά, επαναλαμβάνω, έχουν γίνει ανάλογα τεστ, και το 1% μπορεί να το ακούσουν μόνο ελάχιστοι μουσικοί, με πολύ εκπαιδευμένο "μουσικό" αυτί, ενώ μέχρι 3% περνά από το σύνολο του κόσμου εντελώς απαρατήρητο, δηλαδή δε μπορούν να καταλάβουν τη διαφορά, σε blind test φυσικά. Μιλάμε για μικροαλλαγές της γωνιακής ταχύτητας περιστροφής Χρήστο, όχι για κάποιο άλλο θέμα... Δηλαδή μιλάμε για αστάθεια της ταχύτητας περιστροφής, όχι για σταθερή ταχύτητα περιστροφής σε άλλη ταχύτητα περιστροφής όπου έχουμε σταθερό άλλο πιτς, αλλά για (μικρο)μεταβολές του πιτς. Αυτά, μετριούνται. Και ας μην ακούγονται.
 

Μηνύματα
1.201
Reaction score
1.153
Απάντηση: Re: Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

ο φίλος μας ακούει ντεθ μέταλ, θρας μεταλ και κάτι άλλα, ακόμα πιο ...πρόστυχα μέταλ, να δεις πως τα λέει....
Death metal, thrash metal, black metal, grindcore και όποια άλλη καφρίλα γουστάρουμε! Μάλιστα κύριε!:dance2:

Μίλα κι εσύ ρε PAULT!:biggrin:

(απαιτώ να επαναφέρετε το headbanging smiley!)
Death,black,grind,djent(thrash όχι) κλπ...πού και πού βάζω και καμιά "ξυνή" ή καμιά ρέιτσελ γιαμαγκάτα μπας και το βρέξω σε καμιά ρομαντική κορασίδα αλλά φεύ...λαμβάνω την απάντηση "Πού πα ρε καραμήτρο με τα ICE...την έχεις ακούσει λάιβ;τα κλαπατσίμπανα σου δεν παίζουνε"

Όταν δω τους Cannibal Corpse unplugged,τότε θα στήσω σύστημα...until then...

[YOUTUBE]gNhN6lT-y5U[/YOUTUBE]
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Υπόθεση εργασίας:
Βινυλιακό σύστημα εντός αίθουσας μεγάλου μήκους άνω των 9 περίπου μέτρων άνευ ιδιαίτερης ακουστικής φροντίδας,όπου η ανακλώμενη από τον οπίσθιο τοίχο συνιστώσα θ'αλληλεπιδρά με την άμεση που εκπέμπεται από τα ηχεία,παραλλάσσοντας κατ'αυτόν τον τρόπο το αντιλαμβανόμενο pitch,έστω και αν η ενδογενής τιμή αυτού γιά το υπάρχον βινυλιακό σύστημα θα είναι αμελητέα...

Αυτό έχει αποδειχθεί ήδη.
Αλλαγές στο πιτς γίνονται αντηληπτές εύκολα σε χώρους με μεγάλους χρόνους αντήχησης, ενώ σε χώρους με πολύ χαμηλούς χρόνους αντήχησης δεν είναι αντιληπτές.

Βέβαια, υψηλή ραπτική τώρα, κάτσε, μιλάμε για ...πικάπ! :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.320
Reaction score
138.038
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Κωστα μην επιμενεις, δεν εχεις δίκιο τα εχουμε ξανασυζητησει αυτα!

Οι μικρομεταβολες της γωνιακης ταχυτητας (και οχι το απόλυτο νουμερο της γωνιακης ταχύτητας) σε ελαφρα πλατω λογω τροφοδοτικου (ΟΣΟ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ!!!) ακουγονται,

Βρε χρήστο, αν ΔΕΝ υπάρχουν, πως ακούγονται;

Αφού αυτές οι μικροαλλαγές της γωνιακής ταχύτητας είναι μετρήσιμες και είναι αυτές που επηρεάζουν το πιτς!
 


skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

.....

Στις καλύτερες μπομπίνες του πλανήτη (αναλογικές ηχογραφήσεις) η top μέτρηση που επιτυγχάνεται είναι 0,03%, αλλά αυτό σε weighted flutter, διότι unweighted ισοδυναμεί με 0,3%. Φυσικά, η ακρίβεια περιστροφής της μπομπίνας υπόκειται στους ίδιους νόμους, και δε βλέπω λύσεις μεγάλης μάζας, όπως πχ στα πικάπ...

Στα απολύτως καλύτερα κοινά κασετόφωνα, η μέτρηση μπορεί να φτάσει το 0,08%! (τα κοινά κασετόφωνα είναι στο 0,2%). Και πάλι, κασετόφωνα μεγάλης μάζας, όπως στα πικάπ, δε ξέρω να υπάρχουν. Την καλύτερη μέτρηση την έχει ένα τάσκαμ αν δεν απατώμαι....
Το οτι δεν υπάρχουν η οτι δεν πρόλαβαν να υπάρξουν δεν σημαινει οτι αν υπηρχαν, δεν θα ηταν καλύτερα.....

Εξ' άλλου η περιστροφη μιας μπομπινας η μια κασσετας δεν εχει μια κεφαλη να διαβαζει μερικες φορές ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙΣ...... οπως εχουμε σε ενα πικάπ...
 

skaloumbakas

4Haris
Μηνύματα
24.751
Reaction score
1.677
Απάντηση: OTL ....παραλειπόμενα

Βρε χρήστο, αν ΔΕΝ υπάρχουν, πως ακούγονται;

Αφού αυτές οι μικροαλλαγές της γωνιακής ταχύτητας είναι μετρήσιμες και είναι αυτές που επηρεάζουν το πιτς!
Κωστα, οι μετρησεις που αναφερεσαι εχουν γινει σε ελευθερη περιστροφη ΧΩΡΙΣ φορτίο η σε καποια συγκεκριμενη συχνοτητα (δηλ στη περιπτωση μας χωρις διαβασμα δισκου από κεφαλή ΟΠΟΥ ΟΙ ΤΡΙΒΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΩς ΜΕΤΑΒΑΛΟΜΕΝΕΣ!)
 


Τελευταια Μηνυματα

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.856
Μηνύματα
2.954.548
Members
38.250
Νεότερο μέλος
paris29
Top