- Μηνύματα
- 25.513
- Reaction score
- 21.908
Η ταινία που προορίζεται για παραγωγή ΔΕΝ είναι session, είναι master tape. Το εξήγησα παραπάνω όσο σαφέστερα μπορούσα. Στα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια, είναι φυσικό να έκαναν κατ' ευθείαν downmix σε δύο κανάλια, αφού πολυκαναλικός εγγραφέας απλώς δεν υπήρχε. Το δίλημμα της απ' ευθείας χρήσης του πρωτογενούς master για την παραγωγή, ή της χρήσης αντιγράφου, το αντιμετώπιζαν όλοι, και αναλόγως έπρατταν. Το σίγουρο είναι πως η χρήση του πρωτογενούς master ξανά και ξανά αντενδείκνυτο, καθώς κάθε παίξιμο φθείρει την ταινία, ενώ η αντιγραφή του σε master 2ης γενιάς συνεπάγετο απώλειες ποιότητας, τουλάχιστον όσον αφορά την απόκριση συχνότητας, το θόρυβο και την παραμόρφωση, ενώ επιπλέον, αυτό το θέμα της ποιότητας συναρτάται με το χρόνο και την οργάνωση των καναλιών διανομής κάθε εταιρείας. Θα ήταν τουλάχιστον παράδοξο, αν ήθελε κανείς να εκδώσει μια ηχογράφηση που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία, να στείλει το ένα και μοναδικό μάστερ σε άλλη χώρα, ώστε να γίνει η παραγωγή επί τόπου....
2. Ήταν για μεγάλο χρονικό διάστημα δικάναλες, με χρήση δύο ή και τριών βασικών μικροφώνων. Μερικές φορές προστίθετο και κάποιο βοηθητικό μικρόφωνο. Οι πολυμικροφωνικές/πολυκαναλικές ή πολυμονοφωνικές ηχογραφήσεις ακολούθησαν αργότερα. Στις περιπτώσεις χρήσης άνω των δύο μικροφώνων το σήμα περνούσε από μίκτη και μετά στο στερεοφωνικό μπομπινόφωνο. Πολλές εταιρείες από αυτήν την ταινία [session ή master tape] έκαναν την παραγωγή των δίσκων. Επομένως το session tape δεν ήταν μόνο για ανάγνωση. Ήταν έτοιμο. (Εξαίρεση για συγκεκριμένους λόγους η RCA. H Classic records ήταν αυτή που για πρώτη φορά στις επανεκδόσεις της χρησιμοποίησε αυτά τα session tapes τα οποία η RCA τότε δεν χρησιμοποιούσε για συγκεκριμένους λόγους. Έκανε από αυτά αντίγραφο που το ονόμαζε master και από αυτό έβγαζε τους δίσκους της.)