Αγορά καινούργιου αυτοκινήτου για 4 μελή οικογένεια

Μηνύματα
154
Reaction score
1
Γεια σε όλους,

Έχω δύο μικρά παιδιά, ξέρετε καρότσια, καθισματάκια κτλ

Τώρα έχουμε ένα Yaris 1300 του 2006 και όπως καταλαβαίνετε είναι πολύ δύσκολο να χωρέσουμε.

Έχουμε στο μυαλό μας κάποια αυτοκίνητα αλλά ζητάω την βοήθειά σας γιατί δεν έχω μεγάλη εμπειρία (είχα μόνο το Yarisγια 8 χρόνια).

Όπως έγραψα παραπάνω

είναι για 4 μελή οικογένεια,

κάνουμε περίπου 10000 χιλ. το χρόνο (δεν ξέρω τι θα γίνει στο μέλλον), οπότε δεν ξέρω εάν πρέπει να πάρω πετρέλαιο ή βενζίνη,

με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων,

για τα χρήματα δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα, θα πουλήσουμε και το Yaris, οπότε μπορεί να φτάσουμε μέχρι 25000 (πάντως δέχομαι προτάσεις ανεξάρτητα από την τιμή γιατί θέλω να πάρω κάτι για πολλά χρόνια)

επίσης δίνω μεγάλη σημασία στην αξιοπιστία και στην ασφάλεια εκτός από την τιμή

δεν θέλουμε με μεγάλο κυβισμό για προφανής λόγους (μέχρι 1600 νομίζω είναι καλά)

αυτά που λέμε εμείς είναι αυτά (μπορείτε να μου κάνετε και άλλες προτάσεις)

νέο Skoda Yeti 2014

http://www.protothema.gr/car-and-sp...ote-tha-erthei-stin-ellada-to-neo-skoda-yeti/

http://www.skoda.gr/models/Yeti/exterior?ff=1

Nissan Qashqai 2014

http://www.nissan.gr/#crossover/range/qashqai

Fordc-max

(δεν ξέρω εάν είναι πολύ παλιό μοντέλο σε σχέση με τα άλλα)

http://www.ford.gr/Cars/C-MAX

renault scenic

http://www.renault.com.gr/cars/newscenic/overview.html

renault captur

http://www.renault.com.gr/cars/captur/overview.html


ευχαριστώ πολύ
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.854
Reaction score
12.041
Το Yeti είναι ένα εξαιρετικά πρακτικό και έξυπνο αυτοκίνητο, αλλά υστερεί κάπως σε απτή ποιότητα κατασκευής και γενικότερα σε ραφινάρισμα.

Η προσωπική μου προτίμηση ανάμεσα σε όσα αναφέρεις, είναι το Qashqai (προσοχή: το καινούριο μοντέλο 2014, όχι το παλιό). Με τον κινητήρα diesel 1.6D και το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο τεχνολογίας CVT, ξεκινάει από τα 23.710€.

Εάν χρειάζεσαι πραγματικά τεράστιους χώρους, δες και το Skoda Octavia Combi. Σου συνιστώ να επιλέξεις το αυτόματο κιβώτιο DSG7, το οποίο μπορείς να συνδυάσεις με κινητήρα diesel 1.6 TDI (εάν δίνεις έμφαση στην οικονομία) ή κινητήρα βενζίνης 1.8 TSI (εάν δίνεις προτεραιότητα στις επιδόσεις). Και οι δύο εκδόσεις ξεκινούν κάτω από τα 26.000€.


ΥΓ Μη βάζεις τα 1.600 κ.ε. ως όριο στην αναζήτησή σου: τα βαριά φορολογικά έξοδα ξεκινούν από τα 1.929 κ.ε.
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.854
Reaction score
12.041
Πράγματι, στην Ελλάδα είμαστε...
Πάντως είναι μια σταθερά που δεν έχει αλλάξει εδώ και δεκαετίες.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.560
Reaction score
46.254
Από αυτά που γράφεις qashqai...αλλιώς έλα να σου δώσω ένα RAV4 δεκαετίας χωρίς φόρο πολυτελείας πλέον με 5000, στα 10 χρόνια θα έχεις δώσει άλλα 6600 για τέλη κυκλοφορίας (σημερινές τιμές), οπότε σύνολο 11600 και μετά από δέκα χρόνια κάνεις το ίδιο (όχι ότι θα χρειαστεί να το αλλάξεις το σκυλί)...και τα ρέστα ταξίδια!
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Για τη στιγμή που μιλάμε, μόνο.:frown:
βεβαιως! Εχουμε να καλυψουμε τις μισθολογικες απωλειες των Υπηρετων της Εξουσιας, με νεες απωλειες για εμας τους...υπηκοους!

Βασιλη (melina) το rav φιλε μου δεν χωραει ουτε...οδοντοβουρτσα πισω, τι να το κανει ο φιλος μας, αυτος χρειαζεται...τρεηλορ!
Κατα την αποψη μου μεγαλο οικογ. αυτ/το ειναι μονο το Skoda Octavia, κι αν ειναι και σε πετρελαιο...ταμαμ*!





*ταμαμ...ειδατε τι κανουν τα τουρκοσηριαλ; (που δεν βλεπω:))
 

Μηνύματα
2.818
Reaction score
433
Και εγω το nissan qashqai θα πρότεινα, ξεκινάει με πολυ καλη τιμη το 1.2 και το 1.6 πετρέλαιο με τα ολα τα καλούδια , οχι το αυτόματο για το οποίο διάβασα οτι παρατηρήθηκαν κάποιες ασυχρονιες στο κιβώτιο, με 25.500 παίρνεις αμάξι για 10 ετια.
Τωρα με τα 1600 και τα αφορολόγητα ειναι σχετικα οταν μιλάμε για την συμμορία που μας κυβερνά. Αυτοι βλέπουν μονο το τι έσοδα μπορούν να εισπράξουν . Αν η αγορα παει στα 1.6 πετρέλαιο μαζικά θα το φορολογήσουν για να στραφείς στα 1.4 κοκ
 

Costas Coyias

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.132
Reaction score
23.403
Προσωπικά προτείνω να κρατήσετε το Yaris και να πάρετε ένα Citroen C4 diesel, ή ακόμα καλύτερα ένα Kia Cee'd, που είναι κορυφαίο σε όλα. Αν χρειάζεστε μεγαλυτέρους χώρους, το Citroen C5 ταξιδεύει όπως κα-νέ-να άλλο αυτοκίνητο σ' αυτόν τον πλανήτη, χωρίς να έχει προβλήματα αξιοπιστίας. Επίσης, εξαιρετικό είναι το Mazda 6, αλλά δεν ταξιδεύει σαν το C5.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.560
Reaction score
46.254
Φίλε Βαγγέλη όταν ήταν ακόμη πιο μικρά τα παιδιά μου για μια εποχή τα βόλευα και σε Renault clio (το οποίο τώρα το κάνει βόλτες μια κοπελιά στο Βόλο). Σχετικά είναι όλα. Το RAV δεν το ανέφερα τυχαία, το έχουμε στην οικογένεια, ο πατέρας μου, 10 χρόνια τώρα και το ίδιο έχει και ο κουμπάρος μου τα ίδια χρόνια. Μια χαρά χωράει πράγματα πίσω. Εκείνο το μοντέλο τουλάχιστον τα πίσω καθίσματα πάνε μπρος πίσω, διπλώνουν και βγαίνουν και τελείως. Δεν λέω ότι έχει τους μεγαλύτερους χώρους στην κατηγορία του, για παράδειγμα το honda crv έχει πολύ μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, επίσης μια πολύ καλή επιλογή αυτοκινήτου σε μτχ.

Στις τιμές που έχουν φθάσει πλέον μεταχειρισμένα πολύ καλά αυτοκίνητα μέχρι 10ετίας, που έχουν ελάχιστα πράγματα να ζηλέψουν από τα σημερινά τεχνολογικά και εφόσον ο φίλος μας κάνει σχετικά πολύ λίγα χιλιόμετρα το χρόνο οπότε και δεν τίθεται θέμα διαφοράς στην κατανάλωση πραγματικά δεν βλέπω το λόγο να δώσει κανείς χρήματα για καινούργιο το οποίο κατά τη γνώμη μου δεν θα στέκεται αντίστοιχα στα μοντέλα που συζητάμε. 1600αρι πετρέλαιο απλά σέρνεται αλλά και σε βενζίνη δεν στέκεται δίπλα σε ένα σωστό δίλιτρο ατμοσφαιρικό με 150 αβίαστα άλογα.
Η αγορά βρίσκεται σε φάση υπερβολής προς τα κάτω στην αποτίμηση αυτών των αυτοκινήτων, στο car.gr αν βάλεις rav 2003-4 παίρνεις μέση τιμή 5239 και για Honda CRV 5859....τι να λέμε τώρα ότι τα τέλη είναι ακριβά; ή ο φόρος πολυτελείας που ήταν 200 ευρώ για το τελευταίο έτος της δεκαετίας του rav που πλήρωσα τις προάλλες. Σε αυτή την τιμή έχεις την πολυτέλεια να πληρώσεις άνετα και τα τέλη για όσα χρόνια θες και ότι πιθανό προκύψει, κανένας καταλύτης δηλαδή για τα αμάξια που μιλάμε. Και μετά από δέκα χρόνια δεν θα κλαις την αξία που θα έχει χάσει το αμάξι σου γιατί και να το πετάξεις ακόμη και να μην πάρεις μία οικονομικά θα είσαι πολύ καλύτερα από την αξία που θα έχει χάσει οποιοδήποτε καινούργιο αγορασμένο σήμερα.

Το C5 είναι όντως μια εξαιρετική επιλογή για ταξιδιάρικο αμάξι, αν και από τα χιλιόμετρα που μας γράφει ο φίλος δεν φαίνεται να πολυταξιδεύει, οδικώς τουλάχιστον. Αν τα περισσότερα χλμ είναι εντός πόλης και μάλιστα στην Αθήνα ασυζητητί SUV...αν ήταν σε καμιά επαρχία ίσως να πρότεινα και sedan αυτοκίνητο!
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
Βασιλη, απο οικονομοτεχνικης αποψης σωστα σκεφτεσαι, αλλα για το RAV:
-αν αφαιρεσουμε την 10ετια του αυτ/του (+ μια ακομη 10ετια θα ειναι...20ετιας!)
-το οτι δεν ειναι αυτ/το για φορτωματα οικογενειακα (εννοω ογκο αποσκευων). Το εχει και ο δικος μου κουμπαρος (7ετιας), και ξερω καλα την χωρητικοτητα (ασε που με πονανε ολα οταν παμε καπου! Βρε συ, πως βαραει ετσι;;))
-τα τελη + και + και + του βγαινουν πανω απο 1000€ το χρονο!
- δεν το λες και οικονομικο στα καυσιμα (καλα, αυτο αστο γιατι ο δικος μου δεν ξερει απο χειρισμο αυτ/του - σχεδον τερματιζει τις ταχυτητες για να αλλαξει - με αποτελεσμα να καιει παραπανω κι απο τουρμπο!)
Και ακομη δεν μπορω να καταλαβω γιατι ανθρωποι που δεν πατανε ουτε καν στο χωμα, αγοραζουν SUV. Μη μου πεις (πειτε) οτι ειναι ασφαλη στο δρομο γιατι δε νομιζω (πλην μετωπικης με κανενα Σμαρτακι που θα περασουν απο πανω του:)). Ουτε και πιο ανετα ειναι στο δρομο -ή οχι; Μονο ενα Land Rover (το Ντισκαβερι νομιζω) που ειχαμε υπηρεσιακο ηταν ξεκουραστο, αλλα δεν ηταν αυτ/το, βαρκα htan σε τρικυμια (επλεε κανονικα στο δρομο - αλλα σκαρφαλωνε παντου!).
Το C5 θα το επαιρνα το 2009 (για την ανεση στο δρομο), οταν πηρα το Insignia, αλλα τοτε ειχε εναν κινητηρα ψοφιμι, επικινδυνο για το βαρος/ογκο του αυτ/του (νομιζω οτι το τουρμπισαν τωρα).
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.560
Reaction score
46.254
πολύ σύντομα, SUV για τους παρακάτω λόγους άνεσης και ασφάλειας

- μπαινοβγαίνεις και κάθεσαι στο αυτοκίνητο με πιο εργονομικά σωστό τρόπο
- έχεις περισσότερη ορατότητα γύρω σου και μπροστά σου
- οι δρόμοι μας είναι διαρκώς βομβαρδισμένοι οπότε με ένα suv τα περνάς όλα για ίσιωμα
- με ταχύτητες 120-140 ταξιδεύει άνετα και ασφαλώς (το rav θα έλεγα ότι έχει θόρυβο από τη μηχανή σε αυτές τις ταχύτητες αλλά μιλάω γενικά για την κατηγορία τώρα), πιο καλοστημένα και πιο μεγάλα SUV ταξιδεύουν βέβαια με πολύ μεγαλύτερες ταχύτητες π.χ. Χ5
- και τέλος, η δυνατότητα να πας εκεί που δεν πάνε τα άλλα, αν δεν πας εσύ χάνεις αλλά αυτό είναι και λίγο σαν όλα τα άλλα πράγματα π.χ. έχουμε ηχεία και ενισχυτές που δεν τα λειτουργούμε στο πλήρες της απόδοσης τους κάθε μέρα!
 


lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.427
α) Μονο ...μπαινοβγαινεις - το καθισμα ειναι ρυθμιζομενο σε ολα!
β) Αυτο λεει και ο κουμπαρος μου, και γι΄αυτο κοιταει συνεχεια γυρω του οδηγωντας κι εμεις του βαζουμε τις φωνες:):):):)
γ) εντος πολης ισως, αλλα στην ΠΑΘΕ - Εγνατια (λεμε για ταξιδια) δε νομιζω! Τπ΄οψι βεβαια οτι πολλα νεα αυτ/τα εχουν μεχρι και 18αρες ζαντες (μερικα 20αρες) οποτε...
δ) αυτες οι ταχυτητες ειναΙ...ψωμοτυρι για τα συγχρονα αυτ/τα (τα...δεκαετιας ζοριζονται;--)). οσο για το Χ5, φιλαρακι εκαιγε 100 Λαρισα -Βολο_Λαρισα!
 


VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Οσο πιο μικρο το αυτοκινητο, τοσο λιγοτερα μπαγκαζια κουβαλας .....
 


MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.854
Reaction score
12.041
Μια που έγινε αρκετός λόγος για το Qashquai, εδώ μπορείτε να δείτε ένα video-review από το αγγλικό ΑutoΕxpress.
Αναφέρει ότι το ολοκαίνουριο crossover είναι πολύ αναβαθμισμένο ποιοτικά και τεχνολογικά (και εμφανισιακά, θα συμπλήρωνα εγώ) σε σχέση με το -ήδη καλό- απερχόμενο μοντέλο, κι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα που αναμένονται τη φετινή χρονιά:

 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Στην προσπαθεια μου να αποκτησω οικογενειακο αυτοκινητο (3 παιδια γαρ) εδωσα το 320 cabrio που ειχα και αγορασα ενα Ζαφιρα. Πολυ επικινδυνο αυτοκινητο. Αλλες χρονιες βεβαια μιλαμε για το 2002. Το κρατησα ενα χρονο και μετα αγορασα το αυτοκινητο του Νεοελληνα λαλακα, ενα Γκραντ Τσεροκι 4,7. Εβαζα μεσα τα παιδια και οτι αλλο μπορειτε να φανταστειτε και πηγαιναμε παντου!!!
Η βενζινη τοτε ειχε 0,9 το λιτρο οποτε με 50 ευρα το γεμιζες.
Να μην το κουραζω, το μεγαλο πολυμορφικο η τζιποειδες εχει αλλη χαρη οταν υπαρχουν πολλα παιδια.
Μια προταση ειναι το Τεριος στην εκδοση των 1500 κυβικων.
Αξιοπιστο, μετρια οδικη συμπεριφορα, καλα φρενα, απλετοι χωροι, απο γκαζια λιγα πραγματα, το κακο ειναι οτι εχει μονιμη τετρακινηση και το καει λιγο παραπανω.
 

Μηνύματα
154
Reaction score
1
Ποια μάρκα είναι ποιο αξιόπιστη κατά την γνώμη σας; (Nissan, skoda , Renault, citroen)

Τα επίπεδα ασφάλειας είναι τα περίπου στα ίδια;

Σας ρωτάω γιατί με το yaris τόσα χρόνια δεν είχα κανένα πρόβλημα, άπλα δεν υπάρχει κάτι σε Toyota που να με ενδιαφέρει
 

MaxHeadroom

Moderator
Moderator
Μηνύματα
8.854
Reaction score
12.041
Στις δυτικές χώρες υπάρχουν φορείς που συγκεντρώνουν στατιστικά στοιχεία για τα αυτοκίνητα, περιλαμβανομένης της αξιοπιστίας. Ενδεικτικά παραθέτω αυτό.
Όπως μπορείς να δεις, τα Nissan (όπως και τα ιαπωνικά και κορεάτικα εν γένει), έχουν καλό ιστορικό βλαβών. Ικανοποιητικό σκορ έχουν και τα Skoda, κάτι που δεν ισχύει στον ίδιο βαθμό για τα υπόλοιπα μέλη του γκρουπ (Audi, Seat, Volkswagen). Αντίθετα τα γαλλικά δε φημίζονται για την αξιοπιστία τους.
Υπάρχουν και διακυμάνσεις ανάλογα με το μοντέλο κάθε εταιρείας, όπως είναι πιθανό να υφίσταται διαφοροποίηση στην αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου στα πρώτα χρόνια της ζωής του, με τα ύστερα. Ωστόσο, διακρίνονται σαφώς οι γενικές τάσεις που προανέφερα.

Ένας ευρωπαϊκός φορέας που διεξάγει δοκιμές παθητικής ασφάλειας αυτοκινήτων, είναι αυτός.
 


Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.714
Μηνύματα
3.061.488
Members
38.602
Νεότερο μέλος
Panagiotis I.
Top