'' ΕΝΑ ARTVOICE ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ VISATON MONITOR 890 MKII''

Μηνύματα
1.908
Reaction score
1.659
Δεν βασίζεται στο EVO...:rolleyes:
Για να το λες κάτι θα ξέρεις. Θεώρησα ότι βασίζεται σε αυτό γιατί χρησιμοποιεί τους ίδιους drivers.

Να ρωτήσω και κάτι γιατί είμαι άσχετος. Το dac μου δίνει απο την coaxial 32/192.
Αν χρησιμοποιήσω έναν USB to SPDIF converter 32/384 native, θα δώσει 32/384 (δηλαδή παρακάμπτει το chip του dac) ή 32/192 που είναι το όριο του dac μου?
 

Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
Όχι, θα παίξεις max 32/192, αφού το ντακ σου δεν μπορεί να διαχειριστεί μεγαλύτερη δειγματοληψία.
 

Μηνύματα
1.908
Reaction score
1.659
Τελικά εγκαταλείπω την λύση του παραπάνω μετατροπέα λόγω προβλημάτων στα drivers και αρχίζω αναζήτηση για κάτι ποιό σύγχρονο που να είναι συμβατό με τα Mavericks. Όποιος έχει κάποια καλή οικονομική ιδέα, ας την ρίξει...
 


Μηνύματα
1.908
Reaction score
1.659
Σε ευχαριστώ πολύ Σωκράτη, αλλά δεν πιάνουν καθόλου τα χέρια μου σε τέτοια και δεν θέλω να επιβαρύνω και κανένα φίλο.
Θα προτιμήσω μάλλον κάτι έτοιμο.
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
Ρε σύ... γιατί με προσπέρασες έτσι εύκολα???? :o


ΜΕΧΡΙ να βγούν οι σωστοί drivers, κάνε το μακ dual boot και ξένοιασες.
ΌΤΑΝ βγούν οι updated drivers για Mavericks, παίζεις ξανά μπάλα.

Γιατί μπαίνεις στο τρυπάκι πάλι και μάλιστα χωρίς να δοκιμάσεις το απλούστατο παραπάνω? Είναι και τσάμπα. :tongue:
 

Μηνύματα
1.908
Reaction score
1.659
Ρε σύ... γιατί με προσπέρασες έτσι εύκολα???? :o


ΜΕΧΡΙ να βγούν οι σωστοί drivers, κάνε το μακ dual boot και ξένοιασες.
ΌΤΑΝ βγούν οι updated drivers για Mavericks, παίζεις ξανά μπάλα.

Γιατί μπαίνεις στο τρυπάκι πάλι και μάλιστα χωρίς να δοκιμάσεις το απλούστατο παραπάνω? Είναι και τσάμπα. :tongue:
Αντώνη ο χώρος που μου έχει μείνει στον δίσκο, δεν ξέρω αν σηκώνει τέτοια.
Προτιμώ μιά πιό ορθόδοξη λύση.
 


AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
960
Reaction score
1.643