- Μηνύματα
- 25.504
- Reaction score
- 21.902
Έχω την αίσθηση πως η θέση knob του volume δημιουργεί αυθυποβολές...
Ολοι τους καλοι ειναι..και κανενας δεν φτανει το live...εγω παλι καθε φορα που ανοιγεται ενα τετοιο θεμα...βλεπω πως μερικοι προσπαθουν με περισσιο φανατισμο να βγαλουν κουφαλογα και ασχετους κατι τυπους σαν τον pass..yamamoto..mcintosh..symphonic line..accuphase..luxman..κτλπ κτλπ κτλπ..και φυσικα αυτοι που δεν ακουν με μπρουνο ,λινkβιτζ ,γκριμ, μετρικ...απλα κωφαλαλοι και ασχετοι..μονο που αυτοι οι κωφαλαλοι ειναι κατι εκατομμυρια ανα τον κοσμο..Σαφώς τα ncore δεν είναι το τέλος του κόσμου,ούτε ο Μπρούνος,ούτε η Μετρικ κλπ
Το τέλος του κόσμου είναι η κριτική που γίνεται από κάποιους που δεν φτάνουν ούτε το δακτυλάκι του Μπρούνου
η του Λινκβιτζ η και γω δεν ξέρω τίνος άλλου .Και οι απόψεις βέβαια που πέφτουν σαν τούβλα στην τζαμαρία
Προφανως, εκτος απο την ασθενη οδηγηση του τελικου (απο λαπτοπ, κινητο) δεν υπηρχε και ματσαρισμα, ηλεκτρικα οχι ηχητικα, στις αντιστασεις εξοδου εισοδου των συσκευων.Κάποτε οδηγήσαμε έναν νοικιάρικο επαγγελματικό τελικό/ηχεία σε ένα πάρτι απ' ευθείας από την έξοδο ακουστικών του laptop και εν συνεχεία απο ένα κινητό τηλ. Οι εντάσεις παρτιδιάρικες. Άρα οι προενισχυτές είναι άχρηστοι με τη λογική οτι τόσο voltage είναι "αρκετό".
Για την ιστορία βάλαμε την επόμενη ημέρα έναν Sanyo C-55 για πλάκα που σαν προ απλά δεν σχολιάζω πως παίζει και η διαφορά ήταν τεράστια. Το σύστημα ησύχασε και ισορρόπησαν τα πάντα και δεν χρειαζόταν να είναι το volume στο θεό για να οδηγηθούν τα ηχεία. Ακόμα και οι κοπέλες που ήταν παρούσες κατάλαβαν τη διαφορά.
Ή μήπως ο sanyo "παραμόρφωνε" τόσο που ωραιοποιούσε τα πράγματα εν σχέση με το κιν/laptop που είχαν purist προσέγγιση και έλεγαν την αλήθεια;
Όλα σχετικά είναι ρε παιδιά. Με ένα αυτοκίνητο ισχύος 80 ίππων και ενός τόνου επαρκεί να ταξιδέψεις, το λέει και ο κατασκευαστής. Ο ίδιος κατασκευαστής όμως βγάζει και αυτό το αυτοκίνητο με την τριπλάσια ισχύ. Γιατί; (εκτός απο την εμπορική προσέγγιση).Αφού "επαρκούν" οι 75 ίπποι για να κουνηθεί, άσχετο αν ασπρίζουν κάθε φορά οι φαβορίτες σου όταν προσπαθείς να προσπεράσεις. Κάπως έτσι το αντιλαμβάνομαι ,αν είμαι λάθος διορθώστε με.
Δεν είμαι ηλεκτρονικός και δεν μπορώ να ισχυριστώ οτι οι τάδε μετρήσεις κάνουν αυτό. Οι αριθμοί είναι ενδεικτικοί όχι αντιπροσωπευτικοί. Απλά αντιλαμβάνομαι τον ρόλο της κάθε συσκευής ένα σύστημα. Ο προ είναι προ το dac κ.ο.κ.
O ncore και ο κάθε ncore θα επωφεληθεί απο έναν καλοσχεδιασμένο προενισχυτή απο σοβαρές εταιρείες μα παράδοση στο χώρο όπως η Audio Research π.χ.
Και για δώρο, πάρε και κατι να διαβάσεις στην τουαλέτα.Geomiat, για πες μας ρε φίλε, με τα grimmia, πόσα db πριν το ´τέρμα ´ ειναι το δυνατότερο που έχεις παίξει;
Ξέχασες τον Sansui και θα τσακωθούμεΟλοι τους καλοι ειναι..και κανενας δεν φτανει το live...εγω παλι καθε φορα που ανοιγεται ενα τετοιο θεμα...βλεπω πως μερικοι προσπαθουν με περισσιο φανατισμο να βγαλουν κουφαλογα και ασχετους κατι τυπους σαν τον pass..yamamoto..mcintosh..symphonic line..accuphase..luxman..κτλπ κτλπ κτλπ..και φυσικα αυτοι που δεν ακουν με μπρουνο ,λινkβιτζ ,γκριμ, μετρικ...απλα κωφαλαλοι και ασχετοι..μονο που αυτοι οι κωφαλαλοι ειναι κατι εκατομμυρια ανα τον κοσμο..
OK, συνεπώς το σύστημα έχει όσο gain χρειάζεται και όχι παραπάνω, όπως είναι το σωστό (για λόγους θορύβου, παραμορφώσεων, κλπ.) Άρα;Φτάνω στο -5db και μετα απο δευτερόλεπτα έχω την αίσθηση ότι παίζει σαν ψίθυρος, αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πω σχετικά με αυτό που εισέπραξε ο αρθρογράφος απο το δυνατό παίξιμο των The Who.
δεν μπορουμε εκτος αν το μετρησουμε.Νομίζω υπάρχει μια σύγχυση με τους προενισχυτές.
Αν έχουμε για παράδειγμα έναν προενισχυτή και παίζουμε μουσική με τέρμα το volume, πως μπορούμε να ξέρουμε τί έξοδο δίνει?
Βλάση μου αυτό που λες δεν μπορεί να ισχύει...ποτε δεν ημουνα βρε Αλεξακο και το ξερεις.....και παντα επεμενα για κατι που εχω δοκιμασει.....δεν ξερω απο νουμερα και σχεδιαγραμματα για να παω βαση αυτων.....εδω πηγα με βαση αυτα που ακουσα και ειλικρινα το μονο που δεν ακουσα ηταν παραμορφωση!!!!!
Με τον λαμπατο προ της Mod Wright μοντελο 36,5 και 1,6 volt τα ncores ηταν κυριολεκτικα ψοφια ....σχεδον αμπασα και υποτονικα σε σημειο τετοιο που τσεκαρα αν ειχα βαλλει καλα τα καλωδια ηχειων μιας και δεν επαιζαν ....τι να λεμε τωρα!!!!
εδω λεει gain 12db.Βλάση μου αυτό που λες δεν μπορεί να ισχύει...
Ένας ενεργός προενισχυτής, όσον αφορά την τάση εξόδου του, χαρακτηρίζεται από τρία χαρακτηριστικά.
Το κέρδος του, δηλαδή πόσες φορές ενισχύει το σήμα που θα δεχτεί το κύκλωμα ενίσχυσης, τη μέγιστη τάση εξόδου και την αντίσταση εξόδου.
Με όλες τις σύγχρονες ψηφιακές πηγές να έχουν τάση εξόδου 2 Volt, ή και περισσότερα, μόνο ένας εξασθενητής (attenuator) ή ένα απλός απομονωτής (buffer) θα έδινε μικρότερη έξοδο από ότι είσοδο.
Οι δε λαμπάτοι προενισχυτές, λόγο πολύ μεγάλης ενίσχυσης των λυχνιών, δίνουν συνήθως στην έξοδο πολλά volts όταν αναφερόμαστε σε <<λογικές>> αντιστάσεις εισόδου τις επόμενης βαθμίδας.
Μένει να ερευνηθεί η αντίσταση εξόδου του εν λόγο προενισχυτή, ώστε σε συνδυασμό με το διαιρέτη τάση που σχηματίζεται με την επόμενη βαθμίδα να βρεθεί τι πραγματικά είναι ικανός να δώσει.
Σωστα ! , συνηθως αυτοι που κατακρινουν τις λυχνιες ειναι τελειως ασχετοι η εχουν πολυ ελαχιστες γνωσεις γυρω απο αυτες και απο το τι μπορουν να κανουν μεσα απο ενα καλο σχεδιο και μια καλη υλοποιηση αυτου , θα ελεγα δε οτι αυτοι που κατακρινουν ανεξαιρετως ολα τα λαμπατα μηχανηματα οτι δεν φτανουν οχι το δαχτυλο αλλα τις τριχες του δαχτυλου ενος σχεδιαστη π.χ της Audio Research της Jadis της Einstein η της Sonic Frontiers .οι γενικότητες (π.χ. οι λαμπάτοι ενισχυτές γλυκαίνουν τον ήχο) καλό είναι να αποφεύγονται (και εγώ κάνω αυτό το λάθος μερικές φορές),
Δημητρη, εκτος την jadis σε ολα συμφωνω!!! Αλλα ............στου κουφου την πορτα , παρε την πορτα και φυγε!!!Σωστα ! , συνηθως αυτοι που κατακρινουν τις λυχνιες ειναι τελειως ασχετοι η εχουν πολυ ελαχιστες γνωσεις γυρω απο αυτες και απο το τι μπορουν να κανουν μεσα απο ενα καλο σχεδιο και μια καλη υλοποιηση αυτου , θα ελεγα δε οτι αυτοι που κατακρινουν ανεξαιρετως ολα τα λαμπατα μηχανηματα οτι δεν φτανουν οχι το δαχτυλο αλλα τις τριχες του δαχτυλου ενος σχεδιαστη π.χ της Audio Research της Jadis της Einstein η της Sonic Frontiers .
Ακριβώς.δεν μπορουμε εκτος αν το μετρησουμε.
Καθόλου λογικό.You don't need (or want) more *voltage*. You might want more *gain*. And that is best done at your source, or in the digital domain. You might want to look into ReplayGain.
Independent of what your gain is, you still want to make sure your absolute maximum amplitude (voltage) never exceeds 2V.
Γιωργο αυτό δεν κάνεις?
κρατας την εξοδο στα 2v max και αλλαζεις το gain της πηγης.
λογικο δεν είναι να ακούγεται διαφορετικα?
Καποτε σου αρεσαν τα jadis , τι αλλαξε τωρα ? .Δημητρη, εκτος την jadis σε ολα συμφωνω!!! Αλλα ............στου κουφου την πορτα , παρε την πορτα και φυγε!!!
δεν επαπσαν ποτε να μου αρεσουν! Αλλα ο λογος γινεται για μηχανακια που μπορουν να ειναι οσο το δυνατον αχρωματιστα. Ο Γαλλος εδω και χρονια τραβαει εναν δικο του δρομο που λεει οποιος θελει σιροπι καλως να ορισει. Στην αλλη πλευρα υπαρχουν σχεδιαστες που παιζουν στα ισια συνχρονες σχεδιασεις.Καποτε σου αρεσαν τα jadis , τι αλλαξε τωρα ? .