- Μηνύματα
- 4.690
- Reaction score
- 1.815
Κωστή, μιλάω με το εξής παράδειγμα:Δεν χρειάζεται να νιώθει, είναι ασφαλέστερος κριτής. Ο πλέον ακατάλληλος κριτής είναι ο μουσικός. Πριν διαφωνήσεις, ανέβα στη σκηνή και παίξε, και μετά έλα να μου πεις. Και καλά να πρόκειται για ολιγομελή, ηλεκτρική μπάντα, που τέλος πάντων έχεις μπροστά στα πόδια σου τα μόνιτορ. Να δεις τί ακούει ο τελευταίος βιολιστής ή ο τυμπανιστής μιας κλασικής ορχήστρας...
Ακροατής, ο οποίος έχει μουσική παιδεία και εργάζεται ως μουσικός σε μια ορχήστρα.
Πηγαίνει να παρακολουθήσει ένα συμφωνικό έργο στο Βασιλικό Θέατρο (στη γειτονιά σου).
Είναι ασφαλέστερος κριτής ή όχι, από κάποιον που δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του σε ανάλογους χώρους, αλλά είναι διαβαστερός στα specs?
Όσο για το πώς ακούει ένας μουσικός σε σκηνή, με monitor ή χωρίς, αλλά και σε κάθε θέση του ακροατηρίου, να είσαι βέβαιος ότι γνωρίζω άριστα, δεδομένης της δωδεκάχρονης ενεργής ενασχόλησής μου με το “σπορ”.
Είναι σαφές ότι κάθε θέση ακρόασης έχει διαφορετικό impact πληροφορίας.