Έμεινα ..πάκης

Status
Not open for further replies.
Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Δεν χρειάζεται να νιώθει, είναι ασφαλέστερος κριτής. Ο πλέον ακατάλληλος κριτής είναι ο μουσικός. Πριν διαφωνήσεις, ανέβα στη σκηνή και παίξε, και μετά έλα να μου πεις. Και καλά να πρόκειται για ολιγομελή, ηλεκτρική μπάντα, που τέλος πάντων έχεις μπροστά στα πόδια σου τα μόνιτορ. Να δεις τί ακούει ο τελευταίος βιολιστής ή ο τυμπανιστής μιας κλασικής ορχήστρας...
Κωστή, μιλάω με το εξής παράδειγμα:

Ακροατής, ο οποίος έχει μουσική παιδεία και εργάζεται ως μουσικός σε μια ορχήστρα.
Πηγαίνει να παρακολουθήσει ένα συμφωνικό έργο στο Βασιλικό Θέατρο (στη γειτονιά σου). :)
Είναι ασφαλέστερος κριτής ή όχι, από κάποιον που δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του σε ανάλογους χώρους, αλλά είναι διαβαστερός στα specs?

Όσο για το πώς ακούει ένας μουσικός σε σκηνή, με monitor ή χωρίς, αλλά και σε κάθε θέση του ακροατηρίου, να είσαι βέβαιος ότι γνωρίζω άριστα, δεδομένης της δωδεκάχρονης ενεργής ενασχόλησής μου με το “σπορ”.
Είναι σαφές ότι κάθε θέση ακρόασης έχει διαφορετικό impact πληροφορίας.:thumbsup:
 


Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.522
Reaction score
21.940
Κωστή, μιλάω με το εξής παράδειγμα:

Ακροατής, ο οποίος έχει μουσική παιδεία και εργάζεται ως μουσικός σε μια ορχήστρα.
Πηγαίνει να παρακολουθήσει ένα συμφωνικό έργο στο Βασιλικό Θέατρο (στη γειτονιά σου). :)
Είναι ασφαλέστερος κριτής ή όχι, από κάποιον που δεν έχει πατήσει ποτέ το πόδι του σε ανάλογους χώρους, αλλά είναι διαβαστερός στα specs?
Νομίζω πως δεν είναι. Συνήθως, ο μουσικός θα επαγρυπνά αντιληπτικώς επί της ερμηνείας και όχι επί της τεχνικής αρτιότητας του ακούσματος, διότι σκέπτεται ως μουσικός και όχι ως ακροατής. Και η ερμηνεία "περνάει" ακόμη και σε προβληματικό συναυλιακό χώρο, ή και με φτωχό τεχνικό εξοπλισμό. Για παράδειγμα, μετά από κάπως επιμελημένη ενασχόληση, έχω καταλήξει πως εν συγκρίσει προς την ερμηνεία του Πρεβέν και του Μητρόπουλου, όλες οι άλλες ερμηνείες αυτού του χοροδράματος που έχω ακούσει φαντάζουν -πώς να το πω- διεκπεραιωτικές. Όμως, μια ερμηνεία της DG με τον Abbado (αν θυμάμαι καλά) έχει καλύτερο ήχο. Διαλέγεις και παίρνεις...
 

Μηνύματα
7.445
Reaction score
4.817
Εγω θα κάνω μια υπό θετική ερώτηση .
Εστω οτι τα γκριμ ειναι τα καλύτερα ηχεία του κόσμου και κάνουν Χ πόσο που εγω δεν έχω .
Δικαιούμαι ν αγοράσω ένα Χ ηχείο ν ακούω μουσική και να προσπαθώ να το υποστήριξω οσο πιο σωστά μπορω ?
Μου δίνεται η ευκαιρία να αλλάξω το ηχείο μου με κάποιο αλλο θεωρητικά καλύτερο για μένα απο αυτό που έχω αλλα δεν μπορω να το υποστήριξω με τα ενισχυτικα που έχω αυτή την στιγμή , να το πάρω η όχι ?
Τέλος πάντων εγω πχ γουστάρω τα γκριμ αλλα το σύστημα μου ειναι ακριβότερο και δεν το έχω ξεπληρωσει ακόμα γιατί το χτιζω 10 χρόνια τώρα τι πρέπει να κάνω , να το σκότωσω και να ξαναχρεωθω ?
Εστω οτι το σύστημα μου κάνει πολυ λιγότερο απο το γκριμ και δεν μπορω να το απόκτησω , να χρεωθω για να το πάρω ?
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Νομίζω πως δεν είναι. Συνήθως, ο μουσικός θα επαγρυπνά αντιληπτικώς επί της ερμηνείας και όχι επί της τεχνικής αρτιότητας του ακούσματος, διότι σκέπτεται ως μουσικός και όχι ως ακροατής. Και η ερμηνεία "περνάει" ακόμη και σε προβληματικό συναυλιακό χώρο, ή και με φτωχό τεχνικό εξοπλισμό. Για παράδειγμα, μετά από κάπως επιμελημένη ενασχόληση, έχω καταλήξει πως εν συγκρίσει προς την ερμηνεία του Πρεβέν και του Μητρόπουλου, όλες οι άλλες ερμηνείες αυτού του χοροδράματος που έχω ακούσει φαντάζουν -πώς να το πω- διεκπεραιωτικές. Όμως, μια ερμηνεία της DG με τον Abbado (αν θυμάμαι καλά) έχει καλύτερο ήχο. Διαλέγεις και παίρνεις...
Συμφωνώ μαζί σου έτσι όπως το θέτεις.
Πες βρε παιδί μου όμως, ότι ο μουσικός είναι και κολλημένος με την χαιεντίτιδα και λειτουργεί ως ακροατής.
(υπάρχουν αρκετοί...)

Τον λαμβάνεις λιγότερο ή περισσότερο υπ όψη σου από κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί?
Επίσης δεν αναφέρομαι μόνο στους μουσικούς, αλλά και σ' αυτούς που έχουν ασχοληθεί ενεργά με το συγκεκριμένο χώρο και τη Live Μουσική
 
Last edited:

Μηνύματα
5.374
Reaction score
6.503
Νομίζω πως δεν είναι. Συνήθως, ο μουσικός θα επαγρυπνά αντιληπτικώς επί της ερμηνείας και όχι επί της τεχνικής αρτιότητας του ακούσματος, διότι σκέπτεται ως μουσικός και όχι ως ακροατής. .
+1
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
1.390
Υπό αυτό το πρίσμα, εκείνο που εισπράττει ο ακροατής κατά την παραμονή εντός Λυρικών Αιθουσών είναι η επιμέλεια; του αρμοδίου Ακουστικού Αρχιτέκτονα-Μηχανικού.Οι δε μουσικοί ή διευθυντές ορχήστρας δέχονται καθένας στο πόστο του διαφοροποιημένα ερεθίσματα σε σχέση με αυτά που δέχεται το κοινό.Οπότε το δεύτερο σκέλος απάγεται εις άτοπον.;)

Στη συγκεκριμένη φιλοσοφία υλοποίησης κάποιοι ΄΄κάθισαν΄΄ τουλάχιστον και ΄΄ταλανίστηκαν΄΄ βάσει επιστημονικών δεδομένων,ούτως ώστε να το κάνουν να υπακούει σε συγκεκριμένες ηλεκτρομηχανικές προδιαγραφές,τις οποίες αρκετοί βαρύγδουποι κατασκευαστές έχουν αναγάγει σε....κρεμαστάρια (όρα....εμπειρία,άποψη,κ.ο.κ.).:sneaky:

Δικός του λογαριασμός...
Χρυσόστομος..
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
1.390
Κάτσε, αυτό να το ξαναπούμε γιατί πρέπει να γίνει απολύτως κατανοητό.

1) Ο ακροατής σε μια αίθουσα προσλαμβάνει την "αλήθεια" που του "δίνει" ο εκάστοτε μηχανικός ήχου.

2) Ο κάθε μουσικός ή διευθυντής ορχήστρας προσλαμβάνει διαφοροποιημένη "αλήθεια" από το κοινό λόγο θέσης.

3) Εκ των υστέρων ο μαστεράς σερβίρει την δικιά του "αλήθεια" προς αποτύπωση στο εκάστοτε μέσο αποθήκευσης.

Αν τους ρωτήσεις όλους αυτούς θα σου πουν ότι εκείνοι και μόνο εκείνοι είναι κοινωνοί της πραγματικής αλήθειας, παρόλαυτά ΟΛΟΙ έχουν μια ΕΚΔΟΧΗ της αλήθειας.

Και εμείς όλοι εδώ βρισκόμαστε να ψάχνουμε το ΜΟΝΑΔΙΚΟ "αληθινό" ηχείο.
Όπως λέει και ο Bhutia...άτοπο.
1) σε καποιες περιπτωσεις,οχι παντα,και κρυφα, υπαρχει μικροφωνικη εγκατασταση για βοηθεια...

2)το καθε οργανο εχει την δικη του εκπομπη σε μοιρες..γι αυτο και το σχετικο στησιμο σε μια συμφωνια..βιολες βιολια αριστερα κοντραμπασα δεξια, πνευστα στη μεση, πιανο ,αρπα αναμεσα σε βιολια κ πνευστα κλπ κλπ..

ολα αυτα για το "ζωντανο" της υποθεσης...γιατι στο ..

3) περι ορεξεως...
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.695
Reaction score
58.388
Δικαιούμαι ν αγοράσω ένα Χ ηχείο ν ακούω μουσική και να προσπαθώ να το υποστήριξω οσο πιο σωστά μπορω ?
Μου δίνεται η ευκαιρία να αλλάξω το ηχείο μου με κάποιο αλλο θεωρητικά καλύτερο για μένα απο αυτό που έχω αλλα δεν μπορω να το υποστήριξω με τα ενισχυτικα που έχω αυτή την στιγμή , να το πάρω η όχι ?
Τέλος πάντων εγω πχ γουστάρω τα γκριμ αλλα το σύστημα μου ειναι ακριβότερο και δεν το έχω ξεπληρωσει ακόμα γιατί το χτιζω 10 χρόνια τώρα τι πρέπει να κάνω , να το σκοτώσω και να ξαναχρεωθώ ?
Εστω οτι το σύστημα μου κάνει πολυ λιγότερο απο το γκριμ και δεν μπορω να το απόκτησω , να χρεωθω για να το πάρω ?
Η υποστήριξη μίας επιλογής οφείλει να εφαρμόζεται πριν την πραγματοποίηση της αγοράς,ακόμα και αν την αποτρέψει τελικά.

Επ ουδενί λόγω...ακόμα και αν δεν ίσχυε η τωρινή οικονομική πραγματικότητα.
Δηλαδή, μπορεί κάποιος να νιώθει ασφαλέστερος κριτής ενός ηχοσυστήματος πιστής (έτσι το διάβασε) αναπαραγωγής - όντας «τεχνικά» μελετηρός - χωρίς όμως να διαθέτει καμιά μουσική παιδεία, από έναν άλλο που έχει εντρυφήσει στη ζωντανή αναπαραγωγή,...
Εχουν ισοδύναμες πιθανότητες να είναι αμφότεροι επισφαλείς κριτές,εφόσον με τα τρέχοντα τεχνολογικά μέσα είναι αδύνατη η αναπαραγωγή στο ακέραιο του αρχικού μουσικού γεγονότος.
 

Μηνύματα
2.795
Reaction score
1.390
Ακριβώς αυτό, ΟΥΤΟΠΙΚΟ.
Και εμείς τώρα, ως εχέφρονες ενήλικες, γνωρίζοντας ότι μιλάμε για κάτι ουτοπικό "τσακωνόμαστε" για το ποιο ηχείο κατέχει ΤΗΝ αλήθεια.
Βάλτε ο καθείς ένα cd, ένα βινύλιο ή ένα άυλο ακούστε την μουσικούλα όπως γουστάρετε και καλέστε και κανένα φίλο να γουστάρετε μαζί...
αυτο ξανα πες το...
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Οταν ανοιξει το δσπ τα ξαναλεμε.
Μεχρι τοτε θα ακουμε τον χωρο.
Ομως, αν εχω φτιαγμενο χωρο μπορω να βαλω οτι ηχεια θελω.
Αληθεια τι εχει μεγαλυτερη παραμορφωση, ενας λαμπατος ενισχυτης η τα ηχεια μας???
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Δηλαδή, μπορεί κάποιος να νιώθει ασφαλέστερος κριτής ενός ηχοσυστήματος πιστής (έτσι το διάβασε) αναπαραγωγής - όντας «τεχνικά» μελετηρός - χωρίς όμως να διαθέτει καμιά μουσική παιδεία, από έναν άλλο που έχει εντρυφήσει στη ζωντανή αναπαραγωγή....
Εχουν ισοδύναμες πιθανότητες να είναι αμφότεροι επισφαλείς κριτές,εφόσον με τα τρέχοντα τεχνολογικά μέσα είναι αδύνατη η αναπαραγωγή στο ακέραιο του αρχικού μουσικού γεγονότος.
Ακριβώς!
No comments.
Σ' ευχαριστώ... :hi::thumbsup:
 

Μηνύματα
1.743
Reaction score
871
Λοιπόν, επί της ουσίας: Να τα πάρει ο Ear ή να μην τα πάρει τα Grimm;
μα δεν έχεις καταλάβει πως περιμένει τη δική σου "ετυμηγορία".??
εσύ την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια και δεν τη λες, τουτέστιν έχει μείνει μετέωρος..

**μεταξύ μας καλά κάνεις και δεν τη λες (τη γνώμη σου για τα Γκριμμ απ' όσο έχω διαβάσει στο παρόν..αν δεν κάνω λάθος).. από τη μια θα πάθουν καρδιακό επεισόδιο κάποια παιδάκια και από την άλλη θα στα (ξανα)χώσω εγώ γιατί έχεις δηλώσει hi-fi αποκηρύσσοντας το hi-end
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.860
Reaction score
13.084
Αληθεια τι εχει μεγαλυτερη παραμορφωση, ενας λαμπατος ενισχυτης η τα ηχεια μας???
Δεν μπορεί να σταθεί αυτή η ερώτηση.
Το κάθε μεγάφωνο έχει τη δική παραμόρφωση και τη δική του ενδοδιαμόρφωση και δεν μπορούν να γενικευτούν.
Μιλώντας ακόμα και για το ίδιο μεγάφωνο τα μεγέθη αυτά διαφέρουν όταν πρόκειται για διαφορετικό ηχείο.
Η παραμόρφωση του εξαρτάται από την κλήση του φίλτρου του κυκλώματος διαχωρισμού, τη περιοχή συχνοτήτων που αυτό αναπαράγει αλλά και τη στάθμη που γίνεται η μέτρηση.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.522
Reaction score
21.940
Συμφωνώ μαζί σου έτσι όπως το θέτεις.
Πες βρε παιδί μου όμως, ότι ο μουσικός είναι και κολλημένος με την χαιεντίτιδα και λειτουργεί ως ακροατής.
(υπάρχουν αρκετοί...)

Τον λαμβάνεις λιγότερο ή περισσότερο υπ όψη σου από κάποιον που δεν έχει ασχοληθεί?
Επίσης δεν αναφέρομαι μόνο στους μουσικούς, αλλά και σ' αυτούς που έχουν ασχοληθεί ενεργά με το συγκεκριμένο χώρο και τη Live Μουσική
Ας πούμε λοιπόν πως δίνω μεγαλύτερη βαρύτητα στη γνώμη του, η οποία λέει πως το άκουσμα έχει προβλήματα. Ποιος ευθύνεται γι' αυτό; Ας πούμε τα ηχεία. Αν όμως επέλεξα λάθος ηχεία με βάση τις ανάγκες μου, ή έχω υπερβάλλουσες απαιτήσεις από αυτά; Ας πούμε πως δεν έχω υπερβάλλουσες απαιτήσεις και φταίνε τα ηχεία. Φταίνε τα ηχεία, ή εγώ που επέλεξα αυτά και όχι κάποια άλλα, καλύτερα; Αν δεν φταίω ούτε εγώ ούτε τα ηχεία, κάτι θα φταίει πιο πίσω, ας πούμε ο ενισχυτής. Αν δεν φταίει ο ενισχυτής, μπορεί να φταίει η πηγή. Αν ούτε αυτή, τότε θα φταίει η ηχογράφηση, αλλά ποιος την έκανε έτσι; Ο ηχολήπτης ή αυτός που έκανε το μάστεριν; Αν δεν φταίει κανένας από αυτούς, τότε μπορεί να φταίει ο ίδιος ο καλλιτέχνης, που μπορεί να έχει κάποια συγκεκριμένη άποψη για τον ήχο του.

Όσον αφορά τους κατασκευαστές των συσκευών, η ορθή κατά τη γνώμη μου άποψη είναι να λένε ότι, κοιτάξτε να δείτε, εγώ δεν ξέρω ούτε από κλασική, ούτε από σάλσα ούτε από μέταλ, ούτε από βροντές και κροταλίσματα. Δώστε μου ένα ημίτονο ή μια παλμοσειρά και φροντίζω να κάνω το καλύτερο δυνατόν, ώστε αυτό να φτάσει στον ακροατή αναλλοίωτο, υπό το πρίσμα του κόστους που έχω θέσει. Και το πρίσμα του κόστους υπάρχει πάντοτε. Εξαιρούνται οι χαϊεντάδες με το υπερφύαλο εγώ και το life style τους και οι dorks με την δίχως πάτο τσέπη τους.

Αυτό που τελικά θέλει να πει ο Ear είναι πως στην περίπτωση των Grimm, για όποιο πρόβλημα υπάρχει στον ήχο τους, η ευθύνη του DAC, του ενισχυτή και των ηχείων έχει ελαχιστοποιηθεί, υπό την προϋπόθεση πως ο ιδιοκτήτης τους θα τα στήσει σωστά και θα τα ακούει από κάποια λογική απόσταση, κάπου 2 με 4 μέτρα, πλήρη, με τα sub. Ο καλός μηχανικός ξέρει καλά Ηλεκτρισμό και Ακουστική - κι ας ακούει ό,τι θέλει ο πελάτης του. Από την άλλη, ο καλός παραγωγός ξέρει να στήσει ορχήστρα ανάμεσα στα ηχεία. Αν στήσει λάθος την ορχήστρα, το λάθος πάει μέχρι τέλους.
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.074
Reaction score
14.059
Δεν μπορεί να σταθεί αυτή η ερώτηση.
Το κάθε μεγάφωνο έχει τη δική παραμόρφωση και τη δική του ενδοδιαμόρφωση και δεν μπορούν να γενικευτούν.
Μιλώντας ακόμα και για το ίδιο μεγάφωνο τα μεγέθη αυτά διαφέρουν όταν πρόκειται για διαφορετικό ηχείο.
Η παραμόρφωση του εξαρτάται από την κλήση του φίλτρου του κυκλώματος διαχωρισμού, τη περιοχή συχνοτήτων που αυτό αναπαράγει αλλά και τη στάθμη που γίνεται η μέτρηση.
Τι εννοεις οτι δεν μπορει να σταθει αφου την απαντησες ηδη ???
 

Μηνύματα
569
Reaction score
488
Με λιγα λογια το ζουμι ολης της υποθεσης , ειναι οτι οποιος φτιαχνει ενισχυτες πρεπει να φτιαχνει και τα ηχεια για να δεσουν μεταξυ τους , η να το πω πιο αναλυτικα , σε αυτο το νημα πολλοι συμφουρομητες , με επιχειρηματα , προσπαθησαν να πεισουν τους υπολοιπους οτι το μυστικο επιτυχιας των Grimm βρισκεται στην ελαχιστοποiηση των προβληματων του DAC , ενισχυτη και ηχειου και ο λογος που "πετυχε" αυτο ειναι οτι οι τρεις αυτοι παραγοντες βρισκονται στο ιδιο κουτι και ειναι φτιαγμενοι απο την ιδια ομαδα κατασκευαστων - ερευνητων .

Πως ομως αντιμετωπιστηκαν τα προβληματα του ηχειου ? , διοτι αυτα ειναι απο τα πιο δυσκολα που πρεπει να αντιμετωπιστουν.

Οι τεχνικοι της Grimm τα αντιμετωπισαν με DSP και αναρωτιεμαι εγω τωρα , ειναι το DSP ο καλυτερος τροπος να αντιμετωπισεις τα προβληματα που εχουν τα ηλεκτροδυναμικα μεγαφωνα , διοτι αυτα εχουν μεσα τους το πιο "ανωμαλο" εξαρτημα της ηλεκτρονικης που δεν ειναι τιποτα αλλα απο το πηνιο , συν τα οποια μηχανικα "προβληματα" που εχουν αυτα τα ηλεκτροδυναμικα μεγαφωνα , δλδ ειναι το DSP o καλυτερος τροπος για να αντιμετωπισεις προβλημα που υπαρχουν μακρυα απο αυτο ? δηλαδη προβληματα που εχει το ηχειο που ειναι στην σειρα μετα τον ενισχυτη ? , εστω και εαν τα καταφερνει το DSP να λυσει τα προβληματα στις υψηλες συχνοτητες , με τις χαμηλες τι κανει ? .

Γνωμη μου ειναι , οτι ο καλυτερος και πιο "αντρικειος " τροπος καταπολεμησης αυτων των προβληματων , ειναι ενας αναλογικος ενισχυτης , ειδικα σχεδιασμενος συν ενα καλα μελετημενο παθητικο ηχειο , δλδ καταπολεμας το κακο στην ριζα του και οχι εξ αποστασεως ! και οχι με "_ουστιες " , χαιδευτικα το λεω , το DSP ειναι και αυτο μια μεγαλη επιστημη :D .
 

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
976
Reaction score
1.652
Επειδή όλα είναι αλληλένδετα, εγώ δέχομαι όλα τα θετικά που αναφέρθηκαν απο εκείνους που έχουν ακούσει τα Grimm (και για να πω την αλήθεια θα επιδιώξω να τα ακούσω το συντομότερο δυνατό για να έχω ιδία άποψη).

Είναι λοιπόν, τα κορυφαία ήχεία που υπάρχουν με εντελώς flat απόκριση, μεγάλη δυναμική περιοχή και σε συνδυασμό με έναν φροντισμένο χώρο αποδίδουν τα μουσικά δρώμενα ακριβώς όπως τα αντιλήφθει ο μαστεράς.

Φαντάζομαι όμως οτι γνωρίζετε πως ο καθένας μας ΔΕΝ ακούει flat...
Δεν ξέρω πόσοι το πήραν χαμπάρι και πόσοι το δοκίμασαν το τεστάκι σε αυτό το νήμα http://www.avsite.gr/forum/threads/Καλά-παιδάκι-μου-κουφάλογο-είσαι.145040/
ή πόσοι απο εμάς έχουν κάνει κανονικό ακουόγραμμα, αλλά όσοι έχουν κάνει θα έχουν διαπιστώσει οτι η ακοή μας (καθενός ξεχωριστά) έχει βυθίσεις ή/και ανυψώσεις σε διαφορετικές συχνοτικές περιοχές.

Εχουμε λοιπόν τα οποιαδήποτε Grimm και μετά απο επίπονες διαδικασίες έχουμε μετρήσει το χώρο, έχουμε τοποθετήσει ιδανικά τα ηχεία μέσα σε αυτόν και έχουμε πετύχει μια flat φασματική απόκριση.
Εγώ όμως ή ο Χ ή ο Ψ που θα τα άκουσουμε ΔΕΝ θα παρουμε flat απόκριση, γιατι πολύ απλά δεν δύναμεθα εκ κατασκευής να ακούσουμε flat.
Άρα έχει δίκιο ο VasilisM που ρώτάει τί άκουσε ο Ear, γιατί σίγουρα ΔΕΝ άκουσε flat.
 

Μηνύματα
96
Reaction score
59
Πολυ ενδιαφερον ποστ, οχι βεβαια τοσο για τα εν λογω ηχεια, αλλα για ολα τα υπολοιπα. Ειναι απ τα ποστ μου μαθαινεις, κατι σου μενει στο τελος. Ακουσα πολλα σωστα κατ εμε απο πολλα μελη που με καλυπτουν, απλα να συμπληρωσω οτι
1) Τιποτα δεν ειναι flat και 'σωστο' σε ολη την ακουστικη αλυσιδα απ' την ηχογραφηση, μικροφωνα, μιξη, master, το ηχοσυστημα και τ αυτια μας και
2) Ουδεις καταλληλοτερος να γνωριζει πως ακουγεται το καθε οργανο απο καποιον που εχει ''ζωντανη'' εμπειρια. Ειτε ειναι μουσικος και εχει λιωσει στην εξασκηση και εχει παιξει-ακουσει και εκατο κιθαρες, ειτε ειναι μηχανικος ηχου ειτε κατασκευαζει μουσικα οργανα ειτε ειναι μαεστρος ειτε δεν ξερω γω τι.
3) Το τελειο μεχρι στιγμης ειναι μαλλον ουτοπια, μεχρι τοτε ο καθενας με το ηχοσυστημα του, απολαμβανουμε τη ΜΟΥΣΙΚΗ!
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.860
Reaction score
13.084
Πολυ ενδιαφερον ποστ, οχι βεβαια τοσο για τα εν λογω ηχεια, αλλα για ολα τα υπολοιπα. Ειναι απ τα ποστ μου μαθαινεις, κατι σου μενει στο τελος. Ακουσα πολλα σωστα κατ εμε απο πολλα μελη που με καλυπτουν, απλα να συμπληρωσω οτι
1) Τιποτα δεν ειναι flat και 'σωστο' σε ολη την ακουστικη αλυσιδα απ' την ηχογραφηση, μικροφωνα, μιξη, master, το ηχοσυστημα και τ αυτια μας και
2) Ουδεις καταλληλοτερος να γνωριζει πως ακουγεται το καθε οργανο απο καποιον που εχει ''ζωντανη'' εμπειρια. Ειτε ειναι μουσικος και εχει λιωσει στην εξασκηση και εχει παιξει-ακουσει και εκατο κιθαρες, ειτε ειναι μηχανικος ηχου ειτε κατασκευαζει μουσικα οργανα ειτε ειναι μαεστρος ειτε δεν ξερω γω τι.
3) Το τελειο μεχρι στιγμης ειναι μαλλον ουτοπια, μεχρι τοτε ο καθενας με το ηχοσυστημα του, απολαμβανουμε τη ΜΟΥΣΙΚΗ!
Αργύρη πες μας σε παρακαλώ και ποια είναι η ενασχόληση σου με τη μουσική για να σε γνωρίσουμε.
Γιατί το λέω ειλικρινά, είσαι από τους ελάχιστους που έχω συναντήσει, λιγότεροι από 20, που πραγματικά έχεις την ικανότητα να ΑΚΟΥΣ!
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.036
Μηνύματα
2.959.967
Members
38.281
Νεότερο μέλος
ikonsgr
Top