Έμεινα ..πάκης

Status
Not open for further replies.


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.381
Για τον ίδρωτα δεν μας είπες τίποτα και απογοητεύτηκα :(
Always leave them wanting more...:p
Το να τα ακούς δεν είναι πρόβλημα... και μάλλον λέγεται ανάλυση, εάν όμως τα μυρίζεις κιόλας είναι πρόβλημα,
γιατί προέρχεται από κάποιο υλικό στο σύστημα που είναι καμένο....:rolleyes: :laugh:
Σε σύστημα με υψηλή ευκρίνεια ή τονισμό στις ανώτερες οκτάβες είναι δυνατόν ν'ακούγεται ο ιδρώτας του ντράμερ,καθώς αυτός θα...έσταζε πάνω στα πιατίνια.:D

Κατά τα άλλα,η αποστροφή σχετικά με την εφίδρωση του ντράμερ λαμβάνεται ως μεταφορική παρά κυριολεκτική.Σημαίνει προφανώς ότι δεδομένο σύστημα θα είναι ικανό ν'αποδώσει τις ραγδαίες ενεργειακές κορυφώσεις και στο σωστό χρόνο τις επακόλουθες εξασθενήσεις κατά τις διαδοχικές εφορμήσεις επί του σετ κρουστών οργάνων.

Επειδή μάλιστα η επίκληση της υψηλής πιστότητος έχει δεχθεί κάποιες ενστάσεις,παρέχεται στην περίπτωση της ντραμς κατάλληλη ευκαιρία επισήμανσης ότι η υπερυψηλή πιστότητα προς το αυθεντικό ηχητικό συμβάν είναι άτοπη,αφού κατά κανόνα το σήμα από τη σύλληψη κρουστών υποβάλλεται σε δυναμική συμπίεση,ενώ αρκετές φορές κατά την επεξεργασία προστίθενται ή ενισχύονται συνιστώσες αντήχησης,προκειμένου η απόδοση των κρουστών ν'αποκτήσει μίαν ατμοσφαιρικότητα που κρίνεται ελκυστική από μεγάλη μερίδα ακροατών.

Στο πλαίσιο της μίξης και του premastering,τα monitor ελέγχου-επισκόπησης θα κληθούν ν'αναπαραγάγουν ασυμπίεστα σήματα με υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο,γεγονός που καθιστά ακόμα πιο επιτακτική τη στιβαρή ποιότητα κατασκευής των μονάδων τους σε σύγκριση με ηχεία αποκλειστικά για οικιακή χρήση-όσο χαϊενδικές και να είναι οι ετικέτες των τελευταίων.

http://www.avsite.gr/forum/threads/compression-και-μουσική.30856/page-2#post-1784045

http://www.avsite.gr/forum/threads/compression-και-μουσική.30856/page-3#post-1789357

Για ν'αναπαραχθεί λοιπόν ο...κάματος του ντράμερ με υψηλή...πειστικότητα-αν όχι πιστότητα- δεν επαρκεί η πιεστικότητα στις χαμηλές οκτάβες.Είναι απαραίτητη απόδοση μεγάλου πλήθους ανωτέρων αρμονικών συνιστωσών στο πεδίο της συχνότητος και όχι μόνον 5-6 πρώτων τάξεων.Το δε πλάτος αυτών οφείλει ν'αποδίδεται ακέραιο (χωρίς φαινόμενα αποκοπής) και βεβαίως στην κατάλληλη θέση πάνω στο πεδίο του χρόνου.

http://www.avsite.gr/forum/threads/Αποκρυπτογράφηση-των-χροιών.86665/page-2#post-1789978

Συνάγεται λοιπόν ότι η επίτευξη κρουστικής...πειθούς προαπαιτεί γραμμική απόκριση φάσης και ισορροπημένη απόκριση συχνότητας μεταξύ μεσαίων και υψηλών οκτάβων καθώς κι επαρκή απόδοση-διαχείριση ισχύος.Και φυσικά υπερβαίνει τον αποκαλούμενο ΄΄αέρα΄΄ ή το μαρτύριο της σταγόνας από εφίδρωση.Πιθανη δε αστοχία στα προαναφερθέντα τείνει να ενοχλεί περισσότερο την αντίληψη-όσο ηλικιωμένος και να είναι ο ακροατής- σε σύγκριση είτε με πιθανή υποχώρηση απόκρισης στις κατώτερες οκτάβες,είτε με πιθανή υποχώρηση αντίληψης στις ανώτατες .
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.859
Reaction score
13.081
[QUOTE="Bhutia, post: 1965908, member: 19205"


Στο πλαίσιο της μίξης και του premastering,τα monitor ελέγχου-επισκόπησης θα κληθούν ν'αναπαραγάγουν ασυμπίεστα σήματα με υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο,γεγονός που καθιστά ακόμα πιο επιτακτική τη στιβαρή ποιότητα κατασκευής των μονάδων τους σε σύγκριση με ηχεία αποκλειστικά για οικιακή χρήση-όσο χαϊενδικές και να είναι οι ετικέτες των τελευταίων.
[/QUOTE]

Για να γνωρίζουμε και λίγο το εσωτερικό των πολυσυζητημένων ηχείων monitors...
Η παρακάτω πλακέτα είναι η τελική βαθμίδα, μαζί με τα ενεργά φίλτρα, ενός από τα γνωστότερα monitor της αγοράς. Καθόλου φτηνό βέβαια.

Το μαυράκι που φαίνεται στο βάθος είναι το ολοκληρωμένο ισχύος.
Το όνομα αυτού Stk442-130. Ένα εντελώς απαρχαιωμένο ολοκληρωμένο πρώτης γενιάς της Sanyo. Μάλιστα δεν είναι καν ολοκληρωμένο αλλά υβριδικό.
Η καλωδίωση που διακρίνεται με το μπλε-μαύρο-κόκκινο-άσπρο καλώδιο είναι η έξοδος προς τα μεγάφωνα. Καθαρά ηλεκτρολογικό καλώδιο και μάλιστα αρκετού μήκους!
Απομυθοποίηση εεε!
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.381
...έχουν συσταθεί κάποιες ενδεικτικές τεχνικές προδιαγραφές τις οποίες οφείλουν να πληρούν ηχεία με την ομόλογη σήμανση.
....
...γεγονός που καθιστά ακόμα πιο επιτακτική τη στιβαρή ποιότητα κατασκευής των μονάδων τους σε σύγκριση με ηχεία αποκλειστικά για οικιακή χρήση....
...δεν τηρούνται στο ακέραιο από αρκετά ηχεία που τιτλοφορούνται αυθαιρέτως μόνιτορ...
...απομυθοποίηση,εεε!
Τα στοιχειώδη τεχνικά χαρακτηριστικά που θεμελιώνουν και δικαιώνουν τη σήμανση monitor δεν ανήκουν στη σφαίρα του μυθικού,ούτως ώστε να καταρρίπτονταν -υποτίθεται- από τις περιπτώσεις όπου αυτά δεν πληρούνται.
 

Μηνύματα
4.041
Reaction score
1.720
[QUOTE="Bhutia, post: 1965908, member: 19205"


Στο πλαίσιο της μίξης και του premastering,τα monitor ελέγχου-επισκόπησης θα κληθούν ν'αναπαραγάγουν ασυμπίεστα σήματα με υψηλό ενεργειακό περιεχόμενο,γεγονός που καθιστά ακόμα πιο επιτακτική τη στιβαρή ποιότητα κατασκευής των μονάδων τους σε σύγκριση με ηχεία αποκλειστικά για οικιακή χρήση-όσο χαϊενδικές και να είναι οι ετικέτες των τελευταίων.
ti μου θυμιζεις !!!! Ακου εκει, stk!!! Ωχ Παναγια μου!!!!

Το μαυράκι που φαίνεται στο βάθος είναι το ολοκληρωμένο ισχύος.
Το όνομα αυτού Stk442-130.
[/QUOTE]
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Τα στοιχειώδη τεχνικά χαρακτηριστικά που θεμελιώνουν και δικαιώνουν τη σήμανση monitor δεν ανήκουν στη σφαίρα του μυθικού,ούτως ώστε να καταρρίπτονταν -υποτίθεται- από τις περιπτώσεις όπου αυτά δεν πληρούνται.
Τώρα βρε άρχοντα συγνώμη, αλλά εύλογα μου δημιουργήθηκε η απορία:
Λες να μη μελέτησαν όταν έβαλαν το SΤK?:rolleyes:

Μου ήρθε στο μυαλό το φορητό της Toshiba (Bombeat RT-9990) που είχε η γιαγιά μου!
Αναλώθηκαν μάλλον μόνο το κόστος κατασκευής...
Κι εγώ που νόμιζα πως μόνο οι Ιάπωνες έφτιαχναν ...ονειρικές μηχανές!!!:roflmao:
 
Last edited:

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.895
Reaction score
28.059
Τώρα βρε άρχοντα συγνώμη, αλλά εύλογα μου δημιουργήθηκε η απορία:
Λες να μη μελέτησαν όταν έβαλαν το SΤK?:rolleyes:

Μου ήρθε στο μυαλό το φορητό της Toshiba (Bombeat RT-9990) που είχε η γιαγιά μου!
Αναλώθηκαν μάλλον μόνο το κόστος κατασκευής...
Κι εγώ που νόμιζα πως μόνο οι Ιάπωνες έφτιαχναν ...ονειρικές μηχανές!!!:roflmao:

Τι θες να πείς? ότι το φορητό της γιαγιάς σου είχε το ίδιο stk?
 

Μηνύματα
4.690
Reaction score
1.815
Το φόραγε το Sony του κολλητού μου!! :D



Εν τω μεταξύ αν του πω ότι το ίδιο τσιπάκι φορούν και τα Genalec θα με αρχίσει στο δούλεμα για τα περί "κοροϊδίας" των εταιριών!:unsure:
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.859
Reaction score
13.081
Για να μην αδικούμαι την Genelec, στις τελευταίες παρτίδες του 8050 έχει αντικαταστήσει το STK, λόγο έλλειψης ανταλλακτικών, με το TDA7293 και μάλιστα δύο στο τμήμα του woofer για παροχή ρεύματος και αξιοπιστία.

Να πούμε επίσης ότι το ηχείο μετράει εξαιρετικά και παρέχει πληροφόρηση υψηλού επιπέδου, ασχέτως αν θα μπορούσε και καλύτερα κατασκευαστικά και κατ'επέκταση και ηχητικά.
Και βέβαια στα ηχεία της έχουν δοθεί κάποιες ιδιαίτερες τεχνολογικές λύσεις που δείχνουν υψηλή κατάρτιση.
 
Last edited:

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.859
Reaction score
13.081
Πολλοί μπορεί να ισχυριστούν ότι έχουμε παρεκκλίνει του αρχικού θέματος.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού ουσιαστικά έχουμε καλύψει πολλούς τομείς του μεγάλου θέματος <<ήχος>>, ενώ έχουν κατατεθεί, αν μη τι άλλο, ενδιαφέρουσες απαντήσεις.

Από τα παραπάνω βγαίνει κατ' εμένα ένα άκρως ενδιαφέρον συμπέρασμα...

Έχουμε το αρχικό μουσικό γεγονός που καταγράφεται με προβληματικό τρόπο!
Στη συνέχεια επεξεργάζεται ισχυρά και σε μεγάλο βαθμό αλλοιώνεται η αρχική αίσθηση.
Στο τέλος αποτυπώνεται στο μέσον που εισέρχεται στο σπίτι μας, με αμφισβητούμενο τρόπο.

Ερχόμαστε λοιπόν εμείς, μετά όλον αυτό το <<βιασμό>> του μουσικού υλικού, να συζητάμε για πιστή αναπαραγωγή και χωροχρονικές καμπύλες.
Ο ιστορικός του μέλλοντος θα έχει πολλά <<καλά>> να μας προσάψει!!!
 


Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Το "μουσικό γεγονός" ,η πιστή αναπαραγωγή και διάφορες άλλες βαρύγδουπες έννοιες είναι απλά ο φερετζές της ανθρώπινης ματαιοδοξίας
:hi:
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Το "μουσικό γεγονός" ,η πιστή αναπαραγωγή και διάφορες άλλες βαρύγδουπες έννοιες είναι απλά ο φερετζές της ανθρώπινης ματαιοδοξίας
:hi:
Μουσικα γεγονοτα πολλα,πιστες αναπαραγωγες καμια.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.859
Reaction score
13.081
Μουσικα γεγονοτα πολλα,πιστες αναπαραγωγες καμια.
Για να το πούμε διαφορετικά...
Πιστή αναπαραγωγή από λανθασμένο σημείο της ακουστικής αλυσίδας εξακολουθεί να παραμένει λανθασμένη αναπαραγωγή!
 

Μηνύματα
4.041
Reaction score
1.720
Mετα απο αυτο ολοι εχουν διακαιωμα στο προσωπικο τους παραμυθι. Σαφως η τεχνολογια προχωραει και κανει ευκολοτερη την ζωη μας σε ολα τα επιπεδα. Αν η καθε νεα τεχνολογια ειναι σε θεση να κλεινει τα προηγουμενα κεφαλαια που ειχε ανοιξει η ιδια, τοτε πολυ καλα κανει και προχωραει. Αν ομως ολα γινονται για το κοστος και μας πηγαινει στην μετριοτητα, τοτε δινει εδαφος στο να συντηρειται ταυτοχρονα και η παλαιωτερη . Αυτο το γραφω ως γενικο κανονα, και οχι για το εν λογω ηχειο-συστημα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.381
Πολλοί μπορεί να ισχυριστούν ότι έχουμε παρεκκλίνει του αρχικού θέματος.
Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού ουσιαστικά έχουμε καλύψει πολλούς τομείς του μεγάλου θέματος <<ήχος>>, ενώ έχουν κατατεθεί, αν μη τι άλλο, ενδιαφέρουσες απαντήσεις.
Από τα παραπάνω βγαίνει κατ' εμένα ένα άκρως ενδιαφέρον συμπέρασμα...

1)Έχουμε το αρχικό μουσικό γεγονός που καταγράφεται με προβληματικό τρόπο!
2)Στη συνέχεια επεξεργάζεται ισχυρά και σε μεγάλο βαθμό αλλοιώνεται η αρχική αίσθηση.
3)Στο τέλος αποτυπώνεται στο μέσον που εισέρχεται στο σπίτι μας, με αμφισβητούμενο τρόπο.

Ερχόμαστε λοιπόν εμείς, μετά όλον αυτό το <<βιασμό>> του μουσικού υλικού, να συζητάμε για πιστή αναπαραγωγή και χωροχρονικές καμπύλες.
Ο ιστορικός του μέλλοντος θα έχει πολλά <<καλά>> να μας προσάψει!!!
Όλα αυτά τα φαινόμενα μπορούν κάλλιστα ν'απασχολήσουν και τον μελετητή του...παρόντος,αφού η χαϊενδική ακροαματικοφιλία και τα παρελκόμενα εκείνης έχουν ήδη κλείσει κάποιες δεκαετίες ύπαρξης ...

1) Ο χαρακτηρισμός "προβληματικός" θα ίσχυε,μονάχα εφόσον η μέθοδος καταγραφής δεν θα εκμεταλλευόταν εις το έπακρον τα μέσα που παρέχει η τεχνολογική πρόοδος.Οι κατάλληλες τεχνικές μπορούν ν'αντιπαρέλθουν τις αναπόφευκτες ατέλειες που υπαγορεύουν οι Νόμοι της Φυσικής.

2) Το πρώτο σκέλος ευσταθεί στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.Οι δε εξαιρέσεις ΄΄ελαφρής΄΄ επεξεργασίας τείνουν να διατυμπανίζονται ως εργαλείο χαϊενδικού marketing...

Αντικειμενικός όμως σκοπός μίας εμπεριστατωμένης επεξεργασίας θα είναι να συντηρηθεί και να επαυξηθεί αντί ν'αλλοιωθεί η αρχική αίσθηση που θ'αποκόμιζε ο ακροατής κατά την live παράσταση.Κάτι τέτοιο καθίσταται αναγκαίο εξαιτίας διαφορετικών συνθηκών που διέπουν την τελευταία σε σχέση με την οικιακή ακρόαση αναπαραγόμενου υλικού.

3) Οι όροι υπό τους οποιους αμφισβητείται βαίνουν διαφοροποιούμενοι ανάλογα με τις αντιλήψεις εκάστοτε μερίδας ακροατών.Επομένως υπόκεινται και οι ίδιοι σε καθεστώς αμφισβήτησης.Υπάρχουν μάλιστα μουσικόφιλοι-όπως ο υποφαινόμενος- οι οποίοι δεν αμφισβητούν καθόλου την ικανότητα της σύγχρονης τεχνολογίας να αποθηκεύει μουσικά έργα κατά τρόπον ώστε να προάγεται αντιληπτικά η τεχνική και καλλιτεχνική εκτίμηση αυτών κατά την οικιακή αναπαραγωγή.
Για να το πούμε διαφορετικά...
Πιστή αναπαραγωγή από λανθασμένο σημείο της ακουστικής αλυσίδας εξακολουθεί να παραμένει λανθασμένη αναπαραγωγή!
Από την άλλη πλευρά,η προσφυγή σε αλλεπάλληλες πλευρικές ολισθήσεις κατά μήκος μίας τροχιάς προκειμένου να ικανοποιηθούν τα γούστα καθενός,δεν πρόκειται να βάλει την αναπαραγωγή σε....ίσιο δρόμο.;)
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Για να το πούμε διαφορετικά...
Πιστή αναπαραγωγή από λανθασμένο σημείο της ακουστικής αλυσίδας εξακολουθεί να παραμένει λανθασμένη αναπαραγωγή!
Υπαρχει "σωστο" σημειο της ακουστικης αλυσιδας?
 

Μηνύματα
4.041
Reaction score
1.720
εφοσον μιλαμε για ηλεκτρικα ενισχυμενα σηματα ο μονος μπουσουλας ειναι οι μετρησεις των παραμορφωσεων μεταξυ σηματος εισοδου και του ενισχυμενου στην εξοδο. με βαση αυτο ναι. Σωστο η λαθος με βαση ενα πραγματικο μουσικο εργο θα ελεγα καμια σχεση .
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Αντικειμενικός όμως σκοπός μίας εμπεριστατωμένης επεξεργασίας θα είναι να συντηρηθεί και να επαυξηθεί αντί ν'αλλοιωθεί η αρχική αίσθηση που θ'αποκόμιζε ο ακροατής κατά την live παράσταση.Κάτι τέτοιο καθίσταται αναγκαίο εξαιτίας διαφορετικών συνθηκών που διέπουν την τελευταία σε σχέση με την οικιακή ακρόαση αναπαραγόμενου υλικού.
Και μονον η λεξη "επεξεργασια" μαρτυρει την αδυναμια των εκαστοτε τεχνολογιων να αποθηκευσουν και αναπαραξουν, λογω αδιαμφισβητητης τεχνολογικης ανεπαρκειας,το live γεγονος,σωστα.
Το live γεγονος,απο την στιγμη που τελειωσε απο τους μουσικους, αποτελει Ιστορια,και οποιος το ακουσε ζωντανα το ακουσε.Το ποιες τεχνικες,τεχνολογιες,επεξεργασιες κλπ ακολουθουν κατα η μετα το live γεγονος,ωστε το υλικο αυτο να αποθηκευθει και να αναπαραχθει "σωστα" η "αθικτο" αποτελουν ουτοπια.Ναι , τα μεσα που εχουν στην διαθεση τους οι μηχανικοι ηχου,μπορει να αξιοποιουνται-ας το δεκτουμε αυτο- στο επακρον.Αυτα τα μεσα ομως δεν παυουν να ειναι ατελη και οι μηχανικοι ηχου ανθρωποι, οι οποιοι σε τελικη αναλυση,χρησιμοποιουν ως τελευταια "πινελια" την υποκειμενικη κριση,αυτια και αντιληψη τους, ως προς το πως πρεπει το live γεγονος-που μολις περασε στην Ιστορια-να ακουγεται , αφου "τυχει επεξεργασιας" απο τον εκαστοτε εξοπλισμο που εχουν στην διαθεση τους.
Το να "επαυξηθει" , δεν το συζηταμε καν.Αν αυτο δεν ειναι ενας "εξτρα βιασμος" του live γεγονοτος βασισμενος σε ατελη μηχανηματα και υποκειμενικη επιλογη του μηχανικου ηχου,τοτε δεν ξερω τι ειναι.
Tελος, αν οι ελαφρα καλυτερες μετρησεις ενος μηχανηματος σε σχεση με ενος αλλου ειναι αποδειξη οτι και ο τελικος του ηχος ειναι πιο καντα στο "σωστο και αναλλοιωτο" , θεωρω την "αποδειξη" αυτη πολυ επιφανειακη και λανθασμενη.
 
Last edited:

Status
Not open for further replies.

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.036
Μηνύματα
2.959.792
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top