Έμεινα ..πάκης

Status
Not open for further replies.

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
Και μονον η λεξη "επεξεργασια" μαρτυρει την αδυναμια των εκαστοτε τεχνολογιων να αναπαραξουν, λογω αδιαμφισβητητης τεχνολογικης ανεπαρκειας,το live γεγονος,σωστα.
...
Υπό αυτό το πρίσμα,ακόμα και η αντίληψη του ακροατή κατά τη live απόδοση ενός έργου δεν παύει ν'αποτελεί προϊόν επεξεργασίας,αφού το ίδιο το ηχητικό σήμα που δέχεται δεν θα έχει καταλήξει αναλλοίωτο σ'εκείνον.
 

m1ts0s

News poster
Editor
Μηνύματα
2.332
Reaction score
3.636
Το live γεγονός αποτελεί ιστορία. Tο αποτέλεσμα που δημιουργείται με το mastering είναι μια υπερρεαλιστική εκδοχή του γεγονότος.

Ιδανικά μιλώντας το αποτέλεσμα που προκύπτει από το mastering είναι ανώτερο του live.
 

Μηνύματα
9.955
Reaction score
13.576
Μια ψαιυδεσθηση ειναι και τιποτα αλλο...και ο καθενας τρωει την παραμυθα του οπως γουσταρει...αλλος απο λαμπες αλλος απο τραντζιστορ αλλος απο ψηφιακους...κτλπ..τωρα αν θελει καποιος να καταλαβει περιπου τι παιζει..ας βαλει καποιον με κιθαρα η σαξωφονο στον ηδιο χωρο που ακουει το συστημα του..πανω, κατω θα παρει μια ιδεα...γνωμη μου... μπορει και να κανω λαθος..
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Υπό αυτό το πρίσμα,ακόμα και η αντίληψη του ακροατή κατά τη live απόδοση ενός έργου δεν παύει ν'αποτελεί προϊόν επεξεργασίας,αφού το ίδιο το ηχητικό σήμα που δέχεται δεν θα έχει καταλήξει αναλλοίωτο σ'εκείνον.
Εδω συμφωνω.Η διαφορα ομως ειναι οτι το τι ακουει ο καθενας κατα την διαρκεια του ζωντανου γεγονοτος,αποτελει γι'αυτον την μοναδικη αληθεια και βασισμενος σε αυτην ενδεχομενως να προχωρησει στην αγορα ενος συστηματος που του θυμιζει κατα τι τις εμπειριες του απο ζωντανη μουσικη.Και αυτο ουτοπια ειναι βεβαια, αλλα τελικα ολοι εχουν καποια κριτηρια στις επιλογες τους.
Το ειπα πολλες φορες,να το ξαναπω, αν καποιος νομιζει οτι ενα συστημα που "εγκρινεται τεχνικα" απο καποιους ακουγεται ως η διαφορα μερας και νυκτας συγκριτικα με ενα αλλο "χαιενδικο" ( και τα δυο συστηματα επιλογες εμπειρων ακροατων) , τοτε απλα πλαναται.
 


Μηνύματα
96
Reaction score
59
Μια ψαιυδεσθηση ειναι και τιποτα αλλο...και ο καθενας τρωει την παραμυθα του οπως γουσταρει...αλλος απο λαμπες αλλος απο τραντζιστορ αλλος απο ψηφιακους...κτλπ..τωρα αν θελει καποιος να καταλαβει περιπου τι παιζει..ας βαλει καποιον με κιθαρα η σαξωφονο στον ηδιο χωρο που ακουει το συστημα του..πανω, κατω θα παρει μια ιδεα...γνωμη μου... μπορει και να κανω λαθος..
Πολυ σωστα. Θα ελεγα οτι η ηχογραφηση και αναπαραγωγη της μουσικης ειναι κι αυτη μια μορφη τεχνης. Οπως ενας ζωγραφος ζωγραφιζει ενα τοπιο, ποτε δε θα ειναι ιδιο με την πραγματικη εικονα του τοπιου αλλα αυτο δε σημαινει οτι ο πινακας δε θα ειναι πανεμορφος, ουτε οτι αν ενας αλλος καλλιτεχνης ζωγραφιζε το ιδιο τοπιο το αποτελεσμα θα ηταν παλι το ιδιο. Θα μπορουσε ομως και ο δικος του πινακας να ηταν εξαιρετικος. Θα ελεγα καταληκτικα οτι ο σκοπος του καθε καθε ηχοσυστηματος αρα και του καθε GRIMM για να μην αδικουμε και τον ανθρωπο που ξεκινησε το νημα, ειναι η πιστη αναπαραγωγη του αποτελεσματος που εφυγε απ την αιθουσα mastering με τελικο προορισμο τα σαλονια μας. Βεβαια και εκει υπαρχει ο παραγων του προσωπικου γουστου του καθενος :headbang: Μπερδεμα.... Αρα θα ελεγα οτι καταληγουμε ψαχνωντας συστηματα που παιζουνε 'σωστα' κατα γενικη ομολογια και απο τεχνικης αποψης, αλλα με τις προσωπικες ιδιαιτεροτητες που αρεσουν στον καθενα ξεχωριστα :beach: Enjoy
 

Μηνύματα
4.041
Reaction score
1.720
Αν οι κατοχοι του συγκεκριμενου συστηματος το εχουν αποκτησει γιατι ειναι σε θεση να αντιλαμβανονται τις αρετες του , πολυ καλα επραξαν και το αποκτησαν.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
Απο την στιγμη που το ζωντανο γεγονος περασε στην Ιστορια,δεν υπαρχει αλλο πρισμα.
Tο γεγονός ότι το μήνυμα στου οποίου την προεξάρχουσα ιδέα είχα αποκριθεί συνοπτικώς έχει δεχθεί Last Edit 8 λεπτά μετά τη δική μου δημοσίευση,επιδεικνύει ότι....και όμως υπάρχει (κατά το περίφημο "Και όμως κινείται...." :sneaky:(

Κατά τα άλλα,εάν ο ανωτέρω αφορισμός γινόταν εξ ολοκλήρου δεκτός,τότε θα αναιρούνταν η υπόσταση της καλλιτεχνικής έκφρασης,η ανάγκη συστημάτων αναπαραγωγής (ακουστικής κ.τ.λ.),καθώς και η έννοια των διαδικτυακών ιστοτόπων και λοιπών μέσων αφιερωμένων στο διάλογο επί όλων αυτών...;)
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Tο γεγονός ότι το μήνυμα στου οποίου την προεξάρχουσα ιδέα είχα αποκριθεί συνοπτικώς έχει δεχθεί Last Edit 8 λεπτά μετά τη δική μου δημοσίευση,επιδεικνύει ότι....και όμως υπάρχει (κατά το περίφημο "Και όμως κινείται...." :sneaky:(

Κατά τα άλλα,εάν ο ανωτέρω αφορισμός γινόταν εξ ολοκλήρου δεκτός,τότε θα αναιρούνταν η υπόσταση της καλλιτεχνικής έκφρασης,η ανάγκη συστημάτων αναπαραγωγής (ακουστικής κ.τ.λ.),καθώς και η έννοια των διαδικτυακών ιστοτόπων και λοιπών μέσων αφιερωμένων στο διάλογο επί όλων αυτών...;)
Αν αναφερεσαι στο edit μου,αφορουσε την προσθεση της λεξης "αποθηκευση" και οχι κατι αλλο.
EDIT: :)
Και μονον η λεξη "επεξεργασια" μαρτυρει την αδυναμια των εκαστοτε τεχνολογιων να αποθηκευσουν και αναπαραξουν, λογω αδιαμφισβητητης τεχνολογικης ανεπαρκειας,το live γεγονος,σωστα.
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Κατά τα άλλα,εάν ο ανωτέρω αφορισμός γινόταν εξ ολοκλήρου δεκτός,τότε θα αναιρούνταν η υπόσταση της καλλιτεχνικής έκφρασης,η ανάγκη συστημάτων αναπαραγωγής (ακουστικής κ.τ.λ.),καθώς και η έννοια των διαδικτυακών ιστοτόπων και λοιπών μέσων αφιερωμένων στο διάλογο επί όλων αυτών...;)
Γιατι ?
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.858
Reaction score
13.081
Από την άλλη πλευρά,η προσφυγή σε αλλεπάλληλες πλευρικές ολισθήσεις κατά μήκος μίας τροχιάς προκειμένου να ικανοποιηθούν τα γούστα καθενός,δεν πρόκειται να βάλει την αναπαραγωγή σε....ίσιο δρόμο.;)
Στο μυαλό μου είσαι. Το ίδιο ακριβώς σκεφτόσουν όταν έγραφα το παραπάνω και βέβαια συμφωνώ απόλυτα.

Από την άλλη όμως...
Αυτές οι <<παράπλευρες πορείες>> καθορίζουν τη διαφορετικότητα και ουδείς μπορεί να κατηγορηθεί για παραστράτημα.
Κάλλιστα μπορεί να ισχυριστεί ότι αντικειμενικός στόχος του είναι το μουσικό γεγονός και όχι το ηλεκτρικό, αποθηκευμένο, σήμα!
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Στο μυαλό μου είσαι. Το ίδιο ακριβώς σκεφτόσουν όταν έγραφα το παραπάνω και βέβαια συμφωνώ απόλυτα.

Από την άλλη όμως...
Αυτές οι <<παράπλευρες πορείες>> καθορίζουν τη διαφορετικότητα και ουδείς μπορεί να κατηγορηθεί για παραστράτημα.
Κάλλιστα μπορεί να ισχυριστεί ότι αντικειμενικός στόχος του είναι το μουσικό γεγονός και όχι το ηλεκτρικό, αποθηκευμένο, σήμα!
Συν το οτι το σχολιο του Bhutia σαφως ισχυει και για την διαδικασια αποθηκευσης και οχι μονον αναπαραγωγης,εφ'οσον ο μηχανικος ηχου δεν ειναι ηλεκρονικη προεκταση κανενος μεσου η μηχανηματος,αλλα ανθρωπος που βαζει την σφραγιδα του (υποκειμενικη) σε τελικη αναλυση.
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.692
Reaction score
58.376
Γιατι ?
Διότι...

-Όποιος έχει διαβάσει καταθέσεις του υποφαινομένου σε μουσικα κτλ νήματα,μπορεί να διαπιστώσει ότι θεμελιώδης έκφανση της καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι η αναψηλάφηση κι εν ανάγκη επανεγγραφή γεγονότων και ιστοριών που κάποιοι θεωρούν τετελεσμένα και οριστικά.Κορυφαίοι εκπρόσωποι στην Ιστορία της Τέχνης έχουν ξαναζωγραφίσει πάνω σε τελειωμένα έργα,ξαναγράψει ολοκληρωμένα λογοτεχνήματα,κ.ο.κ..

-Δεν είναι όλα τα μουσικά γεγονότα live παραστάσεις,οι δε εμπλεκόμενοι μηχανικοί ήχου είναι επιφορτισμένοι με το λειτούργημα της απαθανάτισης,κάτι που υπερβαίνει την πεζή αποθήκευση κυματομορφών.Οι δε τεχνικές έμφασης ή αποέμφασης συνιστωσών κατά την παραγωγή ενός μουσικού έργου δεν φαλκιδεύουν ή "βιάζουν" την αυθεντικότητα,αφού ο ρόλος των ηχητικών μηχανικών έχει αναχθεί σε κομμάτι εκάστοτε καλλιτεχνικής αυθεντίας εδώ και πάνω από αιώνα,από τότε που η Μουσική ξεκίνησε να καταγράφεται,ούτως ώστε η επαφή του κοινού με αυτήν να μην περιορίζεται στις ζωντανές παραστάσεις,αλλά να βασίζεται σε μέσα αναπαραγωγής.

Σε ένα τέτοιο πλαίσιο δράσης,η υποχρέωση να μην αφαιρούνται ή προστίθενται αποχρώσεις σε δεδομένο έργο βαρύνει αποκλειστικά τους κρίκους που έπονται της παραγωγής και αφορούν στην οικιακή αναπαραγωγή.Και τα ιδιαίτερα γούστα των ακροατών δεν συμβαδίζουν πάντα με αυτήν την υποχρέωση.

-Η επαφή με έργα τέχνης συντελεί στην ψυχαγωγία του ατόμου.Η δε ελευθερία (δια)Λόγου επί τεχνικών και καλλιτεχνικών θεμάτων στο πλαίσιο μέσων δικτύωσης μπορεί να ψυχαγωγήσει και να ενημερώσει-αντί απλώς να διασκεδάσει- υπό την προϋπόθεση ότι το ΄΄πρίσμα΄΄ (αλλιώς οριζόμενο ως οπτική γωνία,σκεπτικό,αντιμετώπιση,τακτική,εννοιολογικό πλαίσιο κτλ) δεν αναλύει υπό συνθήκες ιστορικής συντέλειας.
Εξ ου και το ενδεικτικό παράδειγμα του Last Edit....;)
Ενδιαφέρον έχει να μην ΄΄είμαστε΄΄ μονάχα μία,αλλά....πολλές (υπό πίεσιν,δηλαδή):D
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Διότι...

-Όποιος έχει διαβάσει καταθέσεις του υποφαινομένου σε μουσικα κτλ νήματα,μπορεί να διαπιστώσει ότι θεμελιώδης έκφανση της καλλιτεχνικής δημιουργίας είναι η αναψηλάφηση κι εν ανάγκη επανεγγραφή γεγονότων και ιστοριών που κάποιοι θεωρούν τετελεσμένα και οριστικά.Κορυφαίοι εκπρόσωποι στην Ιστορία της Τέχνης έχουν ξαναζωγραφίσει πάνω σε τελειωμένα έργα,ξαναγράψει ολοκληρωμένα λογοτεχνήματα,κ.ο.κ..

-Δεν είναι όλα τα μουσικά γεγονότα live παραστάσεις,οι δε εμπλεκόμενοι μηχανικοί ήχου είναι επιφορτισμένοι με το λειτούργημα της απαθανάτισης,κάτι που υπερβαίνει την πεζή αποθήκευση κυματομορφών.Οι δε τεχνικές έμφασης ή αποέμφασης συνιστωσών κατά την παραγωγή ενός μουσικού έργου δεν φαλκιδεύουν ή "βιάζουν" την αυθεντικότητα,αφού ο ρόλος των ηχητικών μηχανικών έχει αναχθεί σε κομμάτι εκάστοτε καλλιτεχνικής αυθεντίας εδώ και πάνω από αιώνα,από τότε που η Μουσική ξεκίνησε να καταγράφεται,ούτως ώστε η επαφή του κοινού με αυτήν να μην περιορίζεται στις ζωντανές παραστάσεις,αλλά να βασίζεται σε μέσα αναπαραγωγής.

Σε ένα τέτοιο πλαίσιο δράσης,η υποχρέωση να μην αφαιρούνται ή προστίθενται αποχρώσεις σε δεδομένο έργο βαρύνει αποκλειστικά τους κρίκους που έπονται της παραγωγής και αφορούν στην οικιακή αναπαραγωγή.Και τα ιδιαίτερα γούστα των ακροατών δεν συμβαδίζουν πάντα με αυτήν την υποχρέωση.

-Η επαφή με έργα τέχνης συντελεί στην ψυχαγωγία του ατόμου.Η δε ελευθερία (δια)Λόγου επί τεχνικών και καλλιτεχνικών θεμάτων στο πλαίσιο μέσων δικτύωσης μπορεί να ψυχαγωγήσει και να ενημερώσει-αντί απλώς να διασκεδάσει- υπό την προϋπόθεση ότι το ΄΄πρίσμα΄΄ (αλλιώς οριζόμενο ως οπτική γωνία,σκεπτικό,αντιμετώπιση,τακτική,εννοιολογικό πλαίσιο κτλ) δεν αναλύει υπό συνθήκες ιστορικής συντέλειας.
Εξ ου και το ενδεικτικό παράδειγμα του Last Edit....;)
Η αναφορα μου για την αδυναμια των μεσων που οι μηχανικοι ηχου εχουν στην διαθεση τους να αποθηκευσουν και να αναπαραξουν "τελεια" ενα μουσικο γεγονος δεν νομιζω να βρισκει κανεναν αντιθετο.Ως εκ τουτου , οι μηχανικοι ηχου ,αναγκαζονται εκ των πραγματων, (αναποφευκτα) να κρινουν και να αποφασισουν, με βαση τις αδυναμιες και περιορισμους των μεσων, να δωσουν το τελικο "χρωμα" ωστε κατα την αναπαραγωγη του μουσικου γεγονοτος στο σπιτι μας, αυτο,να θυμιζει κατα τι , κατι που ολοι λιγο πολυ καπου,καποτε εχουν ακουσει.Ενω, οντως μου αρεσε το ποστ σου,(εκανα και like :) ) , σεβομαι και τις γνωσεις και τις αποψεις σου, εν τουτοις πιστευω οτι ως απαντηση,δεν δεν ειναι απολυτα σχετικη με το δικο μου ποστ.Δεν ισοπεδωνω κανεναν μηχανικο ηχου,αλλα στα 15 χρονια που εργαστηκα ως ,και συνεργαστηκα με ηχοληπτες, λιγες ηταν οι περιπτωσεις που δυο συμφωνουσαν ως προς το ποιο θα επρεπε να ηταν το τελικο αποτελεσμα.Γνωρισα και μηχανικους ηχου που θεωρουν το τι κανουν ως λειτουργημα, και αλλους που αυτο που κανουν,ειναι αλλου παπα "λειτουργια" :D .
 

Μηνύματα
443
Reaction score
388
Τι έγινε ρε παιδιά;
τέλος;
Και τώρα τι θα κάνουμε χωρίς βαρβάρους.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.513
Reaction score
138.461
Άντε μάθαμε τώρα <<μικροί μεγάλοι στο καφενείο>>...
Είπαμε ποιοι έχουν δικαίωμα να μιλάνε.
Μόνο όσοι μαζί με το απολυτήριο νηπιαγωγείου κατείχαν και να αναλύσουν μια καμπύλη impulse response.
Αυτοί με την <<παιδεία>> με δυο λόγια.
Οι υπόλοιποι μόκο κρεμούλα και νάνι.
Που πας ρε Καραμήτρο αν δεν ακούς τις καμπύλες? Γιατί τι είναι η ζωή χωρίς καμπύλες στο φινάλε? Μια ματαιότητα!
Έτσι θα προκόψεις τρομάρα σου!

Ααα και κάτι άλλο. Περιμένω τόσες απαντήσεις να ακούσω μια αναφορά για Rehdeko αλλά τίποτα.
Μέχρι να γίνει λόγος θα σας παρακολουθάω λέμε...
το πολύ γνωστό ρεντέκο, είναι μια τυπική χαλιεντάδικη υλοποίηση, πιο γλυκιά κι από τα χάρμπεθ, με πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα από τα χάρμπεθ, και με καλύτερα δυναμικά παρακαλώ.

Φυσικά τα έχω ακούσει, δε μιλάω "έτσι", κι έχω ακούσει και τα πιο μικρά ρεντέκο.

Αντικειμενικά πρόκειται για πορδές. Για μιάσματα, για αηδίες, για μεταξωτές κορδέλες, για φύκια και για μπαρμπούτσαλα ολκής.

Είναι εντελώς δια το πέος. Πιο πολύ, ψοφάς στη μαλακία.
 

Y

Yiannis_B

Guest
το πολύ γνωστό ρεντέκο, είναι μια τυπική χαλιεντάδικη υλοποίηση, πιο γλυκιά κι από τα χάρμπεθ, με πολύ μεγαλύτερη αμεσότητα από τα χάρμπεθ, και με καλύτερα δυναμικά παρακαλώ.

Φυσικά τα έχω ακούσει, δε μιλάω "έτσι", κι έχω ακούσει και τα πιο μικρά ρεντέκο.

Αντικειμενικά πρόκειται για πορδές. Για μιάσματα, για αηδίες, για μεταξωτές κορδέλες, για φύκια και για μπαρμπούτσαλα ολκής.

Είναι εντελώς δια το πέος. Πιο πολύ, ψοφάς στη μαλακία.
Ο παλιός καλός Ear.

....άντε γιατί βαρέθηκα τόσες μέρες...:rolleyes: :laugh:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.513
Reaction score
138.461
Σα τα φύκια τα Ρεντέκο όπως και σα τα καυσόξυλα τα χάρμπεθ, υπάρχουν πολλά στην αγορά, τίγκα είναι, δε το συζητάμε.

Ουδεμία σύγκριση δε μπορεί να γίνει με τα παραπάνω κακότεχνα έπιπλα και με τα γκριμ, είναι σα να προσπαθείς να συγκρίνεις το σκατό της κάμπιας με ένα ροζ διαμάντι.

Και πέραν της πλάκας, γιατί όλα έχουν ένα όριο, είναι θεμιτή η σύγκριση του γριμ με κάτι άλλο, παραπλήσιου κοστολογίου, και μάλιστα με κάτι αξιόλογο, κι όχι με πατατοκεφτέδες περσινούς.

Η εν λόγω σύγκριση υπάρχει, είναι άμεσα διαθέσιμη.

Ο γκεομίατ που έχει τα γριμ, πριν είχε τα λιπίνσκι, με τους δικούς του ενισχυτές, ένα επίσης πολύ πολύ αξιόλογο ηχείο, που προφανώς δεν εμπίπτει στην κατηγορία των σκατών που ούτε για λίπασμα δε κάνουν.

Το δε κόστος των λιπίνσκι με τα ενισχυτικά τους, είναι πολύ πολύ κοντά στο κόστος των γκριμ, βασικα μιλάμε για ηχεία ίδιου κοστολογίου.

Είμαι απολύτως βέβαιος πως και τα λιπίνσκι "άρεσαν" πάρα πολύ στον γκεομίατ, καθώς τα αγόρασε! Επίσης τα είχε "στήσει" ο χατζηστάμος, άρα μετρήσεις, μικρόφωνα, ενεργή ισοστάθμιση χώρου με μέτρικ, τα γνωστά νορμάλ πράγματα.

Το "ζουμί" που θα ήθελα να σας περάσω, είναι πόσο μα πόσο ΠΟΛΥ διαφορετικά παίζουν τα γκριμ σε σχέση με τα λιπίνσκι, και με το πρώτο άκουσμα είναι οποιοσδήποτε μη κουφός απολύτως σίγουρος πως το γριμ παίζει "σωστά" σε βαθμό κακουργήματος.

Ο γκεομίατ μπορεί να σας αναλύσει με πιο γλαφυρό τρόπο το πόσο διαφορετικά παίζουν μεταξύ τους αυτά τα ηχεία, και πόσο βέβαιος είσαι ότι το γριμ είναι αυτό που παίζει "σωστά".

Το συμπέρασμα είναι αυτό που σας είπα: οτιδήποτε άλλο δίπλα στα γκριμ παίζει σα χαλασμένο...

Θέτε δε θέτε, έτσι έχουν τα πράγματα... δατς δε γουέι δε κούκι κράμπλς! κι αυτό ήταν το εντελώς "αναπάντεχο", μα πως στο διάτανο το κατάφεραν ΟΛΑ τα άλλα να παίζουν σα χαλασμένα δίπλα του;;;;
 

Status
Not open for further replies.

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.029
Μηνύματα
2.959.662
Members
38.280
Νεότερο μέλος
Akrapovic
Top