Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


Μηνύματα
30.844
Reaction score
25.448
ΛΟΓΙΚΟ!!

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΠΙΣΤΑ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΥΨΗΛΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟ.

ΔΗΛ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΣ ΤΕΡΓΕΣΤΗ-ΜΟΝΑΧΟ-ΒΡΥΞΕΛΕΣ-ΜΟΝΑΚΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΕΣ.

ΔΗΛ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΓΡΗΓΟΡΑ.

ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΕΣ Φ1 ΣΕ ΠΙΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΡΥΦΗ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΛΛΑ

ΜΕΤΑ ΤΑ 300 ΛΑΧΑΝΙΑΖΟΥΝ.

ΣΤΑ 0-180 ΥΣΤΕΡΕΙ ΛΟΓΩ ΣΧΕΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 180+ ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΑΣΤΗ.

ΣΕ ΟΒΑΛ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ ΝΑΣΚΑΡ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑΤΑΝ ΑΝΙΚΗΤΗ.

ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ΠΑΝΤΑ.

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΠΑΝΤΩΣ.
 

Μηνύματα
30.844
Reaction score
25.448



To θρυλικό van με 530 ίππους
Το μοναδικό Volkswagen T1 Race Taxi παρουσιάστηκε στο Worthersee και μαγνήτισε πολλά βλέμματα

Το μοναδικό van, το οποίο βασίζεται στο θρυλικό Volkswagen T1, εφοδιάζεται με έναν αερόψυκτο κινητήρα από την Porsche 993, ενώ έχουν προστεθεί δύο τούρμπο με τη συνολική απόδοση να φτάνει τα 530 άλογα και 757 Nm ροπής. Συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων «δανεισμένο» από την Porsche 996 GT3. Επίσης, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα… τι έκπληξη…. είναι και αυτά από την Porsche 993.




http://www.gocar.gr/news/feed/15181...nt=article&utm_campaign=newsletter-2015-05-21


ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο CARAVELE ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ?
 

indikos001

Games
Editor
Μηνύματα
4.152
Reaction score
4.180
Ιαβέρης '': Ο ηλίθιος δεν καταλαβαίνει ότι είναι ηλίθιος γιατί είναι ηλίθιος

 

Y

Yiannis_B

Guest
To '93 έδωσα το παπί και μια Canon A1, και βρέθηκα μ' αυτό το 4-κύλινδρο τετρακοσάρι. Μεταχειρισμένο, κατευθείαν εισαγωγή από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. 55 αλογάκια μπορεί να μην φαίνονται πολλά, αλλά από φανάρι σε φανάρι στην Εγνατία μάζευε πάνω από 150 κι άντε να φρενάρεις μετά, με τα αστεία φρενάκια του και τα γιοκογλίτσα σχιστομάτικα λαστιχάκια του.
Τις πρώτες μέρες είχα πάθει ένα μικρό σοκ με την ισχύ.
Σε κάθε φανάρι ένα ακόμα drug-race, σε κάθε στροφή ένιωθα λίγο σαν τον barry sheene - το μηχανάκι βέβαια ήταν όρθιο, αλλά εγώ νόμιζα ότι θα ακουμπήσω κάτω τον αγκώνα...:gotcha:
Κλασσικός μοτοσυκλετιστικός εξοπλισμός ήταν το τζιν, τ' άρβυλα , μπουφάν δερμάτινο να ναι και ό,τι να 'ναι, και το κράνος στο χέρι - μην στραμπουλήξουμε και κα 'να αγκώνα...
Τότε ή οι βενζίνες ήταν φτηνές, ή δεν τις λογαριάζαμε - δεν θυμάμαι. Πάντως σπάνια ξεκαβαλούσαμε.
Το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής το 'χαμε για κυριακάτικο καφέ.

Ψέμα.

- κάθε μέρα ήταν Κυριακή...:rolleyes:

 
Last edited by a moderator:

Y

Yiannis_B

Guest
Βγήτε ρε, βγήκε και κάν 'τε μια βόλτα το τριήμερο, με ό,τι έχετε, με παρέα ή μόνοι σας, όλα είναι δρόμος.

 

Μηνύματα
1.972
Reaction score
3.332
To '93 έδωσα το παπί και μια Canon A1, και βρέθηκα μ' αυτό το 4-κύλινδρο τετρακοσάρι. Μεταχειρισμένο, κατευθείαν εισαγωγή από την χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. 55 αλογάκια μπορεί να μην φαίνονται πολλά, αλλά από φανάρι σε φανάρι στην Εγνατία μάζευε πάνω από 150 κι άντε να φρενάρεις μετά, με τα αστεία φρενάκια του και τα γιοκογλίτσα σχιστομάτικα λαστιχάκια του.
Τις πρώτες μέρες είχα πάθει ένα μικρό σοκ με την ισχύ.
Σε κάθε φανάρι ένα ακόμα drug-race, σε κάθε στροφή ένιωθα λίγο σαν τον barry sheene - το μηχανάκι βέβαια ήταν όρθιο, αλλά εγώ νόμιζα ότι θα ακουμπήσω κάτω τον αγκώνα...:gotcha:
Κλασσικός μοτοσυκλετιστικός εξοπλισμός ήταν το τζιν, τ' άρβυλα , μπουφάν δερμάτινο να ναι και ό,τι να 'ναι, και το κράνος στο χέρι - μην στραμπουλήξουμε και κα 'να αγκώνα...
Τότε ή οι βενζίνες ήταν φτηνές, ή δεν τις λογαριάζαμε - δεν θυμάμαι. Πάντως σπάνια ξεκαβαλούσαμε.
Το δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής το 'χαμε για κυριακάτικο καφέ.

Ψέμα.

- κάθε μέρα ήταν Κυριακή...:rolleyes:

Είμαι σίγουρος οτι απο vespa δεν ξέρεις ....:D

Πάρα πολύ ωραία φώτο :)
 

Μηνύματα
30.844
Reaction score
25.448
ΕΓΩ ΤΟ 91 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΕ ΕΝΑ FZ600R ΑΛΛΑ ΕΙΧΑ ΜΟΝΙΜΑ
ΣΤΑΘΕΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΙΣ ΓΡΗΓΟΡΕΣ ΕΚΚΙΝΗΣΕΙΣ.
ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΝΑΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΜΕ CB400RR ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΤΑΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΚΑΣΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ.
Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΑ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΣΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΘΟΤΙ ΤΟΤΕ ΖΥΓΙΖΑ 135 ΚΙΛΑ......
ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΜΙΑ FZR1000 ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΤΟ EXUP ΟΠΟΤΕ ΕΙΔΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΡΟΠΗ.
ΤΟ 92 ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑ ΚΙ ΑΥΤΗΝ ΓΙΑΤΙ ΕΣΠΑΣΑ ΤΟ ΠΟΔΙ ΜΟΥ ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ......
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
Πσσσσς... γαμώ ρε Τζώνυ Μπι!!!!!

Πόσο θα' θελα σήμερα ένα Zxr400...
 

Y

Yiannis_B

Guest
.
ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΝΑΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΜΕ CB400RR ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΤΑΝΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΚΑΣΜΕΝΗ ΤΡΙΤΗ.
Πόσο θα' θελα σήμερα ένα Zxr400...
To CBR4400RR ήταν όνειρο, αλλά δεν το έφτανα οικονομικά με τίποτα...:rolleyes:



Και το ZXR 400 μια κούκλα σκέτη.



Τότε είχαν συμφωνήσει (λόγω νομοθεσίας? διπλώματος?) οι γιαπωνέζοι ότι τα 400 θα έχουν 59 άλογα max.

Ο ανταγωνισμός στην κατηγορία ήταν τόσο μεγάλος, που τα 400cc κουβαλούσαν περισσότερη τεχνολογία (και ήταν ακριβότερα) από τα 600.

Και τι να πούμε για τα 250 τα δίχρονα? - που και αυτά τα είχαν φιμωμένα στα 45 άλογα.

Αυτό το TZR με τις μαύρες ζάντες, το έβλεπα στον ύπνο μου.

 


Y

Yiannis_B

Guest
Άμα ήταν να μου φέρουν ένα δωράκι από το παρελθόν, θα ήταν αυτό...

 

Μηνύματα
30.844
Reaction score
25.448
[QUOTE="Yiannis_B,

Αυτό το TZR με τις μαύρες ζάντες, το έβλεπα στον ύπνο μου.

[/QUOTE]

ΔΙΧΡΟΝΟ=ΣΚΟΤΩΣΤΡΑ......

ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΡΟΤΑΛΙΣΜΑ Ν ΑΚΟΥΣΩ ΘΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΤΕΤΑΡΤΑΙΟΣ ΠΥΡΕΤΟΣ.....
 

Μηνύματα
30.844
Reaction score
25.448
ΝΑ ΚΙ ΕΝΑ HONDA VF1000R V4 130HP ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΚΑΛΑΣ ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΞΕΛΙΞΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ......

 

Y

Yiannis_B

Guest
ΝΑ ΚΙ ΕΝΑ HONDA VF1000R V4 130HP ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΙΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΚΑΛΑΣ ΣΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΞΕΛΙΞΑΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.
ΙΣΩΣ ΛΟΓΩ ΚΟΣΤΟΥΣ......
Κάτι βγάλανε, αλλά δεν το λες και supersport -αν και δεν τα πάει άσχημα στο δρόμο.

 

Μηνύματα
30.844
Reaction score
25.448
Κάτι βγάλανε, αλλά δεν το λες και supersport -αν και δεν τα πάει άσχημα στο δρόμο.

ΜΠΑ!
ΜΑΣΤΟΔΟΝΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΗΤΑΝ.
ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.
ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟΣΟ ΣΤΕΝΕΣ V4.
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ VFR750 TO VFR 800 ΠΟΥ ΕΧΕΙ 5-6 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ ΤΟΥ. ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΒΕΒΑΙΑ.....

 

Μηνύματα
30.844
Reaction score
25.448
ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΙΣ ΚΑΔΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΑΞΟΝΕΣ ΜΕ ΓΡΑΝΑΖΙ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
ΜΕ ΤΟ VTEC ΒΕΒΑΙΑ....
 

Gojakla

Αρχαιολάγνος πιουριτανίστας
Μηνύματα
5.248
Reaction score
7.491
Τα VFR 800 ήταν γαμώ τα μηχανάκια αλλά κάθε βράδυ, πριν πέσεις για ύπνο, προσευχόσουν μη χαλάσει και χρειαστεί να μπεί χέρι... :p
 


Y

Yiannis_B

Guest
ΜΠΑ!
ΜΑΣΤΟΔΟΝΤΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΗΤΑΝ.
Βρε το VFR1200 είναι τρέχων μοντέλο.

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_VFR1200F




Όσο για το VFR800 Vtec, μ' αυτό κάνω ταξιδάκια, πότε έβγαλε πρόβλημα το μοτέρ?

Τα VFR 800 ήταν γαμώ τα μηχανάκια αλλά κάθε βράδυ, πριν πέσεις για ύπνο, προσευχόσουν μη χαλάσει και χρειαστεί να μπεί χέρι... :p



Η ρύθμιση βαλβίδων είναι μανίκι (4 εκκεντροφόροι πρέπει να μπουν και να βγουν 2 φορές / την πρώτη για να βάλεις τα ειδικά pins που απενεργοποιούν το vtec), αλλά γίνεται κάθε 35.000 km.

ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΙΣ ΚΑΔΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΑΞΟΝΕΣ ΜΕ ΓΡΑΝΑΖΙ ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΑΥΤΑ ΑΛΛΑΞΑΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ.
ΜΕ ΤΟ VTEC ΒΕΒΑΙΑ....
Λάθος. Το προηγόυμενο μοτέρ με τα γρανάζια για την κίνηση των εκκεντροφόρων, ήταν κορυφή -Fifth Generation: 1998-2001 VFR800Fi (RC46).

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_VFR800#Fifth_Generation:_1998-2001_VFR800Fi_.28RC46.29

Οι καδένες μπήκαν για λόγους κόστους / μείωσης του θορύβου. Sixth Generation: 2002-2013 VFR800 VTEC (RC46).
Όσο για το vtec, είναι μια μ@λακία και μισή, απενεργοποιεί 2 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο κάτω από τις 6.800 rpm. Καμμία σχέση με το vtec του TypeR.

Άσε που η μετάβαση από 2-βάλβιση σε 4-βάλβιδη λειτουργία, έχει ένα σχετικό λόξυγγα, και γίνεται με έκτη στα 160 km, μια συνηθισμένη ταχύτητα εθνικής. Ή θα πηγαίνεις μέχρι 150, ή με 170+. :rolleyes:

From wiki: After much criticism of the abruptness of power transition, Honda lowered the VTEC activation rpm threshold to 6,400 rpm in 2006. The VTEC disengages two cylinder valves when the engine speed drops again below 6,100 rpm.
 
Last edited by a moderator:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.590
Μηνύματα
2.945.326
Members
38.201
Νεότερο μέλος
Ants
Top