JOHN MARKOU's Civic S 140hp @260kph!


Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.842
Σαχλαμάρες....
αμα ο οδηγός είναι αισιόδοξος.....:rolleyes: το αμάξι πάει αέρα .:confused:
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.004
Reaction score
28.223
ο ανηψιος μου εχει το ιδιο αμαξι και μου λεει οτι πανω απο 215 δεν επιασε ποτε οσο και αν το πατησε.
Είπαμε ,του ανηψιού σου είναι αργό! , πες του να το πατήσει πιο πολύ.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.946
Reaction score
43.268
Γιατί πιστεύετε οτι το gps (σε τηλέφωνο ή πλοηγο φαντάζομαι) ειναι πιο ακριβές στη μέτρηση, ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα, σε σχεση με οτι δείχνει το αυτοκίνητο;
 

argi

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
30.020
Reaction score
6.879
μηπως δεν εβαλε τον ενφια ο αθρωπος ......μπορει να ξεχαστηκε........
οσο και να το πατας 265 μπονο σε γκρεμο με νεκρα ..........
στο δρομο αμα γραψει 265 ....ξυριζω μασχαλες και γαμπες.......
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.014
Reaction score
76.846
Γιατί πιστεύετε οτι το gps (σε τηλέφωνο ή πλοηγο φαντάζομαι) ειναι πιο ακριβές στη μέτρηση, ειδικά στα πολλά χιλιόμετρα, σε σχεση με οτι δείχνει το αυτοκίνητο;
Δεν είναι θέμα πίστης, τα GPS έχουν μεγάλη ακρίβεια και τα κοντέρ σοβαρή ανακρίβεια που εξαρτάται απο αρκετούς παράγοντες. Εκτός απο την ανακρίβεια του οργάνου, μοντέλο ελαστικών (σε ίδια διάσταση), πίεση, θερμοκρασία, ταχύτητα και άλλα.

Μου έχει τύχει να βάλω δίπλα-δίπλα λάστιχα ίδιας διάστασης και η διαφορά ύψους να είναι ένα εκατοστό.
Τα λάστιχα όσο αυξάνεται η ταχύτητα στενεύουν και ψηλώνουν λίγο.
Όσο αυξάνεται η πίεση (και απο υψηλότερη θερμοκρασία) αυξάνεται ελαφρά και η περιφέρεια.

Τα τζιπιέσια απ' την άλλη, πιάνουν 3-4-5 δορυφοράκια και κάνουν απλό triangulation σε σχεδόν πραγματικό χρόνο.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.946
Reaction score
43.268
Δεν είναι θέμα πίστης, τα GPS έχουν μεγάλη ακρίβεια και τα κοντέρ σοβαρή ανακρίβεια που εξαρτάται απο αρκετούς παράγοντες. Εκτός απο την ανακρίβεια του οργάνου, μοντέλο ελαστικών (σε ίδια διάσταση), πίεση, θερμοκρασία, ταχύτητα και άλλα.

Μου έχει τύχει να βάλω δίπλα-δίπλα λάστιχα ίδιας διάστασης και η διαφορά ύψους να είναι ένα εκατοστό.
Τα λάστιχα όσο αυξάνεται η ταχύτητα στενεύουν και ψηλώνουν λίγο.
Όσο αυξάνεται η πίεση (και απο υψηλότερη θερμοκρασία) αυξάνεται ελαφρά και η περιφέρεια.

Τα τζιπιέσια απ' την άλλη, πιάνουν 3-4-5 δορυφοράκια και κάνουν απλό triangulation σε σχεδόν πραγματικό χρόνο.
1 cm διαφορά στη διάμετρο θα σου δωσει ποσοστο λαθους κατω απο 2%.
Στα 200 km/h δεν ξερω ποσο ακριβές και real time ειναι ο υπολογισμός που κανει το μηχανάκι...


http://www.autobild.gr/?static=tyre
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.014
Reaction score
76.846
Η θερμοκρασία, η πίεση και η περιφέρεια λειτουργούν αθροιστικά.

Ο κατασκευαστής τοποθετεί ένα ταχύμετρο που λειτουργεί σχετικά σωστά σε ταχύτητες πόλης και χάνει 4-5% σε υψηλότερες. Είναι μιά χαρά ακρίβεια για γενική χρήση και δυο χαρές για αποφυγή κλήσεων. ;)

Τα GPS απο την άλλη λειτουργούν με μεγάλη ακρίβεια σε ανοιχτές περιοχές με σχεδόν σταθερή ταχύτητα όπως η επιτάχυνση του Σίβικ πάνω απ' τα 200. :D
Οι κατασκευαστές GPS αναφέρουν ακρίβεια +- ενός χιλιομέτρου ανά ώρα σε οποιαδήποτε ταχύτητα.

a GPS takes a running average of data points with some smoothing function. This means that while you are speeding up or slowing down the GPS will be off a little, but at a constant speed it will be very accurate. Also, it isn't just position information that is used in the calculation, signal Doppler shift is also included.
 

stampol

Οι θυσίες...
Μηνύματα
2.310
Reaction score
5.371
τι θα γινει....??? ολο αναλύσεις ειστε και πραξη 0. :p:p αντε επιτελους να δουμε τα πραχθεντα. :rolleyes:
 



Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.455
τι θα γινει....??? ολο αναλύσεις ειστε και πραξη 0. :p:p αντε επιτελους να δουμε τα πραχθεντα. :rolleyes:
Κάποτε σύσσωμο το φόρουμ περίμενε με κομμένη ανάσα μια κόντρα ανάμεσα σε mc & mm κεφαλές...που δεν έγινε ποτέ!
Λες τώρα να σταθούμε πιο τυχεροί και να δούμε πράξεις ή θα επαληθευτεί η εκτίμηση πως αυτό δεν είναι φόρουμ αλλά 'κοτέτσι"?:whistling:
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.014
Reaction score
76.846
Κάποτε σύσσωμο το φόρουμ περίμενε με κομμένη ανάσα μια κόντρα ανάμεσα σε mc & mm κεφαλές...που δεν έγινε ποτέ!
Λες τώρα να σταθούμε πιο τυχεροί και να δούμε πράξεις ή θα επαληθευτεί η εκτίμηση πως αυτό δεν είναι φόρουμ αλλά 'κοτέτσι"?:whistling:
Κοτέτσι είναι.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
23.946
Reaction score
43.268
Η θερμοκρασία, η πίεση και η περιφέρεια λειτουργούν αθροιστικά.

Ο κατασκευαστής τοποθετεί ένα ταχύμετρο που λειτουργεί σχετικά σωστά σε ταχύτητες πόλης και χάνει 4-5% σε υψηλότερες. Είναι μιά χαρά ακρίβεια για γενική χρήση και δυο χαρές για αποφυγή κλήσεων. ;)

Τα GPS απο την άλλη λειτουργούν με μεγάλη ακρίβεια σε ανοιχτές περιοχές με σχεδόν σταθερή ταχύτητα όπως η επιτάχυνση του Σίβικ πάνω απ' τα 200. :D
Οι κατασκευαστές GPS αναφέρουν ακρίβεια +- ενός χιλιομέτρου ανά ώρα σε οποιαδήποτε ταχύτητα.
Τώρα που βρέθηκα μπροστά σε η/υ και συνήλθα από το hang over του σαββάτου ας γράψω δυο λόγια ακόμα.
Η θερμοκρασία και η πίεση μας είναι αδιάφορα ως πρωτογενή αίτια της μεταβολής της διαμέτρου το ελαστικού.
Τα σύγχρονα κοντέρ δεν έχουν καμία σχέση με τα παλιά με τη ντίζα. Τώρα δέχονται ακριβή μέτρηση της περιστροφής του τροχού (από τους αισθητήρες του ABS) και με μια φόρμουλα υπολογίζεται η ταχύτητα την οποία είτε τη δίνουν σε ψηφιακή οθόνη είτε οδηγούν ένα βηματικό μοτεράκι που κινεί τη γνωστή βελόνα. Η όλη αλυσίδα έχει σχεδόν μηδενικό λάθος. Η μόνη παράμετρος λάθους είναι όντως αυτή της διαμέτρου του ελαστικού η οποία όμως δεν μπορεί να δώσει μεγάλα σφάλματα όπως προείπα.

Τα GPS σήμερα και αυτά με τα σειρά τους είναι αρκετά ακριβή...υπό προϋποθέσεις π.χ. η ακρίβεια θέσης (μεταβάλλεται από τα settings των δορυφόρων), η καλή λήψη σήματος και οι γρήγοροι και ισχυροί επεξεργαστές.

Πρακτικά δεν περιμένω να δω διαφορά στη μέτρηση στο ίδιο όχημα την ίδια στιγμή και από τα δύο συστήματα περισσότερο από 2-3%. Αν είναι μεγαλύτερη κάτι δεν πάει καλά και οι υποψίες μου πρώτα θα πήγαιναν στο GPS εφόσον είχα σωστή πίεση στα ελαστικά μου.

Οπότε προτείνω όταν θα μετράτε τα 260 του civic να τσεκάρετε μαζί και τις ενδείξεις από 2 διαφορετικά gps και 2 ταχυμέτρων. Οπότε χρειάζεστε ακόμα ένα όχημα που να πιάνει αυτές τις ταχύτητες αλλά από ότι είδα προσφέρθηκε ο Γιάννης με τη Vespa όπερ όλα set! :p
 

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.014
Reaction score
76.846
Όλα τα GPS που έχω δοκιμάσει (5-6) καταγράφουν ακριβώς ίδια ταχύτητα. :p Και όλα τα αυτοκίνητα που δοκίμασα τα τελευταία χρόνια χάνουν 4-5% στα 200, πάντα με ακριβή πρόσφατη ρύθμιση της πίεσης.
Σε παλιότερο των '90s που μετρήσαμε λίγες μέρες πριν (χωρίς ντίζα :D ), ήταν λίγο παραπάνω.

Τα κοντέρ συνήθως έχουν αισθητήρα στο διαφορικό, αν και υπάρχουν κατασκευαστές που χρησιμοποιούν τους αισθητήρες ABS για τον υπολογισμό της ταχύτητας.

https://standexelectronics.com/applications-markets/speedometer/
 

Μηνύματα
13.729
Reaction score
11.352
Επιβεβαιώνω για τα GPS, έχουν ακρίβεια 1 km/h, όταν η ταχύτητα είναι σταθερή για περισσότερο από 10 δευτερόλεπτα ή μεταβάλλεται με πολύ αργό ρυθμό. BMW και OPEL παίρνουν σήμα ταχύτητας από το διαφορικό.
Μερικά BMW E30 με motometer οργανα, έχουν ρυθμιζόμενο κοντέρ και μπορεί κάποιος αν θέλει να το ρυθμίσει να δείχνει ακριβώς σε όλα τα χιλιόμετρα.
 

Kotsidis John

Photography
Moderator
Μηνύματα
14.222
Reaction score
36.283
To Αudi A4 μου παντως, διαπιστωσα πως χανει περ 3-6 χλμ σε σχεση κοντερ - Gps. Περιπου στα 120-180 χλμ μετρημενο, δεν εκανα κ καμια επιστημονικη μετρηση βεβαια....

Θελετε κι απο μενα καμια φωτο ετσι να ζεστανω λιγο την ατμοσφαιρα????
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.427
Reaction score
92.771
Να ρωτήσω για το αποτέλεσμα του υποθετικού τεστ:

Θέλουμε να αποδείξουμε αν το Civic S του Γιάννη είναι διαφορετικό ή γενικά όλα τα Civic S με ένα ελάχιστο πείραγμα έχουν καλές τελικές; Αυτήν την απορία την είχα από παλιά που άκουγα για "ιδιαίτερα" χαρακτηριστικά ενός μοντέλου στα χέρια ενός συγκεκριμένου κατόχου.

Ακόμα και με λογικά πειράγματα* οι επιδόσεις δεν έχουν σημαντικές αλλαγές στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα. Η αύξηση της ισχύος σπάνια μπορεί να ξεπεράσει το 5-10%.

Κι εγώ έχω δει με κάποια αυτοκίνητα που είχα στο παρελθόν καλύτερες τελικές ταχύτητες από τις εργοστασιακές τιμές, αλλά, είτε οι συνθήκες ήταν ευνοϊκές (αέρας, κατηφορικό οδόστρωμα κλπ), είτε το αυτοκίνητο είχε μεγάλη μεταβολή στην ισχύ (>20%) μέσω βελτίωσης λόγω turbo.

Για μένα, η πιο σφαιρική ένδειξη χαρακτηριστικών ενός αυτοκινήτου ήταν ανέκαθεν το χιλιόμετρο από στάση.



* Λογικά πειράγματα: αυτά που γίνονται σε αυτοκίνητο που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητά μας κι όχι για να κατέβουμε στη Βούτα για κόντρα.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.179
Μηνύματα
2.965.210
Members
38.301
Νεότερο μέλος
giorgosfs90
Top