βινύλιο + λάμπες + πάνελ . . . είναι το καλύτερο ;

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
αναρωτιέμαι καθ΄ ότι πολύ συχνά βλέπουμε τους revγιούερς να γράφουν πως το τάδε ψηφιακό είναι απίθανο και παίζει σαν καλοστημένο πικ-απ , ή . . . αν και τρανζιστοράτος παίζει σαν λάμπα , και τέλος , αυτό το κουτί είναι τόσο καλό που έχει μεσαίες σαν πάνελ .

Δηλαδή τα προαναφερθέντα είναι τα τέλεια ( πόσο μάλλον ο συνδυασμός τους ) ,
και τα υπόλοιπα υποδεέστερα ;
Δεν νομίζω , αλλά θα εκτιμούσα και άλλες απόψεις .
 


wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.767
Reaction score
21.606
Το σίγουρο είναι ότι εάν συνδυάσεις λαμπάτο ενισχυτή με ηχεία panels (π.χ. Magnepan), θα "θάψεις" τα ηχεία. Εάν κάνεις μια έρευνα στο forum και βρεις threads/posts των costas EAR και Amberjack (προφανώς υπάρχουν κι άλλοι που ξεχνάω), θα καταλάβεις και γιατί.

Τώρα, όσον αφορά στο πικ απ, δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για το πώς συνδυάζεται με ηχεία panels, καθότι δεν είχα κάποια τέτοια εμπειρία.
 


AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
976
Reaction score
1.652
...Δηλαδή τα προαναφερθέντα είναι τα τέλεια...?
Φίλε @Dr Spock, δεν υπάρχει το "τέλειο", είναι ουτοπία.
Υπάρχει μόνο το "τέλειο" ως προς την επιθυμία και τον ορισμό του καθενός άρα μιλάμε για κάτι υποκειμενικό συνεπώς είναι άτοπο να χρησιμοποιούμε τον όρο "τέλειο" το οποίο αφορά κάτι απόλυτο.

τέλειο
perfect ('telio) ουδέτερο
επίθετο
1. άψογος τέλειος μηχανισμός
2. ιδανικός ο τέλειος σύντροφος
3. ολοκληρωτικός, απόλυτος τέλεια καταστροφή

Αρα λοιπόν αν δεχτούμε οτι το "τέλειο" σημαίνει το "απόλυτο" τότε για παράδειγμα ένα αναλογικό πικάπ το οποίο χρησιμοποιεί μετατροπέα ενέργειας (transducer) όπως είναι η κεφαλή, η οποία μετατρέπει την κινηματική ή κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική τότε σίγουρα υπάρχουν απώλειες άρα ΔΕΝ ειναι "τέλειο".
Απο την άλλη ένα ψηφιακό αντίγραφο είναι "τέλειο" εξ' ορισμού καθώς τα ψηφία είναι "απόλυτα".

Μην με παρεξηγείς, δεν λέω τι μου αρέσει περισσότερο καθότι ακούω ΚΑΙ ψηφιακά αρχεία ΚΑΙ απο πικάπ, άλλη η χάρη του ενός και άλλη του άλλου, απλώς μιλάω για την πραγματικότητα.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.767
Reaction score
21.606
Συμφωνώ.

Δεν θυμάμαι εάν είναι από αυτό το forum ή από κάποιο άλλο, εάν μέλος έχει ως υπογραφή τη φράση "Το τέλειο δεν είναι αυτού του κόσμου".
 

Μηνύματα
2.519
Reaction score
1.813
να διαφωνήσω ολιγον τι ως προς το θάψιμο συνδυασμού πανελ-λάμπας.
Πριν αρκετά χρόνια ο συνδυασμός magnepan mg12 και Ηλεκτρών με el34 ήταν από τους καλύτερους ήχους που βίωσα ποτέ.
Και αυτά μάλιστα οδηγούμενα από ένα ταπεινό quad cdp99.
Το πρόβλημα είναι ότι οι περισσότεροι αναλίσκονται σε reviews, hype και αμελούν το κυριότερο που είναι να αποκτήσουν οι ίδιοι εμπειρία ακούγοντας πολλά πράγματα και πολύ.

Σε απάντηση στο ερώτημα του θρεντίου: μπορεί και ναι, μπορεί και όχι.
 

AriPetro

Ears of Gold
Μηνύματα
976
Reaction score
1.652
...Δεν θυμάμαι εάν είναι από αυτό το forum ή από κάποιο άλλο, εάν μέλος έχει ως υπογραφή τη φράση "Το τέλειο δεν είναι αυτού του κόσμου".
:thumbsup:
Απο εδώ είναι... και εμένα μου είχε κάνει εντύπωση...
 

SIMPLYMUSIC

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
972
Reaction score
67
Τα καλά υλικά δεν συνεπάγονται και επιτυχημένο αποτέλεσμα.
Αν ήταν έτσι, η ζωή θα ήταν πιο εύκολη. Οι προσωπικές προτιμήσεις καθορίζουν σε σημαντικό βαθμό τις επιλογές μας.
Καλά ηχεία panel πωλούνται προφανώς για κάποιους λόγους όπως και ενισχυτές λυχνίας όπως και πικάπ.
 


Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Κατ αρχας οι δημοσιογραφει μπορει να εκφραζουν προσωπικες αποψεις. Τωρα μαλιστα που υπαρχει ενα και μοναδικο περιοδικο (ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑ) ξερουμε απο πιο μπροστα οτι αν πχ θα διαβασεις αρθρο του Π. Κωτση το τι θα γραψει αφου ειναι γνωστες οι προτιμησεις του.

Παντως σε πολλες περιπτωσεις εμπλεκεται το γουστο που εχει να κανει σε στενη σχεση με το οπτικο (αισθητικη). Ο ηχος ομως απο μονος του ειναι επιστημη κι αυτο ειναι κατι που σε πολλες περιπτωσεις προκαλει εμμετο σε δηθεν ειδημονες και χομπιστες που νομιζουν οτι η χρονια ενασχοληση τους κανει αυταποδικτα να ειναι οι γνωστες των παντων . Το χομπυ μας Απαιτει απιστευτες γνωσεις κι εκει ερχεται σε πολλες περιπτωσεις σε αντιθεση με το θελω μας και το μ αρεσει. Αν ριξουμε πανω σ αυτο τα αρθρα του αγαπητου Butia, του Ζαπαντη, του Κογια και EAR οπως επισης αν ριξουμε μια ματια στις εξαντλητικες μετρησεις του Σταματακου που κανει στα μηχανηματα που περνανε απ αυτον θα καταλαβουμε οτι καποια πραγματα ξεπερνανε το μ αρεσει, γιατι υπο τιη ιδια ενοια μ αρεσει κι ενας πινακας ζωγραφικης ευτελους αξιας και μετριοτατης ποιοτητας, αλλα σαν ασχετος με το αντικειμενο παλι λεω μ αρεσει ασχετως της μικρης σχεσης με το αντικειμενο. Υπο την ιδια ενοια μπορει σε τακτα διαστηματα τα γουστα μου και ν αλλαζουν. Η επιστημη ομως δεν αλλαζει, αλλα χρησιμοποιειτε η προγενεστερη γνωση σαν βαση για μια παιρετερω εξελιξη.

Ο συνδιασμος των μηχανηματων εχει κι αυτος βαση επιστημονικη. Τα μαγνεπαν που γραφτηκε λιγο πιο πανω ακουστηκαν καλα στον φιλο με λαμπες. Αλλα τι σημαινει καλα? Ποια περιοχη? Τα δυναμικα? Το χαμηλο? Η εκταση και η διαφανεια? Ολα μαζι? Η συγκριση του καλου σε σχεση με τι αλλο? Αν ξεκινησουμε απο το γεγονος οτι το ηχειο εχει χαμηλη ευαισθησια ειναι προφανες οτι το ηχειο για ν αποδωσει τα αναμενομενα χρειαζεται ισχυρο ενισχυτη. Οι φιλοι των ενισχυτων λυχνιας αν του βαλουν πχ τους ενισχυτες της AUDIO VALVE με τα 400 βατ ανα καναλι (μονομπλοκ) και το συγκρινουν μ εναν ενισχυτη SE ποιο θα ειναι αραγε το τελικο συμπερασμα? Αν του βαλεις εναν τρανζιστορ ενισχυτη με 50 -100 βατ και τον συγκρινεις μ εναν στα 500 βατ τι λετε θα εχει η οχι διαφορα σ αυτο που βγαζει το ηχειο. Και ολα αυτα μ ενα ηχειο το οποιο ειναι πολυ καλο αλλα δεν ανηκει στα ευκολα. Αν παρουμε το ηλεκτροστατικο Quad 2912 (η 2905), εκει φυσικα τα πραγματα ειναι διαφορετικα. Διαφορετικη κατηγορια ηχειων οσον αφορα την ενισχυση, με αποτελεσμα πολυ πιο ευκολα να μετακινουνται οι μεμβρανες, λιγοτερη δυναμη. Αρα εδω μπαινουν στο παιχνιδι και ενισχυτες μικρης ισχυος. Δεν θελω να μπω σε περαιτερω λεπτομερειες, αλλα ο καθε ενισχυτης εχει κι αυτος μια επιστομονικη βαση. Εξελιξη εχουμε και σ αυτον τον τομεα.

Προσοχη ομως σε μια παραμετρο. Πολλες φορες μας αρεσουν μηχανηματα παραδοσιακα που εξακολουθουν και παιζουν καλα. Ομως θελω να σκεφτουμε και κατι αναλογο οπως πχ στο αυτοκινητο. Μπορει να μας αρεσει αφανταστα να βλεπουμε και να οδηγουμε αυτοκινητα προ 50-80 χρονια καλοσυντηρημενα γυαλισμενα οπως τα βλεπουμε σε ταινιες. Τα αυτοκινητα δουλευουν αψογα. Οταν κανουμε βολτα στην παραλιακη ειναι αντικειμενο θαυμασμου απο τους περαστικους, ως εκει ομως. Δεν θα παμε να τα βαλουμε σε αγωνες ταχυτητας με συγρονα αυτοκινητα.
Ετσι λοιπον μπορει να μ αρεσει ο ηχος απο τετοιου ειδους ηχητικα μηχανηματα και να εχουμε ενα καλο αποτελεσμα πολυ περισσοτερο που συνδιαζεται με μια οπτικη εικονα που μπορει να μας αγγιζει συναισθηματικα και αισθητικα, αλλα δεν χρειαζεται να το προχωραμε και σε παραπανω συγκρισεις. Ασχετως του θελω μας και του μ αρεσει. Αν μη τι αλλω κραταμε για τον εαυτο μας καποια πραγματα και λεμε αυτο ειναι το παθος μου και η αδυναμια μου.

Αν θελουμε να δουμε τι σημαινει συγχρονη τεχνολογια και τα επιτευγματα της αρκει να ριξουμε μια ματια στο νεο δημιουργημα αυτου του απιστευτου Bruno. Κοιταξτε το KII, τις τεχνολογιες που φερει επανω του μαζι με την την συμπεριφορα του στον χωρο μας και ολα αυτα σε μια τιμη που θα πριν απο δεκα χρονια θα επρεπε να προσθεσεις κι ενα ακομη μηδεν στο τελος. Ομως δεν παυει να ειναι ενα μινιμαλ συστημα που μοναδικο σκοπο εχει ν ακους την μουσικη οσο πιο καλα μπορεις. Μεχρι εκει.
 


Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Συμφωνω μαζι σου. Κι εγω εχω λαμπες, πικαπ κλπ. Ωστοσο πρεπει να ξεκαθαρισμενο το τι σημαιμει πιστοτητα και τι σημαινει γουστο.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας , όμως θα ήθελα να εστιάσουμε πχ σε αυτό : μας λένε οι επαΐοντες(;) , πως αυτό το τρανζίστορ είναι τόσο καλό σαν να ήταν λάμπα . Δηλαδή οι λάμπες είναι η αναφορά και τρανζίστορ απλές απομιμήσεις ; και με τις παραμορφώσεις τι γίνεται ; ok ουσιαστικά είναι άρτιες αρμονικές άρα εύηχες ( και εγώ έβηχα αλλά μου πέρασε ) , το ΣΩΣΤΟ όμως ποιο είναι ; πέρα από το προσωπικό γούστο
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.767
Reaction score
21.606
Η σύγκριση που επιχειρείται, κατά την γνώμη μου, είναι τόσο υποκειμενική που καταντάει άνευ σημασίας.

Το πιο λογικό θα ήταν να καθοριστεί ένας "ενισχυτής αναφοράς" (εάν αυτό ήταν δυνατό), για κάθε τεχνοτροπία (λάμπες ή transistors) και ακολούθως για κάθε τάξη (Class) υλοποίησης βάσει μετρήσιμων χαρακτηριστικών κι όλοι οι υπόλοιποι ενισχυτές να συγκρίνονται με αυτούς. Η σύγκριση "ακούγεται το transistor τόσο καλό σαν να ήταν λάμπα" μου φέρνει λίγο στο "αυτό το πορτοκάλι έχει τόσο καλή γεύση σαν να ήταν μπανάνα" - π@π@ριές δηλαδή.
 

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
Η σύγκριση που επιχειρείται, κατά την γνώμη μου, είναι τόσο υποκειμενική που καταντάει άνευ σημασίας.

Το πιο λογικό θα ήταν να καθοριστεί ένας "ενισχυτής αναφοράς" (εάν αυτό ήταν δυνατό), για κάθε τεχνοτροπία (λάμπες ή transistors) και ακολούθως για κάθε τάξη (Class) υλοποίησης βάσει μετρήσιμων χαρακτηριστικών κι όλοι οι υπόλοιποι ενισχυτές να συγκρίνονται με αυτούς. Η σύγκριση "ακούγεται το transistor τόσο καλό σαν να ήταν λάμπα" μου φέρνει λίγο στο "αυτό το πορτοκάλι έχει τόσο καλή γεύση σαν να ήταν μπανάνα" - π@π@ριές δηλαδή.
"ενισχυτής αναφοράς" . . . makari na gin
[DOUBLEPOST=1456999497][/DOUBLEPOST]"ενισχυτής αναφοράς" . . . μακάρι να γινόταν κάτι τέτοιο , αλλά εδώ δεν μπορούν να τα βρούν οι επαγγελματίες του κλάδου , καθ΄ ότι ακόμα και αυτά που υποτίθεται ότι είναι εργαλεία , ηχού διαφορετικά μεταξύ τους
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.767
Reaction score
21.606
Ε, ναι, για αυτό έβαλα στην παρένθεση "(εάν είναι δυνατό)". Προφανώς και δεν είναι. Αυτό το προφανές ενισχύει το πόσο άστοχη είναι η σύγκριση που αναφέρεις ότι γίνεται στα reviews.
 

Μηνύματα
13.633
Reaction score
11.198
Συμφωνώ.

Δεν θυμάμαι εάν είναι από αυτό το forum ή από κάποιο άλλο, εάν μέλος έχει ως υπογραφή τη φράση "Το τέλειο δεν είναι αυτού του κόσμου".
Από εδώ είναι.
 

Μηνύματα
4.987
Reaction score
4.209
Οι επαιοντες που αναφερεις ειναι οι οπαδοι του ρετρο και δεν ολοι. Μαλλον αναφερεσαι σε Ελληνες συγκεκριμενους δημοσιογραφους .Δεν θελω να θαψω καποια κατηγορια ενισχυτων, ωστοσο ο ορος οτι "ο ταδε ενισχυτης ειναι τοσο καλος οσο ενας λυχνιας" ειναι τελειως λανθασμενος και αναφερεται σε καθαρα προσωπικο γουστο, καποιος αλλος ενδεχομενως να ελεγε ακριβως το αντιθετο. Κατι ακομη για τους δημοσιογραφους (αναφερομαι στην Ελλαδα και μονο). Αυτοι πανε στα περιοδικα εχοντας οχι απαραιτητα τεχνικες γνωσεις (μαλλον η πλειοψηφια ειναι) κι ετσι στις περισσοτεροι γραφουν με βαση το γουστο και την αγνοια. Αλλα ωστοσο μπορει να ειναι εμπειροι ακροατες. Αυτο το εκμεταλευονται. Ειναι αυτο που λεμε χρυσαυτιαδες. Εχουν γινει σ αυτο το θεμα πολυ ωραιες συζητησεις στο AVMENTOR, την εποχη που ζουσε ο Zone Pres (παρ ολο τον λακωνικο τροπο γραφης του).

Υπαρχει μια πληθωρα τεχνικων χαρακτηριστικων στους ενισχυτες που παιζουν ρολο (αλλου λιγοτερο κι αλλου περισσοτερο) και ασφαλως δεν μπορουν να αναλυθουν σε δυο γραμμες .

Σε επιπεδο ερασιτεχνων χομπιστων, δεν ειναι λιγες φορες που καποιοι αλαζουν στρατοπεδο, δηλαδη τους αρεσε καποιος τυπος και μετα μεταπηδησαν σε αντιθετο. Θα αναφερω τον Μιχαλη Tidal, ο οποιος ειχε ενισχυτη ολιγων βατ λυχνιας, αλλαζοντας ηχεια μεταπηδησε σε ενισχυτη τρανζιστορ. Αυτο δεν σημαινει οτι απεριψε την προηγουμενη αγαπη, αλλα θεωρησε οτι για τα συγκεκριμενα ηχεια θα του ταιριαζε καλυτερα κατι αλλο διαφορετικο απο την λυχνια. Δεν θελω να τον κρινω αν εκανε καλα η οχι, απλως κανω αναφορα στο περιστατικο. ΦΙλος μου που ακουγε με μικρο ενισχυτη λυχνιας κι επινε νερο στο ονομα τους, καποτε περασε στο αντιθετο στρατοπεδο πιστευοντας οτι τωρα πλεον του ακουγονται καλυτερα τα ηχεια του.

Ουτως η αλλως τωρα πλεον με μια καρτα ηχου σαν την Metrik μπορεις να κανεις εναν ενισχυτη ψηφιακο ν ακουγεται σαν ενισχυτης λυχνιας (εαν αυτο σε ικανοποιει).

Παντως γενικα η γνωμη μου ειναι οτι μας ακουγεται καλυτερα αυτο που απο πιο μπροστα πιστευουμε θα μας αρεσει περισοτερο. Αν εχουμε μια σχετικη προκαταληψη (θετικη) προς ενα ηχειο η ενισχυτη και χρυσο να ειναι καποιο αλλο τελεια και παυλα. Εχει παισει μαυρο πεπλο στα αυτια μας. Θα περασει αρκετος καιρος για να ανοιξουμε τα αυτια μας!

Πιστευω οτι οι ενισχυτες λυχνιας δεν θα ηχαν τους ιδιους φιλους αν ηταν κρυμενες οι λυχνιες σε καποιο περιβλημα και δεν φαινοταν το φως τους. Το ιδιο συμβαινει και με το πικαπ που στις περισσοτερες περιπτωσεις το εχουν αναγει αισθητικα σε εργο τεχνης. Ενα ηχειο ενεργο που εχει κρυμενους τους ενοσχυτες ποσο μπορει να συγκινησει αυτους που ψαχνουν εντυπωσιακα στο ματι πραγματα?

Δηλαδη τα ηχεια που αναφερω πιο πανω (ΚΙΙ) θελουν μονο εναν σκληρο δισκο (με την μουσικη σου) και ενα ταμπλετ η κινητο η λαπτοπ. Τα δινεις εντολη παιξε πχ Ray Brown, κι αυτο παιζει. Χωρις χοντρα καλωδια χωρις λαμπακια, χωρις τιποτα. Αν σβησεις τα φωτα θα εχει σκοταδι. Ενω στις λυχνιες δεν θα εχει σκοταδι! Οποτε στην πρωτη περιπτωση θα πρεπει για να κανεις ατμπσφαιρα να αγορασεις κερια. Να σου καει και το χαλι και τρεχα γυρευε. :)
 
Last edited:

Mr Spock

demokratischer - sektor
Μηνύματα
18.782
Reaction score
52.492
Οι επαιοντες που αναφερεις ειναι οι οπαδοι του ρετρο και δεν ολοι. Μαλλον αναφερεσαι σε Ελληνες συγκεκριμενους δημοσιογραφους .Δεν θελω να θαψω καποια κατηγορια ενισχυτων, ωστοσο ο ορος οτι "ο ταδε ενισχυτης ειναι τοσο καλος οσο ενας λυχνιας" ειναι τελειως λανθασμενος και αναφερεται σε καθαρα προσωπικο γουστο, καποιος αλλος ενδεχομενως να ελεγε ακριβως το αντιθετο. Κατι ακομη για τους δημοσιογραφους (αναφερομαι στην Ελλαδα και μονο). Αυτοι πανε στα περιοδικα εχοντας οχι απαραιτητα τεχνικες γνωσεις (μαλλον η πλειοψηφια ειναι) κι ετσι στις περισσοτεροι γραφουν με βαση το γουστο και την αγνοια. Αλλα ωστοσο μπορει να ειναι εμπειροι ακροατες. Αυτο το εκμεταλευονται. Ειναι αυτο που λεμε χρυσαυτιαδες. Εχουν γινει σ αυτο το θεμα πολυ ωραιες συζητησεις στο AVMENTOR, την εποχη που ζουσε ο Zone Pres (παρ ολο τον λακωνικο τροπο γραφης του).

Υπαρχει μια πληθωρα τεχνικων χαρακτηριστικων στους ενισχυτες που παιζουν ρολο (αλλου λιγοτερο κι αλλου περισσοτερο) και ασφαλως δεν μπορουν να αναλυθουν σε δυο γραμμες .

Σε επιπεδο ερασιτεχνων χομπιστων, δεν ειναι λιγες φορες που καποιοι αλαζουν στρατοπεδο, δηλαδη τους αρεσε καποιος τυπος και μετα μεταπηδησαν σε αντιθετο. Θα αναφερω τον Μιχαλη Tidal, ο οποιος ειχε ενισχυτη ολιγων βατ λυχνιας, αλλαζοντας ηχεια μεταπηδησε σε ενισχυτη τρανζιστορ. Αυτο δεν σημαινει οτι απεριψε την προηγουμενη αγαπη, αλλα θεωρησε οτι για τα συγκεκριμενα ηχεια θα του ταιριαζε καλυτερα κατι αλλο διαφορετικο απο την λυχνια. Δεν θελω να τον κρινω αν εκανε καλα η οχι, απλως κανω αναφορα στο περιστατικο. ΦΙλος μου που ακουγε με μικρο ενισχυτη λυχνιας κι επινε νερο στο ονομα τους, καποτε περασε στο αντιθετο στρατοπεδο πιστευοντας οτι τωρα πλεον του ακουγονται καλυτερα τα ηχεια του.

Ουτως η αλλως τωρα πλεον με μια καρτα ηχου σαν την Metrik μπορεις να κανεις εναν ενισχυτη ψηφιακο ν ακουγεται σαν ενισχυτης λυχνιας (εαν αυτο σε ικανοποιει).

Παντως γενικα η γνωμη μου ειναι οτι μας ακουγεται καλυτερα αυτο που απο μπροστα πιστευουμε θα μας αρεσει περισοτερο. Αν εχουμε μια σχετικη προκαταληψη (θετικη) προς ενα ηχειο η ενισχυτη και χρυσο να ειναι καποιο αλλο τελεια και παυλα. Εχει παισει μαυρο πεπλο στα αυτια μας. Θα περασει αρκετος καιρος για να ανοιξουμε τα αυτια μας!

Πιστευω οτι οι ενισχυτες λυχνιας δεν θα ηχαν τους ιδιους φιλους αν ηταν κρυμενες οι λυχνιες σε καποιο περιβλημα. Το ιδιο συμβαινει και με το πικαπ που στις περισσοτερες περιπτωσεις το εχουν αναγει αισθητικα σε εργο τεχνης. Ενα ηχειο ενεργο που εχει κρυμενους τους ενοσχυτες ποσο μπορει να συγκινησει αυτους που ψαχνουν εντυπωσιακα στο ματι πραγματα?

Δηλαδη τα ηχεια που αναφερω πιο πανω (ΚΙΙ) θελουν μονο εναν σκληρο δισκο (με την μουσικη σου) και ενα ταμπλετ η κινητο η λαπτοπ. Τα δινεις εντολη παιξε πχ Ray Brown, κι αυτο παιζει. Χωρις χοντρα καλωδια χωρις λαμπακια, χωρις τιποτα. Αν σβησεις τα φωτα θα εχει σκοταδι. Ενω στις λυχνιες δεν θα εχει σκοταδι! Οποτε στην πρωτη περιπτωση θα πρεπει για να κανεις ατμπσφαιρα να αγορασεις κερια. Να σου καει και το χαλι και τρεχα γυρευε. :)
Με κάλυψες , τα μόνα τεστ που εμπιστεύομαι πλέον , είναι αυτά που εμπεριέχουν ακρόαση , μέτρηση και αντιπαραβολή των αποτελεσμάτων , πχ ακούσαμε στο τάδε ηχείο μία εμφαση στα μεσοχαμηλά και μετα όντως μετρήσαμε έναν συντονισμό στα 315hz .
Εννοείται πως το αυτί μας είναι πάντα ο τελικός κριτής , αλλά δεν μπορούμε να τα ακούμε όλα .
Τέλος η προσπάθεια που κάνω εδώ είναι η αναζήτηση του ΣΩΣΤΟΥ . Εχετε και έχω το σύστημα που μου αρέσει , όμως εάν φωνάξω τον καλλιτέχνη ή τον ηχολήπτη του τάδε έργου που ακούω , θα το βρεί έτσι όπως το έφτιαξε ή άλλα αντί άλλων ;
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.839
Μηνύματα
2.953.773
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top