Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)




Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477

V8 που ακούγεται έτσι επειδή είναι σαν το δεξί:



Και περιστρέφεται έτσι, σαν τετρακύλινδρο (επί δύο :D ):

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 9!!!! ΚΟΥΖΙΝΕΤΑ

ΒΑΣΗΣ ΕΝΩ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΙ ΒΕ8 ΕΧΟΥΝ 5.

ΑΣ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ.....
[DOUBLEPOST=1464177690][/DOUBLEPOST]ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΑΝΤΙΚΡΑΔΑΣΜΙΚΑ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΘΗΡΙΑ.....
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.831
Reaction score
76.332
Μόνο 5.












http://www.thetruthaboutcars.com/20...hp-5-2l-v8-into-shelby-gt350-gt350r-mustangs/

http://www.automobilemag.com/news/10-things-to-know-about-the-ford-shelby-gt350-mustangs-v-8-engine/

http://blog.caranddriver.com/holy-f...rd-mustang-shelby-gt350gt350rs-5-2-liter-v-8/


Έχουν φτιάξει ένα φανταστικό, πολύ γρήγορο αυτοκίνητο που στρίβει και φρενάρει όπως τα καλύτερα, με το γνωστό όμως φτηνιάρικο εσωτερικό.
5,2 με 526hp και 60kg/m.

Και μόνο manual εξατάχυτο Tremec. :p:p:p
 

Manos58

εγχειρισμένη
Μηνύματα
17.160
Reaction score
12.841
Οι απόγονοι του Steve Mc Queen πρέπει να παίρνουν ποσοστά για τον μυθο που δημιούργησε ......

 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
Μόνο 5.












http://www.thetruthaboutcars.com/20...hp-5-2l-v8-into-shelby-gt350-gt350r-mustangs/

http://www.automobilemag.com/news/10-things-to-know-about-the-ford-shelby-gt350-mustangs-v-8-engine/

http://blog.caranddriver.com/holy-f...rd-mustang-shelby-gt350gt350rs-5-2-liter-v-8/


Έχουν φτιάξει ένα φανταστικό, πολύ γρήγορο αυτοκίνητο που στρίβει και φρενάρει όπως τα καλύτερα, με το γνωστό όμως φτηνιάρικο εσωτερικό.
5,2 με 526hp και 60kg/m.

Και μόνο manual εξατάχυτο Tremec. :p:p:p
ΟΚ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ.....

BULLSHIT!!!

Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΒΙΑ ΟΠΟΥ ΣΤΡΙΜΩΧΝΟΝΤΑΙ ΔΥΟ ΜΠΙΕΛΕΣ

ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΙΑΤΑΞΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΦΘΗΚΕ ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΧΤΥΠΑΓΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΑ ΘΡΟΣ ΤΟΥ

ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ. ΑΝ ΒΡΗΚΑΝ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΚΑΘΟΤΙ

ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΤΡΟΜΕΡΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ "ΝΕΥΡΙΚΑ".

ΤΩΡΑ ΤΑ ΚΙΒΩΤΙΑ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΩΝ ΔΕΝ ΕΞΕΛΙΧΤΗΚΑΝ ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο

ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΜΗΧΑΝΙΚΑ.

ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΔΑ Η ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΗ ΑΙΣΙΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ 6-7-8ΑΡΙΑ ΚΙΒΩΤΙΑ

ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ Η ΧΟΝΤΑ 9ΑΡΙ!!! (ΠΙΘΑΝΩΣ ΑΙΣΙΝ) ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ

ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ ΠΟΤΕ.

ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΞΕΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΗΤΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ

ΤΑ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ.
 
Last edited:

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
Η αναβίωση της BMW 2002
Η BMW παρουσιάζει μια εντυπωσιακή πρωτότυπη έκδοση 2002 Hommage, πάνω στη γρήγορη M2
Γιάννης Καλογερόπουλος στις 23.05.2016
Στα πρότυπα της θρυλικής 2002 turbo η BMW δημιούργησε ένα εκρηκτικό πρωτότυπο με φουτουριστική σχεδίαση που βασίζεται όμως στην σύγχρονη και γρήγορη M2. Το συγκεκριμένο concept προέκυψε με αφορμή τον εορτασμό των 100 ετών ιστορίας της μάρκας και των 50 ετών της 2002 turbo.

Η BMW 2002 Hommage Concept παρουσιάστηκε στην συγκέντρωση Concorso d’Eleganza Villa d’Este στη λίμνη Como. Εμπνευσμένη από το θρυλικό μοντέλο της δεκαετίας του ’70, διακρίνεται για τις λεπτομέρειες που το συνδέουν με αυτό, όπως τα φωτιστικά σώματα, τα φουσκωμένα φτερά του και το χαμηλό του αμάξωμα.

Κοιτώντας παράλληλα στο μέλλον το βασισμένο στην M2 πρωτότυπο, διατηρεί μεν τη διχρωμία που χαρακτήριζε τον πρόγονό του, αλλά φοράει τεράστιους τροχούς εντυπωσιακής σχεδίασης διαμέτρου 20 ιντσών. Χωρίς η BMW να έχει δώσει τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του πρωτότυπου μοντέλου της στη δημοσιότητα, η 2002 Hommage αναμένεται να αποδίδει από το 3λιτρο 6κύλινδρο σε σειρά μοτέρ της 370 ίππους και 465 Nm ροπής, όπως η M2 στην οποία βασίζεται.

Η συγκεκριμένη εντυπωσιακή σπουδή ίσως να μην φτάσει ποτέ στην παραγωγή, αφού δεν έγινε κάποια σχετική ανακοίνωση, αλλά σίγουρα θα ήταν αρκετά ωραία να το βλέπαμε κάποια στιγμή στους δρόμους ή τουλάχιστον κάποια έκδοση με στοιχεία από την BMW 2002 Hommage Concept.



http://www.gocar.gr/news/new-models...nt=article&utm_campaign=newsletter-2016-05-24
 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
BMW M3 τώρα και σε φορτηγάκι
Αν δεν σας φτάνουν οι χώροι της BMW M3 βρέθηκε μια λύση
Γιάννης Καλογερόπουλος στις 23.05.2016
Σας συγκινούν οι επιδόσεις της M3 και η απόλαυση που προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο στον δρόμο, αλλά δεν σας αρκούν οι χώροι που προσφέρει; Βρέθηκε η λύση σε αυτό το θέμα, αφού ένα συνεργείο στη Ν. Αφρική – πέφτει λίγο μακριά – έκανε μια μοναδική μετατροπή της M3 σε φορτηγάκι.

Κάτω από το καπό της BMW M3 E92 βρίσκεται μια βελτιωμένη εκδοχή του 4λιτρου V8 κινητήρα, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνεται η ισχύς του. H Mad Dog Racing που είναι υπεύθυνη για τη μετατροπή δηλώνει ότι το αυτοκίνητο έχει την απαραίτητη ακαμψία για να χρησιμοποιηθεί κανονικά ως φορτηγάκι. Η πληροφορία που θέλει το συνεργείο να έχει αλλάξει την πίσω ανάρτηση, τοποθετώντας φύλλα σούστας για μεγαλύτερη αντοχή στο βάρος και τον χρόνο χαρακτηρίζονται ως ανυπόστατες…



http://www.gocar.gr/news/feed/18162...nt=article&utm_campaign=newsletter-2016-05-24



ΜΑΝΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ?:D:D:D
 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
Volkswagen k70: Το ενδιάμεσο
Αν και το k70 ξεκίνησε τη ζωή του σαν NSU, συνέχισε σαν Volkswagen σε μια προσπάθεια να καλυφθεί το τεχνολογικό κενό που απαιτούσε πλέον κίνηση εμπρός και υδρόψυκτο κινητήρα. Ήταν το αυτοκίνητο που οδήγησε τη VW στο σωτήριο Golf
Κώστας Λούβαρης στις 22.05.2016
Το k70 είναι ένα από μυστήρια της φύσης. Και μπορεί να μην είναι ένα από τα ενδιαφέροντα αυτοκίνητα, για τα οποία αξίζει να χυθεί μελάνι, όμως η ιστορία του είναι από τις πιο περίεργες. Και αυτό γιατί απλά ήταν ένα project, το οποίο πέρασε από χέρι σε χέρι, χωρίς όμως ποτέ κανείς να το αγαπήσει! Έτσι σαν… ενδιάμεσο ξεχάστηκε και πέρασε στο περιθώριο της ιστορίας, αν και η σημασία του δεν ήταν αμελητέα. Συνολικά μέχρι το 1973 κατασκευάστηκαν 211.000 αντίτυπα και ιστορικά υπήρξε το πρώτο VW με υδρόψυξη και κίνηση εμπρός. Όμως ποιος το θυμάται αυτό, αντίθετα όλοι ξέρουμε το Golf!



Σχεδίαση

Σχεδιαστικά είχε όλα τα σωστά συστατικά για να γίνει επιτυχία. Πρώτα από όλα η σχεδίασή του, που μπορεί σήμερα να φαντάζει πολύ τετράγωνη, αλλά τότε, το 1970 ήταν ότι πιο μοντέρνο. Επίσης ο κινητήρας ήταν εμπρός (μάλιστα ήταν υδρόψυκτος και με εκκεντροφόρο επικεφαλής) μεταφέροντας τη κίνηση στου ανάλογους τροχούς. Αλλά είχε μια μικρή ιδιαιτερότητα, δεν ήταν τοποθετημένος εγκάρσια, αλλά κατά τον διαμήκη άξονα! Μάλιστα για να λύσουν το πρόβλημα του μήκους του, τα ημιαξόνια δεν «φύτρωναν» δεξιά και αριστερά από το διαφορικό, αλλά ανάμεσα στον τρίτο και τέταρτο κύλινδρο μέσα από παράκεντρο διαφορικό στο κάρτερ! Τέτοια εξέλιξη!

Ξεκίνησε σαν NSU το 1969 δίπλα στο Ro80 και γι’ αυτό στην ονομασία του μπήκε το γράμμα «k» από το γερμανικό «kolben» που σημαίνει έμβολο, για να το ξεχωρίζει από τον περιστροφικό κινητήρα του 80, ενώ το 70 αναφέρονταν στην ιπποδύναμή του. Κατά αναλογία το «Ro» από το Ro80 ήταν τα αρχικά από το Rotary και το «80» αναφέρονταν στην ιπποδύναμή του.

To 1971 πάντως η «ιδιοκτησία» του μεταφέρεται στην Volkswagen και αυτό από μόνο του είναι ιστορικά (νομίζουμε) μοναδικό, αν και ποτέ δεν κυκλοφόρησε με το σήμα της NSU, γιατί δεν μπορούμε να θυμηθούμε άλλο αυτοκίνητο που ξεκίνησε σαν «Α» και κατέληξε «Β»! (Και για να μην αρχίσετε να μας γράφετε «ότι δεν ξέρουμε τι λέμε», δεν αναφερόμαστε στα joint venture!)

Εκ πρώτης όψεως πάντως το δανεικό k70 θα μπορούσε να ήταν όλα όσα χρειάζονταν η VW εκείνες τις ημέρες. Ημέρες πολύ δύσκολες για το μετέπειτα super group, το οποίο φαινόταν χαμένο με τον Σκαραβαίο στα τελευταία του και με μια τεράστια αποτυχία στα χέρια της όπως το 411. Το Wolfsburg έπρεπε να κάνει το επόμενο βήμα και χρειαζόταν ένα «up-to-date» αυτοκίνητο που θα έπρεπε να κατασκευαστεί, όχι μόνο σε μεγάλα νούμερα, αλλά και σε λογική τιμή.





Άμεση προτεραιότητα


Παρουσιάστηκε στην Έκθεση της Γενεύης σαν NSU το 1969, αλλά χάθηκε ξαφνικά από το σταντ και από την κυκλοφορία για μερικούς μήνες, λόγο της εξαγοράς της από την VW και την συγχώνευση των Audi/Auto Union κάτω από τη φτερούγα της.

Μετά την αλλαγή διεύθυνσης επανεμφανίστηκε, αλλά ενώ το χαρακτηριστικό (λόγω περιστροφικού κινητήρα) και χαρισματικό Ro80 παρέμεινε σαν NSU, το k70 εμφανίστηκε σαν VW. Τόσο απεγνωσμένη ήταν για ένα υδρόψυκτο κινητήρα. Αλλά δεν ήταν μόνο ο κινητήρας που αγόρασε, ήταν και το νέο τεχνικό προσωπικό, ιδιαίτερα στο πρόσωπο των Ewald Praxl και Claus Luthe με τον δεύτερο να γράφει ιστορία τα επόμενα χρόνια στην Audi, BMW.

Ο Luthe που ήταν υπεύθυνος για τη σχεδίαση και του Ro80, στο k70 προτίμησε μια πιο συμβατική, αλλά όχι λιγότερο εντυπωσιακή σχεδίαση η οποία δεν χρειάζονταν την αεροδυναμική του Ro80, ενώ οι πρέσες του θα έπρεπε να είναι πιο απλές ώστε το αυτοκίνητο να είναι πιο φτηνό στην κατασκευή του.

Ο κινητήρας πάλι μπορεί να βασίζονταν στον «μοτοσικλετιστικό» αερόψυκτο 1.177, με τον εκκεντροφόρο επικεφαλής από το Prinz, αλλά τώρα είχε αποκτήσει υδρόψυξη και αύξηση κυβισμού στα 1,6 λίτρα. Όμως πιο σημαντικό από όλα, μπορούσε να κατασκευαστεί στην ίδια γραμμή παραγωγής με τον υπάρχοντα μηχανολογικό εξοπλισμό. Παρά το γεγονός μάλιστα ότι βάση ονομασίας θα έπρεπε να αποδίδει 70 ίππους, τελικά έφτασε τους 75. Όπως είπαμε ο κινητήρας βρισκόταν εμπρός κατά τον διαμήκη άξονα (με εσωτερικά μάλιστα τοποθετημένα τα δισκόφρενα!) και «έγερνε» για μικρότερο ύψος, ενώ οι αναρτήσεις αποτελούνταν από Γόνατα McPherson εμπρός και υστερούντες βραχίονες πίσω. Μια σχεδίαση που πρόσφερε τεράστιους εσωτερικούς χώρους για τα 4,455 μέτρα του.

Παρόλα αυτά, τα οποία φαίνονται εντυπωσιακά στο χαρτί, υπήρχαν και προβλήματα, όπως η απουσία αντιστρεπτικών με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να γέρνει στις στροφές, ενώ η ροπή χαμηλά ήταν είδος εν ανεπάρκεια. Για να λυθούν τα προβλήματα αυτά, το 1973, αυξήθηκε ο κυβισμός στα 1.807 κ.εκ. φτάνοντας τους 100 ίππους, ενώ προστέθηκαν και νέα αμορτισέρ.

Το αυτοκίνητο απαιτούσε εξέλιξη για την οποία η NSU δεν είχε χρήματα και η VW δεν ενδιαφέρονταν, λόγο του δικούς της εξελικτικού προγράμματος. Ήταν όμως και άτυχο γιατί έπεσε πάνω στο Audi 100 (που να θυμίσουμε το είχε εξελίξει η Mercedes-Benz!) που ήταν μία πιο ολοκληρωμένη πρόταση. Να θυμίσουμε εδώ ότι το 100 με εσωτερικό κωδικό F103 ήταν ο αντικαταστάτης της F102 (βλέπε DKW), το οποίο άλλωστε ήταν και το τελευταίο Auto Union!

Άλλωστε η VW εργάζονταν πάνω στο δικό της Passat (σε συνεργασία με την Audi) που παρουσιάστηκε το 1973 και έτσι το k70 της ήταν άχρηστο.



ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΛΕΟΝ.

ΑΠΟ ΟΛΑ ΠΙΣΩ ΣΕ ΟΛΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.


http://www.gocar.gr/go-classic/clas...nt=article&utm_campaign=newsletter-2016-05-24
 



stathis

Ultra Home Theater
Μηνύματα
21.631
Reaction score
36.424
BMW M3 τώρα και σε φορτηγάκι
Αν δεν σας φτάνουν οι χώροι της BMW M3 βρέθηκε μια λύση
Γιάννης Καλογερόπουλος στις 23.05.2016
Σας συγκινούν οι επιδόσεις της M3 και η απόλαυση που προσφέρει αυτό το αυτοκίνητο στον δρόμο, αλλά δεν σας αρκούν οι χώροι που προσφέρει; Βρέθηκε η λύση σε αυτό το θέμα, αφού ένα συνεργείο στη Ν. Αφρική – πέφτει λίγο μακριά – έκανε μια μοναδική μετατροπή της M3 σε φορτηγάκι.

Κάτω από το καπό της BMW M3 E92 βρίσκεται μια βελτιωμένη εκδοχή του 4λιτρου V8 κινητήρα, χωρίς ωστόσο να ανακοινώνεται η ισχύς του. H Mad Dog Racing που είναι υπεύθυνη για τη μετατροπή δηλώνει ότι το αυτοκίνητο έχει την απαραίτητη ακαμψία για να χρησιμοποιηθεί κανονικά ως φορτηγάκι. Η πληροφορία που θέλει το συνεργείο να έχει αλλάξει την πίσω ανάρτηση, τοποθετώντας φύλλα σούστας για μεγαλύτερη αντοχή στο βάρος και τον χρόνο χαρακτηρίζονται ως ανυπόστατες…



http://www.gocar.gr/news/feed/18162...nt=article&utm_campaign=newsletter-2016-05-24



ΜΑΝΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΟΥΛΗΘΟΥΝ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ?:D:D:D
Ένας τηλεβόας λείπει.:o
 



Μηνύματα
776
Reaction score
818
@Zizik δες εδώ το Renntransporter που ανακατασκεύασε η ΜΒ. Του J. Leno παραείναι μαϊμουδιά (μόνο που βλέπω το ταμπλό μου σηκώνεται η τρίχα :) ).

Κι εδώ στα γερμανικά:
 

Μηνύματα
30.853
Reaction score
25.477
Τα 5 πιο όμορφα BMW Hommage
Όταν η παραγωγή δεν θέτει όρια στη σχεδίαση, το αποτέλεσμα είναι εκθαμβωτικό

Οι κατασκευαστές αυτοκίνητων ανά καιρούς αναπολούν το παρελθόν τους αναβιώνοντας κάποια μοντέλα της, συνδυάζοντας τα ρετρό στοιχεία με σύγχρονη εκτέλεση. Η BMW από την άλλη τα τελευταία χρόνια το κάνει αυτό συστηματικά παρουσιάζοντας μια σειρά πρωτότυπων μοντέλων με την ονομασία Hommage Cocnept. Το πιο πρόσφατο δημιούργημά της είναι το 2002 Hommage Concept, το οποίο εντυπωσίασε με την αισθητική του και την εκτέλεσή του, ξυπνώντας μνήμες στους φίλους της φίρμας και όχι μόνο. Έτσι, είπαμε να συγκεντρώσουμε τα τελευταία Hommage δημιουργήματα της BMW και να σας τα παρουσιάσουμε για να διαλέξετε το αγαπημένο σας.






Το 2006 η BMW παρουσίασε το Concept Coupe Mille Miglia. Τότε δεν είχε δημιουργηθεί η σειρά Hommage, αλλά η φιλοσοφία κατασκευής του ήταν ίδια. Αφιερωμένο στα μοντέλα πριν το δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, με έμφαση στην τεχνολογία και τους αγώνες. Εμπνευσμένο από το Mille Miglia Touring Coupe του 1940, με υλικά ελαφριά και κινητήρα τον γνωστό μας 3λιτρο 6κύλινδρο από την Z4 M Coupe.






Το 2008 παρουσιάστηκε η M1 Hommage Concept για τα 30 χρόνια επετείου της εμβληματικής M1. Σχεδιασμένο από την πένα του Chris Bangle είχε παρόμοιες διαστάσεις με την «αυθεντική» έκδοση, με τη διαφορά να υπογραμμίζεται μόνο από το μακρύτερο μεταξόνιο που το έκανε να δείχνει και να είναι μεγαλύτερο αυτοκίνητο. Όπως και το πρώτο M1 έτσι και το concept είχε τον κινητήρα στο κέντρο. Ωστόσο και παρά τις γήινες προδιαγραφές του έμεινε μόνο ένα concept και δεν προχώρησε ποτέ στην παραγωγή.






Το 2011 παρουσιάστηκε το 328 Hommage Concept με ρετρό αισθητική και σύγχρονες πινελιές και ιδιαίτερα χαμηλό βάρος. Για το σκοπό αυτό χρησιμοποίησαν για την κατασκευή του carbon και ενισχυμένο πλαστικό, τόσο στο εξωτερικό τμήμα του αυτοκινήτου, όσο και στο εσωτερικό του. Η δύναμη έρχονταν από έναν 6κύλινδρο κινητήρα σε σειρά με χωρητικότητα 3,0 λίτρων. Μπορεί να μην προσχώρησε ως είχε στην παραγωγή, αλλά πολλές τεχνικές κατασκευής χρησιμοποιήθηκαν σε σύγχρονα μοντέλα.


παρακαλώ περιμένετε...



Εμπνευσμένο από τους αγώνες, μια άκρως εντυπωσιακή εκτέλεση από την BMW είναι το 3.0 CSL Hommage R Concept. Παρουσιάστηκε πέρυσι για τα 40 χρόνια της 3.0 CSL και εμπεριέχει όλη την τεχνογνωσία της γερμανικής φίρμας από τους αγώνες και εμφάνιση που κόβει την ανάσα.






Το πιο πρόσφατο δημιούργημα της BMW είναι το 2002 Hommage Concept, με έμπνευση από την 2002 Turbo, η M2 Hommage Concept βασίζεται όπως μαρτυρά και το όνομά της στην M2. Με στοιχεία από το παρελθόν και εμφάνιση πέρα από τα τετριμμένα, σίγουρα δεν περνά απαρατήρητη. Δυστυχώς όμως, όπως ανακοίνωσε και η BMW δεν έχει σκοπό να την προωθήσει στην παραγωγή.


http://www.gocar.gr/news/new-models/18237,Ta_5_pio_omorfa_BMW_Hommage.html
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.609
Μηνύματα
2.946.284
Members
38.210
Νεότερο μέλος
Aris29
Top