Διάφορα για το ίντερνετ και τα προβλήματά του

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Η ελληνική αγορά είναι μια στρεβλή αγορά. Ευθύνη έχει και ο ΟΤΕ (που προχωράει την τεχνολογία με το σταγονόμετρο), και η ΕΕΤΤ (με την ηλίθια νοοτροπία "ίσων αποστάσεων"), και οι υπόλοιπες ιδιωτικές εταιρίες που θέλουν να χρησιμοποιούν υποδομές άλλων (ΟΤΕ εν προκειμένω) και να καρπώνονται κέρδη.
Η αλήθεια είναι οτι τα στοιχεία του πίνακα είναι απογοητευτικά. Δέν είναι μόνο οτι είμαστε στον πάτο, είναι οτι ο πάτος είναι στα μισά απο τους αμέσως επόμενους.

Φυσικά τα ίδια ισχύουν και σε άλλους τομείς της Ελληνικής πραγματικότητας πχ μεταφορές, ενέργεια, βιομηχανία κτλ

Ο ΟΤΕ πάντως δέν είναι ο παλιός ΟΤΕ. Αν κανείς ανατρέξει στην ΕΕΤΤ θα δεί οτι στην κινητή έχει το 45% της αγοράς ενώ στη σταθερή το 57%. Δέν λέω οτι είναι μικρή εταιρεία αλλα δέν είναι πλέον το παλαιό μονοπώλιο. Επίσης η ποιότητα εξυπηρέτησης δέν συγκρίνεται με τις δεκαετίες του 80 και του 90.
http://www.eett.gr/opencms/export/s...sts/MarketAnalysis/MarketReview/PDFs/2014.pdf

Φυσικά αν σε κάποιον δέν αρέσει μπορεί να αλλάξει. Εγώ πχ έχω VODAFONE κινητό και WIND σταθερό.
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Και παλι την υποδομη του οτε χρησιμοποιεις οτι εταιρεία κ να χεις οποτε αρεσει δεν αρεσει δεν μπορεις να αλλάξεις
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.967
Reaction score
76.691
Αυτοί φταίνε που σου έκαναν και έκπτωση στο νέο συμβόλαιο..αχάριστε!!!:p:roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
Ποιό νέο συμβόλαιο;


Επίσης η ποιότητα εξυπηρέτησης δέν συγκρίνεται με τις δεκαετίες του 80 και του 90.
Όπως δε συγκρίνεται και με την πολύ καλύτερη εποχή πριν το 2010.
Σήμερα λειτουργούν σαν κάτι κουτοπόνηρες εταιρείες που πιστεύουν πως αν σε κάνουν να περιμένεις αρκετά θα τα παρατήσεις.
Αν αρχίσω, δε θα τελειώνω. Όχι εδώ όμως.
 

daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
39.227
Reaction score
80.057
Ποιό νέο συμβόλαιο;
Προς Μάιο-Απρίλιο καλέ όταν ρωτούσα για συνδέσεις... δεν είχες πει ότι σε πήραν τηλ..σου έκαναν έκπτωση και δέχτηκες ανανέωση?:whistling:
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
80.198
Reaction score
102.395
Υπάρχει εταιρία που δεν το κάνει αυτό;
 



Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Και παλι την υποδομη του οτε χρησιμοποιεις οτι εταιρεία κ να χεις οποτε αρεσει δεν αρεσει δεν μπορεις να αλλάξεις
Είσαι σίγουρος οτι οι ιδιώτες δέν έχουν (πλέον) στήσει ιδιόκτητη δίκτυο έστω και μεταξύ των κέντρων?
 

Μηνύματα
2.068
Reaction score
1.469
Είσαι σίγουρος οτι οι ιδιώτες δέν έχουν (πλέον) στήσει ιδιόκτητη δίκτυο έστω και μεταξύ των κέντρων?
Ειμαι απολυτως σιγουρος πως δεν μπορεις να εχεις γραμμη τηλεφωνου απο οποιαδηποτε εταιρεια χωρις να εμπλεκεται υποδομη του οτε
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.326
Reaction score
92.482
Άσχετο με το VDSL, αλλά η "εξυπηρέτηση" του ΟΤΕ το έχει τερματίσει. Απίστευτα πράγματα. >:(
Συνεχίζοντας το "άσχετο", μία πρόσφατη εμπειρία που δεν έχει λήξει ακόμα:

Είμαι συνδρομητής COSMOTE σε όλα! Τρεις αριθμοί στην κινητή, σταθερή τηλεφωνία και VDSL50, OTETV με PVR δέκτη.

Τον περασμένο Μάιο χάλασε ο PVR δορυφορικός δέκτης. Πήρα τηλέφωνο στην υποστήριξη και ένα πολύ ευγενικό παιδί, αφού καταχώρισε τη βλάβη, μου είπε να τον πάω σε υποκατάστημα που με βολεύει και θα μου τον αλλάξουν επιτόπου. Πήγα κι εγώ στο υποκατάστημα της Κηφισιάς που έχω καλές σχέσεις με όλες (το 80% είναι γυναίκες), έδωσα τον παλιό και πήρα έναν καινούργιο.
Σημείωση: οι PVR δέκτες δίνονται "δωρεάν" μέσω χρησιδανείου, δηλαδή πληρώνεις κάθε μήνα ένα "ενοίκιο" 3€.

Στον επόμενο (δίμηνο) λογαριασμό που βγήκε τέλη Μαΐου είχα έξτρα χρέωση 220€, 160€ για τον δέκτη και 60€ για διάφορα τέλη). Πηγαίνω στο υποκατάστημα, λέω τον πόνο μου, και μου λένε να πληρώσω μόνο το τρέχον ποσό χωρίς το έξτρα. Έστειλε και μία επιστολή στα κεντρικά σχετικά με το λάθος.

Τον Ιούλιο βγαίνει ο νέος δίμηνος λογαριασμός και, τι περίεργο, τα +220€ ήταν πάλι μέσα. Ξανά επίσκεψη, ξανά πληρωμή μόνο του τρέχοντος ποσού, ξανά επιστολή στα κεντρικά. Αυτή τη φορά όμως δεν έμεινε εκεί η "τιμωρία" μου. Ήμουν στο εξοχικό εκείνη την περίοδο και μία μέρα του Αγούστου γύρισα στο σπίτι για μία δουλειά και τι διαπιστώνω; Μου είχαν κόψει τηλέφωνο, internet και TV! Ξανά επίσκεψη, τηλεφώνημα για επείγουσα επανασύνδεση, νέα επιστολή.

Σεπτέμβριος, μία από τα ίδια. Μετά λίγες μέρες μου τηλεφωνούν από τα κεντρικά για να με ρωτήσουν γιατί αφήνω σε κάθε λογαριασμό απλήρωτα τα 220€ !!!! Τους εξηγώ εν τάχει το πρόβλημα, μου λένε "Αααα, εντάξει τότε." Δύο μέρες μετά ξυπνάω και τα βρίσκω όλα κομμένα... Τηλεφώνημα, χωρίς επίσκεψη, στο λογιστήριο και μετά από μισάωρη διάρκεια κλήσης η κοπέλα μου λέει ότι "πέρασε" το θέμα κατευθείαν στους υπεύθυνους του λογιστηρίου και ενεργοποίησε τρίμηνη "απαγόρευση διακοπής" ώστε αν στον επόμενο λογαριασμό του Νοεμβρίου δεν έχει προλάβει να λυθεί το πρόβλημα να μην έχω τον φόβο της διακοπής.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
80.198
Reaction score
102.395
Πήγα κι εγώ στο υποκατάστημα της Κηφισιάς που έχω καλές σχέσεις με όλες (το 80% είναι γυναίκες)
Την είδα την καλή σχέση! :p
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.967
Reaction score
76.691
Θυμήθηκα το OTE TV που είχα διακόψει (και το έβλεπαν κομμένο) αλλά χρέωναν για 7 ακόμα μήνες. >:(
Επειδή όμως ήταν "συστημικό" το πρόβλημα άργησαν και να τα επιστρέψουν. >:(
 

spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.679
Reaction score
34.586
Γενικοτερα , η εξυπηρετηση πελατων στην Ελλαδα ( αλλα και ως ενα βαθμο στην Ευρωπη) ειναι πολυ πισω σε σχεση με την Αμερικη.
Προσωπικα ανεπαρκη εξυπηρετηση δεχομαι σχεδον στα παντα , και ευτυχως η dsl μου απο την αρχη και για περιπου 4 χρονια λειτουργει αψογα :dance2:
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.778
Reaction score
99.385
Θυμήθηκα το OTE TV που είχα διακόψει (και το έβλεπαν κομμένο) αλλά χρέωναν για 7 ακόμα μήνες. >:(
Επειδή όμως ήταν "συστημικό" το πρόβλημα άργησαν και να τα επιστρέψουν. >:(
Όλες οι εταιρείες τηλεφωνίας και ίντερνετ πρέπει να έκαναν power buy το ίδιο σύστημα που τους προκαλεί "συστημικό" πρόβλημα. :D

Δεν μπορώ να ξεχάσω τα εξώδικα της forthnet για υποτιθέμενο χρέος μου από χρήση του δικτύου της, ενώ είνα πάει στον ΟΤΕ χρόνια πριν...
 

Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.967
Reaction score
76.691
Γενικοτερα , η εξυπηρετηση πελατων στην Ελλαδα ( αλλα και ως ενα βαθμο στην Ευρωπη) ειναι πολυ πισω σε σχεση με την Αμερικη.
Δυστυχώς και στην Αμερική χρησιμοποιούν το κόλπο της αναμονής οι providers. Ψάξε για AT&T για παράδειγμα, να σου σηκωθεί η τρίχα. :D
 

Μηνύματα
4.059
Reaction score
777
Πάντως ομολογώ ότι και εμένα η wind μου στέλνει "κατά λάθος" κάτι υψηλές χρεώσεις ιδιαίτερα όταν είμαι στην αλλαγή συμβολαίου - παρότι το έχω ρυθμίσει έγκαιρα.
 



xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
38.326
Reaction score
92.482
Και μία μέτρηση με το smartphone με την κάρτα της Vodafone που την έχω μόνο για data. Έπεσα σε ιδανική τοποθεσία βέβαια για να μη νομίζετε ότι παντού είναι έτσι τα πράγματα.


Screenshot_20161011-134439.png
 


Staff online

  • Zizik
    Safety Last * tl;dr *
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • rose.athens
    Not in the mood Mod

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.101
Μηνύματα
2.962.169
Members
38.287
Νεότερο μέλος
ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Top