Tesla model Y LR πτώση μπαταρίας

Πόση πιστεύετε ότι είναι η μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας του Tesla LR μετά από 55.000 χλμ;


  • Total voters
    44
  • Poll closed .

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.665
Reaction score
138.685
Στην Audi είχε χρονοχρέωση παραμονής στο τμήμα σέρβις, με ή χωρίς εργατοώρες.. 🤣😂😁

Φυσικά χρέωση εργατοώρας, αυτό εννοείται, αλλά και χρέωση σαν ακριβό πάρκινγκ, αυτό δε το περίμενα. 🤣😂😁

Σου λέει έμεινε 4 ώρες εκεί μέσα για να αδειάσουν τελείως τα ξερωγω λάδια. 4*Χ η χρέωση, συν εργατικά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.119
Reaction score
31.042
Δεν έχετε δει κάτι άλλα ηλεκτρικά που στην τετραετία θέλουν 600€-800€ service. 8-)

Τίποτα δεν θέλει η Tesla σε σχέση με άλλους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.665
Reaction score
138.685
Δεν έχετε δει κάτι άλλα ηλεκτρικά που στην τετραετία θέλουν 600€-800€ service. 8-)

Τίποτα δεν θέλει η Tesla σε σχέση με άλλους.
Σωστά.

Στην φολγκζβάγκεν ψάχνουν αιτίες (έως παλαβές) για να χρεώσουν κι άλλα στο σέρβις των EV.
Πχ Μου είπαν στο έτος ότι ήθελαν αλλαγή τα υγρά κλιματιστικού! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Εντάξει, τρατζικ.

Εν τω μεταξύ, διεγνωσμενο πρόβλημα στα φρένα από την πρώτη μέρα, δεν το αναγνώρισαν "εντός εγγύησης" μετά το εξάμηνο (6 μήνες έχει εγγύηση στα φρένα) οπότε τους στραβούς δίσκους τους πλήρωσα λες και τους στραβωσα εγώ.. Το είχα πάει από την πρώτη μέρα για αυτό το θέμα, έβαλαν λάδι μου είπαν, και είδαν μια χαρά τα τακάκια. Μετά το εξάμηνο μια χαρά βρήκαν ότι έφταιγαν οι δίσκοι.

Τουλάχιστον η Τέσλα, οφείλω να αναγνωρίσω ότι 1,5 έτος μετά, και 55.000 μετά, δεν μου είπε "είναι θέμα χρήσης η ανάρτηση, δεν είναι στην εγγύηση".
 

Μηνύματα
1.298
Reaction score
1.939
Σωστά.

Στην φολγκζβάγκεν ψάχνουν αιτίες (έως παλαβές) για να χρεώσουν κι άλλα στο σέρβις των EV.
Πχ Μου είπαν στο έτος ότι ήθελαν αλλαγή τα υγρά κλιματιστικού! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Εντάξει, τρατζικ.
μήπως έπεσες σε τοπικό αντιπρόσωπο που έχει ανάγκη για έσοδα; (για να το πω κόσμια)

στα πολλά χρόνια που είχα VW δε έχω ακούσει ποτέ για αλλαγή υγρών κλιματιστικού,
και στα 3 χρόνια που έχω ηλεκτρικό πλήρωσα 200+ στην επιθεώρηση της διετίας,
2-3 φορές που πήγα για ψιλοπράματα, πριν και μετά τη διετία, δε με χρεώσανε κάτι,
θα ξαναπάω σε ένα χρόνο
μιλάω για επίσημη αντιπροσωπία στην Αθήνα
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.778
Reaction score
99.385
Γενικά φαίνεται πως η πτώση της μπαταρίας είναι μικρότερη από όσο αρχικά υπολογιζόταν.

Ο Bjorn μέτρησε μόλις 8,4% πτώση μπαταρίας σε EQC μετά από 235.000 χλμ και χρήση του ως ταξί.

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.665
Reaction score
138.685
Γενικά φαίνεται πως η πτώση της μπαταρίας είναι μικρότερη από όσο αρχικά υπολογιζόταν.

Ο Bjorn μέτρησε μόλις 8,4% πτώση μπαταρίας σε EQC μετά από 235.000 χλμ και χρήση του ως ταξί.

Αυτά είναι επίσης εξαιρετικά επίπεδα υγείας μπαταρίας, και θα πρέπει κάποτε να ξεφύγει ο κόσμος από το "άγχος" αυτό.

Θυμίζω τα συναφή με το ανώτερο εξαιρετικό ποσοστό παλιά δεδομένα (του 2018) της Τέσλα:

Tesla: Κάτω από 10% η υποβάθμιση της μπαταρίας ύστερα από 250.000 χιλιόμετρα https://search.app/uTUarWmoDXJQhHP17

Το 2023 η Τέσλα επισήμως είπε (με βάση δεδομένα προηγούμενης 10-ετιας) πως η πτώση χωρητικότητας δεν ξεπερνά το 12% μετά από 200.000 μίλια (321,8 χιλιάδες χιλιόμετρα).

Φυσικά δε το είπε "τυχαία", αλλά βασισμένη σε μεγάλο αριθμό οχημάτων, αλλά επίσης παλαιότερων ετών, και όπως όλοι γνωρίζουμε, από τότε που έκανε αυτή τη δήλωση, έχουν διπλασιαστεί τα νεότερα Τέσλα στους δρόμους του πλανήτη και έχει βελτιωθεί σημαντικά η κατάσταση, προφανώς λόγω αυξημένης εμπειρίας.

Ως εκ τούτου, είναι (όπως καταλαβαίνετε) απολύτως δικαιολογημένη εκ μέρους μου η πλάκα στην τελευταία επιλογή του ανωτέρω πολλ! 😂🤣😁

Αυτό είναι Γερμανικό, non-maga car. Δεν κάνει.
Ξινέ. 😜
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.665
Reaction score
138.685
2-4 % ψήφισα ,4% στο μέτρησαν μπορεί να είναι και 3% στην πράξη.
Πολύ λογική η εκτίμησή σου! 👍👍👍
Εύγε από μένα, το'χεις ωραία στο μυαλό σου. 👍

Ας δώσω ένα χιντ: 😎

Γυρνώντας από Αθήνα, με το LR, έφτασα στη Λάρισα με 1%.
Εκεί φόρτισε το αυτοκίνητο έως 77% (55% χρειαζόταν, αλλά δε προλάβαμε να πάρουμε στα γρήγορα ένα χάμπουργκερ, πήγε παραπάνω)..

Για το 76% λοιπόν της χωρητικότητας, η Τέσλα μέσω της εφαρμογής μου λέει ότι το αυτοκίνητο πήρε 60,51 kWh.
Είχε 3°C εξωτερική θερμοκρασία..🤣😁😂

Μπορείτε να υπολογίσετε με τη μέθοδο των τριών, με αρκετά μεγάλη ακρίβεια, πόση είναι η συνολική πραγματική χρήσιμη χωρητικότητα της μπαταρίας μου, στους 3°C. (Spoiler alert, 79.6 kWh 😜😂🤣😁)

Από Λάρισα μέχρι το σπίτι μου, νύχτα με βροχή και (επαναλαμβάνω) με 3°C, πήγαινα "πατητός" (εν μέσω τέτοιας βροχής δεν ένιωθα άνετα για περισσότερο) με 130 στο κοντέρ, κι έφτασα με 23% μετά από 200 χλμ..

1000015125.png


Φαίνεται φλατ το auto pilot στα 130, όπου ήταν εφικτό. Είχα βάλει περιορισμό max speed στα 134 χλμ/Ω, για λόγους δικής μου ασφαλείας (εύκολα πάει σα δγιάλος το ρημάδι)..

Τέλος πάντων, με 55% της μπαταρίας βγήκε η διαδρομή, χωρίς καμία μα καμία διάθεση "οικονομικής οδήγησης".
Τα δικά μου ελαστικά, πήγαιναν μια χαρά στο νερό με 130. Τέλεια. Ούτε στις νερολακκούβες δεν υπήρξε θέμα, αλλά οκ, περισσότερο δεν ήθελα να δοκιμάσω, είχα και το γιο μου μαζί..

Στο πήγαινε, από σπίτι μέχρι Λάρισα, με χαμηλότερες ταχύτητες (auto pilot στα 115 - επειδή έβρεχε και το performance φορούσε λάστιχα που δε τα πήγαιναν καθόλου καλά στο νερό, έπεσα πολλές φορές και κάτω από 100, πήγαινα με 90 γιατί έκανε υδρολισθηση το μπουρδέλο) έφαγε 78% μπαταρίας το performance..

Έχω διαπιστώσει αρκετές φορές, πολύ μεγάλη διαφορά πραγματικής αυτονομίας μεταξύ LR και performance.

Εμένα το LR στο 100% SOC μου βγάζει 491 km ένδειξη αυτονομίας, και στο performance, ίδιος οδηγός, ίδια οδήγηση, μου βγάζει 434..

Σε καμία περίπτωση δε θα ξεκινούσα από το σπίτι μου μέχρι τα ΣΕΑ Αταλάντης (400χλμ) με το performance, δε βγαίνουν, ούτε καν τα 300 δε βγαίνουν, ποια 400.. Με το LR, μια χαρά βγαίνουν 400, άνετα. Μεγάλη διαφορά, όχι αστεία.
Με το performance, εκτιμώ ότι βγάζω 270χλμ. Μετά βίας 280.
Αυτά τουλάχιστον από τη δικιά μου εμπειρία. 😎

Και όπως έχω ξαναγράψει, δεν έχω καταλάβει να έχει μειωθεί ούτε στο ελάχιστο η αυτονομία του LR από τότε που το'πιασα για πρώτη φορά στα χέρια μου. Και τα μετράω όλα, ως γνωστόν, από χόμπι. 😎

Αντιθέτως, στο iD.3 ξέρω με απόλυτη βεβαιότητα ότι έχει μειωθεί η αυτονομία του αυτοκινήτου, αλλά η αυξημένη εμπειρία μου στην οδήγηση EV, με καθιστά ικανό να ξεπερνάω αυτή την όποια μείωση. Άλλωστε, ως γνωστόν, το πόδι του οδηγού είναι αποφασιστική παράμετρος για την χρήσιμη αυτονομία που μπορεί να έχει ένα οποιοδήποτε EV. 😎
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.665
Reaction score
138.685
Επίσημα δεδομένα:

Η Tesla σπανίως δημοσιεύει στατιστικά στοιχεία περί μείωσης χωρητικότητας της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Τελευταία φορά το έκανε στα πλαίσια της ετήσιας αναφοράς της (του 2022) σχετικά με τις επιπτώσεις των EV της στο περιβάλλον.

Σε αυτήν την μελέτη, η Τέσλα χρησιμοποίησε δεδομένα από τις μπαταρίες των S και X, διότι είχε διαθέσιμα μακροχρόνια δεδομένα μόνον για αυτά τα δύο (κυρίως από μακροχρόνιες μισθώσεις).

1000015128.jpg


Με αυτό το γράφημα συνόδευσε το επίσημο πόρισμά της, πως η πτώση χωρητικότητας δεν ξεπερνά το 12% μετά από 200.000 μίλια (321,8 χιλιάδες χιλιόμετρα).

Αυτά ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο μετόχων, αρχές του 2023, στα πλαίσια της αναφοράς της για το 2022, και προφανώς αφορούσαν αυτοκίνητα αρκετά προηγούμενων ετών.

Για τα Υ θα αργήσει αρκετά να ανακοινώσει (εάν) αντίστοιχα στοιχεία, πιθανώς σε 4 χρόνια να έχει επαρκή μακροχρόνια δεδομένα για να το κάνει, και λέγεται πως αυτό θα συνοδευτεί από σημαντική επέκταση εγγύησης για τις μπαταρίες υψηλής τάσης (να πάει στα 500.000χλμ - ή έως και στο 1 μύριο για τους πολύ αισιόδοξους).

Μη σας φαίνεται πολύ. 😂😁🤣

Το 2019, ο Έλον έγραψε (tweet) ότι "τα τρέχοντα μοντέλα μπαταριών θα διαρκέσουν 480.000 έως 800.000 χιλιόμετρα".

Ήδη δηλαδή, από το '19 άρχισαν να ακούγονται για πάνω από μισό μύριο χιλιόμετρα.

Αυτό δεν είναι τίποτα τρελό, διότι απλώς ισοδυναμεί με 1.500 κύκλους φόρτισης.

Βέβαια, ακόμα και σήμερα η εγγύηση της μπαταρίας υψηλής τάσης της Tesla είναι έως 240.000 χλμ για το S και το Χ, και 190.000 χλμ για τα 3/Υ.

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Tesla (3ος/2024, στοιχεία 5-ετιας), μια μπαταρία υψηλής τάσης σε 3/Υ προβλέπεται να έχει πτώση χωρητικότητας περί το 5% στα πρώτα 80.000 χιλιόμετρα. 😎

Οπότε, αυτός ο "γνωστός κανόνας" πως μια αρχική πτώση χωρητικότητας περί το 10% στο πρώτο έτος χρήσης (στα πρώτα 10-15.000 χλμ) δεν ισχύει επισήμως στα Τέσλα, εδώ και μερικά χρόνια!
(από το 2022)😂😁.

Η δε αύξηση των χιλιομέτρων της εγγύησης, θα αποτελέσει έναν σοβαρό τρόπο να δώσει ώθηση (όταν θα έχει ανάλογη παραγωγή) στις πωλήσεις της, και είναι ένα "χαρτί" που θα το ρίξει στο τραπέζι όταν θα χρειαστεί. 😎
 
Last edited:


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.665
Reaction score
138.685
40 ψήφους βλέπω.

Έλα, Ρίχτερ την, δεν είναι και για πρόεδρο της Δημοκρατίας, χαλαρά!

Μη φοβάστε, και γω λάθος την έριξα, είναι για λόγους ενημέρωσης το θρεντ, να σας φεύγει το άγχος. 😎

Το βραδάκι έρχεται η αποκάλυψη. 🥳🥳🥳
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.665
Reaction score
138.685
Λοιπόν, μετά από 43 συμμετοχές, βλέπουμε μοιρασμένα τα ποσοστά ένθεν κι ένθεν της μέσης γραμμής, με ακριβώς το ίδιο ποσοστό:

1000015134.png


37,2% για την ακρίβεια, ή 16 ψήφοι ένθεν κι ένθεν.

16 ψηφίσατε 2-6% πτώση αυτονομίας.

16 ψηφίσατε 8-12% πτώση αυτονομίας.



Στη μέση ήταν 4 ψήφοι (στο 6-8%), αλλά αυτοί οι 4 ήταν ας πούμε "by the book", διότι η Τέσλα επισήμως έχει πει για ~5% (όπως έδειξα στο ποστ #51), και οκ είναι χειμώνας, οπότε μειώνεται η μετρήσιμη χωρητικότητα της μπαταρίας λόγω θερμοκρασίας, άντε 6%. Και λίγο ο ήλιος του καλοκαιριού μας, που φθείρει τις μπαταρίες, Ε, κάπου εκεί θα είναι.

Λογική επιλογή.


4 ψήφισαν >12% (ακραίο) και 3 ψήφισαν <2% (επίσης ακραίο, αλλά τουλάχιστον αισιόδοξοι άνθρωποι, όχι σα τους γκρινιάρηδες της προηγούμενης τετράδας 🤣).

Και η αλήθεια είναι...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.665
Reaction score
138.685
Η αλήθεια είναι.. πως επικρατεί πολύ άγχος με τις μπαταρίες, άγχος που όπως τονίζω εδώ και πολύ καιρό, κι όπως είδαμε με εξαιρετικές αναφορές κι από κάποιες άλλες μάρκες παραπάνω, δεν χρειάζεται πλέον να το έχετε.

Ιδίως για την Τέσλα.

Η Τέσλα έχει δοκιμαστεί περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη φίρμα στα EV, κυκλοφορούν πάνω από 10 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητά της στον πλανήτη, και όσο να'ναι, έχει πλέον μαζέψει μια σημαντική εμπειρία στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, και αναμφισβήτητα διαθέτει το απολύτως καλύτερο σοφτγουερ διαχείρισης της μπαταρίας, και όχι μόνον.

Τα επίσημα από την αντιπροσωπεία της Τέσλα, και εξόχως αναλυτικά αποτελέσματα λοιπόν της μέτρησης της μπαταρίας μου, όπως και των μοτέρ, καταλήγουν σε 3 γραμμές, και δείτε τις προσεκτικά, καθίστε μόνο να μη μου πάθετε τίποτα, και πατήστε το κουμπί:

1000015109.jpg

Θα ακολουθήσουν κάποια ενδιαφέροντα σχόλια. 😎


ΥΓ. Πάρτε Τέσλα. 🥳

ΥΓ. 2. Λόγω χαμηλών θερμοκρασιών κατά τη διάρκεια της μέτρησης, έχει βγει ψευδώς μεγαλύτερη η μετρήσιμη φθορά της μπαταρίας μου από όσο πραγματικά είναι, έως και 1%.

Αυτό συμβαίνει διότι στις χαμηλές θερμοκρασίες, χωρίς να έχουν πραγματική μείωση χωρητικότητας οι μπαταρίες λόγω φθοράς, μετρούν μικρότερη χωρητικότητα.

Η ονομαστική χωρητικότητα είναι στους 20-25°C.

Σε υψηλότερες θερμοκρασίες, η μετρήσιμη χωρητικότητα μπορεί να είναι έως 1% μεγαλύτερη, για τους ίδιους λόγους.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.665
Reaction score
138.685
Η Τέσλα επισήμως δεν λέει τίποτα για χωρητικότητα μπαταρίας στον πελάτη, ούτε διαθέτει τέτοιες πληροφορίες στο site της.

Προσφέρει το αυτοκίνητο με την τάδε WLTP προδιαγραφή αυτονομίας, με τελική ταχύτητα τόση, και αυτές τις επιδόσεις επιτάχυνσης στο 0-100. Τίποτε άλλο. Ούτε πόσα άλογα είναι, ούτε τίποτε άλλο.

Δε λέει χωρητικότητα μπαταρίας για πολλούς λόγους, και στην πραγματικότητα κανένας δεν ξέρει πόση ακριβώς χωρητικότητα έχει ένα Τέσλα, εάν δε βγάλει έξω την μπαταρία υψηλής τάσης για να μετρήσει τα κελιά.

Κι ακόμα κι αν μετρήσει κάποιος τα κελιά από ένα model Y λόγου χάριν, δεν υπάρχει καμία βεβαιότητα πως όλα τα υπόλοιπα όμοια model Y θα έχουν ίδιο αριθμό κελιών και ίδια συνολική χωρητικότητα μπαταρίας.

Η Τέσλα αναφέρει μόνον τα χιλιόμετρα αυτονομίας κατά WLTP (με τον όποιο τρόπο τα μετράνε). Από κει και πέρα, τι buffer θα βάλει επακριβώς, και τι χωρητικότητα μπαταρίας, είναι δικιά της υπόθεση, και εξαρτάται από πολλές παραμέτρους, όπως από τη χημεία της μπαταρίας ή ακόμα και από αλλαγές στον τρόπο κατασκευής της, ή/και απ'το σοφτγουερ.

Βεβαίως, σύμφωνα με τους ευρωπαϊκούς νόμους, υποχρεούται ο κάθε κατασκευαστής να δηλώσει χωρητικότητα μπαταρίας για κάθε μοντέλο (ώστε να μη κάνει μαμουνιά και βάλει μικρότερες μπαταρίες εις βάρος του καταναλωτή), και η Τέσλα φυσικά δεν μπορεί να "ξεφύγει" από αυτό, οπότε δηλώνει μια ονομαστική χωρητικότητα, η οποία είναι σίγουρα λίγο μικρότερη από όση βάζει, ώστε να έχει "ήσυχο το κεφάλι της" σε οποιονδήποτε έλεγχο εμπλακεί και σε τυχόν νομικές περιπέτειες. Τυπική Τέσλα.

Προσωπικά, έκανα ερώτημα επί τούτου στην Τέσλα, προφανώς μέσω του app (αυτός είναι ο μόνος τρόπος επικοινωνίας, δεν υπάρχει τηλέφωνο, όλα γραπτώς), και η επίσημη απάντηση ήταν η αναμενόμενη (για το model Y LR που έχω):

1000015138.png


Το λογισμικό του αυτοκινήτου βέβαια δεν κάνει σφάλματα, ιδίως στην φόρτιση από Tesla superchargers (αλλά και από οποιονδήποτε άλλο φορτιστή νομίζω), καθώς σε κάθε φόρτιση, πέραν των ενδείξεων του ταχυφορτιστή (πχ ο ΔΕΗ μπλου μπορεί να λέει ότι έδωσε 50 kWh αλλά το infotainment λέει τα δικά του, πάντα λιγότερα, γιατί υπάρχουν και απώλειες) υπάρχει επακριβώς αναφορά από το infotainment του αυτοκινήτου, πόσες επακριβώς kWh προστέθηκαν στην μπαταρία.

Όπως σας έγραψα και σε προηγούμενο ποστ, προ λίγων ημερών, και με εξωτερική θερμοκρασία 3°C, σε φόρτιση του 76% της χωρητικότητας, το αυτοκίνητο αναφέρει πως προστέθηκαν 60,51 kWh στις μπαταρίες του, οπότε βγαίνει με αναγωγή πως η χρήσιμη χωρητικότητα είναι 79.6 kWh.

Γενικά λέμε μεταξύ μας οι τεσλακηδες, πως φοράει "80-αρα".

Με αντίστοιχους υπολογισμούς σε παλιότερες φορτίσεις από τότε που το πήρα, το απολύτως μέγιστο νούμερο που έχω βγάλει (εννοείται πως έτσι πάντα υπάρχει μικρό περιθώριο σφάλματος) ήταν 81 kWh.

Σε ότι ποσοστό φόρτισης κι αν είναι το αυτοκίνητο, πατώντας πάνω στο ποσοστό, το μετατρέπει σε χιλιόμετρα. Προ λίγων ημερών, πατώντας πάνω σε ποσοστό 100%, με εξωτερικές θερμοκρασίες χειμώνα, μου έβγαλε 491 χλμ. Λίγες μέρες μετά την αγορά του αυτοκινήτου, τον Ιούλιο του 2023, και κατά το ταξίδι μου στην Ευρώπη, είχα βγάλει αντίστοιχη φωτογραφία στο 100% φόρτισης, που τότε, με καλές εξωτερικές θερμοκρασίες, αντιστοιχούσε σε 496 χλμ..

Από την χρήση μου, επειδή όλα αυτά τα κοιτάω, έχω την βεβαιότητα πως δεν έχει μειωθεί η χωρητικότητα της μπαταρίας ούτε στο ελάχιστο. Οι όποιες αποκλίσεις είναι αμελητέες.

Αυτή η επίσημη μέτρηση από την Τέσλα, στα 55.000χλμ, επιβεβαίωσε την εντύπωση χρήσης, και οι μηχανικοί στην Τέσλα μου είπαν αυτολεξεί "το αυτοκίνητό σας είναι πραγματικά σα καινούριο, δεν έχει ουσιαστικά καμία απολύτως φθορά η μπαταρία του, είναι εντελώς καινούριο".

Η μέτρηση της ισχύος της μπαταρίας, δηλαδή τα μέγιστα kW που μπορούν να δώσουν, μετρήθηκαν στο 99.41% της προβλεπόμενης τιμής για το αυτοκίνητό μου, και σε θερμοκρασίες χειμώνα, οπότε εμπεριέχεται και μικρό ποσοστό σφάλματος λόγω χαμηλής θερμοκρασίας. Πρακτικά καμία απολύτως μείωση, εντελώς σα καινούριο.

Αυτό βεβαίως ήταν εντυπωσιακό και για τους μηχανικούς εκεί στην Τέσλα, και χαρακτηριστικά μου είπαν: "κ. , είναι προφανές πως κάτι κάνετε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ, συνεχίστε την ίδια τακτική".

Και θα σας πω τι ακριβώς κάνω. Ευκολάκι. 😎




ΥΓ. :party: :party: :party:

Για όσους έχουν μάθει έστω και τα απολύτως βασικά για τις μπαταρίες, ξέρουν πως αυτές πλέον αντέχουν πάνω από 1.500 κύκλους φόρτισης.

Ενημερωτικά, τα 55.000 χλμ που έχω κάνει, αντιστοιχούν σε λιγότερους από ..130 κύκλους φόρτισης! 😂🤣😁
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.101
Μηνύματα
2.962.198
Members
38.288
Νεότερο μέλος
gakis147
Top