Tesla model Y LR πτώση μπαταρίας

Πόση πιστεύετε ότι είναι η μείωση της χωρητικότητας της μπαταρίας του Tesla LR μετά από 55.000 χλμ;


  • Total voters
    39
  • This poll will close: .

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.642
Reaction score
138.654
Στην Audi είχε χρονοχρέωση παραμονής στο τμήμα σέρβις, με ή χωρίς εργατοώρες.. 🤣😂😁

Φυσικά χρέωση εργατοώρας, αυτό εννοείται, αλλά και χρέωση σαν ακριβό πάρκινγκ, αυτό δε το περίμενα. 🤣😂😁

Σου λέει έμεινε 4 ώρες εκεί μέσα για να αδειάσουν τελείως τα ξερωγω λάδια. 4*Χ η χρέωση, συν εργατικά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
17.087
Reaction score
31.017
Δεν έχετε δει κάτι άλλα ηλεκτρικά που στην τετραετία θέλουν 600€-800€ service. 8-)

Τίποτα δεν θέλει η Tesla σε σχέση με άλλους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.642
Reaction score
138.654
Δεν έχετε δει κάτι άλλα ηλεκτρικά που στην τετραετία θέλουν 600€-800€ service. 8-)

Τίποτα δεν θέλει η Tesla σε σχέση με άλλους.
Σωστά.

Στην φολγκζβάγκεν ψάχνουν αιτίες (έως παλαβές) για να χρεώσουν κι άλλα στο σέρβις των EV.
Πχ Μου είπαν στο έτος ότι ήθελαν αλλαγή τα υγρά κλιματιστικού! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Εντάξει, τρατζικ.

Εν τω μεταξύ, διεγνωσμενο πρόβλημα στα φρένα από την πρώτη μέρα, δεν το αναγνώρισαν "εντός εγγύησης" μετά το εξάμηνο (6 μήνες έχει εγγύηση στα φρένα) οπότε τους στραβούς δίσκους τους πλήρωσα λες και τους στραβωσα εγώ.. Το είχα πάει από την πρώτη μέρα για αυτό το θέμα, έβαλαν λάδι μου είπαν, και είδαν μια χαρά τα τακάκια. Μετά το εξάμηνο μια χαρά βρήκαν ότι έφταιγαν οι δίσκοι.

Τουλάχιστον η Τέσλα, οφείλω να αναγνωρίσω ότι 1,5 έτος μετά, και 55.000 μετά, δεν μου είπε "είναι θέμα χρήσης η ανάρτηση, δεν είναι στην εγγύηση".
 

Μηνύματα
1.295
Reaction score
1.936
Σωστά.

Στην φολγκζβάγκεν ψάχνουν αιτίες (έως παλαβές) για να χρεώσουν κι άλλα στο σέρβις των EV.
Πχ Μου είπαν στο έτος ότι ήθελαν αλλαγή τα υγρά κλιματιστικού! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Εντάξει, τρατζικ.
μήπως έπεσες σε τοπικό αντιπρόσωπο που έχει ανάγκη για έσοδα; (για να το πω κόσμια)

στα πολλά χρόνια που είχα VW δε έχω ακούσει ποτέ για αλλαγή υγρών κλιματιστικού,
και στα 3 χρόνια που έχω ηλεκτρικό πλήρωσα 200+ στην επιθεώρηση της διετίας,
2-3 φορές που πήγα για ψιλοπράματα, πριν και μετά τη διετία, δε με χρεώσανε κάτι,
θα ξαναπάω σε ένα χρόνο
μιλάω για επίσημη αντιπροσωπία στην Αθήνα
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
47.770
Reaction score
99.369
Γενικά φαίνεται πως η πτώση της μπαταρίας είναι μικρότερη από όσο αρχικά υπολογιζόταν.

Ο Bjorn μέτρησε μόλις 8,4% πτώση μπαταρίας σε EQC μετά από 235.000 χλμ και χρήση του ως ταξί.

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.642
Reaction score
138.654
Γενικά φαίνεται πως η πτώση της μπαταρίας είναι μικρότερη από όσο αρχικά υπολογιζόταν.

Ο Bjorn μέτρησε μόλις 8,4% πτώση μπαταρίας σε EQC μετά από 235.000 χλμ και χρήση του ως ταξί.

Αυτά είναι επίσης εξαιρετικά επίπεδα υγείας μπαταρίας, και θα πρέπει κάποτε να ξεφύγει ο κόσμος από το "άγχος" αυτό.

Θυμίζω τα συναφή με το ανώτερο εξαιρετικό ποσοστό παλιά δεδομένα (του 2018) της Τέσλα:

Tesla: Κάτω από 10% η υποβάθμιση της μπαταρίας ύστερα από 250.000 χιλιόμετρα https://search.app/uTUarWmoDXJQhHP17

Το 2023 η Τέσλα επισήμως είπε (με βάση δεδομένα προηγούμενης 10-ετιας) πως η πτώση χωρητικότητας δεν ξεπερνά το 12% μετά από 200.000 μίλια (321,8 χιλιάδες χιλιόμετρα).

Φυσικά δε το είπε "τυχαία", αλλά βασισμένη σε μεγάλο αριθμό οχημάτων, αλλά επίσης παλαιότερων ετών, και όπως όλοι γνωρίζουμε, από τότε που έκανε αυτή τη δήλωση, έχουν διπλασιαστεί τα νεότερα Τέσλα στους δρόμους του πλανήτη και έχει βελτιωθεί σημαντικά η κατάσταση, προφανώς λόγω αυξημένης εμπειρίας.

Ως εκ τούτου, είναι (όπως καταλαβαίνετε) απολύτως δικαιολογημένη εκ μέρους μου η πλάκα στην τελευταία επιλογή του ανωτέρω πολλ! 😂🤣😁

Αυτό είναι Γερμανικό, non-maga car. Δεν κάνει.
Ξινέ. 😜
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.642
Reaction score
138.654
2-4 % ψήφισα ,4% στο μέτρησαν μπορεί να είναι και 3% στην πράξη.
Πολύ λογική η εκτίμησή σου! 👍👍👍
Εύγε από μένα, το'χεις ωραία στο μυαλό σου. 👍

Ας δώσω ένα χιντ: 😎

Γυρνώντας από Αθήνα, με το LR, έφτασα στη Λάρισα με 1%.
Εκεί φόρτισε το αυτοκίνητο έως 77% (55% χρειαζόταν, αλλά δε προλάβαμε να πάρουμε στα γρήγορα ένα χάμπουργκερ, πήγε παραπάνω)..

Για το 76% λοιπόν της χωρητικότητας, η Τέσλα μέσω της εφαρμογής μου λέει ότι το αυτοκίνητο πήρε 60,51 kWh.
Είχε 3°C εξωτερική θερμοκρασία..🤣😁😂

Μπορείτε να υπολογίσετε με τη μέθοδο των τριών, με αρκετά μεγάλη ακρίβεια, πόση είναι η συνολική πραγματική χρήσιμη χωρητικότητα της μπαταρίας μου, στους 3°C. (Spoiler alert, 79.6 kWh 😜😂🤣😁)

Από Λάρισα μέχρι το σπίτι μου, νύχτα με βροχή και (επαναλαμβάνω) με 3°C, πήγαινα "πατητός" (εν μέσω τέτοιας βροχής δεν ένιωθα άνετα για περισσότερο) με 130 στο κοντέρ, κι έφτασα με 23% μετά από 200 χλμ..

1000015125.png


Φαίνεται φλατ το auto pilot στα 130, όπου ήταν εφικτό. Είχα βάλει περιορισμό max speed στα 134 χλμ/Ω, για λόγους δικής μου ασφαλείας (εύκολα πάει σα δγιάλος το ρημάδι)..

Τέλος πάντων, με 55% της μπαταρίας βγήκε η διαδρομή, χωρίς καμία μα καμία διάθεση "οικονομικής οδήγησης".
Τα δικά μου ελαστικά, πήγαιναν μια χαρά στο νερό με 130. Τέλεια. Ούτε στις νερολακκούβες δεν υπήρξε θέμα, αλλά οκ, περισσότερο δεν ήθελα να δοκιμάσω, είχα και το γιο μου μαζί..

Στο πήγαινε, από σπίτι μέχρι Λάρισα, με χαμηλότερες ταχύτητες (auto pilot στα 115 - επειδή έβρεχε και το performance φορούσε λάστιχα που δε τα πήγαιναν καθόλου καλά στο νερό, έπεσα πολλές φορές και κάτω από 100, πήγαινα με 90 γιατί έκανε υδρολισθηση το μπουρδέλο) έφαγε 78% μπαταρίας το performance..

Έχω διαπιστώσει αρκετές φορές, πολύ μεγάλη διαφορά πραγματικής αυτονομίας μεταξύ LR και performance.

Εμένα το LR στο 100% SOC μου βγάζει 491 km ένδειξη αυτονομίας, και στο performance, ίδιος οδηγός, ίδια οδήγηση, μου βγάζει 434..

Σε καμία περίπτωση δε θα ξεκινούσα από το σπίτι μου μέχρι τα ΣΕΑ Αταλάντης (400χλμ) με το performance, δε βγαίνουν, ούτε καν τα 300 δε βγαίνουν, ποια 400.. Με το LR, μια χαρά βγαίνουν 400, άνετα. Μεγάλη διαφορά, όχι αστεία.
Με το performance, εκτιμώ ότι βγάζω 270χλμ. Μετά βίας 280.
Αυτά τουλάχιστον από τη δικιά μου εμπειρία. 😎

Και όπως έχω ξαναγράψει, δεν έχω καταλάβει να έχει μειωθεί ούτε στο ελάχιστο η αυτονομία του LR από τότε που το'πιασα για πρώτη φορά στα χέρια μου. Και τα μετράω όλα, ως γνωστόν, από χόμπι. 😎

Αντιθέτως, στο iD.3 ξέρω με απόλυτη βεβαιότητα ότι έχει μειωθεί η αυτονομία του αυτοκινήτου, αλλά η αυξημένη εμπειρία μου στην οδήγηση EV, με καθιστά ικανό να ξεπερνάω αυτή την όποια μείωση. Άλλωστε, ως γνωστόν, το πόδι του οδηγού είναι αποφασιστική παράμετρος για την χρήσιμη αυτονομία που μπορεί να έχει ένα οποιοδήποτε EV. 😎
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.642
Reaction score
138.654
Επίσημα δεδομένα:

Η Tesla σπανίως δημοσιεύει στατιστικά στοιχεία περί μείωσης χωρητικότητας της μπαταρίας υψηλής τάσης.

Τελευταία φορά το έκανε στα πλαίσια της ετήσιας αναφοράς της (του 2022) σχετικά με τις επιπτώσεις των EV της στο περιβάλλον.

Σε αυτήν την μελέτη, η Τέσλα χρησιμοποίησε δεδομένα από τις μπαταρίες των S και X, διότι είχε διαθέσιμα μακροχρόνια δεδομένα μόνον για αυτά τα δύο (κυρίως από μακροχρόνιες μισθώσεις).

1000015128.jpg


Με αυτό το γράφημα συνόδευσε το επίσημο πόρισμά της, πως η πτώση χωρητικότητας δεν ξεπερνά το 12% μετά από 200.000 μίλια (321,8 χιλιάδες χιλιόμετρα).

Αυτά ανακοινώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο μετόχων, αρχές του 2023, στα πλαίσια της αναφοράς της για το 2022, και προφανώς αφορούσαν αυτοκίνητα αρκετά προηγούμενων ετών.

Για τα Υ θα αργήσει αρκετά να ανακοινώσει (εάν) αντίστοιχα στοιχεία, πιθανώς σε 4 χρόνια να έχει επαρκή μακροχρόνια δεδομένα για να το κάνει, και λέγεται πως αυτό θα συνοδευτεί από σημαντική επέκταση εγγύησης για τις μπαταρίες υψηλής τάσης (να πάει στα 500.000χλμ - ή έως και στο 1 μύριο για τους πολύ αισιόδοξους).

Μη σας φαίνεται πολύ. 😂😁🤣

Το 2019, ο Έλον έγραψε (tweet) ότι "τα τρέχοντα μοντέλα μπαταριών θα διαρκέσουν 480.000 έως 800.000 χιλιόμετρα".

Ήδη δηλαδή, από το '19 άρχισαν να ακούγονται για πάνω από μισό μύριο χιλιόμετρα.

Αυτό δεν είναι τίποτα τρελό, διότι απλώς ισοδυναμεί με 1.500 κύκλους φόρτισης.

Βέβαια, ακόμα και σήμερα η εγγύηση της μπαταρίας υψηλής τάσης της Tesla είναι έως 240.000 χλμ για το S και το Χ, και 190.000 χλμ για τα 3/Υ.

Σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Tesla (3ος/2024, στοιχεία 5-ετιας), μια μπαταρία υψηλής τάσης σε 3/Υ προβλέπεται να έχει πτώση χωρητικότητας περί το 5% στα πρώτα 80.000 χιλιόμετρα. 😎

Οπότε, αυτός ο "γνωστός κανόνας" πως μια αρχική πτώση χωρητικότητας περί το 10% στο πρώτο έτος χρήσης (στα πρώτα 10-15.000 χλμ) δεν ισχύει επισήμως στα Τέσλα, εδώ και μερικά χρόνια!
(από το 2022)😂😁.

Η δε αύξηση των χιλιομέτρων της εγγύησης, θα αποτελέσει έναν σοβαρό τρόπο να δώσει ώθηση (όταν θα έχει ανάλογη παραγωγή) στις πωλήσεις της, και είναι ένα "χαρτί" που θα το ρίξει στο τραπέζι όταν θα χρειαστεί. 😎
 
Last edited:



Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
174.095
Μηνύματα
2.961.755
Members
38.287
Νεότερο μέλος
tenten300
Top