- Μηνύματα
- 79.326
- Reaction score
- 99.225
Μα πού είναι ο Μάρκου;
O D SPECIAL ΕΙΝΑΙ?Μέχρι πρότινος έβαζα μόνο στο βάτραχο Michelin...Τελικά και εκει ακόμα τα άλλαξα. Εχω κρατήσει μια τετράδα μόνο για τις επιδείξεις
View attachment 64525
DSuper. Αστα η διάσταση είναι όπως και το αυτοκίνητο...μοναδικό σε όλα τουO D SPECIAL ΕΙΝΑΙ?
ΕΙΧΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 90 ΤΟ DS23 ie ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΜΑΙ.
ΜΟΝΟ ΜΙΣΕΛΕΝ ΚΑΙ ΚΛΕΜΠΕΡ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟΤΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 185R/15
Ομολογώ ότι το έχω παρατηρήσει και εγώ.Συμβουλές:
Πίεση στα λάστιχα. Είναι πιο σημαντικό θέμα από το πιο λάστιχο (επώνυμο) θα βάλεις. Συχνός έλεγχος, και προσαρμογή των πιέσεων αναλόγως φορτίου, σύμφωνα με τις οδηγίες χρήσεις του αυτοκινήτου. Υπ'οψιν ότι την πίεση των ελαστικών την ελέγχουμε όταν είναι κρύα τα λάστιχα. Και σε πάρα πολλά βενζινάδικα, τα πιεσομετρα που έχουν είναι για πέταμα, σα την αυτοματοποιημένη ισοσταθμιση χώρου φτηνών av ενισχυτών και χειρότερα..
Τέλος, από τα επώνυμα, εγώ προσωπικά μισελεν δε βάζω ούτε να με πληρώνεις.
Εδώ.Μα πού είναι ο Μάρκου;
Είστε και διακεκριμένο μέλος και πρέπει να προσέχω....Έψαχνα να βρω μήπως τυχόν υπάρχει κάποιος γραπτός περιορισμός για λογους ασφαλειας. Από τις επίσημες οδηγίες ασφάλειας, το μόνο σχετικό που βρήκα:
"Μην χρησιμοποιείτε στον ίδιο άξονα ελαστικά με διαφορετικές διαστάσεις ή προδιαγραφές, με εξαίρεση την περιορισμένη χρήση της προσωρινής ρεζέρβας."
Δεν υπάρχει καμία απαγόρευση για διαφορετικό ελαστικό μπρος πίσω, κάτι που άλλωστε είναι εργοστασιακό σε διάφορα σοβαρά αυτοκίνητα.
Για το "χιαστί", είπα ήδη ότι δε συμφωνώ, και να που ισχύει και ως απαγόρευση για λόγους ασφαλείας.
ΕΙΝΑΙ ΘΥΓΑΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΡΕ ΣΥ...Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πώς πολλοί μισούν τα Michelin και άλλοι τόσοι τ' αγαπούν!
Στη μηχανή μόνο METZELER. Σε όλες τις μηχανές που είχα έβαζα μόνο αυτά και είμαι πολυ ευχαριστημένος. Και τώρα στο Vstrom πάλι με αυτά είμαι.Στην μηχανή , κάποτε έβαλα Michelin ζευγάρι μπρος πίσω. Κράτησε 5000χλμ το πίσω και μετά βγήκαν τα λινά έξω. Το μπροστινό κράτησε βέβαια πιο πολύ , αλλά τι να το κάνεις που και αυτό σε Αττική οδό παρέδωσε το πνεύμα πολύ γρήγορα. Βέβαια πρέπει να τονίσω ότι όλη η κίνηση ήταν στην Αττική οδό , αλλά δεν παύει να είναι απορίας άξιο το νούμερο των 5000 χλμ , για μηχανή και μάλιστα με απαλή καθημερινή χρήση.
Α, τώρα σώθηκες!Είστε και διακεκριμένο μέλος και πρέπει να προσέχω....
Εντάξει, αυτό είναι το σύνηθες, να πηγαίνει κάποιος να αλλάξει 4 λάστιχα, συνήθως κάθε 2 χρόνια, με μία ενδιάμεση αλλαγή τα μπρος πίσω στο έτος. Δηλαδή, μία φορά το χρόνο, πας σε λαστιχά.Εμείς γιατί τις παίρνουμε τέσσερις - τέσσερις τις ρόδες και προσέχουμε και τις εποχικές ημερομηνίες αλλαγής τους ;
Δε καταλαβαίνω τι εννοείς.Μήπως μας τρομοκράτησαν με το ασφαλιστικό θέμα?