- Μηνύματα
- 271
- Reaction score
- 531

Περίπου 50 χιλ , εχει το ενα αν δε κάνω λάθος.


Εσυ και ο Ζαπαντης.Ποσως με απασχολεί!
Βρίσκω αφορμές.
Πάγια τακτική μου.
Άλλα ζητάνε, άλλα τους λέω.
Παλιοχαρακτήρας..![]()
Έλα τώρα,αφού γνωρίζουμε ενδόμυχα ότι στα...καλώδια βρίσκονται ΄΄όλα τα λεφτά΄΄...Αυτό το "επαγγελματίας διανομέας επιείκειας" όλα τα μανεϊ![]()
και στην ετοιμότητα αποδοχής των ευρημάτων,έστω και αν τα τελευταία θ'αντίκεινται πιθανώς σε όσα θα συνάρπαζαν τον άμεσα ενδιαφερόμενο ή θα εντυπωσίαζαν...τον περίγυρό του.Ear,αναφέρεται στα διατιθέμενα κεφάλαια αντί στα Beolab 90...
Το περιβόητο τίμημα δεν έγκειται αποκλειστικώς στην εκταμίευση χρήματος ή χρόνου προς μελέτη,αλλά και στην ετοιμότητα αποδοχής των ευρημάτων,έστω και αν τα τελευταία θ'αντίκεινται πιθανώς σε όσα θα συνάρπαζαν τον άμεσα ενδιαφερόμενο ή θα εντυπωσίαζαν...τον περίγυρό του.
Συχνά είναι χρήσιμο να ΄΄ενοχλεί΄ η αλήθεια-ιδίως άμα εκφράζεται με γλαφυρό τρόπο,αλλά είναι πάντα κρίμα ν'αποτελεί εκείνη πηγή εκνευρισμού...
.
O μπουλ θα φτιάξει κόρνες και ένα ιδιαίτερο ομοκεντρικό...Φτιαχνεις ανοιχτη μπαφλα και μετα κορνες? εισαι σουπερ !!!
Ο Μπουλαματσης και τα δυο?
Για πες λεπτομεριες..............
O μπουλ θα φτιάξει κόρνες και ένα ιδιαίτερο ομοκεντρικό...Φτιαχνεις ανοιχτη μπαφλα και μετα κορνες? εισαι σουπερ !!!
Ο Μπουλαματσης και τα δυο?
Για πες λεπτομεριες..............
1)Όπως έχει σημειωθεί και σε αλλότρια περίσταση: Την...αγάπη και αν την πλένεις,την...αγάπη σου χαλάς.1)H XΩΡΙΣ ΓΝΩΣΗ ΚΡΙΣΗ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ή ΠΡΟΒΛΗΜΑ....... Σε όποιο από τα δύο μπορώ, ευχαριστως να συνδράμω.
...
2)είναι πραγματικά πολύ αστείο να νομίζεις (bhutia) ότι μπορεί να με εκνευρίσει η στάση σου....ή τα λεγόμενα σου...
όσον αφορά την αλήθεια....έχω δεί πολλές, που δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να "αντιμετωπίσει.."
...
https://hackaday.io/project/2374/logsΕπειδή ειλικρινά δεν μου αρέσει να αναλώνω τον χρόνο όλων μας, σε ανούσιες κουβέντες, και επειδή πραγματικά σκοπός μου είναι να μπορέσω να μάθω (με τον τρόπο που ξέρω) επιστημονικά, τα του ήχου, διαβάζω εδώ και 7 μήνες αρκετά βιβλία περί ακουστικής, μηχανικής του ήχου, ηλεκτρονικής κ.α. με σκοπό την διαμόρφωση άποψης την οποία έχω σκοπό να διασφαλίσω και εμπλουτίσω με κάθε γνώση που μπορώ να βρω. Σε αυτή τη βάση ανοίχθηκε το συγκεκριμένο θρεντ....παρακαλώ λοιπόν όποιον έχει τη διάθεση-όρεξη να με βοηθήσει ή να μου υποδείξει βιβλία ή ευρετηρια ή να μου παρέχει στοιχειοθετημένη άποψη για τους προβληματισμούς μου, παρακαλώ να το κάνει.
Λοιπές σκέψεις - προβληματισμούς - κόμπλεξ που δεν αφορούν το προβληματισμό μου ή την αναζήτηση μου, παρακαλώ πολύ κρατήστε τα, έτσι ώστε αν συνεχίσουν να υπάρχουν αφού με γνωρίσετε.....τότε ελεύθερα και επιθυμητά κάθε κρίση και επίκριση αδερφια......
Είπαμε, ενεργά.θα ήθελα να μου πείτε ...τελικά ....παθητικά ή ενεργά ηχεία?
Το portable player, είναι λίγο άσχετο με το αν είναι ενεργά ή παθητικά τα ηχεία. Θα επηρρεάζει το τελικό αποτέλεσμα με όμοιο τρόπο σε αμφότερες των περιπτώσεων, και απορω γιατί τα συνδέεις.Πέρα από το όποιο παιχνίδι καλλιεργούν (και θεμιτό είναι) οι εταιρείες του hi end, ώστε να παραγουν συνεχεια προιοντα και να αγοραζουμε...μήπως η επίτευξη της ακουστικής πιστότητας (έστω και της μή απόλυτης) έρχεται με ένα ζευγαρι ενεργων ηχείων ( με τους όποιους περιορισμους σε ποιοτητα οδηγων και ενισχυτικών)και ένα καλό portable player?
Αυτό κάνουμε. Σκόρπιες σκέψεις, από τη σκοπιά του καθενός.Πειτε μου σας παρακαλώ λίγο τις σκέψεις σας....μήπως και φωτίσει λίγο το μυαλό μου...
Αυτό ομοίως είναι άσχετο, μη τα μπερδεύεις.Έχοντας λοιπόν το μυαλό στην πρώτη έκθεση που θα παρακολουθήσω
Όχι, δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο, δεν αναφέρθηκα σε κανένα πορταμπλ πλειερ, δε ξέρω καν πως σου έχει κολλήσει αυτό το παραμύθι.Δηλαδή μου λες κώστα οτι αν παρω ενα ζευγαρι ενεργα και του κολλήσω το πορταμπλ πλειερ....θα ακουω καλύτερα από ότι ακούω τωρα...?
Όχι συχνά, πάντα. Αν δεν ενοχλεί, δεν είναι χρήσιμη.Συχνά είναι χρήσιμο να ΄΄ενοχλεί΄ η αλήθεια
Πολύ καλά κάνεις. Είσαι στο σωστό δρόμο.επειδή πραγματικά σκοπός μου είναι να μπορέσω να μάθω (με τον τρόπο που ξέρω) επιστημονικά, τα του ήχου, διαβάζω εδώ και 7 μήνες αρκετά βιβλία περί ακουστικής, μηχανικής του ήχου, ηλεκτρονικής κ.α.
Στοιχειοθετημένη άποψη για την υπεροχή των ενεργών ηχείων, που αποτελούν και το αρχικό σου ερώτημα, μετά από 7 μήνες διαβάσματος θα έπρεπε να έχεις ήδη.παρακαλώ λοιπόν όποιον έχει τη διάθεση-όρεξη να με βοηθήσει ή να μου υποδείξει βιβλία ή ευρετηρια ή να μου παρέχει στοιχειοθετημένη άποψη για τους προβληματισμούς μου, παρακαλώ να το κάνει.
Ο παππούς είναι αξεπέραστος, αποτελεί σταθμό αναφοράς, σε θρησκευτικούς όρους θα ήθελα να του φιλήσω το χέρι, πάλι καλά που δεν είμαι θρησκόληπτος! ΧαχαχαχαOλοσωστος γιατρε μου................. και μακαρι ο Μπρουνος να ακολουθησει το παραδειγμα του Νελσονα και να προσφερει στην diy κοινοτητα οτι και ο παππους.
Σε ευχαριστω πολύ.
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο και τον κόπο. Το εκτιμώ ιδιαιτέρως...Είπαμε, ενεργά.
Το portable player, είναι λίγο άσχετο με το αν είναι ενεργά ή παθητικά τα ηχεία. Θα επηρρεάζει το τελικό αποτέλεσμα με όμοιο τρόπο σε αμφότερες των περιπτώσεων, και απορω γιατί τα συνδέεις.
Ως προς το πρώτο τμήμα της παραγράφου σου, όντως οι εταιρείες χάι εντ σκοπίμως καλλιεργούν αυτό το κλίμα, για μεγιστοποίηση των κερδών τους, και δε μας απασχολεί.
Σαφώς η επίτευξη της ακουστικής πιστότητας έρχεται ευκολότερα με ένα ζευγάρι ενεργών ηχείων, και οι περιορισμοί οδηγών και ενισχυτικων σταδίων που αναφέρεις πακέτο με τα ενεργά, είναι επίσης ασχετοι με αυτήν καθαυτήν την τοπολογία των ενεργειών, καθώς υφίσταται προφανώς και στις υλοποιήσεις παθητικών ηχείων αντίστοιχοι περιορισμοί.
Αυτό κάνουμε. Σκόρπιες σκέψεις, από τη σκοπιά του καθενός.
Αυτό ομοίως είναι άσχετο, μη τα μπερδεύεις.
Η όποια έκθεση δε προσφέρει τίποτε περισσότερο από ξεφύλλισμα περιοδικών του χώρου, με ωραίες έγχρωμες φωτογραφίες.
Όχι, δεν είπα ποτέ κάτι τέτοιο, δεν αναφέρθηκα σε κανένα πορταμπλ πλειερ, δε ξέρω καν πως σου έχει κολλήσει αυτό το παραμύθι.
Όχι συχνά, πάντα. Αν δεν ενοχλεί, δεν είναι χρήσιμη.
Πολύ καλά κάνεις. Είσαι στο σωστό δρόμο.
Στοιχειοθετημένη άποψη για την υπεροχή των ενεργών ηχείων, που αποτελούν και το αρχικό σου ερώτημα, μετά από 7 μήνες διαβάσματος θα έπρεπε να έχεις ήδη.
Τα πλεονεκτήματα των ενεργών ηχείων είναι χειροπιαστά, αντικειμενικά, πλήρως στοιχειοθετημένα και βρίσκονται σε 5 λεπτά με ένα γκουγκλιασμα, αρκεί να διαβάσεις τα πρώτα 5-10 αποτελέσματα της αναζήτησης. 7 μήνες τι κάνεις;
Τες πα, θα σου πω εν τάχει δύο πραγματακια που κάνουν τα ενεργά ηχεία να κοιτάζουν αφ'υψηλου οποιοδήποτε παθητικό.
Τα ενεργά ηχεία έχουν ως γνωστόν ξεχωριστές ενισχυτικες βαθμίδες για κάθε ακουστικό κλάδο της υλοποίησης, οπότε ένα ηχείο μπορεί να έχει μέσα του από 2 έως πάνω από 6 ενισχυτικες βαθμίδες. Το ίδιο ηχείο, με τα ίδια μεγάφωνα στην ίδια καμπίνα, απλώς με προσθήκη ενός παθητικού κροσοβερ, μπορεί να οδηγηθεί από 1 ενισχυτική βαθμίδα, να γίνει παθητικό.
Στην περίπτωση του παθητικού, έχεις μία ενισχυτική βαθμίδα που οφείλει να αναπαράγει τις συχνότητες όλου του ακουστικού φάσματος, και ταυτόχρονα καλείται να οδηγήσει όλους τους κλάδους του ηχείου, όλα τα μεγάφωνα, και το παθητικό δικτυωμα του κροσοβερ, δηλαδή έχει ένα δύσκολο έργο.
Στην περίπτωση του ενεργού, κάθε ενισχυτική βαθμίδα καλείται να αναπαράξει μόνο ένα μικρό τμήμα του ακουστικού φάσματος, και μόνο ένα μεγάφωνο, χωρίς ταυτόχρονα να παρεμβάλλεται ανάμεσα τους ούτε παθητικό δικτυωμα, ούτε καλωδίωση ηχείων.
Έχει δηλαδή πολύ πιο εύκολο έργο. (Επίσης έχει το τέλειο καλώδιο ηχείων - δεν έχει)
Ταυτόχρονα, όταν υπάρχει φόρτιση ενός κλάδου από μεγάλο ενεργειακό περιεχόμενο κατά την αναπαραγωγή μουσικής, λόγου χάριν σε ένα μουσικό πέρασμα πλούσιο σε βαθύ χαμηλό, τότε στο πολυενισχυομενο ενεργό ηχείο μπορεί να ζοριστει ο ενισχυτής του κλάδου των χαμηλών, αλλά δε θα μεταφέρει ζόρι στους άλλους κλάδους, αφού οδηγούνται από διαφορετικές ενισχυτικες βαθμίδες, που δε ζορίζονται καθόλου, αντιθέτως όταν έχεις μία ενισχυτική βαθμίδα, στα έντονα μεταβατικά περάσματα χαμηλών συχνοτήτων θα υπάρξει αναπόφευκτη πτώση τάσης τροφοδοσίας, αύξηση παραμορφώσεων κλπ που θα μεταφερθούν με όμοια συμπεριφορά και στους υπόλοιπους κλάδους του ηχείου.
Σε αυτό το πανηγύρι, αν προσθέσεις το τι κάνει το παθητικό κροσοβερ, το οποίο μεταβάλλει την αντίσταση που βλέπει ο ενισχυτής, τρώει τμήμα της ισχύος εξόδου του ενισχυτή, και δίνει "χαρακτήρα" στον ήχο αναλόγως υλικών που χρησιμοποιούνται, προσθέτει επαγωγικά και χωρητικα φορτία σε ενισχυτικες βαθμίδες που έτσι κι αλλιώς ζορίζονται (όπως και το καλώδιο ηχείων), σκοτώνει το χρήσιμο damping factor του ενισχυτή σου υποβοηθούμενο πάντα από την εμπέδηση του καλωδίου ηχείων και των πρόσθετων ενδιάμεσων επαφών, καθώς ή έξοδος του ηχείου δε "βλέπει" ένα μεγάφωνο αλλά ένα σύνολο παθητικών εξαρτημάτων που όλα κάτι θέλουν και κάτι αλλάζουν, και υπολογίζοντας ότι κάθε αξιοπρεπές παθητικό δικτυωμα κροσοβερ εμπεριέχει κυκλώματα διόρθωσης της απόκρισης των μεγαφώνων, δηλαδή χοντρά να στο πω, εμπεριέχει παθητικά φίλτρα ΕΚΟΥΑΛΑΙΖΕΡ, καταλαβαίνεις πως η όλη κατάσταση είναι ένα μαύρο χαλι σε σχέση με την ομορφιά του ενεργού ηχείου, όπου έχεις ένα ενεργό διαχωρισμό των συχνοτήτων του ακουστικού κλάδου σε ψηφιακό επίπεδο, ακολουθούμενο από ψηφιακό φίλτρο διόρθωσης απόκρισης του κλάδου, και μετά ακολουθεί μία ενισχυτική βαθμίδα που οδηγεί ένα μεγάφωνο όμορφα κι απλά.
Η δυνατότητα λοιπόν που έχεις για άριστη οδήγηση σε ενεργά ηχεία, με ξεχωριστές βαθμίδες ενίσχυσης σε κάθε κλάδο και χωρίς παρεμβολές από χίλιους μύριους ενδιάμεσους βραχνάδες, είναι αδύνατο να ξεπεραστεί, ούτε καν να συγκριθεί με την παθητική οδό, του ενός ενισχυτή που τα κάνει όλα.. Είναι απλώς αδύνατο.
Από κει και πέρα, πόσο σωστή είναι η καμπίνα του ενεργού, είναι άσχετο και είναι το ίδιο ερώτημα με το πόσο σωστή είναι η καμπίνα του παθητικού. Πόσο σωστό είναι το ψηφιακό κρος, είναι άσχετο και είναι αντίστοιχο του πόσο σωστά υλοποιείται το παθητικό, και βεβαίως η πλάστιγγα γέρνει στο ψηφιακό τοπίο και όχι στο αναλογικό, όχι στα παθητικά εξαρτήματα σε επίπεδο ισχύος, αλλά σε επίπεδο τάσης, σε line level, που λεν.
Η θεωρητική "μάχη" ενεργό vs παθητικό έχει δωθεί και έχει βγεί αδιαφιλονίκητος νικητής το ενεργό. Επ'αυτου δεν τίθεται θέμα άποψης, ούτε για τον λινκβιτζ, τον μεγάλο δάσκαλο, ούτε για τον μπρουνο, τον τιτανοτεραστιο μηχανικό, ούτε για κανέναν σοβαρό σχεδιαστή.
Τα παιχνίδια της βιοτεχνίας του χάι εντ, είναι άσχετα με την αδιαφιλονίκητη θεωρία και την αποδεδειγμένη με μετρήσεις πράξη. Το διάβασμα που λες, δε μπορεί να σε οδηγήσει σε άλλο συμπέρασμα, είναι ίσα ίσα αξιοπερίεργο να διαβάζεις τόσο καιρό που λες και να έχεις ακόμα τέτοια βασικά ερωτήματα και απορίες.
Να δεχτώ μετά από διάβασμα να συζητάμε μειονεκτήματα και πλεονεκτήματα fir & iir φίλτρων και σχεδιαστικές επιλογές μεγάλων μηχανικών, αλλά να συζητάμε το αν υπερέχουν τα ενεργά ή τα παθητικά, το αν υπερέχει το ψηφιακό κρος με dsp τη στιγμή που ο μπρουνο παραδίδει μαθήματα dsp με το κιι και η μπαγκενολουφσεν να dsp-ιαζεται πρωτοποριακά με αποτελέσματα πέραν κριτικής, το βρίσκω άτοπο.
Οπότε διάβαζε γερά, και εδώ είμαστε για τα σοβαρά ερωτήματα που με απόλυτη βεβαιότητα θα προκύψουν.![]()
Ευχαριστω πολύ κώστα.Για διάβασμα, ο λινκβιτζ είναι μαστ.
Ο παππούς έχει προσφέρει τόση γνώση απλόχερα, που δικαίως χαίρει της εκτίμησης και της αγάπης όλου του κόσμου.
Μπες στο σάιτ του, και διάβαζε ότι έχει, δες τι έχει σχεδιάσει, δες τι κρος χρησιμοποιούνται, δες τι λινκ δίνει, δες τι papers έχει ανεβάσει στην AES. Η AES έτσι κι αλλιώς είναι η πηγή, εκεί θα βρεις απάντηση σε κάθε ερώτημα, εκεί βόσκουν όλα τα standards, εκεί παραδίδει μαθήματα ο μπρουνο με αλλεπάλληλες δημοσιεύσεις που έρχονται να καταργήσουν προηγούμενες θεωρίες, ο μπρουνο είναι τεράστιο μυαλό, θα μείνει στην ιστορία. Αν κάνεις ριβερς εντζινιρινγκ στα μπρουνοκατασκευασματα, ανακαλύπτεις το μέγεθος του εγκεφάλου που κρύβεται πίσω από αυτά, και είναι ο ίδιος τόσο μεγάλος δάσκαλός μας ήδη, που μοιράζεται ντιβελοπμεντ θοτς ακόμα και στο γκριμ, εμπορικό προϊόν. Αν ακολουθήσεις το σκεπτικό εξέλιξης ενός πρότζεκτ τέτοιου, και για κάθε λέξη που δε καταλαβαίνεις διαβάζεις, είναι σα να παίρνεις δωρεάν διδακτορικό. Ρισπεκτ.
Όχι απλά "παίζουν", αλλά τουναντίον αποτελούν τις με διαφορά αρτιότερες τεχνικά λύσεις, προσφέροντας απλετη ισχύ σε εξαιρετικά χαμηλές παραμορφώσεις και με ανεξαρτησία των διακυμάνσεων του φορτίου, όπως θα δεις φάτσα κάρτα στο σάιτ του μπρουνο για τα ενκορ.οι class d παίζουν?
Έτσι, πληροφοριακά, αυτό το kit διατίθεται κάπου προς πώληση;Εχεις ενα ζευγάρι 802d απο ο,τι ειδα. (Ζηλεύω)
Ε, αν πάρεις το κιτ και τα κανεις ενεργά θα ακούς καλυτερα. Συγκριση πριν/μετα ίδιου ηχείου.
Να ενα:
http://forums.linn.co.uk/bb/showthread.php?tid=29921
Αλλα μην συγκρίνεις ενα ενεργό των 4000€ με ενα παθητικό των 10000+10000 ενισχυτικά. Οι συγκρίσεις πρέπει να ειναι μεταξύ αξιόλογων ηχείων, ίδιας κατηγορίας τιμής, συμπεριλαμβανομένων του κόστους ενισχυτικών.
Όσο για τα του χωρου και της ενεργής ισοσταθμισης, αυτα εννοείται πως πρέπει να τα εχεις ήδη τακτοποιήσει με τόσες επενδύσεις που εχεις κανει, σωστα;
δε χρειαζονται βιβλια για το λογο αυτο...και στην ετοιμότητα αποδοχής των ευρημάτων,έστω και αν τα τελευταία θ'αντίκεινται πιθανώς σε όσα θα συνάρπαζαν τον άμεσα ενδιαφερόμενο ή θα εντυπωσίαζαν...τον περίγυρό του.![]()
H XΩΡΙΣ ΓΝΩΣΗ ΚΡΙΣΗ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΔΥΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ή ΠΡΟΒΛΗΜΑ....... Σε όποιο από τα δύο μπορώ, ευχαριστως να συνδράμω.
Συχνά είναι χρήσιμο να ΄΄ενοχλεί΄ η αλήθεια-ιδίως άμα εκφράζεται με γλαφυρό τρόπο,αλλά είναι πάντα κρίμα ν'αποτελεί εκείνη πηγή εκνευρισμού...![]()
όπως είπα μπορώ σε κάθε περίπτωση ...... να συνδράμω....
είναι πραγματικά πολύ αστείο να νομίζεις (bhutia) ότι μπορεί να με εκνευρίσει η στάση σου....ή τα λεγόμενα σου...
όσον αφορά την αλήθεια....έχω δεί πολλές, που δύσκολα θα μπορούσε κάποιος να "αντιμετωπίσει.."
Επειδή ειλικρινά δεν μου αρέσει να αναλώνω τον χρόνο όλων μας, σε ανούσιες κουβέντες, και επειδή πραγματικά σκοπός μου είναι να μπορέσω να μάθω (με τον τρόπο που ξέρω) επιστημονικά, τα του ήχου, διαβάζω εδώ και 7 μήνες αρκετά βιβλία περί ακουστικής, μηχανικής του ήχου, ηλεκτρονικής κ.α. με σκοπό την διαμόρφωση άποψης την οποία έχω σκοπό να διασφαλίσω και εμπλουτίσω με κάθε γνώση που μπορώ να βρω. Σε αυτή τη βάση ανοίχθηκε το συγκεκριμένο θρεντ....παρακαλώ λοιπόν όποιον έχει τη διάθεση-όρεξη να με βοηθήσει ή να μου υποδείξει βιβλία ή ευρετηρια ή να μου παρέχει στοιχειοθετημένη άποψη για τους προβληματισμούς μου, παρακαλώ να το κάνει.
Λοιπές σκέψεις - προβληματισμούς - κόμπλεξ που δεν αφορούν το προβληματισμό μου ή την αναζήτηση μου, παρακαλώ πολύ κρατήστε τα, έτσι ώστε αν συνεχίσουν να υπάρχουν αφού με γνωρίσετε.....τότε ελεύθερα και επιθυμητά κάθε κρίση και επίκριση αδερφια......
Τελικά δεν πιάνεσαι με τίποτα ρε μπαγάσα !!Αυτή ακριβώς είναι η πρωτοπορία της μπαγκενολουφσεν σε αυτό το τεχνολογικό αριστούργημα, και για αυτόν ακριβώς το λόγο ξεπέρασε ο,τι έχει υπάρξει ως τώρα.
Εν ολίγοις, πήρε το DSP της ισοσταθμισης χώρου και το ενσωμάτωσε τόσο πρωτοποριακά στο ηχείο, που το ίδιο το ηχείο αποτελεί τμήμα και εργαλείο της ισοσταθμισης χώρου, ενώ μέχρι τώρα είχαμε ένα ηχείο από τη μιά μεριά, κι ένα dsp από την άλλη, να προσπαθεί να μπαλώσει τα αμπάλευτα.
Η εξαίρεση στο μπάσο του κιι, είναι στην ίδια λογική με το μπαγκενολουφσεν, καθώς στο μπάσο το κιι όντως ως ηχείο και ως κατασκευή αποτελεί τμήμα και εργαλείο της ισοσταθμισης χώρου, αλλά όχι στο υπόλοιπο φάσμα, όπου έχει τις αδυναμίες όλων των υπολοίπων συμβατικών ηχείων.
Αυτό που προσπαθεί να κάνει ας πούμε το κιι στα μπάσα, δηλαδή να βγάζει το χώρο έξω από το παιχνίδι, το προσπαθεί το μπαγκενολουφσεν σε όλο το ακουστικό φάσμα, εκ κατασκευής και σχεδίασης.
Έτσι, ενώ το κιι συνεχίζει να απαιτεί εξαιρετικό χώρο από πλευράς ανακλάσεων, αντηχησεων και RT 60 για να αποδώσει σωστά (με φωτεινή εξαίρεση το μπάσο), διότι ειδάλλως δεν ακούς το κιι αλλά το χώρο, έρχεται το μπαγκενολουφσεν να του τρίψει στη μούρη την για πρώτη φορά (σχεδόν) ολική απεξάρτηση από το χώρο.
Πιθανό κι αυτό. Άλλωστε πέραν της B&O με την μεγάλη εξέλιξη των ICE, οι λοιπές εταιρείες που δαπάνησαν σημαντικούς πόρους για έρευνα και εξέλιξη στον τομέα αυτόν, δεν είναι πολλές.Εύλογη απορία: γιατί σεβάσμιες εταιρείες του χώρου με εξαιρετικά ενεργά ηχεία όπως η ΑΤC, η Neumann και η Focal, επιμένουν σε ενισχυτικές βαθμίδες τάξεως ΑΒ; Η Focal νομίζω, μάλιστα, δηλώνει ρητά ότι θεωρεί την τάξη ΑΒ καλύτερη επιλογή.
Τους λείπει η τεχνογνωσία;