Focal Sopra & Mola-Mola, signature edition

gonis

Luger
Μηνύματα
4.423
Reaction score
12.112
Τον τελευταίο αφορισμό -κατά τον "Τελευταίο...Πειρασμό"- κρίνεται σκόπιμο να μας τον δικαιολογήσεις.
Φίλτατε,
η διαφορά κόστους προκύπτει από τους τιμοκαταλόγους των εταιρειών που εμπλέκονται.
Η πάγια αποψή μου για τον χώρο της ΑΡΑ είναι ότι εκεί μέσα οι οποίες διαφορές εκμηδενίζονται από την υπέροχη του χώρου
Γι'αυτο αποφεύγω τα τελευταία χρόνια να ακούω εκεί γιατί φεύγω στενοχωρημένος που αυτό το αποτέλεσμα δεν μπορώ, και δεν θα μπορέσω,να το ακούσω σπίτι μου
 


Μηνύματα
611
Reaction score
569
Γι' αυτό άνοιξες θέμα ψάχνοντας για ξυριστική μηχανή;
Πάντως και για εμένα το focal ακουγόταν μεγαλο και σε χώρο που μπορεί να ήταν για μεγαλύτερο ηχείο, φινίρισμα, ποιότητα κατασκευής, ντιζάιν, σχέδιο, μεσαίες, ανάλυση, απλα κορυφή. Τώρα το λίγο μπουμαρισμα μπορεί να είναι και θέμα ταίριασματος με τα υπόλοιπα.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Φίλτατε,
η διαφορά κόστους προκύπτει από τους τιμοκαταλόγους των εταιρειών που εμπλέκονται.
Η πάγια αποψή μου για τον χώρο της ΑΡΑ είναι ότι εκεί μέσα οι οποίες διαφορές εκμηδενίζονται από την υπέροχη του χώρου
Γι'αυτο αποφεύγω τα τελευταία χρόνια να ακούω εκεί γιατί φεύγω στενοχωρημένος που αυτό το αποτέλεσμα δεν μπορώ, και δεν θα μπορέσω,να το ακούσω σπίτι μου
Ευφραίνομαι άμα κάποιος μου δίνει ευκαιρία να εντρυφήσω στη δική μου αγαπημένη πλευρά της υψηλής πιστότητας,τη...συλλογιστική.:D
Δεχόμενοι λοιπόν ότι οι όποιες διαφορές θα εκμηδενίζονταν,τούτο θα συνεπαγόταν αυτομάτως ότι είναι ανώφελη οιαδήποτε απόκτηση και ακρόαση πανάκριβων συσκευών χωρίς να έχουν ληφθεί πάση θυσία τα δέοντα μέτρα στην ακουστική φροντίδα δεδομένου χώρου ακρόασης.Οπότε το χόμπυ...ακυρώνεται-για την πλειοψηφία των μετεχόντων.

Πώς όμως ένας χώρος επισκόπησης με ιδιότητες οι οποίες αναδεικνύουν τα παραμικρά χαρακτηριστικά στο περιεχόμενο των master σε συνάρτηση προς δεδομένες συσκευές επισκόπησης θα ισοπέδωνε τη διάκριση στην απόδοση διαφορετικών συσκευών για δεδομένο πρόγραμμα επισκόπησης;
Ενδεχομένως θα συνέβαινε κάτι πιο ενδιαφέρον σε μια τέτοια περίπτωση.Εάν οι ακουστικές ιδιότητες δεδομένου χώρου εξασφαλίζουν γραμμική απόκριση εκείνου στις ζώνες του ακουστού φάσματος,τότε δεν θ'αναδεικνύονταν οι περιπτώσεις εκείνες όπου η απόδοση συστήματος λ.χ στις χαμηλές οκτάβες θα ξέφευγε από τη γραμμικότητα αναλόγως της στάθμης;Δεν θα γινόταν πιο έκδηλη η πιθανή επίδραση από την απώλεια γραμμικότητας στις υπόλοιπες ζώνες του φάσματος και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά δεδομένου προγράμματος-όπως π.χ. οι δυναμικές αντιθέσεις και η ρυθμική αγωγή;
(Τροφή για σκέψη...)
Σε ενοχλεί το Atc100? Δεν μου το εχει πει κανεις άλλος, περίεργο...περί ορέξεως...εμένα παντως κανένα Atc δεν με ξύρισε ποτέ.
Κάποιος ΄΄αισθησιακός΄΄ φαίνεται να συγχεί τα ATC με κάποια (ανακριβή) φήμη που συνοδεύει τα monitor της...ADAM (ελέω μονάδας ΑΜΤ για τις υψηλές).
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.244
Reaction score
137.870
Κάποιος ΄΄αισθησιακός΄΄ φαίνεται να συγχεί τα ATC με κάποια (ανακριβή) φήμη που συνοδεύει τα monitor της...ADAM (ελέω μονάδας ΑΜΤ για τις υψηλές).
Ακούς ντιμιφουτη;
Ακούω να λες.
 

Μηνύματα
866
Reaction score
751
Ο συνδυασμός tweeter βηρύλλιου με classD ενισχυτή ήταν μια σίγουρη αποπλάνηση για τους εραστές του καλού ήχου. Ο συνδυασμός πλούσιων, γήινων, γλυκών και ελαφρά πικάντικων μελωδιών με οδήγησε σε μη ομολογούμενες σκέψεις.
Βασίλη μου, θεωρείς υπερβολική την ερώτηση μου για ένα σύστημα αυτής της τιμής ?
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.833
Reaction score
84.881
Ακούς ντιμιφουτη;
Ακούω να λες.
Ακούω, ακούω...

Κάποιος ΄΄αισθησιακός΄΄ φαίνεται να συγχεί τα ATC με κάποια (ανακριβή) φήμη που συνοδεύει τα monitor της...ADAM (ελέω μονάδας ΑΜΤ για τις υψηλές).
Και ομως, ούτε το folded ribbon tweeter (ΑΜΤ) με ξυρίζει. Αντιθέτως μου αρέσει αρκετά...
 

gonis

Luger
Μηνύματα
4.423
Reaction score
12.112
Ευφραίνομαι άμα κάποιος μου δίνει ευκαιρία να εντρυφήσω στη δική μου αγαπημένη πλευρά της υψηλής πιστότητας,τη...συλλογιστική.:D
Δεχόμενοι λοιπόν ότι οι όποιες διαφορές θα εκμηδενίζονταν,τούτο θα συνεπαγόταν αυτομάτως ότι είναι ανώφελη οιαδήποτε απόκτηση και ακρόαση πανάκριβων συσκευών χωρίς να έχουν ληφθεί πάση θυσία τα δέοντα μέτρα στην ακουστική φροντίδα δεδομένου χώρου ακρόασης.Οπότε το χόμπυ...ακυρώνεται-για την πλειοψηφία των μετεχόντων.

Πώς όμως ένας χώρος επισκόπησης με ιδιότητες οι οποίες αναδεικνύουν τα παραμικρά χαρακτηριστικά στο περιεχόμενο των master σε συνάρτηση προς δεδομένες συσκευές επισκόπησης θα ισοπέδωνε τη διάκριση στην απόδοση διαφορετικών συσκευών για δεδομένο πρόγραμμα επισκόπησης;
Ενδεχομένως θα συνέβαινε κάτι πιο ενδιαφέρον σε μια τέτοια περίπτωση.Εάν οι ακουστικές ιδιότητες δεδομένου χώρου εξασφαλίζουν γραμμική απόκριση εκείνου στις ζώνες του ακουστού φάσματος,τότε δεν θ'αναδεικνύονταν οι περιπτώσεις εκείνες όπου η απόδοση συστήματος λ.χ στις χαμηλές οκτάβες θα ξέφευγε από τη γραμμικότητα αναλόγως της στάθμης;Δεν θα γινόταν πιο έκδηλη η πιθανή επίδραση από την απώλεια γραμμικότητας στις υπόλοιπες ζώνες του φάσματος και στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά δεδομένου προγράμματος-όπως π.χ. οι δυναμικές αντιθέσεις και η ρυθμική αγωγή;
(Τροφή για σκέψη...)
Προσπαθω η δίκη μου συλλογιστική να συμβαδίζει με τα "σημεία των καιρών".
H κύρια ένσταση για το σύστημα του thread,αν έχω αντιληφθεί σωστά , ειναι το κόστος άντε και η πλούσια σε κόστος και μήκος καλωδίωση.:D
Αν το σύστημα κόστιζε ενα μηδενικό λιγότερο ή δεν θα ασχολιόταν κανένας ή θα γινοταν sold out.
Με τα δικά μου αυτιά τώρα η διαφορετικότητα στο χωρο της APA εχει να κανει με την 3D απεικόνιση των συστημάτων που έχω ακούσει εκεί και λιγότερο με την ανάλυση,γραμμικότητα,τονική ισορροπία και οτι άλλο που σίγουρα όλα αυτά ικανοποιούνται σε μεγάλο βαθμό.
Επειδή δεν περνιεμαι για mastering engineer :roflmao: οταν σε ενα σύστημα αντιληφθώ την τριτη διάσταση,βάθος,και τα διαφορετικά χωροταξικά επίπεδα ,εφόσον η ηχογράφηση το επιτρέπει ,καθηλώνομαι και ας λείπει και μια οκτάβα.;)
Γι'αυτο πιστεύω οτι εκεί μέσα οι διαφορές του συστήματος του τίτλου απο ενα σετ trio 6 be ή απο ενα sm9(το προτιμώ) θα ειναι αμελητέες (IMO)
 

Y

Yiannis_B

Guest
Ο δικός μου προβληματισμός, είναι κάτω από ποιες συνθήκες τα DSP δεν συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό στο περιβάλλον μιας έκθεσης. :rolleyes:

Σε κάθε περίπτωση άλλοι ψαρεύουν με πετονιά και άλλοι με ψαρότρατες.

Σημεία των καιρών.

Ίσως ανοίξω ένα νέο νήμα γι' αυτό.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.244
Reaction score
137.870
Ο δικός μου προβληματισμός, είναι κάτω από ποιες συνθήκες τα DSP δεν συνιστούν αθέμιτο ανταγωνισμό στο περιβάλλον μιας έκθεσης. :rolleyes:
Είναι δεδομένο πως σε οποιοδήποτε χώρο, μα σε οποιοδήποτε, κανένα σωστά φτιαγμένο ηχείο δε θα έχει την τύχη να παίξει "φλατ", όπως το μέτρησαν στο στερεοφιλ, ή όπως το έφτιαξε σοφά ο κατασκευαστής του να παίζει, σύμφωνα με τις δημοσιευμένες μετρήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηχείου. Ως γνωστόν, ακούμε το χώρο, και πώς αυτός ενεργοποιείται από τα ηχεία και πώς αντιδρά στην ενέργεια των ηχείων, και δεν "ακούμε τα ηχεία", ή πόσο μάλλον τα καλώδια ρεύματος, και άλλες γραφικές τραγικογελοιότητες.

Το οποίο σημαίνει ότι σε οποιοδήποτε χώρο, χωρίς ισοσταθμιση χώρου (DSP+ παθητική), αδικειται το ηχείο, διότι δεν ακούς πως πραγματικά παίζει το ηχείο, αλλά ακούς πως αλλοιώνει ο χώρος την ακουστική ενέργεια του ηχείου.

Άρα, είναι υποχρεωτική η χρήση ενός dsp, είτε στον οικιακό χώρο ακρόασης είτε σε κάποιο χώρο επίδειξης όπως η έκθεση, ώστε πραγματικά να έχει ο ακροατής την ευκαιρία να απολαύσει τις αληθινές δυνατότητες του ηχείου, τουτέστιν την έκταση απόκρισης, τις στάθμες, τα δυναμικά, τις χαμηλές παραμορφώσεις, την σκηνική παρουσία, κλπ.

Όταν ο χώρος επιβάλλει την αλλοιωτική ταυτότητά του στο ηχείο, τότε ο ακροατής αδυνατεί να εκτιμήσει τις χάρες του ηχείου, διότι τραβά την προσοχή του και ενοχλείται από τα αντιληπτά προβλήματα που προκαλεί ο χώρος, κι έτσι αδίκως σχηματίζεται μία κακή εντύπωση για ένα πολύ καλοσχεδιασμένο και ικανό ηχείο.

Το οποίο σημαίνει ότι αποτελεί πραγματική υποχρέωση των εκθετών η σχολαστική επίλυση των προβλημάτων που ανακύπτουν από τους όποιους χώρους της έκθεσης, προφανώς με συνδυασμό DSP αλλά και παθητικής φροντίδας του χώρου, με κατάλληλες λόγου χάριν διαχυτικές διατάξεις και ανάλογες μετρήσεις. Μάλιστα θα ήταν υπέρ τους να παρουσιάζουν ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ σχεδιαγράμματα απόκρισης των ηχείων που εκθέτουν στο χώρο, καθώς και μετρήσεις των χρόνων αντηχησης του χώρου, ώστε να τα λάβει σοβαρά υπόψιν του ο υποψήφιος ακροατής των εκθεμάτων. Θα έδειχνε ουσιαστική σοβαρότητα του εκθέτη, και γνώση του αντικειμένου.

Κάτι ανάλογο, πραγματοποιήθηκε στους βιντεοπροβολεις, όπου ο συνήθης ύποπτος καλιμπραρισε την απεικόνιση με λίαν σοβαρό μετρητικό εξοπλισμό και έχει και μετρήσεις να δείξει, τις οποίες όποιος ήθελε, τις μάθαινε. Δείχνει σωστό επαγγελματισμό και βαθιά γνώση του αντικειμένου. Δεν ήταν ούτε κουκουρούκου τα χρώματα, ούτε όπου νάναι το κοντραστ και το δεξερωγωτι, και αυτά τα είδαν και τα εκτίμησαν οι επισκέπτες της έκθεσης.

Δε τα είδαν στον ήχο, και δικαίως ακούμε και διαβάζουμε αυτά τα σχόλια, για ηχεία πραγματικά σοβαρά σχεδιασμένα, όπως λόγου χάριν τα BMC.

Ομοίως στο σπίτι, βεβαίως βεβαίως, και στον ήχο και στην εικόνα.

Τα υπόλοιπα, είναι κουραφεξαλα. Απόψεις του κωλου από άσχετους στο αντικείμενο, και χεστηκα τι στέρεο έχουν σπίτι τους, πόσα λεφτά βγάζουν ή πόσο μεγάλη την έχουν.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.244
Reaction score
137.870
Επίσης "κακοήθης παγίδα" είναι η πονηρή χρήση των κακών χαρακτηριστικών του χώρου, ώστε σε συνδυασμό με κακοσχεδιασμένα ηχεία με αντίστροφα χαρακτηριστικά αλλοίωσης από αυτά του χώρου, να υπάρχει ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα. Διότι δίδουν ψευδώς στον ακροατή μία πολύ θετική εντύπωση για ένα ανάξιο λόγου προϊόν, ένα κακοσχεδιασμένο λόγου χάριν ηχείο, δηλαδή παραπλανούν τον επισκέπτη της έκθεσης, ο οποίος όταν και αν το αγοράσει και το πάρει στο σπιτάκι του, θα καταλάβει τι φόλα είναι, αλλά τότε θα είναι αργά, οπότε ξεκινάν οι αγγελίες και τα θρεντ του τύπου γιατί με ενοχλεί το τάδε ηχείο, ενώ εκεί που το άκουσα (τιγκα στα ρικοφον) κελαηδούσε..

Αντιθέτως, αποτελεί εργαλείο στα χέρια του γνώστη και σωστού επαγγελματία, η γνώση των αντικειμενικών μειονεκτημάτων ενός πχ ηχείου, ώστε να μπορέσει σε οικιακό χώρο με σαφή προβλήματα να δώσει αξιοπρεπέστατη λύση με αντίστροφα προβλήματα ηχείων, εφόσον βέβαια εξετάσει επαρκώς τον χώρο στον οποίο θα κληθεί να δώσει ολοκληρωμένη λύση. Αυτό βέβαια προϋποθέτει ο αγοραστής να μην έχει άποψη στην επιλογή και να το αφήσει στα χέρια του γνώστη εγκαταστάτη, κάτι που αποτελεί σενάριο επιστημονικής φαντασίας, καθώς η άποψη είναι σα την κωλοτρυπιδα, όλοι έχουν.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.244
Reaction score
137.870
κάποια (ανακριβή) φήμη που συνοδεύει τα monitor της...ADAM (ελέω μονάδας ΑΜΤ για τις υψηλές).
Και ομως, ούτε το folded ribbon tweeter (ΑΜΤ) με ξυρίζει. Αντιθέτως μου αρέσει αρκετά...
Τι "και όμως"? Είπε ο άνθρωπος:

ανακριβή
Ευγενέστατος, όπως πάντα.
Αντί να πει γελοία ή τραγικογραφική, λέει "ανακριβή". Κύριος. Τςςς..
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Προσπαθω η δίκη μου συλλογιστική να συμβαδίζει με τα "σημεία των καιρών".
H κύρια ένσταση για το σύστημα του thread,αν έχω αντιληφθεί σωστά , ειναι το κόστος άντε και η πλούσια σε κόστος και μήκος καλωδίωση.:D
Αν το σύστημα κόστιζε ενα μηδενικό λιγότερο ή δεν θα ασχολιόταν κανένας ή θα γινοταν sold out.
Με τα δικά μου αυτιά τώρα η διαφορετικότητα στο χωρο της APA εχει να κανει με την 3D απεικόνιση των συστημάτων που έχω ακούσει εκεί και λιγότερο με την ανάλυση,γραμμικότητα,τονική ισορροπία και οτι άλλο που σίγουρα όλα αυτά ικανοποιούνται σε μεγάλο βαθμό.
Επειδή δεν περνιεμαι για mastering engineer :roflmao: οταν σε ενα σύστημα αντιληφθώ την τριτη διάσταση,βάθος,και τα διαφορετικά χωροταξικά επίπεδα ,εφόσον η ηχογράφηση το επιτρέπει ,καθηλώνομαι και ας λείπει και μια οκτάβα.;)
Γι'αυτο πιστεύω οτι εκεί μέσα οι διαφορές του συστήματος του τίτλου απο ενα σετ trio 6 be ή απο ενα sm9(το προτιμώ) θα ειναι αμελητέες (IMO)
Οι καιροί εκτός από σημεία,φέρουν και...τέρατα,με τον ύπνο της λογικής να τρέφει αρκετά από αυτά.:sneaky:

Δεν επικαλέστηκα ο ίδιος καθόλου την περιβόητη ένσταση.Τα δε επιχειρήματα που προβάλλω θα παρέμεναν απαράλλακτα όσα μηδενικά και να διαγράφονταν με μαγικό τρόπο από το αντίτιμο ενός συστήματος.

Για να ικανοποιηθεί εκείνη η θαυμαστή σύγκλιση συνθηκών που σε συναρπάζει,δεν αρκεί να το επιτρέπει το πρόγραμμα αναπαραγωγής,αλλά και η διατήρηση στο βαθμό γραμμικότητας κατά τις ραγδαίες αυξήσεις στις ενεργειακές απαιτήσεις του προγράμματος.Όσο οξύμωρο και να φάνταζε σε κάποιους,η γραμμική απόδοση στη ζώνη απόκρισης δεδομένου ηχείου άμα αυξάνονται οι ενεργειακές απαιτήσεις του αναπαραγόμενου σήματος ικανοποιείται δυνητικώς σε μεγαλύτερο βαθμό εάν η προδιαγεγραμμένη απόκριση δεν έφτανε το κατώτατο θεωρητικό όριο που θα επέτρεπαν τα δομικά του χαρακτηριστικά.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Administrator
Μηνύματα
25.496
Reaction score
21.892
Οι καιροί εκτός από σημεία,φέρουν και...τέρατα,με τον ύπνο της λογικής να τρέφει αρκετά από αυτά.:sneaky:

Δεν επικαλέστηκα ο ίδιος καθόλου την περιβόητη ένσταση.Τα δε επιχειρήματα που προβάλλω θα παρέμεναν απαράλλακτα όσα μηδενικά και να διαγράφονταν με μαγικό τρόπο από το αντίτιμο ενός συστήματος.

Για να ικανοποιηθεί εκείνη η θαυμαστή σύγκλιση συνθηκών που σε συναρπάζει,δεν αρκεί να το επιτρέπει το πρόγραμμα αναπαραγωγής,αλλά και η διατήρηση στο βαθμό γραμμικότητας κατά τις ραγδαίες αυξήσεις στις ενεργειακές απαιτήσεις του προγράμματος.Όσο οξύμωρο και να φάνταζε σε κάποιους,η γραμμική απόδοση στη ζώνη απόκρισης δεδομένου ηχείου άμα αυξάνονται οι ενεργειακές απαιτήσεις του αναπαραγόμενου σήματος ικανοποιείται δυνητικώς σε μεγαλύτερο βαθμό εάν η προδιαγεγραμμένη απόκριση δεν έφτανε το κατώτατο θεωρητικό όριο που θα επέτρεπαν τα δομικά του χαρακτηριστικά.
Μετάφραση:
Ένα ζευγάρι ηχειάκια -έστω πανάκριβα- να μπουμάρουν σε ελεύθερη θέση μέσα σε ένα χώρο 80 τετραγωνικών και βάλε, και με τις καρέκλες ακρόασης στα 4-5 μέτρα, και θέλετε κι από πάνω να ακούτε σωστά τα τύμπανα και τα μεγάλα έγχορδα, μέσα από ένα 6,5ράκι γούφερ, έστω bass reflex; Πάτε καλά ρε;
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.826
Reaction score
27.879
>:(
Είναι δεδομένο πως σε οποιοδήποτε χώρο, μα σε οποιοδήποτε, κανένα σωστά φτιαγμένο ηχείο δε θα έχει την τύχη να παίξει "φλατ", όπως το μέτρησαν στο στερεοφιλ, ή όπως το έφτιαξε σοφά ο κατασκευαστής του να παίζει, σύμφωνα με τις δημοσιευμένες μετρήσεις της κατασκευάστριας εταιρείας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηχείου. Ως γνωστόν, ακούμε το χώρο, και πώς αυτός ενεργοποιείται από τα ηχεία και πώς αντιδρά στην ενέργεια των ηχείων, και δεν "ακούμε τα ηχεία", ή πόσο μάλλον τα καλώδια ρεύματος, και άλλες γραφικές τραγικογελοιότητες.

Το οποίο σημαίνει ότι σε οποιοδήποτε χώρο, χωρίς ισοσταθμιση χώρου (DSP+ παθητική), αδικειται το ηχείο, διότι δεν ακούς πως πραγματικά παίζει το ηχείο, αλλά ακούς πως αλλοιώνει ο χώρος την ακουστική ενέργεια του ηχείου.

Άρα, είναι υποχρεωτική η χρήση ενός dsp, είτε στον οικιακό χώρο ακρόασης είτε σε κάποιο χώρο επίδειξης όπως η έκθεση, ώστε πραγματικά να έχει ο ακροατής την ευκαιρία να απολαύσει τις αληθινές δυνατότητες του ηχείου, τουτέστιν την έκταση απόκρισης, τις στάθμες, τα δυναμικά, τις χαμηλές παραμορφώσεις, την σκηνική παρουσία, κλπ.

Όταν ο χώρος επιβάλλει την αλλοιωτική ταυτότητά του στο ηχείο, τότε ο ακροατής αδυνατεί να εκτιμήσει τις χάρες του ηχείου, διότι τραβά την προσοχή του και ενοχλείται από τα αντιληπτά προβλήματα που προκαλεί ο χώρος, κι έτσι αδίκως σχηματίζεται μία κακή εντύπωση για ένα πολύ καλοσχεδιασμένο και ικανό ηχείο.

Το οποίο σημαίνει ότι αποτελεί πραγματική υποχρέωση των εκθετών η σχολαστική επίλυση των προβλημάτων που ανακύπτουν από τους όποιους χώρους της έκθεσης, προφανώς με συνδυασμό DSP αλλά και παθητικής φροντίδας του χώρου, με κατάλληλες λόγου χάριν διαχυτικές διατάξεις και ανάλογες μετρήσεις. Μάλιστα θα ήταν υπέρ τους να παρουσιάζουν ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ σχεδιαγράμματα απόκρισης των ηχείων που εκθέτουν στο χώρο, καθώς και μετρήσεις των χρόνων αντηχησης του χώρου, ώστε να τα λάβει σοβαρά υπόψιν του ο υποψήφιος ακροατής των εκθεμάτων. Θα έδειχνε ουσιαστική σοβαρότητα του εκθέτη, και γνώση του αντικειμένου.

Κάτι ανάλογο, πραγματοποιήθηκε στους βιντεοπροβολεις, όπου ο συνήθης ύποπτος καλιμπραρισε την απεικόνιση με λίαν σοβαρό μετρητικό εξοπλισμό και έχει και μετρήσεις να δείξει, τις οποίες όποιος ήθελε, τις μάθαινε. Δείχνει σωστό επαγγελματισμό και βαθιά γνώση του αντικειμένου. Δεν ήταν ούτε κουκουρούκου τα χρώματα, ούτε όπου νάναι το κοντραστ και το δεξερωγωτι, και αυτά τα είδαν και τα εκτίμησαν οι επισκέπτες της έκθεσης.

Δε τα είδαν στον ήχο, και δικαίως ακούμε και διαβάζουμε αυτά τα σχόλια, για ηχεία πραγματικά σοβαρά σχεδιασμένα, όπως λόγου χάριν τα BMC.

Ομοίως στο σπίτι, βεβαίως βεβαίως, και στον ήχο και στην εικόνα.

Τα υπόλοιπα, είναι κουραφεξαλα. Απόψεις του κωλου από άσχετους στο αντικείμενο, και χεστηκα τι στέρεο έχουν σπίτι τους, πόσα λεφτά βγάζουν ή πόσο μεγάλη την έχουν.[/QUOTE]


Πολύ θυμωμένο αυτό το παιδί.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.244
Reaction score
137.870
Μετάφραση:
Ένα ζευγάρι ηχειάκια -έστω πανάκριβα- να μπουμάρουν σε ελεύθερη θέση μέσα σε ένα χώρο 80 τετραγωνικών και βάλε, και με τις καρέκλες ακρόασης στα 4-5 μέτρα, και θέλετε κι από πάνω να ακούτε σωστά τα τύμπανα και τα μεγάλα έγχορδα, μέσα από ένα 6,5ράκι γούφερ, έστω bass reflex; Πάτε καλά ρε;
Μιλάς με γρίφους γέροντα!
:lolsign::lol::lolsign::lol:

Βασικά άμα τους κόψεις αρκετά την απόκριση χαμηλά, εκεί που ο χώρος έδινε ρέστα συμμετοχής, ψιλοερχεται στα ίσια η απόκριση (ή έστω η αντίληψη απόκρισης) χωρίς να πολυζορίζεται το 6,5-αρι, ιδίως αν του αφαιρέσεις εντελώς το δικαίωμα καν συμμετοχής στους υπόηχους (όπου δε διαπρέπει ετσικιαλλιως παρά την οπή), οπότε ικανοποιείται το κριτήριο γκονη και έχεις και μπόλικο πουλμουρ ώστε να είσαι εξτρα λαρτζ στην απόσταση ακρόασης, αφού ετσικιαλλιως το χώρο ακούμε κι όχι το ηχείο, ας το κάνουμε πιστημονικά.

Τα τύμπανα και τα μεγάλα έγχορδα, να θυμίσω πως τ'ακους με ανατριχιαστική αίσθηση λαιβ από κάτι ΡΑ σκατοηχεία που ξεκινούν την απόκριση από τους 50 κύκλους, κι αυτό οταν είναι στις καλές τους. Η ενέργεια στους 50 και 60 κύκλους είναι τραγικά πιο ευπεπτη απ'οτι στους 20 και 15 κύκλους, ακομα κι από οποιοδήποτε "υποβαθυφωνο", που λέει ο μπουτχιας. Στο 6,5-αρι μιντ οι 20 κύκλοι του κάθονται στο λαιμό σα σπασμένο μυτερό κόκκαλο που σε πνίγει θανάσιμα, κι οι 15 είναι χειρότεροι από κλωτσιά με άρβυλα και μίσος στο γουφερ.
 
Last edited:

vasilisnt

Golden Boy!
Μηνύματα
2.111
Reaction score
2.750
Βασίλη μου, θεωρείς υπερβολική την ερώτηση μου για ένα σύστημα αυτής της τιμής ?
χιουμορ κανω, καλυπτομαι απολυτα απο την απαντηση του Κωσταυτια κατα τις 3μιση το πρωι... γιατι ρωτας για τον συνδιασμο και δεν ρωτας για τον χωρο? τα τεχνικα χαρακτηριστικα , τα πραγματικα οχι αυτα που ακουν τα βαρηκοα αυτια μας
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.244
Reaction score
137.870
Βασίλη μου, θεωρείς υπερβολική την ερώτηση μου για ένα σύστημα αυτής της τιμής ?
Γιατί, άμα ήταν άλλης τιμής; :)
Αν και δε με λεν Βασίλη, η ερώτησή σου είναι άσχετη με την τιμή του συστήματος, είναι όμως σχετική μόνο με μία νοοτροπία που θέλει γλυκά τα πρίμα της λάμπας και σκληρά τα πρίμα των κλας ντε ντε και καλά και ντε φάκτο, πόσο μάλλον με μεταλλικό τουιτερ κι όχι μαλακό υφασμάτινο που κατά συνέπεια θα είχε μαλακά πρίμα λόγω μαλακού υλικού κατασκευής του θόλου κι άλλες τέτοιες ιστορίες απείρου κάλλους.

Η νοοτροπία τιμή δεν έχει και τιμή στον που την έχει. Γι'αυτό μην κρύβεσαι πίσω από την τιμή του συστήματος. ;)
 

Μηνύματα
148
Reaction score
98
Για να καταλάβω κ εγώ σαν απλός φίλος του καλού ήχου..
Όταν πηγαίνει κάποιος σε ένα κατάστημα να αγοράσει σύμφωνα με την τσέπη του κ τα "γούστα" ας πούμε ηχεία
τι πρέπει να κάνει;
Γιατί αν δεν μεταφράζω λάθος στο μυαλό μου τα λεγόμενα αρκετών ,όλοι όσοι κάνουν των ήχο επάγγελμα,έχουν στο κατάστημα τους 10 δωμάτια (at list) για όλους τους τύπους κ μεγέθη (κ τιμών) ηχείων.Τις εκάστοτε εκθέσεις τις αφήνω εκτός ( αν κ δε θα έπρεπε μιας κ σε έξω εκθέσεις διαβάζω για top ten παρουσιάσεων κ καλών σετ ) .
Κ γυρίζω σε κατάστημα κ έμπορο.
Έχει κάνει σε όλα τα δωμάτια σωστή ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΗΧΟΥ κ έτσι είναι πιο εύκολο για αγοραστή να αποφύγει πατάτες...;;;
Την υποκειμενική αντίληψη ήχου επίσης αφήνω εκτός.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.833
Μηνύματα
2.953.383
Members
38.244
Νεότερο μέλος
takis17
Top