Goldenear Triton Reference

Y

Yiannis_B

Guest
Ηχεία - κολώνες και μαύρη λάκα? Και μη ενεργά? :rolleyes: πφφφ...:roflmao:

...άντε και με σκρίνιο. :D

...την γυαλίζεις κι εσύ τη ζάντα ε? :prankster: :laugh:

Που 'ναι ρε ο μπακ, να σας πει πως εντοιχίζονται τα στέρεα - δε μπρούταλ γουέι. :lol:
 
Last edited by a moderator:




Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.931
[DOUBLEPOST=1484437427][/DOUBLEPOST]
Ηχεία - κολώνες και μαύρη λάκα? Και μη ενεργά? :rolleyes: πφφφ...:roflmao:

...άντε και με σκρίνιο. :D

...την γυαλίζεις κι εσύ τη ζάντα ε? :prankster: :laugh:

Που 'ναι ρε ο μπακ, να σας πει πως εντοιχίζονται τα στέρεα - δε μπρούταλ γουέι. :lol:
:fuckyou:

:roflmao::roflmao::roflmao:

Ποιος ειναι ο μπακ;
 



Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Κώστα, σε αυτήν την τιμή τα Adam δεν εχουν ψηφιακή είσοδο. Παει extra. 379 το ηχείο, 1137 τα τρία, δε λεω, καλή τιμή.
https://www.thomann.de/gb/adam_da_sx.htm

Το Optional: External Amplifier Unit EA-SX
(For the models S2X, S3X, S4X and S5X we offer the option of an external amp unit in order to make flush mounting of these monitors easier), ελπίζω να μην παει ακριβά, όχι πάνω απο χιλιάρικο για τα τρία, άντε, δεν στο χρεώνω καθόλου, μηπως ειναι και δωρεάν:).

...
Μεγαλόψυχος όπως πάντα καμάρι μου.



...

Για
μια σωστή λύση εντοιχισμού μπορεί να βοηθήσει και στην ηχομόνωση.
Εννοείται βέβαια πως το αποτέλεσμα θα ειναι άκρως εντυπωσιακό σε ήχο, δεν εχω καμία αμφιβολία:superman:. Αλλα για να γίνει μια τετοια κατασκευή σωστά, απο τον μέσο χρήστη που δεν εχει τις δικές σας γνωσεις, χρειάζεται κάποιος ειδικός, ο οποίος θα αμοιφθεί. Αν πω 1500€ για υλικά-σχεδιασμό-εργατικά μάλλον θα είμαι φτηνός.

...
Σωστά.



...

Επίσης, επειδή οι χομσινεματζιδες γουστάρουν υπόηχους,και δεν μπορούν χωρίς αυτούς (ρώτα τους), και τα Adam πανε μεχρι 25Hz "μόνο" ...
Κι εσύ πού το ξέρεις αυτό λεβέντη μου;
Πρόσεξε, δε λέω αν ισχύει ή δεν ισχύει, απλά ρωτάω εσύ πού το ξέρεις;

Προσπαθώντας πάντα να μη γίνουμε υπερβολικά απλουστευτικοί, ας πούμε δύο τρία πραγματάκια, τα οποία ναι μεν είναι απλά, αλλά οι περισσότεροι τα αγνοούν και πιστεύουν σε "μαγικά"...

1. Αν θες να παράξεις ήχο, τότε θα πρέπει να μετακινήσεις έναν όγκο αέρα.

2. Όσο πιο χαμηλής συχνότητας είναι ο ήχος που θες να παράξεις, τόσο μεγαλύτερος ο όγκος του αέρα που θα πρέπει να μετακινήσεις.

3. Όσο πιο δυνατός είναι ο ήχος που θες να παράξεις, τόσο μεγαλύτερος ο όγκος του αέρα που θα πρέπει να μετακινήσεις.

4. Τι καθορίζει με απόλυτο τρόπο το "ταβάνι" του όγκου του αέρα που μπορείς να μετακινήσεις; Μα, το άθροισμα των επιμέρους γινομένων εμβαδόν Χ διαδρομή των μεγαφώνων που συμμετέχουν στην παραγωγή των χαμηλών ενός ηχείου. (Θα αναλυθεί λίγο περισσότερο παρακάτω...)

5. Τι σημαίνει αυτό;
Μα, ότι αν, σε πρώτη φάση, δε μας νοιάζει το efficiency ενός μεγαφώνου, τότε ακόμα και ένα μεγάφωνο 5 ιντσών μπορεί να "κατέβει" στα 16Hz. Απλά θα παίζει πάρα πολύ σιγά, γιατί με δεδομένη την επιφάνειά του, θα ξεμείνει πολύ γρήγορα από διαθέσιμη διαδρομή, με αποτέλεσμα ο συνολικός όγκος αέρα που θα μετακινήσει στα 16Hz να επαρκεί μόνο για πάρα πολύ χαμηλές στάθμες.
Αντίθετα, το ίδιο μεγάφωνο 5 ιντσών, πάλι οδηγούμενο στα όρια της διαδρομής του (άρα και στα όρια του συνολικού όγκου αέρα που μπορεί να μετακινήσει) στα 512Hz αυτή τη φορά, είναι ικανό να παίξει πάρα πολύ δυνατά.

6. Συνεπώς, αν έχουμε στη διάθεσή μας όσα Watt θέλουμε (που μπορούμε να τα έχουμε εύκολα) και όση ηλεκτρονική ισοστάθμιση θέλουμε (που μπορούμε επίσης να την έχουμε εύκολα), ποιο ηχείο είναι πιθανότερο (όχι σίγουρο - τουλάχιστον όχι προτού εξεταστούν αναλυτικά όλες οι σχετικές παράμετροι) να παίζει δυνατότερα τα 16Hz:
Ένα ηχείο του οποίου τα μεγάφωνα μπορούν να μετακινήσουν συνολικό όγκο αέρα Vd και το οποίο κατεβαίνει από μόνο του στα 12Hz, ή ένα ηχείο του οποίου τα μεγάφωνα μπορούν να μετακινήσουν συνολικό όγκο αέρα 1,5*Vd και το οποίο κατεβαίνει από μόνο του στα 25Hz?

Συγκεκριμένα (αν και λίγο μπακάλικα και διδιάστατα):

- Συνολική επιφάνεια μεγαφώνων GoldenEar Triton Reference = 3*6*10 = 180 τετραγωνικές ίντσες αν αυτά θεωρηθούν ως ορθογώνια
Συνολική επιφάνεια μεγαφώνων GoldenEar Triton Reference = 3*3*π*5 = 141,4 τετραγωνικές ίντσες αν αυτά θεωρηθούν ως ελλείψεις
Συνολική επιφάνεια μεγαφώνων GoldenEar Triton Reference = 3*[π*(6/2)^2 + 6*(10-6)] = 156,8 τετραγωνικές ίντσες αν αυτά θεωρηθούν ως έχοντα "κυκλικό racetrack σχήμα"
- Συνολική επιφάνεια μεγαφώνων Adam S5X-H = 2*π*(12/2)^2 ~ 226,2 τετραγωνικές ίντσες

Βλέπουμε λοιπόν ότι τα μεγάφωνα χαμηλών συχνοτήτων των Adam S5X-H έχουν στη μάλλον χειρότερη γι' αυτά περίπτωση 1,257 φορές μεγαλύτερη επιφάνεια από τα αντίστοιχα των GoldenEar Triton Reference.
Με δεδομένο ότι τα μεν πρώτα είναι "κυκλικά" διαμέτρου 12 ιντσών ενώ τα δεύτερα είναι 6"Χ10" racetrack, θα είναι άραγε μεγάλη αυθαιρεσία εκ μέρους μας να θεωρήσουμε ότι ισχύει το (μάλλον προφανές*) ότι τα 12άρια των Adam έχουν και 1,193 φορές μεγαλύτερη "μέγιστη ωφέλιμη διαδρομή" δίνοντάς τους 1,5 φορά μεγαλύτερο Vd;

* Όποιος έχει μελετήσει αρκετά datasheet μεγαφώνων, γνωρίζει ότι μεταξύ "παρεμφερών" μεγαφώνων που προορίζονται για την ίδια δουλειά, στην περίπτωσή μας για την αναπαραγωγή χαμηλών συχνοτήτων, συνήθως το μεγάφωνο με τη μεγαλύτερη διάμετρο (άρα και επιφάνεια) έχει και τη μεγαλύτερη διαδρομή. Και υπάρχουν αρκετοί τεχνικοί λόγοι γι' αυτό.


Τι έχεις να πεις τώρα γιατρέ μου?
Αρχίζεις να καταλαβαίνεις έναν ακόμα λόγο για τον οποίο ο EAR ζητάει ηχεία με ψηφιακές εισόδους;

"Μα," θα πει κάποιος, "τα όσα είπες παραπάνω, δηλαδή ότι 'το άθροισμα των επιμέρους γινομένων εμβαδόν Χ διαδρομή των μεγαφώνων που συμμετέχουν στην παραγωγή των χαμηλών ενός ηχείου καθορίζει με απόλυτο τρόπο το "ταβάνι" του όγκου του αέρα που μπορεί αυτό να μετακινήσει' ισχύουν μόνο για κλειστού τύπου ηχεία, και εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα ηχείο με passive radiators και ένα με bass reflex..."

Ναι, ε;
Και δε μου λέτε βρε παιδγιά;
Τι ακριβώς εκμεταλλεύονται και παράγουν ήχο τόσο τα passive radiators όσο και τα bass reflex?
Μα, την πίσω ακτινοβολία των μεγαφώνων που συμμετέχουν στην παραγωγή των χαμηλών ενός ηχείου.
Και τι είπαμε ότι καθορίζει με απόλυτο τρόπο το "ταβάνι" του όγκου του αέρα που μπορεί ένα μεγάφωνο να "ακτινοβολήσει";

Βέβαια, με δεδομένο ότι η πίσω ακτινοβολία ενός μεγαφώνου είναι εκτός φάσης με τη μπροστινή (γι' αυτό άλλωστε βάζουμε και τα μεγάφωνα σε καμπίνες ώστε να μπορέσουν να αποδώσουν χαμηλό), τα πράγματα είναι αρκετά πιο περίπλοκα, μια και τώρα έχουμε και ένα "παιχνίδι" με τη φάση ώστε να μπορέσει τελικά η πίσω ακτινοβολία των μεγαφώνων που συμμετέχουν στην παραγωγή των χαμηλών ενός ηχείου να αλληλεπιδράσει με θετικό τρόπο μέσω του ή των passive radiators / bass reflex με την απευθείας "μπροστινή" ακτινοβολία τους, ενισχύοντας την απόδοση του ηχείου στο φάσμα που μας ενδιαφέρει και, ει δυνατόν, μη καταστρέφοντας την απόκριση φάσης και την απόδοση του ηχείου μας στα μεταβατικά.

Σχετικά με τα παραπάνω μπολντιασμένα, αλλά και γενικότερα περί passive radiators / bass reflex, περιορίζομαι να δηλώσω τα εξής:

α. Ένα passive radiator θα είναι πάντα λιγότερο αποδοτικό από το ισοδύναμό του bass reflex σε ό,τι αφορά στη μετατροπή της "άχρηστης" ενέργειας από την πίσω ακτινοβολία ενός μεγαφώνου, σε "χρήσιμη" η οποία ενισχύει την απόδοση του ηχείου στο φάσμα που μας ενδιαφέρει.
Αλλά και τα passive radiator έχουν λόγο ύπαρξης.

β. Τόσο τα passive radiators όσο και τα bass reflex είναι περισσότερο ευεργετικά και ταυτόχρονα λιγότερο "καταστρεπτικά", όσο λιγότερο τα έχει ανάγκη το ηχείο μας για την παραγωγή χαμηλού.
Νομίζετε ότι οι ATCαίοι που βγάζουν όλα τα μικρά ηχεία τους κλειστά, και όλα τα μεγάλα bass reflex είναι τίποτα μπαγλαμάδες;


Όπως είπα, τα πράγματα είναι αρκετά πιο περίπλοκα...
 
Last edited:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
...

Επίσης, επειδή οι χομσινεματζιδες γουστάρουν υπόηχους,και δεν μπορούν χωρίς αυτούς (ρώτα τους), και τα Adam πανε μεχρι 25Hz "μόνο" (ναι, για αυτούς δεν ειναι αποδεκτό:o!), θελουμε και κανα δυο σαμπ, για να κοντράρουν τα Goldenear που πανε στα 12Hz. Να πούμε αλλα 4000€; (ειναι και το εκκλησιαστικό όργανο, όχι μονο οι ταινίες...)

Μεχρι εδώ έφτασες τα (7777Χ3)+1137+1500+4000=29968:gotcha:. Εχεις ξεφύγει Κώστα, πολυ. Τους discrete ενισχυτές δεν στους χρεώνω είπαμε, δώρο.
Αντιστοίχως τα Goldenear με το ακριβό κεντρικό τους και ncore ειναι 14000€. Αν θες πάρε κι αλλα 2 ncore να τα γεφυρώσεις τα L-R, παλι λίγο πάνω απ τα μισά θα βγεις. ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά. Για να πιάσεις τα Goldenear πρέπει να κατέβεις στο https://www.thomann.de/gr/adam_s3xh.htm, δυο μοντέλα κάτω δηλαδη , όπου φυσικα ειναι πολυ καλή επιλογή και αυτη, και με τους εντοιχισμους της, θα παίζει καταπληκτικά. (13837€). Τα https://www.thomann.de/gr/adam_s4x_h.htm στα 17137€, λίγο ακριβότερα, να πούμε αυτα μην βγουν πιο ακριβά απο 10000€ τα Goldenear στην Ελλάδα.

...
Για τα sub, τα είπαμε...
Γεφυρωμένους ncore δε χρειάζεσαι.
Ίδγιο κεντρικό IMNSHO χρειάζεσαι.
Τα Neumann KH 310 A , το καθένα με τη βασούλα του , πιστεύεις ότι θα παίξουν χειρότερα, ή λιγότερο δυνατά ή με λιγότερο χαμηλό, από τα παρομοίου κόστους GoldenEar Triton Reference?
Υπόψιν ότι αποδέχομαι άνετα τη λύση των GoldenEar Triton Reference, και συμμερίζομαι την άποψή σου ότι ορισμένα προβλήματα έχουν παραπάνω από μία σωστές λύσεις.
Το οποίο είναι λογικό άλλωστε, καθώς είναι παραπάνω από μία οι παράμετροι που καθορίζουν την ορθότητα μιας λύσης, και οι επιμέρους συντελεστές βαρύτητας των εν λόγω παραμέτρων μπορούν να διαφέρουν ελαφρά κατά περίπτωση ενώ ΚΑΛΛΙΣΤΑ βρισκόμαστε εντός των ορίων του αντικειμενικά σωστού.






...
Και δεν φτάνουν αυτα, έχουμε και τον περιορισμό να ψάχνουμε τωρα AV prepro με ψηφιακές εξόδους ανα κανάλι...διψήφια νούμερα...εντάξει, δεν θες τους ακριβούς consumer, αλλα εκεί ξεφεύγεις πολυ Κώστα. Δηλαδη με εναν καλο prepro των 3000-4000€ δεν θα είσαι ικανοποιημένος απο το ηχητικό αποτέλεσμα, με οποιαδήποτε απο τις επιλογές; Το ενα σενάριο τωρα κάτω απο 20000, το αλλο στα 50000€. Ειναι τελείως αλλη ιστορία.:help:

...
Δε νομίζω ότι είπε ακριβώς αυτό, αλλά ας το αφήσουμε για την ώρα...





...

Τις παντελώς μη ρεαλιστικές οικονομικά προσεγγίσεις των 7 ίδιων ηχείων να τις συζητήσουμε; όπου εχεις να διαλέξεις απο 7 nearfield-midfield που θα πάσχουν στο δικαναλο, ή 7 θηρία που θα κάνουν ενα σκασμό λεφτα; δηλαδη μονο αυτές οι δυο επιλογές υπάρχουν; σπίτι είμαστε, όχι στούντιο αυστηρών προδιαγραφών. Να παιρνάμε καλά θελουμε, αδερφέ, όχι να παίρνουμε πιστοποίηση.

Άντε λοιπον να τα πούμε και αυτα με ενα παράδειγμα:
(Υποθετικό σενάριο) Δηλαδη ρε παιδί μου, μπαίνει ενας στην Neumann και παραγγέλνει 7 κομμάτια ΚΗ310 και κανα-δυο σαμπ. Σούπερ έτσι; και του λέει ο αντιπρόσωπος:
"είστε πολυ τυχερός κύριε,ειδικά για σημερα η εταιρία σας προσφέρει δωρεάν αναβάθμιση των δυο μπροστινών ηχείων σε ΚΗ420, επειδή κάνατε αυτήν την παραγγελία, λόγω ειδικού promotion κτλ κτλ...αλλα θα εχουν ενσωματωμένο τσιπάκι gps σε μη προσβάσιμο μέρος, και δεν θα μπορείτε να τα πουλήσετε και να φύγουν απ το σπίτι σας για 3 χρόνια. Τα θέλετε;".
(Ο τύπος εχει τον χώρο για να παίξουν τα 420, αλλα δεν είχε τα έξτρα 4500€). Τι πρέπει να πει, "όχι, γιατι δεν θα ειναι ίδια με τα αλλα";;;; Να μην ακούσει δικαναλο να γουστάρει δηλαδής; εσείς θα τα αφήνατε:lol:; εγω όχι.

Ολα ειναι θέμα διαχείρισης οικονομικών δυνατοτήτων, και επιλογών.

Και καθε προβλημα εχει περισσότερες απο μια σωστές λύσεις. Ας μην κολλάμε στον μονόδρομο. Το λέει και ο Γούντι (και όχι Γουέντι) Αλλεν!

...
Με την εξαίρεση των πραγματικά μεγάλων χώρων, δε χρειάζεσαι 7 ηχεία.
Και τα μπρος και πίσω ηχεία καλό είναι να είναι παρεμφερή, όχι απαραίτητα ίδια.
Δε λέει κάτι τέτοιο ο Κώστας.
Γράψε τι ακριβώς σου πρότεινα για το χώρο σου από τον κατάλογο της Golden Ear.








...

Θα περίμενα εναν διεξοδικό γερό σχολιασμό για το συγκεκριμένο προϊόν και τον σχεδιασμό του απο τους φίλους με τις (πολύ) περισσότερες γνωσεις.
Δεν μπορει να το περνάμε στο ντούκου, να σφυρίζουμε αδιάφορα, να κοιτάμε αλλού, να παίρνουμε αλλη κουβέντα.
...
You asked for it, you got it.
Γκρινιάρη.
Παραπονιάρη.
Ορκ.
Ούρουκ Χάι.
Παόκι.



...

Εγω με τις περιορισμένες μου γνωσεις, το μονο που μπορώ να πω ειναι: συγκλονιστικά ανταγωνιστικό, και κοντράρει πολυ ακριβότερα ηχεία απο Wilson, B&W, Magnepan κ.ά
Ναι, είναι σοβαρά ανταγωνιστικό.
Μπράβο στην Golden Ear και στον Sandy Gross.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.931
Ηχεία - κολώνες και μαύρη λάκα? Και μη ενεργά? :rolleyes: πφφφ...:roflmao:
Γιατι μπρε; ειναι και ασορτί με το αϊφόνι μου :roflmao: (τυχαίο; δεν νομίζω! :wink:)

Και τα μπρος και πίσω ηχεία καλό είναι να είναι παρεμφερή, όχι απαραίτητα ίδια.
Έτσι. 'Αντε γιατί εχουμε ξεφύγει.

Τι έχεις να πεις τώρα γιατρέ μου?
Εχω να πω το εξής:
Αλεξ, καλυτερα να τα ειχες υπολογίσει με τα μικρότερα Adam, το S4X, γιατι είπαμε πως τα 5αρια ειναι μεγαλύτερη κατηγορία τιμής, ακόμα και χωρίς το σαμπ...αυτα εχουν 9αρια γουφερ, και οχι 12αρια. Εγώ δεν τολμάω να κάνω τις πράξεις :D

Γράψε τι ακριβώς σου πρότεινα για το χώρο σου από τον κατάλογο της Golden Ear.
3Χ Triton Reference (προφανώς ηχοπερατή οθόνη)
2X Triton Two + ( ή μήπως Three +?)
2X Aon 3
Και δεν θυμάμαι που πήγαινε μετά η συζήτηση για τα ηχεία του "δεύτερου ορόφου", (σε δεύτερο χρόνο)

κατά Auro3D, νομίζω πάλι Aon3 ή Aon2 έλεγες

Αρχίζεις να καταλαβαίνεις έναν ακόμα λόγο για τον οποίο ο EAR ζητάει ηχεία με ψηφιακές εισόδους;
Εδώ σε χάνω κάπου, δεν έχω σήμα :idk:, τι εννοείς; Πάντως αυτή τη στιγμη δεν υπάρχουν προσιτοι AV prepro με ψηφιακές εξόδους. Σε κανα δυο χρόνια ίσως...άρα να μην το ξαναπιάσουμε, ηχεία με ψηφιακές εισόδους για πολυκάναλο σήμερα ειναι ανεφάρμοστα. Τέλος.

Τα Neumann KH 310 A , το καθένα με τη βασούλα του , πιστεύεις ότι θα παίξουν χειρότερα, ή λιγότερο δυνατά ή με λιγότερο χαμηλό, από τα παρομοίου κόστους GoldenEar Triton Reference?
Που να ξέρω; χομπίστας είμαι, δεν εχω επαρκείς τεχνικές γνώσεις, όσα λέω ειναι καθαρά απο υποκειμενικές εμπειρίες πασπαλισμένα με ψήγματα διαβάσματος και δικές σας αναλύσεις-επεξηγήσεις. Αυτό που ξέρω ειναι πως κάθε πρόβλημα έχει περισσότερες απο μια σωστές λυσεις, και πως ο υποκειμενικός παράγοντας εχει σοβαρότατο ρόλο να παιξει στην επιλογή μιας εξ αυτών (των σωστών λυσεων). Και τα ΚΗ, Adam, ΑΤC, Goldenear, και όχι μόνο, ειναι όλα καλές λυσεις, και εχουν μοντέλα που να ταιριάζουν λιγο ή πολυ με κάθε χώρο και βαλάντιο. Και τελικά αυτο που αρέσει σε μένα, μπορεί να μην αρέσει σε σένα.

Επίσης, θέλω να ξανατονίσω πως αυτή η συζήτηση περι ηχείων και GoldenEar (αντιθέτως με τα άλλα που λέγαμε και αφορούν την εικόνα) δεν γίνεται για να επιλέξω εγώ, τώρα, ηχεία. Με την σημερινή πολιτικο-οικονομική πραγματικότητα, και με το νέο ασφαλιστικό για τους ελ.επαγγελματίες-επιστήμονες ειναι ΑΝΕΚΔΟΤΟ να σκέφτομαι επένδυση αυτης της τάξης. Ούτε για πλάκα. Και μάλιστα για να αντικαταστήσω κατι, όχι να προσθέσω κάτι (οπως πχ ο προβολέας). Οι ασφάλεια και οι ανάγκες της οικογένειας εχουν προτεραιότητα, οχι η κ@υλα μας.
Το θρεντ ξεκίνησε γιατι μου φάνηκε ως ενα πολυ ενδιαφέρον προϊον που άξιζε να αναφερθει και να συζητηθεί. Οχι για πάρτη μου.

Όταν θα αρχίσει το δικό μου countdown για την επιλογή ηχειων, θα το ανακοινώσω, και θα το συζητήσουμε- και θα το διασκεδάσουμε, οπως κάνουμε τωρα με τα της εικόνας:). Και ειμαι σίγουρος πως όσα θα ειπωθούν εδω θα με βοηθήσουν, οπως εχει γινει με όλες τις κινήσεις μου μέχρι τώρα. Και ευχαριστω όλους οσους κατά καιρους εχουν εμπλακεί σε τέτοιες συζητήσεις, ανεξαρτήτως του ύφους τους, :drinks:,
Τα λαμβάνω υπόψιν και τα εξετάζω, ακόμα και όταν εχουν ειπωθεί ειρωνικά.

You asked for it, you got it.
Θενκς :drinks:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.279
Reaction score
137.932
περιορίζομαι να δηλώσω τα εξής:
: τα πράγματα είναι αρκετά πιο περίπλοκα...
Ρισπεκτ μαν,
Το'φαγες με το κουταλάκι του γλυκού.. ;)

Εδώ σε χάνω κάπου, δεν έχω σήμα :idk:, τι εννοείς;
DSP.

H εποχή που τα μεγάφωνα έπαιζαν όπως ακριβώς πρόσταζε η καμπίνα και οι σμαλ-θιλ παράμετροι, έρμαια της τύχης και των ανόητων επώδυνων διαδρομών, είναι μεταξύ χομο χαμπιλις και χομο ερεκτους.

Ηχείο χωρίς DSP, γυναίκα χωρίς βυζί. (Και χωρίς ...)
(Να, έκανα και ρίμα)

Όταν έχει ψηφιακή είσοδο το ρημάδι, κατά 999% εφαρμόζει φίλτρα DSP, είτε το λέει είτε όχι.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.279
Reaction score
137.932
Ζαπ: Και τα μπρος και πίσω ηχεία καλό είναι να είναι παρεμφερή, όχι απαραίτητα ίδια.

Έτσι. 'Αντε γιατί εχουμε ξεφύγει.

Ναι, βέβαια. Τίποτα δεν είναι απαραίτητο.
Ούτε η απουσία του "κακού" παθητικού κροσοβερ δεν είναι απαραίτητη.
Ούτε η ενεργή πολυενίσχυση δεν είναι απαραίτητη.
Ούτε η ενσωματωμενη με dsp διόρθωση απόκρισης των ηχείων δεν είναι απαραίτητη.
Ούτε η απουσία του "κακού" av ενισχυτή δεν είναι απαραίτητη.
Ούτε να έχεις κάνα σοβαρό ντακ ή πρό ή τελικό δεν είναι απαραίτητο.

Τίποτα δεν είναι απαραίτητο.

Ούτε το στέρεο δεν είναι απαραίτητο. :)

Είναι όμως καλύτερο το ένα από το άλλο ως επιλογή, κι έτσι είναι βεβαίως καλύτερο το να είναι ίδια τα 7 ηχεία..
Κι αυτούς που τους ενδιαφέρει το καλύτερο, έτσι το κάνουν, με 7 ίδια ηχεία. Πες τους άσχετους, πες τους υπερβολικούς; Δυστυχώς δεν ενδιαφέρονται για την κριτική σου. :)
Κι έχει νόημα βεβαίως. Κι ακούγεται. Ω ναι. :)

Αντιθέτως, δεν έχει νόημα να βάζεις το καλύτερο καλώδιο, όταν το στέρεο ή ο χώρος είναι χάλια, δεν έχει νόημα να βάζεις τον καλύτερο ενισχυτή, πχ ενκορ (γιατί είναι το καλύτερο) εκεί που δε χρειάζεται, και φυσικά δε μπορεί να ακουστεί διαφορά από ένα πολύ πολύ φτηνότερο απλό χυπεξ.

Κάποιες επιλογές έχουν αντικειμενικό λόγο ύπαρξης, άλλες όχι, έχουν μόνο υποκειμενικό, και δεν είναι τελικά κακό να χρησιμοποιείς το καλύτερο, εφόσον το αντέχει η τσέπη σου και σε κάνει να νιώθεις καλά.
Είναι δηλαδή μόνο υποκειμενική η ανάγκη χρήσης ενκορ στο 99% των περιπτώσεων. Όμως, δε κάνει κακό η χρήση του, σαφώς.
Είναι απλό.
Άλλες επιλογές όμως, επιλογές υποδεέστερες, κάνουν "κακό" στο τελικό αποτέλεσμα, και δε τίθεται θέμα άποψης σε αυτά που γράφω, καθώς τίποτα εκ των ανωτέρω δεν είναι ούτε δική μου άποψη, ούτε δική μου υλοποιηση στο σπίτι, για να την υπερασπίζομαι. ;)
Δε νομίζω πως χρειάζεται να επανέλθω επί του θέματος, αλλά θα επανέλθω σε κάθε αφορμή, σα κακό σπυρί, να υπενθυμίσω τα ίδια. ;)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.931
Αγαπητό κακό σπυρί

Έχεις να προτείνεις έναν AV prepro με ψηφιακές εξόδους ανά κανάλι, που να κοστίζει λιγότερο από ένα αυτοκίνητο;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.279
Reaction score
137.932
Ναι, αλλά είμαστε εκτός θέματος. ;)

Για αυτά τα πολύ πονηρά σχεδιασμένα ηχεία της τρίτον, θα ήθελα να συμπληρώσω ότι το πολύ λογικό τους κόστος, είναι συγκριτικά αυξημένο σε σχέση πάντα με τα γνωστά αριστουργήματα ίδιου κοστολογίου, όπως τα κιι. ;)

Αντικειμενικά μιλώντας, τα κιι προσφέρουν (στα ίδια λεφτά) πολύ πολύ περισσότερα από αυτά τα ενδιαφέροντα ηχεία.

Και αυτό θα συνεχίσει να είναι το μεγαλύτερο "πρόβλημα" που θα δημιουργούν υλοποιήσεις σαν τα κιι, να οδηγούν σε σύγκριση, σταθερά με το ίδιο τελικό συμπέρασμα, σα την πυξίδα. ;)

Υπάρχουν δηλαδή "φύκια", υπάρχουν "μηχανήματα", κι υπάρχουν και "όπλα". Δεν είναι στην ίδια "κατηγορία" όλα αυτά.. :)

Εντάξει, κακώς έμπλεξα στην κουβέντα τα ανταμ τα υπερόπλα των 8.000€ το τεμάχιο. Αυτά απλώς αποτελούν σημείο αναφοράς για σύγκριση του οτιδήποτε υφίσταται, δεν είναι καν διαθέσιμα για κριτική σε οποιοδήποτε τομέα, ούτε στάθμης, ούτε απόκρισης, ούτε παραμορφώσεων, ούτε δυναμικών, ούτε σχεδίασης, ούτε τίποτα. Είναι κει για να μας δείχνουν μέχρι που φτάνει το πράγμα, δεν προσφέρονται για ..συγκρίσεις, είναι άδικο. :)
 
Last edited:

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
...

3Χ Triton Reference (προφανώς ηχοπερατή οθόνη)
2X Triton Two + ( ή μήπως Three +?)
2X Aon 3
Και δεν θυμάμαι που πήγαινε μετά η συζήτηση για τα ηχεία του "δεύτερου ορόφου", (σε δεύτερο χρόνο)

κατά Auro3D, νομίζω πάλι Aon3 ή Aon2 έλεγες


...

http://www.videorythmos.gr/manufacturer_docs/29/2. GOLDENEAR TECHNOLOGY 2017.pdf

Σύστημα στημένο κατά Auro 3D:

3Χ Triton Reference (προφανώς ηχοπερατή οθόνη) ή 3Χ Triton One
2X Triton Two + ( ή μήπως Three +?) ή 2X Triton Three +

Και για τα ηχεία του "δεύτερου ορόφου"
4X Aon 3

Και τέλος.


Αντίστοιχο σύστημα με Neumann:
5X KH 310 A + 3Χ KH 870 (προφανώς γίνεται και downscaling)
4X ΚΗ 120 Α

Και τέλος.


...

Αυτό που ξέρω ειναι πως κάθε πρόβλημα έχει περισσότερες απο μια σωστές λυσεις, και πως ο υποκειμενικός παράγοντας εχει σοβαρότατο ρόλο να παιξει στην επιλογή μιας εξ αυτών (των σωστών λυσεων). Και τα ΚΗ, Adam, ΑΤC, Goldenear, και όχι μόνο, ειναι όλα καλές λυσεις, και εχουν μοντέλα που να ταιριάζουν λιγο ή πολυ με κάθε χώρο και βαλάντιο. Και τελικά αυτο που αρέσει περισσότερο σε μένα, μπορεί να μην αρέσει είναι διαφορετικό από αυτό που αρέσει περισσότερο σε σένα.

...
Πολύ σωστά. :drinks:
Fixed.



...

Επίσης, θέλω να ξανατονίσω πως αυτή η συζήτηση περι ηχείων και GoldenEar (αντιθέτως με τα άλλα που λέγαμε και αφορούν την εικόνα) δεν γίνεται για να επιλέξω εγώ, τώρα, ηχεία. Με την σημερινή πολιτικο-οικονομική πραγματικότητα, και με το νέο ασφαλιστικό για τους ελ.επαγγελματίες-επιστήμονες ειναι ΑΝΕΚΔΟΤΟ να σκέφτομαι επένδυση αυτης της τάξης. Ούτε για πλάκα. Και μάλιστα για να αντικαταστήσω κατι, όχι να προσθέσω κάτι (οπως πχ ο προβολέας). Οι ασφάλεια και οι ανάγκες της οικογένειας εχουν προτεραιότητα, οχι η κ@υλα μας.
Το θρεντ ξεκίνησε γιατι μου φάνηκε ως ενα πολυ ενδιαφέρον προϊον που άξιζε να αναφερθει και να συζητηθεί. Οχι για πάρτη μου.

Όταν θα αρχίσει το δικό μου countdown για την επιλογή ηχειων, θα το ανακοινώσω, και θα το συζητήσουμε- και θα το διασκεδάσουμε, οπως κάνουμε τωρα με τα της εικόνας:). Και ειμαι σίγουρος πως όσα θα ειπωθούν εδω θα με βοηθήσουν, οπως εχει γινει με όλες τις κινήσεις μου μέχρι τώρα. Και ευχαριστω όλους οσους κατά καιρους εχουν εμπλακεί σε τέτοιες συζητήσεις, ανεξαρτήτως του ύφους τους, :drinks:,
Τα λαμβάνω υπόψιν και τα εξετάζω, ακόμα και όταν εχουν ειπωθεί ειρωνικά.

...

Απολύτως κατανοητό.
Και γνωστό στους φίλους σου.
Απλά εσύ παίζεις το ρόλο του "καλού" σπυριού.




...
Θενκς :drinks:
Εγώ ευχαριστώ που "ξανάβαλες στο radar μου" τα Golden Ear.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.279
Reaction score
137.932
Παρεμπιπτόντως, """κατηγορείς""" τον EAR ότι δεν του αρέσουν αρκετά τα Golden Ear? :D
WTF?
Τα συνεπίθετα (στο ΕΑR μου) ηχεία αυτά, μου αρέσουν, ιδίως για το EAR. Γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε; :p

Ομολογουμένως όμως, έχει δίκιο ο ντιμιφουτης, δε μου αρέσουν αρκετά. Όπως το'πες. Δικαίως με κατηγορεί, μη τον μαλώνεις! :p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.931
Ο Sandy Gross ειναι μεγάλος μάγκας.
Σου λέει, "άσε να βάλω εγω ενίσχυση 1800watt+dsp στα χαμηλά, να τα σιγουρεψω, και μετα κάντε οτι γουστάρετε με χαζούς ενισχυτές και καλωδια απο κει και πάνω. Εκεί στα χαμηλά ειναι που θα μου τα γ@μησετε αν σας αφήσω να κάνετε βλακείες "...

Δεν θα μπορούσε να τα κανει φουλ ενεργά να ειναι εξασφαλισμένος; θα μπορούσε! Αλλα σκέφτηκε πως ο μέσος πελάτης την θελει την αποβλάκωση της αλλαγής ενισχυτών-καλωδίων κτλ κτλ.
Και σου λέει, έτσι θα βγάλουμε λεφτα. Υβρίδιο!

By the way, κοστίζει περιπου όσο το Focal Sopra 1 :roflmao:
 

Alex_Zapantis

Επαγγελματίας
Μηνύματα
3.070
Reaction score
3.369
Βρε, είναι μάγκας, και μπράβο του.
Αλλά, σε αντίθεση με τους Α' και Β' Π.Π., εδώ η Γερμανία κερδίζει τις Η.Π.Α.

...

By the way, κοστίζει περιπου όσο το Focal Sopra 1 :roflmao:
Είσαι μεγάλος προβοκάτορας. :p
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.846
Reaction score
84.931
Παρουσίαση απο τον Sandy Gross μεθαύριο στο ...New Jersey :).

https://www.stereophile.com/content/sandy-gross-present-triton-references-new-jersey-saturday

Λίγο μακρυά πέφτει για να "πεταχτούμε" για ακρόαση.
Προβλέπω πως το ηχείο θα προκαλέσει μεγάλη αναταραχή στον ανταγωνισμό γύρω απο τις 10000€ εντός των επόμενων μηνών.
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.839
Μηνύματα
2.953.782
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top