Minidsp & Xanadu

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.728
Reaction score
10.548
Όχι, φταίει το RT60, ή καποια χαρακτηριστικά του ηχοσυστήματος.

Όχι,όχι, και παλι όχι.

Στήστε σε χώρο με αξιοπρεπές RT60 ενα αξιοπρεπές μέτριο σύστημα (δεν μιλάω για πανάκριβες επιλογές), και δεν θα ειναι ενόχληση.
Ο μπάμπακας μου έχει πάντα δίκαιο. Τυχών αντιρρήσεις θα διαγράφονται αμέσως, να πάτε σε άλλο νήμα ρεεεεε !!
:lolsign::lolsign::lolsign:
 

Μηνύματα
1.606
Reaction score
1.923
"regular exposure to sound over 100db of more than one minute risks permanent hearing loss"
Για 10 χρονια περιπου σχεδον καθε βραδυ ειχα για 6-8 ωρες ενα JBL 4312 ακριβως απο πανω μου στους 60-70 ποντους να παιζει μεταξυ 105 και 110db Peak στην θεση μου (D.J.) και με Noise Floor οταν ηταν γεματο το μαγαζι τα 95 dB με τη μουσικη κλειστη (ειχε πλακα αυτο οταν ηρθαν τα οργανα να μας γραψουν για ηχορυπανση και περναγαμε τα ορια με τη μουσικη κλειστη) αλλα παρ ολα αυτα η ακοη μου αρχισε να μειωνεται αρκετα μετα που σταματησα αυτη τη δουλεια και αφου περασα αρκετα τα 40 (49 πλεον)
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.651
Reaction score
80.735
Σίγουρα σε βάθος χρόνου έπαιξε ρόλο και η ενασχόληση σου με την συγκεκριμένη δουλεια
 

Μηνύματα
1.606
Reaction score
1.923
Σίγουρα σε βάθος χρόνου έπαιξε ρόλο και η ενασχόληση σου με την συγκεκριμένη δουλεια
Σιγουρα αλλα απο το ενα λεπτο στις 8 ωρες ειναι μεγαλη αποσταση. Και χωρις να υπολογισουμε την καθημερινη επαναληψη
 


Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.980
Reaction score
55.232
Το πρόβλημα Δημήτρη είναι ότι ΚΑΚΩΣ έχει συνδεθεί η έννοια ένταση με την έννοια του ρεαλισμού.Το Hi-end έχει να κάνει με τον ρεαλισμό (ποιότητα, αληθοφάνεια) και σε δεύτερη μοίρα με την ένταση. Για παράδειγμα όταν ακούς ένα Steinway από τα 8 μέτρα δεν είναι λιγότερο ρεαλιστικό από ότι αν το ακούς από τα 4 μ. Τώρα αν εσένα σου αρέσει να το ακούς από τα 4μ και εμένα από τα 8μ είναι άλλο θέμα.Στην περίπτωση του ηχοσυστήματος θα πρέπει πρώτα να διασφαλίσεις ότι το Steinway δεν ακούγεται σαν Yamaha, έστω και στα 8μ και αφού το πετύχεις αυτό, τότε ναι αν μπορείς (χώρος & μηχανές) να πας σε fullscale διατηρώντας πάντα την ποιότητα τότε ναι, ποιος δεν το θέλει αυτό.
Η ένταση (ΣΣ:στάθμη προφανώς) δεν μπορεί να αντικαταστήσει την ποιότητα γιατί είναι δευτερεύον στοιχείο του ρεαλισμού.
Καμία ΄΄ένταση΄΄ δεν έχει συνδεθεί,αφού ο εν λόγω όρος αναφέρεται σε ανυσματικό μέγεθος...:p
http://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-5#post-1084666

Έλα όμως που ο τεράστιος Fourier είχε θεμελιώσει με τους μαθηματικούς του τύπους ότι προτεραιότητα στη ρεαλιστική αναπαραγωγή (η αποφράδα ποιότης που λένε) είναι ν'αποδίδεται -κάθε φορά- η απαιτούμενη ενεργειακή στάθμη στον κατάλληλο χρόνο...
Bhutia / Fourier said:
"...Η συγκεκριμένη Αρχή ΄΄Προσθετικής Σύνθεσης΄΄ εφαρμόζεται και από τα ηχοσυστήματά μας.Ο ήχος εκάστοτε ακουστικού οργάνου μιας ορχήστρας συνίσταται από μια θεμελιώδη και σειρά αρμονικών(με συχνοτικά ύψη ακέραια πολλαπλάσια της θεμελιώδους) και προκύπτει από συνολική υπέρθεση των επιμέρους κυματομορφών.
Το φάσμα των σύνθετων κυματομορφών περιλαμβάνει τη θεμελιώδη και αρμονικές(ακέραια πολλαπλάσια) συχνοτικές συνιστώσες,με το σύνθετο σχήμα να καθορίζεται από το πλήθος,τον τύπο τα σχετικά πλάτη και φάση αυτών.όσο μεγαλύτερη η κλίση των σκελών της,τόσο μεγαλύτερο το πλήθος των αρμονικών που συνθέτουν την κυματομορφή.
...
Η γνώση μέσω της ανάλυσης Fourier του αρμονικού περιεχομένου ενός παρατεταμένου μουσικού ήχου συνεπάγεται τη δυνατότητα ανασύνθεσης αυτού με τη χρήση σειράς γεννητριών καθαρού τόνου μέσω ρύθμισης των επιμέρους ενεργειακών σταθμών και των σχετικών φάσεων,ακολουθούμενη φυσικά από την απαραίτητη υπέρθεση μεταξύ τους (προσθετική σύνθεση).

Η απόδοση λ.χ. του παρατεταμένου τμήματος(sustain) των μουσικών φθόγγων που εκπέμπει ένα πνευστό όργανο απαιτεί την πιστή αναπαραγωγή σχετικά μικρού πλήθους αρμονικών,μιας και το ενεργειακό περιεχόμενο των φθόγγων κείτεται ως επί το πλείστον στις πρώτες 5 αρμονικές συνιστώσες της θεμελιώδους αυτών.

Αντιθέτως,για την πειστική απόδοση της οξείας εφόδου(ατάκας) των μεταλλικών κρουστών ή ραγδαίων μεταβατικών μετώπων γενικά,είναι αναγκαία η πιστή αναπαραγωγή μεγάλου πλήθους αρμονικών συνιστωσών ανωτέρας τάξης καθώς και η επίτευξη εντός απειροελάχιστου χρόνου του υψηλού ενεργειακού περιεχομένου αυτών.H αποκοπή ή αποτυχία ορθής ενσωμάτωσης των ανωτέρας τάξης αρμονικών συνιστωσών που βρίσκονται σε μεγάλα τονικά ύψη εκδηλώνεται ως ΄΄κωδωνισμός΄΄ του αναπαραγόμενου σήματος στα σημεία των ραγδαίων μεταπτώσεων της κυματομορφής...
...
Η γραφική παράσταση της πυκνότητας ισχύος(Watt/Hz) σε συνάρτηση με τη συχνότητα(Hz) ονομάζεται ΄΄Φάσμα Ισχύος΄΄(Power Spectrum) και συμβολίζει τη διασπορά της ενέργειας του σήματος στο πεδίο της συχνότητας.Κάθε φάσμα ισχύος υπολογίζεται από το τετράγωνο της απολύτου τιμής του αντιστοίχου φάσματος πλάτους.Σε αντίθεση με τα φάσματα πλάτους όμως,δεν περιλαμβάνουν κορυφές με αρνητικά πρόσημα,αφού η ισχύς είναι ανάλογη του τετραγώνου του πλάτους(οπότε το γινόμενο έχει πάντα θετικό πρόσημο).Οι μονάδες επί του άξονα των συντεταγμένων στα δεύτερα έχουν ιδιαίτερη φυσική σημασία,μιά και συμβολίζουν το ποσοστό της ισχύος ενός σήματος σε συγκεκριμένες συχνοτικές ζώνες."
Πέραν όμως της αμιγώς τεχνικής,μπορεί να ελεγχθεί και με τη συνήθη χαϊενδική θεώρηση:
Ποιος παράγων τείνει να καθιστά περισσότερο συναρπαστικά τα μουσικά κομμάτια;
Ο πλούτος των αρμονικών συνιστωσών από τα μουσικά όργανα,ή μήπως η απολαβή των ενδεδειγμένων δυναμικών αντιθέσεων ανάμεσα σ'εκείνα;;)
Και αφού ο υποφαινόμενος δυστυχώς δεν φτάνει ούτε στο δαχτυλάκι του Fourier,αρκείται να υποστηρίζει ότι οι διάφοροι χρήστες δεν υπάγονται υποχρεωτικώς στο ίδιο χόμπι...:D
 


zakman35

Επαγγελματίας
Μηνύματα
1.985
Reaction score
4.008
Νομίζω πως απλως προσπαθείς να μην κακοκαρδισεις φίλους σου που κάνουν κακές επιλογές.
Δεν έχω πρόθεση να κακοκαρδίσω κανένα Δημήτρη, έχω όμως πρόθεση να σας προβληματίσω γιατί πιστεύω πως οι υπερβολές που γράφονται τον τελευταίο καιρό δεν βοηθάνε κανένα.

Μιας και εσύ είσαι λοιπόν ο ασυμβίβαστος της παρέας πες μας πως κατάλαβες ότι τα δυναμικά του συστήματός σου είναι "ασυμπίεστα" στα 110 db.
Δείξε μας επίσης στα 110 db τα ΤΗD, RT60, ΕTC του συστήματός σου και μπορούμε μετά να ξαναμιλήσουμε για το πόσο Ασυμπίεστα είναι τα δυναμικά.

Ααα ναι μην ξεχάσω, δείξε μας αν θες και την φάση το step response και το Group delay για να δούμε πόσο ρεαλιστικά μπορεί να αποδώσει το ηχείο σου έστω και στα 70 db.

Μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε κάποια πράγματα?
[DOUBLEPOST=1486207535][/DOUBLEPOST]
Καμία ΄΄ένταση΄΄ δεν έχει συνδεθεί,αφού ο εν λόγω όρος αναφέρεται σε ανυσματικό μέγεθος...:p
http://www.avsite.gr/forum/threads/Ανατομία-Ακουστικής-Χώρων-remastered.79626/page-5#post-1084666

Έλα όμως που ο τεράστιος Fourier είχε θεμελιώσει με τους μαθηματικούς του τύπους ότι προτεραιότητα στη ρεαλιστική αναπαραγωγή (η αποφράδα ποιότης που λένε) είναι ν'αποδίδεται -κάθε φορά- η απαιτούμενη ενεργειακή στάθμη στον κατάλληλο χρόνο...

Πέραν όμως της αμιγώς τεχνικής,μπορεί να ελεγχθεί και με τη συνήθη χαϊενδική θεώρηση:
Ποιος παράγων τείνει να καθιστά περισσότερο συναρπαστικά τα μουσικά κομμάτια;
Ο πλούτος των αρμονικών συνιστωσών από τα μουσικά όργανα,ή μήπως η απολαβή των ενδεδειγμένων δυναμικών αντιθέσεων ανάμεσα σ'εκείνα;;)
Και αφού ο υποφαινόμενος δυστυχώς δεν φτάνει ούτε στο δαχτυλάκι του Fourier,αρκείται να υποστηρίζει ότι οι διάφοροι χρήστες δεν υπάγονται υποχρεωτικώς στο ίδιο χόμπι...:D
Αυτά να τα πεις σε αυτούς που δεν πιστεύουν στις χροιές και που νομίζουν ότι ένας ενισχυτής των 1.000 € είναι ίδιος (ή και καλύτερος) από έναν των 50.0000 €.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.728
Reaction score
10.548
Ο πλούτος των αρμονικών συνιστωσών από τα μουσικά όργανα,ή μήπως η απολαβή των ενδεδειγμένων δυναμικών αντιθέσεων ανάμεσα σ'εκείνα;;)
Δεν καταλαβαίνω το ερώτημα, μου κάνει λίγο σαν την κότα και το αυγό.
Το ίδιο πράμα δεν είναι;
Κάνει face control ο ενισχυτής τι θα παίξει; Παίζει μια νότα στα 300hz -> 5V μετά στα 600-> 2,5V κοκ. Συν τα μικροδυναμικά στο ενδιάμεσο. Τα ντραμς μπορεί να είναι 5V και το πιάνο 4,254V ε και; Διαλέγει ποιο όργανο θα παίξει;
Μπορεί να χρωματίζει μια συγκεκριμένη περιοχή . π.χ. οι λαμπάτοι παίζουν τέλεια πνευστα, ή να μην μπορεί να δώσει τα απαραίτητα V για τις χαμηλές.
Τεσπα δεν το πολυκατάλαβα δεν φτάνουν και οι γνώσεις μου μέχρι εκεί.

Και αφού ο υποφαινόμενος δυστυχώς δεν φτάνει ούτε στο δαχτυλάκι του Fourier,αρκείται να υποστηρίζει ότι οι διάφοροι χρήστες δεν υπάγονται υποχρεωτικώς στο ίδιο χόμπι..
Δεν ξέρω για εσένα μιας και αυτοεξαιρείσαι από ότι κατάλαβα αλλά πολύ άλλοι εδώ μέσα κάνουμε το ίδιο χόμπι.
Αγοράζουμε μαραφέτια για να ακούμε μουσική.
 

Μηνύματα
9.428
Reaction score
12.926
υτά να τα πεις σε αυτούς που δεν πιστεύουν στις χροιές και που νομίζουν ότι ένας ενισχυτής των 1.000 € είναι ίδιος (ή και καλύτερος) από έναν των 50.0000 €.
οσα δεν φτανει η αλεπου..
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.651
Reaction score
80.735
Σιγουρα αλλα απο το ενα λεπτο στις 8 ωρες ειναι μεγαλη αποσταση. Και χωρις να υπολογισουμε την καθημερινη επαναληψη
Οπως μεγάλη αποσταση εχουν τα 85 με τα 100
Δεν έχω πρόθεση να κακοκαρδίσω κανένα Δημήτρη, έχω όμως πρόθεση να σας προβληματίσω γιατί πιστεύω πως οι υπερβολές που γράφονται τον τελευταίο καιρό δεν βοηθάνε κανένα.

Μιας και εσύ είσαι λοιπόν ο ασυμβίβαστος της παρέας πες μας πως κατάλαβες ότι τα δυναμικά του συστήματός σου είναι "ασυμπίεστα" στα 110 db.
Δείξε μας επίσης στα 110 db τα ΤΗD, RT60, ΕTC του συστήματός σου και μπορούμε μετά να ξαναμιλήσουμε για το πόσο Ασυμπίεστα είναι τα δυναμικά..
Το αν είναι σωστό ή λάθος κάτι που προτείνω ή προτείνεις σε καμία περίπτωση δεν έχει σχέση με την ικανότητα του δικού μου ή του δικού σου συστήματος.
Επίσης, δεν υπάρχει ούτε για πλάκα περίπτωση να κάνω sweeps στα 110db, θα παρω τα μεγαφωνα στο χερι, και δεν εχω λεφτα για περαιτερω αγορες. Ολοι γνωριζουν πως το ενεργειακο περιεχομενο των sweeps ειναι πολυ μεγαλυτερο απο τη μουσική.

Οπότε θα πρεπει να δεχτεις τον λογο μου (και την υποκειμενική μου αισθηση) για αρχη:
Οριακα συμπιεζουν κοντα στα 110db. Πιο κατω (105-107) ειναι άνετα, ουτε ιχνος συμπιεσης. Ας πει και ο Εαρ που τα ακουσε προσφατα σε φουλ ενταση.

Εννοειται πως δεν ειναι πολυ καλο το συστημα μου, αν ηταν δεν θα ψαχνομουν να παρω στο μέλλον αλλα (επαγγελματικά ενεργα εννοειται :D) ηχεια. Ενα συστημα μεσης κατηγοριας ειναι, σε αξιοπρεπη αλλα πολυ δυσκολο χωρο. Αυτο σε καμια περιπτωση ξαναλεω δεν αλλαζει την επιστημονικά σωστη αληθεια. Μόνο την οικονομική μου δυνατότητα δειχνει.

Μετρήσεις εχω ανεβασει αρκετές φορές...να ξαναανεβασω πρόσφατες εφοσον επιμενεις σε ξενο θρεντ (Περαστικέ sorry)... και μάλιστα δεν με πιστευες πριν λιγο καιρο, λες και ανεβαζω μετρήσεις αλλου ή τις πειραζω στο photoshop:o. Περιπου στα 70-75db

RT60

RT60.png


GD
GD2.jpg



ETC

ETC.jpg



Και ενα SPL (1/6)

spl.jpg


Ακολουθουν και THD
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.651
Reaction score
80.735
THD (near field), 0,1%-0,2% στο 1Khz, γινεται μονοψηφιο μόνο χαμηλά

Right
R THD.jpg


Left
Left THD.jpg


Και αλλο ενα GD, με το ενα port κλειστο (1/6)

GD.jpg


Δεν ειναι τελεια, ειναι αξιοπρεπη.
Ξαναλεω αν ηταν τελεια δεν θα λιγουρευομουν τα KH420.

Και τι σχεση εχουν ολα αυτα με το τι ειναι το σωστο;

Αντε, βαλε και τα δικά σου τωρα, να δουμε τι συμπερασμα θα βγει...Αν ειναι καλυτερα θα εχεις εσυ δικιο και εγω αδικο, ή απλως θα εχεις πιο πολλα χρηματα;

(Αγαπητοι mod, αν νομιζετε πως κακως ειναι εδω το ποστ και δεν προσφερει στη συζητηση, ή αν θελει ο Περαστικός, μεταφερτε το στο "σταδιακη αναβάθμιση ...")
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.728
Reaction score
10.548
Δε με πειράζει , μια χαρά είναι. Οι μετρήσεις είναι πάντα ευπρόσδεκτες
 



Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
16.980
Reaction score
55.232
Δεν έχω πρόθεση να κακοκαρδίσω κανένα Δημήτρη, έχω όμως πρόθεση να σας προβληματίσω γιατί πιστεύω πως οι υπερβολές που γράφονται τον τελευταίο καιρό δεν βοηθάνε κανένα.
Μιας και εσύ είσαι λοιπόν ο ασυμβίβαστος της παρέας πες μας πως κατάλαβες ότι τα δυναμικά του συστήματός σου είναι "ασυμπίεστα" στα 110 db.
Δείξε μας επίσης στα 110 db τα ΤΗD, RT60, ΕTC του συστήματός σου και μπορούμε μετά να ξαναμιλήσουμε για το πόσο Ασυμπίεστα είναι τα δυναμικά.
Ααα ναι μην ξεχάσω, δείξε μας αν θες και την φάση το step response και το Group delay για να δούμε πόσο ρεαλιστικά μπορεί να αποδώσει το ηχείο σου έστω και στα 70 db.
Μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε κάποια πράγματα?
[DOUBLEPOST=1486207535][/DOUBLEPOST]
Αυτά να τα πεις σε αυτούς που δεν πιστεύουν στις χροιές και που νομίζουν ότι ένας ενισχυτής των 1.000 € είναι ίδιος (ή και καλύτερος) από έναν των 50.0000 €.
Η συγκεκριμένη παράμετρος του RT60 δεν συναρτάται με τη μέγιστη στάθμη άμεσου ήχου που δύναται ν'αποδώσει δεδομένο σύστημα μέχρι το όριο αρμονικής παραμόρφωσης που δεν θα γινόταν αντιληπτή.Η συνάρτηση είναι έμμεση -ελέω ενεργειακής σύστασης στο πεδίο αντήχησης- και ανεξάρτητη ως προς την οδηγική ικανότητα,αλλά εξαρτώμενη από τη συμπεριφορά του χώρου ακρόασης και την επιλεγείσα διαρρύθμιση ηχείων-θέσης ακροατή εντός αυτού.

Τα γραπτά μου στον παρόντα ιστότοπο έχουν εξηγήσει προοδευτικώς -και με την παροχή των κατάλληλων θεματικών ευκαιριών- την ενοποίηση όλων των προαναφερθέντων παραγόντων σε επιπλέον συνάρτηση με τους σηματοθορυβικούς λόγους.

Μέχρι στιγμής βεβαίως,αδιαφορία ή σκεπτικισμό έχω κυρίως δεχθεί απ'όσους θεωρούν ότι ένας ενισχυτής που θα παρείχε λ.χ. 50 Watts κεκορεσμένων τονικών αποχρώσεων κάτω από τα όρια αποδεκτής παραμόρφωσης θα έχει κατά την άνοδο της στάθμης εφάμιλλη ικανότητα απόδοσης στις στιγμιαίες (βλ κλάσματα δευτερολέπτου) δυναμικές αντιθέσεις απαιτητικού προγράμματος με ενισχυτή που θα παρείχε δεκαπλάσια ισχύ εντός των ίδιων ορίων.Και όλα αυτά ανεξαρτήτως τιμής,με υποτιθέντα και για τα δύο κυκλώματα εκ προοιμίου ικανοποιητικούς σηματοθορυβικούς λόγους και τη δυνατότητα για επαρκή οδήγηση σε δύσκολα φορτία.
Να υποθέσουμε ότι πηγή της όλης σύγχυσης είναι η αδυναμία διάκρισης ανάμεσα σε δυνατότητα και...ικανότητα;;)
Δεν καταλαβαίνω το ερώτημα, μου κάνει λίγο σαν την κότα και το αυγό.
Το ίδιο πράμα δεν είναι;
Κάνει face control ο ενισχυτής τι θα παίξει; Παίζει μια νότα στα 300hz -> 5V μετά στα 600-> 2,5V κοκ. Συν τα μικροδυναμικά στο ενδιάμεσο. Τα ντραμς μπορεί να είναι 5V και το πιάνο 4,254V ε και; Διαλέγει ποιο όργανο θα παίξει;
Μπορεί να χρωματίζει μια συγκεκριμένη περιοχή . π.χ. οι λαμπάτοι παίζουν τέλεια πνευστα, ή να μην μπορεί να δώσει τα απαραίτητα V για τις χαμηλές.
Τεσπα δεν το πολυκατάλαβα δεν φτάνουν και οι γνώσεις μου μέχρι εκεί.
Δεν ξέρω για εσένα μιας και αυτοεξαιρείσαι από ότι κατάλαβα αλλά πολύ άλλοι εδώ μέσα κάνουμε το ίδιο χόμπι.
Αγοράζουμε μαραφέτια για να ακούμε μουσική.
Το (ρητορικόν) ερώτημα αναφέρεται στην αντιληπτική απόδοση του μέσου ακροατή (η χαϊενδική θεώρηση που λέγαμε) και δεν τίθεται ως προς την απόδοση δεδομένου ηχοσυστήματος.

Όλοι οι παρόντες έχουν αγοράσει συσκευές για την ακρόαση μουσικής,κάποιοι όμως δεν χρειάζονται να τις αλλάζουν τακτικώς...:sneaky:
Ή όπως έλεγε ο μακαρίτης παππούς μου "Μάθε αυτό που είσαι και μάθε να το κατέχεις"...:D
Ωραιες μετρησεις dimifooti μου, ευγε! Αν μπορουσες να εξαφανισεις και το πατωμα / οροφη!
Η μεγάλη ζημία γίνεται από την οροφή...Ως εναλλακτικό μέτρο θα μπορούσε να διαρρυθμίσει το σύστημα κατά τρόπον ώστε η πλευρά του (ισόπλευρου) στερεοφωνικού τριγώνου να είναι μικρότερη από τις αντίστοιχες αποστάσεις που θα είχαν καθένα εκ των ηχείων και η θέση ακρόασης από οιοδήποτε τοιχωματικό όριο και την οροφή του δωματίου.
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.884
Reaction score
11.203
Δεν έχω πρόθεση να κακοκαρδίσω κανένα Δημήτρη, έχω όμως πρόθεση να σας προβληματίσω γιατί πιστεύω πως οι υπερβολές που γράφονται τον τελευταίο καιρό δεν βοηθάνε κανένα.

Μιας και εσύ είσαι λοιπόν ο ασυμβίβαστος της παρέας πες μας πως κατάλαβες ότι τα δυναμικά του συστήματός σου είναι "ασυμπίεστα" στα 110 db.
Δείξε μας επίσης στα 110 db τα ΤΗD, RT60, ΕTC του συστήματός σου και μπορούμε μετά να ξαναμιλήσουμε για το πόσο Ασυμπίεστα είναι τα δυναμικά.

Ααα ναι μην ξεχάσω, δείξε μας αν θες και την φάση το step response και το Group delay για να δούμε πόσο ρεαλιστικά μπορεί να αποδώσει το ηχείο σου έστω και στα 70 db.

Μήπως πρέπει να αναθεωρήσουμε κάποια πράγματα?
[DOUBLEPOST=1486207535][/DOUBLEPOST]

Αυτά να τα πεις σε αυτούς που δεν πιστεύουν στις χροιές και που νομίζουν ότι ένας ενισχυτής των 1.000 € είναι ίδιος (ή και καλύτερος) από έναν των 50.0000 €.
Δηλαδη ο dimifoot λεει υπερβολες επειδη εχει κακο στερεο ή δωματιο; Και αυτα που αναφερει ο bhutia περι fourier υποδεικνυουν οτι ο ακριβος ενισχυτης αποδιδιδει καλυτερα τον αρμονικο πλουτο απο τον φθηνο;
 



D

Deleted member 8307

Guest
Αυτά να τα πεις σε αυτούς που δεν πιστεύουν στις χροιές και που νομίζουν ότι ένας ενισχυτής των 1.000 € είναι ίδιος (ή και καλύτερος) από έναν των 50.0000 €.
οσα δεν φτανει η αλε που..
...δεν γράφει κανεις ότι το φθηνοτερο ειναι καλυτερο, μαλιστα προτείνονται ενεργά ηχεία αρκετών και δεκάδων χιλιάδων ευρω απο τους γνωστούς άγνωστους φίλους μας... Το ότι ενας ενισχυτής έχει 50000 χιλιαρικα δεν λέει επίσης τιποτα...
Πριν 20 χρόνια ίσως είχε νόημα με τα KAS της Krell και τα 33 της Mark Levinson, όμως εδώ και καιρό έχει λυθεί το θέμα τεχνολογικά από τον Πο@τση και την B&O. Οι υπόλοιποι πουλανε luxury σε ασιάτες πλέον... τα έχουμε πει αρκετές φορές...
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
172.090
Μηνύματα
2.888.021
Members
37.984
Νεότερο μέλος
fchristos
Top