Ακούω λάθος αλλά μου αρέσει

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.856
Reaction score
10.752
Πίσω στο Γυμνάσιο......
Κροςοβερ
Άντε και ενα καλύτερο

Τα άνωθεν που τα βρήκα μόλις τώρα πρόχειρα μετράνε για γουγλοσοφία ή για απλές γνώσεις Γυμνασίου;
 


Μηνύματα
4.999
Reaction score
8.866
Ενταξει ο συγκεκριμένος ειναι επικινδυνα ασχιετος.
Αλλα δεν είμεθα υποχρεωμενοι να ανεχομαστε τις ασυναρτησίες του καθε ασχετου χαλιεντα, που αντι να μελετησει τα γραπτα των ζαπ, κογια, μπουτχια και λοιπων, αυτος κλείνει το φως και χαζευει τις λαμπες:D
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.856
Reaction score
10.752
Βρε Αλεξη ηρεμησε.
Μην δινεις τοση βαρυτητα.
Ο καθενας εχει βγαλει συμπερασματα.
Δεν ειναι απαραιτητο να βγεις απο πανω.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 


Y

Yiannis_B

Guest
Καλημέρα
Δώματα και Watt

Ο τύπος είναι κουκουρούκου.

Ακούει λέει από 13 watts λαμπάτο ενισχυτικό, και δεν έχει πρόβλημα οδήγησης, αλλά οι λάμπες αποτελούν "εξαίρεση", δεν ξέρει γιατί αλλά θα το μελετήσει όταν βρει χρόνο...:rolleyes:

Μπορεί να βγει από εδώ ΕΝΑΣ υποστηρικτής αυτών των θεωριών, και να το αποδείξει με λίγα μαθηματικά και φυσική ? (Γυμνασίου αρκεί)

Άντε, γιατί και η μ@λακία έχει τα όριά της.
 
Last edited by a moderator:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.626
Reaction score
58.086
Δεν τις εμπιστεύεται παντως τις λάμπες για ενίσχυση. Εχει 550 watt ανα κανάλι να οδηγούν τα κεφ απο ο,τι βλέπω.
Γιατι σουντόκου δεν εχεις εμπιστοσύνη στα πανίσχυρα βατ της λάμπας; τα 8 που γίνονται 88; με 30 βατ λάμπα θα ειχες 300 :D
Μόνο για να εισάγουν παραμόρφωση τις εχεις; ή για κοινωνική αποδοχή;
Για να λέγεται και του ΄΄στραβού το δίκιο΄΄...
Οι εν λόγω λυχνιακές κατασκευές του μακαρίτη Μάκη Γερούκη ανταγωνίζονται -στον ιδιαίτερο τομέα τους- επάξια αντίστοιχες ΄΄θρυλικές΄΄ υλοποιήσεις από οίκους του εξωτερικού και διακρίνονται από παράλληλη μονοτελική τοπολογία ως προς τις λυχνίες εξόδου.H αποδιδόμενη ισχύς -εντός αποδεκτών για λυχνία ορίων παραμόρφωσης- είναι ανώτερη των 30 Watt...
Σημειωτέον ότι η βέλτιστη εφαρμογή των Musical Fidelity Supercharger προβλέπει παρεμβολή αυτών ανάμεσα στην έξοδο του (λυχνιακού εδώ) ασθενούς ενισχυτή και την είσοδο του ηχείου -με ό,τι κάτι τέτοιο συνεπάγεται...
Καλημέρα
ΥΓ: Καλά βρε είναι ανάγκη να μαλώνετε για τα ηχεία και τις λάμπες;
Δεν βοηθά πάντως η παράθεση βίντεο όπου ο παρουσιαστής στο τέλος (12:14-The Wrap) παρατηρεί ότι η οδήγηση δεδομένων ηχείων από λυχνιακές τοπολογίες σε σύγκριση προς ημιαγωγικές απαιτεί μικρότερο πλήθος Watt από τις πρώτες...:sneaky:
Ο ίδιος αναφέρει παράδειγμα κατά την οδήγηση ζεύγους Audio Physic Scorpio από 31 και κάτι Watt που απέδιδε μονοτελής υλοποίηση της Audio Note (οι...΄΄θρύλοι του πάθους΄΄ που λέγαμε) χαρακτηρίζοντάς το ανεξήγητο ακόμα για εκείνον φαινόμενο...
Προφανώς ο ΄΄ειδικός΄΄ δεν είχε υπόψιν ότι οι χαμηλοί συντελεστές απόσβεσης σε τέτοιες κατηγορίες ενισχυτών δίνουν -λόγω μειωμένου ελέγχου στα μεγάφωνα χαμηλών- ακροαματική ψευδαίσθηση για πιο πλούσια απόδοση των χαμηλών οκτάβων,ενώ το φάσμα συνιστωσών από παραμόρφωση στην εγγύς ζώνη της αποκοπής περιλαμβάνει κατά κανόνα συνιστώσες χαμηλότερης τάξης έχουσες μεγαλύτερη συμβατότητα με την ακουστική μας αντίληψη.

Κάτι τέτοιο σημαίνει ότι ακρόαση τέτοιων συνόλων υπό υψηλότερη μέση στάθμη σε σύγκριση με την μέγιστη ενδεδειγμένη -όπως θα οριζόταν εκείνη από τα προδιαγεγραμμένα χαρακτηριστικά των επιμέρους συσκευών- επιφέρει μικρότερο βαθμό δυσφορίας -σε σύγκριση με ισοδύναμα ημιαγωγικά στάδια- στην αντίληψη του μέσου ακροατή,με συνέπεια μια ψευδαίσθηση ότι παίζει ανέτως πιο δυνατά...:D
Όχι ρε φούστη μου , δεν το είδα μέχρι το τέλος :headbang:
"Μηδένα προ του τέλους μακάριζε"...:lolsign:
 
Last edited:

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.856
Reaction score
10.752
Ο τύπος είναι κουκουρούκου.

Ακούει λέει από 13 watts λαμπάτο ενισχυτικό, και δεν έχει πρόβλημα οδήγησης, αλλά οι λάμπες αποτελούν "εξαίρεση", δεν ξέρει γιατί αλλά θα το μελετήσει όταν βρει χρόνο...:rolleyes:
Όχι ρε φούστη μου , δεν το είδα μέχρι το τέλος :headbang:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.843
Reaction score
84.921
Σημειωτέον ότι η βέλτιστη εφαρμογή των Musical Fidelity Supercharger προβλέπει παρεμβολή αυτών ανάμεσα στην έξοδο του (λυχνιακού εδώ) ασθενούς ενισχυτή και την είσοδο του ηχείου -με ό,τι κάτι τέτοιο συνεπάγεται...
:thumbsup:

Ακριβώς απο αυτό πιάστηκα και έκανα την ερώτηση...
Απάντηση δεν πήρα.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.843
Reaction score
84.921
Οι εν λόγω λυχνιακές κατασκευές του μακαρίτη Μάκη Γερούκη ...H αποδιδόμενη ισχύς -εντός αποδεκτών για λυχνία ορίων παραμόρφωσης- είναι ανώτερη των 30 Watt...
Πόσα;
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.275
Reaction score
137.923
Βρε Αλεξη ηρεμησε.
Μην δινεις τοση βαρυτητα.
Ο καθενας εχει βγαλει συμπερασματα.
Κοίτα, ο σουντοκου έχει ένα χάρισμα, εχει επιμονή.
Εκεί τελειώνουν τα χαρίσματά του.

Στο θέμα του οντιο, ο σουντοκου δεν έχει τίποτα να προσφέρει σε κανένα, διότι το κεφάλι του είναι άδειος ντενεκες σε αυτό το αντικείμενο.

Το εκνευριστικό θράσος του να λέει ο σουντοκου τον Ζαπάντη άσχετο, με ξεπερνάει.

Ειλικρινά.

Όλες οι γνώσεις του σουντόκου μαζεμένες, σε όλα τα επιστημονικά επίπεδα, δε φτάνουν ούτε μία τρίχα του αριστερού ημιόσχεου του Ζαπάντη.

(Και λέω του αριστερού, διότι σε σχέση με το δεξί έχει μικρότερη αξία, μόνο και μόνο διότι είναι αριστερό.)

Στο θέμα του οντιο, οι γνώσεις του σουντόκου συγκεντρωμένες για σύγκριση, δεν έχουν ουδεμία ελπίδα δίπλα στην παραπάνω τρίχα του Ζαπάντη. Μόνο αν έχει ψαλίδα η εν λόγω τρίχα, και ανοίξει στην άκρη, τότε αν πιάσεις το ένα ξεφτισμενο άκρο της και του κόψεις μισό άγκστρομ, τότε ναι, έχεις κάτι για σύγκριση, κάτι που και πάλι υπερτερεί των γνώσεων του σουντόκου στο οντιο.

Οι τεχνικής φύσεως αρλούμπες ολκής που έχει αραδιάσει ο σουντόκου, είναι για ρεκόρ Γκίνες. Τι ότι ο νεκρός ηχητικά χώρος είναι ιδανικός χώρος ακροάσεων, τι οτι δυναμώνεις το βολιουμ κι ακούς πιο πολύ άμεση, τι ότι τα πολλά βολτ της λάμπας και η σταθερή αντίσταση εξόδου των λαμπατων οδηγούν πιο σωστά το ηχείο, τι κοτσάνες είν' αυτές μανούλα μου. Καρακοτσανάρες.

Κι εντάξει, δεν τρέχει τίποτα. Δε ξέρει κιχ ο άνθρωπος, δεν είναι κακό. Νόου προμπλεμ.

Ούτε με ενοχλεί που λέει τεχνικές κοτσάνες με υφάκι 500 καρδιναλίων, κανένα πρόβλημα δεν έχω, αλήθεια. Το διασκεδάζω.

Αλλά με ενοχλεί και είναι κάκιστη η συμπεριφορά του.
Του απαντάει ο πιτερμενης λογικά ωραία κι όμορφα, τίποτα ο σουντοκου, επιμένει στα ίδια και στα ίδια, δεν απαντάει στον πιτερμενη, λέει κι άλλες μπούρδες, πετώντας από το ένα θέμα στο άλλο. Το ίδιο γίνεται και με τον μπουτχια και με μένα. Εμείς απαντάμε λογικά, ο σουντοκου κουκουρούκου κι επιμένει, κι αλλάζει θέματα από το ένα στο άλλο, και φυσικά θα καταλήξει στο να μετρήσουμε τα φυσικά όργανα και τέλος στους μοντερειτορς.

Γιατί στους μοντερειτορς; Γιατί θα έχει εκνευρίσει κόσμο, τα κατάφερε. Είμαι βέβαιος ότι το κάνει εσκεμμένα. Δε μπορώ να γνωρίζω το γιατί.
Ακολουθεί όμως μία συμπεριφορά που μόνο στόχο έχει να τα κάνει π@@τανα όλα, να εκνευρίσει τους πάντες. Τον πιτερμενη δεν τον κατάφερε, ούτε μένα, τον μπουτχια δε τον καταλαβαίνει, τον Ζαπάντη τον εκνεύρισε, ορίστε, να η επιτυχία.του σουντόκου. Είναι, όπως είπα στην αρχή, το μόνο χάρισμά του, η επιμονή.

Την συμπεριφορά του αυτή την βρίσκω ύποπτη. Δε γνωρίζω τι σκοπιμότητες εξυπηρετεί, αλλά είμαι βέβαιος ότι είναι εσκεμμένη.


Και κάτι άλλο για τους χαρακτηρισμούς επί προσωπικού:

Το στοματακι του ο σουντοκου το ανοίγει εύκολα για να πετάξει χαρακτηρισμούς, που όμως δεν έχει το δικαίωμα να τους λέει, διότι είναι κακοήθη ψεύδη.

Αντίθετα, το να τον λέω εγώ ασχετόπουλο είναι απλή διαπίστωση της πραγματικότητας, από τη στιγμή που είναι αυταποδεικτο από τα ίδια του τα κείμενα. Όπως αν πεις χοντρή τη χοντρή, δεν είναι χαρακτηρισμός, είναι διαπίστωση της πραγματικότητας, κατονομάζεις την αλήθεια.

Ως εκ τούτου, ο Ζαπάντης έχει όλα τα δίκια με το μέρος του, και λίγα μάλιστα του έψαλε του σουντόκου, ήταν πολύ επιεικέστερος του αναγκαίου.
 

Μηνύματα
1.221
Reaction score
1.752
Ρε Κωστα εισαι σταθερα απολαυστικος.
Η ανοχη οσων γνωριζουν ας ειναι απεριοριστη.
Ετσι.... Ως ενδειξη γνωσης ρε αδερφε...
Ενα επιπεδο "πολιτισμου" ας πουμε.
Εξ'αλλου, οπου πρεπει, η απαξιωση ερχεται απο μονη της χωρις απαραιτητα να σπρωξει και να στοχοποιηθει καποιος ως φανατικος.
Ξερεις. Κι εχεις αναφερθει πολυ ευστοχα στον τροπο μεταδοσης της γνωσης.
Ας μην καταρακωνουμε την διαθεση μας. Ετσι βυθιζομαστε ολοι μαζι.
 
Last edited:


Μηνύματα
1.221
Reaction score
1.752
Ενταξει εγω ειμαι κοτα (οπως μου εγραψε ο John Gordon) :

I realise your wisdom in avoiding getting too involved, but avoidance of bullying, for that is what it is, can lead to unwanted and unpleasant consequences, both here, in a small way, and, in the greater world, in a big way.

Ακομα ομως κι ο σπορος της αμφιβολιας, (χωρις συγκρουσεις) μπορει να λειτουργησει παιδαγωγικα.

Παιδαγωγικά, εκπαιδευτικά και διδακτικά, θεωρώ προτιμότερη επιλογή την θετική επιβράβευση, παρά την σκληρή συμπεριφορά, ακόμα και προς σκύλους, πόσο μάλλον προς ανθρώπους. ;)
Τελος παντων... ολους μας χωραει η ζωη.
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.983
Reaction score
11.435
Εγώ ξέρω ότι αν δεν ήταν ο sudoku:

1. δε θα είχε αναρτήσει ο πολυλογάς εαρ, που μας τα έχει κάνει τσουρέκια με τα ενεργά, αποκόμματα από σοβαρό βιβλίο που εξηγεί με διαγράμματα και απλά λόγια γιατί οι λαμπάτοι ακούγονται όπως ακούγονται (συνήθως όμορφα):

http://www.avsite.gr/forum/threads/...νουν-νέους-μύθους.138277/page-17#post-2162869

2. δε θα είχε γράψει ο πητερ απλά και κατανοητά, ακόμη και για μένα που έχω να ασχοληθώ με ηλεκτρονικά από το μάθημα της ηλεκτροτεχνίας στο 1ο έτος, τι στο καλό κάνουν οι μ/σ εξόδου, το υψηλό βολτάζ των λαμπάτων, κλπ. Αντί να μας γράψει για ένα ακόμη ηχείο που έφτιαξε με κίτρινα μεγάφωνα ;-)

http://www.avsite.gr/forum/threads/Ακούω-λάθος-αλλά-μου-αρέσει.156879/page-2#post-2163180

3. δε θα είχε εξηγήσει, σε νεο-ελληνική γλώσσα, o μπούτχια (σε spoiler o άτιμος) γιατί η υπο-απόσβεση στα μεγάφωνα χαμηλών δίνει την ψευδαίσθηση "γεμάτου ήχου" των λαμπάτων:

http://www.avsite.gr/forum/threads/Ακούω-λάθος-αλλά-μου-αρέσει.156879/page-15#post-2164634

4. δε θα είχε αφήσει τις πάνες ο ζαπ να μπει στον κόπο να κάνει login στο site - λίγο το λες αυτό; Άντε σε κανένα χρόνο θα ασχοληθεί και με το χώρο του γκόνη! Σε καμία δεκαετία με το project που ετοιμάζει...

Ένα μεγάλο like λοιπόν από μένα στο sudoku που έγινε αφορμή για διάδοση γνώσης και πάμε παρακάτω, με αγάπη και αδελφοσύνη, χωρίς άλλες μπουρουχο-κουβέντες!

EDIT:

5. δε θα είχε γράψει το παρακάτω ποστ ο Μπι. Ρε Μπι, αλήθεια τώρα, έχεις τελειώσει ΜΙΤ;
 
Last edited:

Y

Yiannis_B

Guest
Προφανώς ο ΄΄ειδικός΄΄ δεν είχε υπόψιν ότι

(1) Οι χαμηλοί συντελεστές απόσβεσης σε τέτοιες κατηγορίες ενισχυτών δίνουν -λόγω μειωμένου ελέγχου στα μεγάφωνα χαμηλών- ακροαματική ψευδαίσθηση για πιο πλούσια απόδοση των χαμηλών οκτάβων,


(2) ενώ το φάσμα συνιστωσών από παραμόρφωση στην εγγύς ζώνη της αποκοπής περιλαμβάνει κατά κανόνα συνιστώσες χαμηλότερης τάξης έχουσες μεγαλύτερη συμβατότητα με την ακουστική μας αντίληψη.
Το έχετε καταλάβει ΟΛΟΙ αυτό? (Ο Sudoku και πολλοί άλλοι εδώ μέσα, ΟΧΙ) :

Οι τεχνικής φύσεως αρλούμπες ολκής που έχει αραδιάσει ο σουντόκου, είναι για ρεκόρ Γκίνες. Τι ότι ο νεκρός ηχητικά χώρος είναι ιδανικός χώρος ακροάσεων, τι οτι δυναμώνεις το βολιουμ κι ακούς πιο πολύ άμεση, τι ότι τα πολλά βολτ της λάμπας και η σταθερή αντίσταση εξόδου των λαμπατων οδηγούν πιο σωστά το ηχείο, τι κοτσάνες είν' αυτές μανούλα μου. Καρακοτσανάρες.
Πάμε μια μικρή εξήξηση για το (1), το (2) δεν θέλει καμία επεξήγηση, οι λαμπάτοι κλιπάρουν πιο "ομαλά", - αλλά αν είναι να κλιπάρεις, σημαίνει ότι η ενισχυτική βαθμίδα είναι έτσι κι αλλιώς ακατάλληλη για την εφαρμογή.

Λέει λοιπόν ο SUDOKU, ότι οι λαμπάτοι έχουν καλύτερα τεχνικά χαρακτηριστικά οδήγησης, γιατί η έξοδός τους έχει σταθερή αντίσταση λόγω μετασχηματιστών, και ας είναι μεγάλη, της τάξης της αντίστασης του ηχείου (π.χ. 3 Ohms).
Χοντρό λάθος. :rolleyes:
Άσε που και οι περισσότεροι λαμπάτοι, έχουν κάποιου είδους αρνητική ανάδραση, για να μειώσουν την αντίσταση εξόδου, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα, ας μείνουμε στα χοντρά.

http://sound.whsites.net/valves/valve-trans.html



Στο παραπάνω διάγραμμα, Zs (s=supply), είναι η αντίσταση εξόδου του ενισχυτή, και Ζ_L (L=Load) η αντίσταση του ηχείου.
Παρότι η αντίσταση Ζs είναι σταθερή, π.χ = 4 Ohms, η αντίσταση του ηχείου μεταβάλλεται με την συχνότητα. (Πράσινη γραμμή στο δεύτερο διάγραμμα. )






Για σταθερό ημιτονικό σήμα -σε πλάτος , αλλά μεταβλητής συχνότητας (20 Hz -20 kHz), θέλουμε ιδανικά, η τάση στο φορτίο V_L (ηχείο), να παραμένει σταθερή, ανεξάρτητα από την συχνότητα. Αυτός είναι ο ορισμός της flat - επίπεδης επόκρισης σε δεδομένη στάθμη εξόδου του ενισχυτή.

Αυτό συμβαίνει ΜΟΝΟ αν η αντίσταση εξόδου είναι πάρα πολύ χαμηλή σε σχέση με την αντίσταση του φορτίου Z_L, γαιτί τότε η πτώση τάσης U_Zs πάνω στην αντίσταση εξόδου Zs είναι πολύ μικρή (U_Zs= I * Z_S). και Vs = VL.

*** Στην περίπτωση όμως που η αντίσταση εξόδου δεν είναι αμελητέα, τότε η τάση εξόδου στο φορτίο, ακολουθεί τις διακυμάνσεις της αντίστασης του ηχείου. ***

(Κόκκινη γραμμή στο διάγραμμα απόκρισης συχνότητας. Μάλιστα στα σημεία που το ηχείο έχει την μεγαλύτερη αντίσταση (π.χ στο 1,5 kHz που το ηχείο ανεβαίνει στα 22 Ohms), η τάση στο φορτίο παίρνει την πάνω βόλτα.

Αυτή είναι η "πλούσια" απόδοση που αναφέρει ο Bhutia, και προφανώς δεν μιλάμε για High Fidelity, αλλά για τον ΓΑΜΟ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ. >:(

Φουσκώματα ξέρει να κάνει και ο Ear, και ο dapost, και ο ep4nder, και ο Zapantis, και ο Dimifoot, με πιο έξυπνο τρόπο. ;)
 
Last edited by a moderator:


Μηνύματα
2.412
Reaction score
2.566
...δεν είμεθα υποχρεωμενοι να ανεχομαστε τις ασυναρτησίες του καθε ασχετου χαλιεντα, που αντι να μελετησει τα γραπτα των ζαπ, κογια, μπουτχια και λοιπων, αυτος κλείνει το φως και χαζευει τις λαμπες:D
Κανεις λαθος, τα μελεταει με προσοχη και μετα απλα αποφασιζει οτι δεν τον καλυπτουν επιστημονικα. Ειναι δηλαδη τεχνικο το θεμα, μια φιλικη διαφωνια μεταξυ ειδημονων αν θελεις. Αλλωστε εξεθεσε δημοσια το θεωρητικο του υποβαθρο χωρις εγωισμους, ετσι ωστε ολοι να μπορουμε να αντλησουμε απο αυτο και να κρινουμε μονοι μας, εχοντας πλεον πιο σφαιρικη αποψη των πραγματων. Εγω προσωπικα τον ευχαριστω.




:gotcha::gotcha::gotcha::gotcha:
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.837
Μηνύματα
2.953.702
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top