Σηκωμαροτριχόμετρου συνέχεια

Y

Yiannis_B

Guest
Πάρε και την απάντηση. 8-)

Είπα: γίνεται ευκολότερα (όχι αποκλειστικά). Οι πιο απλές σχεδιάσεις, όπως αυτές που ανέφερα, είναι ικανότερες στην έκφραση της πολύπλοκης φύσης της μουσικής, όπως μπορεί να νιώσει κάθε ανοιχτός στην εμπειρία ακροατής, εκτός από όσους περιμένουν...το PDF. Κι εμένα φίλε με ξεπερνάει ο παραλογισμός του σιναφιού σου, που επιμένει μερικές δεκαετίες τώρα να συνδέει τις ηχητικές επιδόσεις μιας συσκευής αμφιμονοσήμαντα με τις μετρήσεις της. Π.Κ.
:rolleyes:

 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Άρα, και πάλι καταλήγουμε στο θέμα της γνώσης. ;)

Και της άγνοιας βεβαίως βεβαίως. :p
Η γνωση ( για το πως δηλαδη πρεπει να αναπαραγεται σωστα η ηχογραφημενη μουσικη ) ειναι αυτο που ειναι και νομιζω ολοι συμφωνουν.Μια υποκειμενικη κριτικη μιας ηχογραφισης απο την αλλη,δεν ειναι (παντοτε ) λαθος οταν θιγει τα λαθη μιας ηχογραφισης , της οποιας τα λαθη σαφως μπορουν να αποδεικτουν τεχνικα ( οτι δηλαδη,η μουσικη εχει ηχογραφηθει λαθος απο την αρχη ).
 

Gebreselassie

Μαύρος!
Μηνύματα
30.911
Reaction score
2.527
Ως εδώ καλά. Τα παρατράγουδα ξεκινούν όταν αυτοί οι "ξεχωριστοί" αρχίσουν να αξιώνουν ότι το δικό τους είναι καλύτερο. Δηλαδή, για να καταλάβετε, έχουν υπολογιστή με επεξεργαστή τελευταίας γενιάς, αυτοκίνητο με επικεφαλής εκκεντροφόρους και λάμπες led, κινητό τελευταίας γενιάς επίσης, παίρνουν φάρμακα πάλι τελευταίας γενιάς, έχουν φωτογραφική μηχανή με ικανότητα λήψης βίντεο 4Κ, ζουν σε σπίτια με όλες τις σύγχρονες ανέσεις, αλλά όταν το πράγμα φτάσει στο κριτήριο της ξεχωριστής μοναδικότητάς τους, τότε πηγαίνουν εφτά δεκαετίες πίσω. Όλα εξελίχθηκαν, όλα είναι καλύτερα, εκτός από το πώς κι από πού θα ακούμε μουσική. Κι από πάνω, έχουν και την αξίωση να αποδεχθεί όλος ο υπόλοιπος κόσμος το νοσηρόν του μικροκόσμου τους. Πασπαλίστε με μια γενναία δόση εκρηκτικού μείγματος υπεροψίας, αλαζονείας, αμορφωσιάς, ΑΓΝΟΙΑΣ, επιδειξιομανίας, καθώς επίσης και ηρωισμού εν τω μέσω των συμπληγάδων της αδυσώπητης τεχνολογίας που καλπάζει και ισοπεδώνει τα πάντα στο πέρασμά της, αλλά και του σύγχρονου τρόπου ζωής μέσα στην αποξένωση του αστικού μπετόν, κι αμέσως έχετε προσεγγίσει την πεμπτουσία του high end.
Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο απλά να είναι κομμουνιστές?
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Eχω και μια απορια για το σηκωμαροτριχομετρο.
Το "σηκω" το καταλαβαινω,οπως και το "τριχο" και το "μετρο".
Το "μαρο" τι ειναι ρε παιδια? :p
 




PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Ασχιετε, το πρώτο συνθετικό προέρχεται από τη "σηκωμάρα" όχι από το σκέτο "σήκω", άσχετε, ε, άσχετε!:D:D:D
Προτιμω την επεξηγηση του Mr Spock :D
Πηγε το μυαλο μου στην Μαρω αλλα περιμενα το "ρο" με Ω :p
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
55.274
Reaction score
137.921
Πάρε και την απάντηση. 8-)
Πάρε και τη δική μου, προς το φίλο μας τον Πάρη::p

Αυτό ακριβώς που είπες κατακρίνω, τη γενίκευση της προσωπικής σου υποκειμενικής εκτίμησης σε αυθαίρετο συμπέρασμα επί του αντικειμένου της οικιακής αναπαραγωγής υψηλής πιστότητας.

Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα να δεχτώ ότι είσαι πιο χαρούμενος εσύ προσωπικά (για λόγους που με βρίσκουν εντελώς αδιάφορο) με "απλές σχεδιάσεις", όποιες κι αν είναι αυτές.

Έχω όμως έντονες ενστάσεις, όταν σε ένα εξόχως τεχνικό αντικείμενο, όπως αυτό της υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, εκφράζεις αυθαίρετες γενικεύσεις που δεν ισχύουν, όπως κάνεις και σε αυτή σου την ανάρτηση:

1. Γίνεται ευκολότερα. (Ποιος το λέει; Εσύ;)
2. Οι πιο απλές σχεδιάσεις είναι ικανότερες στην έκφραση της πολύπλοκης φύσης της μουσικής. (Ποιος το λέει αυτό; Γιατί αυτό ισχύει; Επειδή το λες εσύ;)
3. Έτσι νιώθει κάθε ανοιχτός στην εμπειρία ακροατής. (Υπάρχει κάποια έρευνα που αποδεικνύει αυτό που γράφεις ή είναι απλώς κάτι που μόνο εσύ πιστεύεις; Γιατί το γενικεύεις και δε μιλάς μόνο για τον εαυτό σου;)

Στο αγαπημένο μας στερεοφιλ, υπάρχει μία σελίδα μετρήσεων, όπως γνωρίζεις καλά. Στο τέλος αυτής της σελίδας, βγάζει ο υπεύθυνος των μετρήσεων ακριβέστατα συμπεράσματα περί των ηχητικών επιδόσεων των προς μέτρηση συσκευών, πολύ συχνά χωρίς να τα έχει ακούσει. Επίσης, βασιζόμενος στις μετρήσεις του, ερμηνεύει στο ακέραιο τις εντυπώσεις ακροάσεων άλλων. Άρα, ήδη υφίσταται ένας γνωστός στο χώρο των συσκευών υψηλής πιστότητας αναπαραγωγής, που εδώ και δεκαετίες συνδέει επιτυχώς και με ακρίβεια (αλλά και με κοινή αποδοχή σε παγκόσμια κλίμακα) τις ηχητικές επιδόσεις μιας συσκευής αμφιμονοσήμαντα με τις μετρήσεις της. Αυτό που ... κατακρίνεις! :)

Στο ίδιο περιοδικό, αξίζει να δεις στα τοπ προτεινόμενα συστήματα, να φιγουράρει ως πρώτο των πρώτων το νέο ενεργό δημιούργημα της μπανγκενολουφσεν, με ενσωματωμένα πολλαπλά ενισχυτικά στάδια ICE (διακοπτικά ή τάξης ντε) ενώ τα DSP δίνουν ρεσιτάλ σε αυτή την υλοποίηση, κι αναρωτιέμαι κατά πόσο τέτοιας σύγχρονης νοοτροπίας υλοποιήσεις, σύμφωνες με όλα τα εν ισχύ pdf της AES, σύμφωνες με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, και οπωσδήποτε διόλου "απλές σχεδιάσεις", πως στο σατανά προσφέρουν τόση ικανοποίηση και μουσική απόλαυση, που ακόμα και στο στερεοφιλ γίνεται αποδεκτή, κι όμως, όχι σε σένα! ;)

Όσον αφορά τον "παραλογισμό του σιναφιού μου", δε μπορώ παρά να σου ανταποδώσω τα εύσημα, χαριτολογώντας βεβαίως. ;)
[DOUBLEPOST=1490358100][/DOUBLEPOST]
Eχω και μια απορια για το σηκωμαροτριχομετρο.
Το "σηκω" το καταλαβαινω,οπως και το "τριχο" και το "μετρο".
Το "μαρο" τι ειναι ρε παιδια? :p
Τη σηκωμάρα της τρίχας μετράμε βρε!:D:p
 

PURETONE

Ένα σκέτο "Π"
Μηνύματα
3.428
Reaction score
4.017
Τη σηκωμάρα της τρίχας μετράμε βρε!:D:p
Mην θυμωνεις καλε,εμεις εδω δεν την λεμε σηκωμαρα την λεμε σηκωμα.Ελειπε το "μαρο" και ειπα να ρωτησω :D
Μην λαμβανεις υπ'οψιν τον WIZZY που ειναι εδω τοσα χρονια και ακομη δεν εμαθε το σηκωμα :p
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.856
Reaction score
10.752
Αν η κιμωλία στον πίνακα είναι στο 10 της κλίμακας του σηκωμαροτέτοιο , οι λάμπες που είναι;
 

A

AKARL

Guest
Η εξήγηση ευρίσκεται εδώ.

View attachment 72105

Το εν λόγω άρθρο δεν αναφέρει από πού πρέπει να ακούει κανείς μουσική, για να νιώσει αυτή τη σπάνια αίσθηση της ανατριχίλας. Από την άλλη, ο χαϊεντάς έχει την ανάγκη να νιώθει μοναδικός, ξεχωριστός - και εκ των πραγμάτων, αυτή η μοναδικότητα προφανώς μπορεί πολύ εύκολα να αντληθεί από πράγματα του παρελθόντος, τα οποία πλέον εξέλιπαν, ή έχουν εγκαταλειφθεί από τη μάζα και τελούν υπό στενότητα. Όπως εν προκειμένω οι λάμπες και τα βινύλια. Άλλα χαρακτηριστικά είναι βεβαίως η υψηλή τιμή και η εξεζητημένη εμφάνιση.

Ως εδώ καλά. Τα παρατράγουδα ξεκινούν όταν αυτοί οι "ξεχωριστοί" αρχίσουν να αξιώνουν ότι το δικό τους είναι καλύτερο. Δηλαδή, για να καταλάβετε, έχουν υπολογιστή με επεξεργαστή τελευταίας γενιάς, αυτοκίνητο με επικεφαλής εκκεντροφόρους και λάμπες led, κινητό τελευταίας γενιάς επίσης, παίρνουν φάρμακα πάλι τελευταίας γενιάς, έχουν φωτογραφική μηχανή με ικανότητα λήψης βίντεο 4Κ, ζουν σε σπίτια με όλες τις σύγχρονες ανέσεις, αλλά όταν το πράγμα φτάσει στο κριτήριο της ξεχωριστής μοναδικότητάς τους, τότε πηγαίνουν εφτά δεκαετίες πίσω. Όλα εξελίχθηκαν, όλα είναι καλύτερα, εκτός από το πώς κι από πού θα ακούμε μουσική. Κι από πάνω, έχουν και την αξίωση να αποδεχθεί όλος ο υπόλοιπος κόσμος το νοσηρόν του μικροκόσμου τους. Πασπαλίστε με μια γενναία δόση εκρηκτικού μείγματος υπεροψίας, αλαζονείας, αμορφωσιάς, ΑΓΝΟΙΑΣ, επιδειξιομανίας, καθώς επίσης και ηρωισμού εν τω μέσω των συμπληγάδων της αδυσώπητης τεχνολογίας που καλπάζει και ισοπεδώνει τα πάντα στο πέρασμά της, αλλά και του σύγχρονου τρόπου ζωής μέσα στην αποξένωση του αστικού μπετόν, κι αμέσως έχετε προσεγγίσει την πεμπτουσία του high end.
Αγαπητέ και σεβαστέ Κώστα συμφωνώ, προσυπογράφω και επαυξάνω όλα τα παραπάνω πλήν του συμπεράσματος ”κι αμέσως έχετε προσεγγίσει την πεμπτουσία του high end.".

Δεν είμαι ακόμα έτοιμος να εκφράσω εμπεριστατωμένα και τεκμηριωμένα τι είναι το χαϊέντ στον χώρο του ώντιο (το ψάχνω όμως).;)

Αυτά που αναφέρεις παραπάνω αποτελούν την κοινή συνισταμένη σχεδόν όλων των έως τώρα προσεγγίσεων εντός του αβσάϊτ αυτές τις μέρες. Θεωρώ, όμως, ότι αναφέρονται όχι στην ουσία του χαϊέντ αλλά στις εκφάνσεις του τόσο στην χώρα προέλευσης του όρου όσο και, πολύ περισσότερο, στις αμετροεπείς κιτς, τουρκομπαρόκ γελοιότητες που παρακολουθήσαμε στα χρόνια της "ισχυρής Ελλάδας".
Δε τρουθ (φορ χαϊέντ) ηζ άουτ δέρ εντ άη γουόντ του φάϊντ ιτ! :D
 

A

AKARL

Guest
Προφανώς ρε Cόγια, το να σου σηκώνεται η τρίχα από τη μουσική δεν έχει σχέση με τα μηχανήματα, αλλά με τη μουσική.
Και ταινία σε τηλεόραση μικρή βλέπεις και συγκινείσαι, γελάς, ανατριχιαζεις. Δε χρειάζεται σούπερ ντουπερουλτρα προβολέας για να είσαι συ δεκτικός στα συναισθήματα της ταινίας.
Και οι μουσικόφιλοι που αληθινά λατρεύουν τη μουσική, δεν έχουν καλά μηχανάκια, κάτι μπαχατελες έχουν στο σπίτι, και πολύ ράδιο. Δε χρειάζονται σούπερ στέρεο για να σηκωθούν οι τρίχες, πόσο μάλλον SET. 8-)

Να μη σου σηκώνονται χωρίς set, είναι ύποπτο. :p

Από μικρός είχα εξαιρετική ακοή, με ιδιαίτερα ανεπτυγμένη την αίσθηση να διακρίνω τα χαρακτηριστικά του ήχου. :oops:

Γι'αυτό πχ με φώναζε ο Παντελής στο audio hall να ακούσω κάποιο νέο ηχείο ή ενισχυτή που έφερε, και να του πω αν άξιζε τον κόπο. Αν του έλεγα ότι δεν ήταν καλό, το έθαβε. Αν του έλεγα ότι ήταν καλό, έπαιρνε ποσότητες, θα μοσχοπουλουσε.:dance2:

Ήξερε κόσμος και κοσμάκης ότι ακούω καλά, ότι ξέρω να ακούω.:drinks:

Και μου'χαν βγάλει το "χρυσαυτιάς". Χρόνια τώρα. Χρυσαυτιάς ο κωσταυτιάς, τα ξέρετε οι παλιοί. ;)

Κι εμένα μου άρεσε η λάμπα. Από τρανζίστορ, την προτίμησα. Ξέρω το γιατί. Άκουσα τη διαφορά. Δεν ήξερα τότε να το ερμηνεύσω, αλλά αυτό είναι άσχετο. Τα σύκα σύκα.8-)

Πάμε όμως στο δια ταύτα:

Όταν άκουσα διακοπτικούς ενισχυτές, είχα απανωτά ρίγη συγκίνησης, παιδιά τέτοια επίδοση σηκωμαροτριχόμετρου δεν είχα ξαναδεί.:o

Στην άμεση σύγκριση, ο ακριβός κι αγαπημένος μου λαμπατος ενισχυτής, έπαιζε σα χαλασμένο! Ειλικρινά, δεν υπερβάλλω. 8-)

Χαϊεντάς ήμουν ξεκάθαρος, με τα μαγκνεπαν και τις λάμπες μου, και τα καραγκαγκάν πανάκριβα καβλώδια παντού, που δοκίμασα ένα διακοπτικο ενισχυτικό.:oops:

Πως δγιαλο εγώ να τερματίζω το σηκωμαροτριχόμετρο με διακοπτικο ενισχυτικό, και ο κάθε Πάρης να μιλάει για SET, αφού πραγματικά δηλαδή παίζει τόσο χειρότερα;:D

Ποτέ μου δε κατανόησα γιατί κάποιοι έλεγαν από τότε, από πριν 15 χρόνια, πως οι διακοπτικοι ενισχυτές είχαν σκληρά πρίμα και ήταν στεγνοί και αμουσοι και σκληροί και κλινικοί και όλα αυτά τα γνωστά. Από τότε μέχρι τώρα, το μόνο που άλλαξε στους διακοπτικους ενισχυτές, είναι η τιμή, είναι πιο φτηνοί, ο ήχος είναι ίδιος, ο ίδιος καλός ζεστός γλυκός και ανθρώπινος ήχος που άκουσα και μου σηκώθηκε. :p Και πλέον έχουν μεγάλη αποδοχή από τον κόσμο, είναι ελάχιστοι οι εναπομείναντες "Πάρηδες" που θα δηλώσουν ότι δήθεν προτιμούν τον ήχο της λάμπας, πλέον και οι κριτικές στα περιοδικά ήχου είναι υπερθετικές για διακοπτικά ενισχυτικά, και το στερεοφιλ τα έχει σε υψηλή υπόληψη και δίνει διακρίσεις απλόχερα.8-)

Κι όμως, στον ήχο δεν άλλαξε τίποτα από τότε που έβγαλα το συμπέρασμα πως η λάμπα έπαιζε σα χαλασμένη.:D

Οπότε, εφόσον έχω συμμετάσχει στην κατηγορία των χαλιεντάδων για δεκαετίες, και γνωρίζω επακριβώς την έννοια του σηκωμαροτριχόμετρου, και έχω διαπιστώσει ιδίοις ωτοις τη γλύκα των διακοπτικων ενισχυτικων, και βλέπω και τις κριτικές του στερεοφιλ, φίλοι μου, καλοί μου φίλοι, σας λέω με απόλυτη βεβαιότητα: όποιος επιμένει στις μέρες μας να λέει ότι οι διακοπτικοι ενισχυτές προσφέρουν μικρότερη ικανοποίηση στο αυτί και λιγότερο σήκωμα τρίχας από άλλα ενισχυτικά στάδια, λεν μπούρδες. ;)

Σκίστε τα πιντιεφ, χέστηκα τι ξέρετε, αλλά ανοίξτε τα αυτιά σας κι ακούστε. Χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς κολλήματα. Αν έχετε κολλήσει, αφήστε το να πάει στο δγιαλο. :D

Και πικάπ ακούω, και το βινύλιο παίζει καλά, δεν έχω θέμα, και τα έχω πει κατ'επαναληψιν. Αλλά η επίδοση του βινυλίου στο σηκωμαροτριχόμετρο, είναι πλέον στην κατηγορία toy. :p

Ως γνήσιος χαϊεντάς και χρυσαυτιάς, μία νίλα είχα πάθει με τους διακοπτικους ενισχυτές που τερμάτισαν το σηκωμαροτριχόμετρο, και τον δεύτερο τερματισμό του σηκωμαροτριχόμετρου τον χτύπησε η μετρικ χαλο, κι όχι κάποιο πικάπ.8-)

Οπότε, μου φαίνονται τραγικά κινέζικα αυτά που υποστηρίζει ο κάθε "Πάρης", κι αναρωτιέμαι αν είναι κουφοί αυτοί οι άνθρωποι, αλήθεια δηλαδή.:fuckyou:

Την άγνοια την καταπίνω αμάσητη, δε με ενοχλεί, ούτε οι κοτσάνες σε τεχνικό επίπεδο, είναι απλά λάθη, σιγά τα ωα, αλλά στον ήχο; Όλοι αυτιά έχουμε, δε γίνεται! :fuckyou:

Δε γίνεται να πας στο Athens mastering να σου χώσει δύο μουσικές ο μάστορας στα ATC τα τέρατα με τα σαμπ τους και να μη σου σηκωθεί η τρίχα αδερφέ.:fuckyou:

Δε γίνεται. Πάρτο χαμπάρι.:fuckyou:

Να ακούσεις μία λάμπα και να παίζει η κακομοίρα σα χαλασμένη δίπλα σε αυτό το άκουσμα, γίνεται.:gotcha:
Α γειά σου ρε καρντάσι, τώρα τα είπες σωστά - ρησπέκτ εντ λοβ! :D:p:drinks:

Πάντως, χαϊεντάς (με την ορθή έννοια) ήσουν, είσαι και (μάλλον) θα είσαι....
 


spylab

Shalom
Moderator
Μηνύματα
13.648
Reaction score
34.456
Το χηνειο δερμα σχετιζεται με τον μηχανισμο fight or flight («αγώνας ή φυγή») αρα θα μπορουσαμε να το παρατηρησουμε και σε δυσαρεστα ακουσματα ,εκει που θελεις να τρεξεις μακρια να σωσεις τα ακουστικα οσταρια πχ απο ηχεια με κορνες :p

Το απολυτα εφιαλτικο σεναριο θα ηταν κομουνιστικα :tongue:ενεργα ηχεια με κορνες:geek: ,αλλα σε αυτη την περιπτωση η ανακοπη θα ηταν αμεση :laugh: και δεν θα υπηρχε ωφελιμος χρονος παρατηρησης του φαινομενου...!
 

Μηνύματα
1.221
Reaction score
1.752
Ειστε εκπροσωποι & αντιπροσωποι
Δακτυλος της CIA
Εγκαθετοι της δεξιας
Δεν δικαιουστε να ομιλειτε κυριοι ....

Πλην ελαχιστων που εζησαν στο πετσι τους τις κορνες και τα SET
 

Z

Zdimis

Guest
επι του θεματος παντα μπορει καλιστα ενα "equalization" ενος λαμπατου se με μια οπως κ ναχει στερηση δυναμικων απο ενα αναλογικο μεσο να σου σηκωσει τριχα καγκελο καθως παιζει πχ νακανει τη φωνη πολυ γλυκα κ να αφαιρεσει ψηφιακη λαμπροτητα σκληροτητα αποδιδοντας κ δυναμικες με πιο απαλο τροπο που να σε συναισθηματοποιησει με την μουσικη ,την ιδια μουσικη που πιο μονιτορ (σωστα αναπαραγμενη δηλαδη) να μην............
(Ας πουμε εγω πρωτη φορα που ανατριχιασα ηταν με ενα συνδιασμο tsakιridis aeolos el4 vienna acoustics mozart ενα πλατο pier lurne πως τον λενε μια denon dl κστι πολυ χαμηλοεξοδη και ενα dact με εξωτερικο τροφοδοτικο).
Δευτερη με proac μεγαλο και ενισχυτη μεγαλο και ενα πικαπ σαν μπλοκι τεραστιο σε ενα μεγαλο δωματιο σε καποια εκθεση εδω πριν 7-8 χρονια.
Εκτοτε μετρημενες στα δαχτυλα των χεριων οι ανατριχιλλες μου.
Μια τριτη σιγουρη triangle celius es με kingrex pre και τελικο με τουμπανο τροφοδοσια και ενα λαμπατο buffer στο ps1 1002 με το ακορντεον σε κομματι του yan tiersen απο amelie.(κατι cifte 12au7 κατι μου λεει πως κανανε το θαυμα :) )
 
Last edited by a moderator:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
16.820
Reaction score
30.748
Εγώ αντίθετα, ανατριχιάζω πολύ συχνά, όταν ακούω σπίτι μου από το δικό μου σύστημα.
Και εγώ επίσης. Δεν θυμάμαι αν ποτέ ανατρίχιασα σε έκθεση, ούτε καν ενθουσιάστηκα θα έλεγα. Θυμάμαι όμως καλά (την μια και μοναδική φορά όπως φαίνεται) που φεύγοντας απο το δωμάτιο γύρισα να δω (γιατί δεν πίστευα τη άκουγα) αυτό το απλό σετάκι με τα Lipinski και τη Metric.
[DOUBLEPOST=1490374164][/DOUBLEPOST]
επι του θεματος παντα μπορει καλιστα ενα "equalization" ενος λαμπατου se με μια οπως κ ναχει στερηση δυναμικων απο ενα αναλογικο μεσο να σου σηκωσει τριχα καγκελο καθως παιζει πχ νακανει τη φωνη πολυ γλυκα κ να αφαιρεσει ψηφιακη λαμπροτητα σκληροτητα αποδιδοντας κ δυναμικες με πιο απαλο τροπο που να σε συναισθηματοποιησει με την μουσικη ,την ιδια μουσικη που πιο μονιτορ (σωστα αναπαραγμενη δηλαδη) να μην............

 

Nick Arvanitakis

Audio Pro
Μηνύματα
46.961
Reaction score
23.744
Θυμάμαι όμως καλά (την μια και μοναδική φορά όπως φαίνεται) που φεύγοντας απο το δωμάτιο γύρισα να δω (γιατί δεν πίστευα τι άκουγα) αυτό το απλό σετάκι με τα Lipinski και τη Metric.
Δηλαδή αν δεν έπαιζε με Metric και Lipinski θα το έγραφες στ rxίδια σου?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.836
Μηνύματα
2.953.693
Members
38.247
Νεότερο μέλος
NSR
Top