Καλησπέρα σας,
Αποφάσισα να γράψω στο forum σας για την απογοήτευση μου για την εξυπηρέτηση της Samsung σχετικά με μια τηλεόραση που αγόρασα πρόσφατα. Δεν με δίνουν σημασία και με έχουν στην αναμονη και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πραγματικά...
Πείρα από το κατάστημα you.gr μια τηλεόραση samsung UE43MU6122. Στις 29/10 κόπηκε η απόδειξη στις 2/10 την έφερε το ACS σπίτι μου.
Στις 6/10 το απόγευμα είδα κατά τύχη ένα μαύρο (dead) πίξελ στην αριστερή μεριά της οθόνης. Επίσης παρατήρησα πως όλη η αριστερή μεριά σε μαύρο φόντο αγνοφένετε ένα πολύ ενοχλητικό πορτοκαλοκίτρινο σχήμα σαν σύννεφο το οποίο διακρίνεται περισσότερο σε σκοτεινό δωμάτιο, σαν να έχει clouding -bleeding (?) σε εκείνο το σημείο ή κάτι τέτοιο, δεν είναι σίγουρα ομοιόμορφο το πάνελ στα μαύρα του, έχει θέμα.
Αμέσως στέλνω mail στην samsung και στο κατάστημα αναφέροντας το πρόβλημα. Την επόμενη μέρα 7/10 παίρνω και τηλέφωνο την Samsung και τους τα λέω και τηλεφωνικός. Τους ρωτάω στο τηλέφωνο αν καλύπτονται από την εγγύηση αυτά και πως για μένα δεν τα θεωρώ λογικά out of the box να έχει τέτοια προβλήματα μια οθόνη των 500 ευρώ. Μου λεει ο υπάλληλος που μιλούσα πως από ότι γνωρίζει θα καλυφθεί από την εγγύηση και πως θα κάνει αίτημα να στείλουν τεχνικό στο σπίτι μου να την πάρει.
Έρχεται την Δευτέρα 9/10 ο τεχνικός την παίρνει και μου λεει θα στείλει φωτογραφίες και αίτημα αντικατάστασης στην samsung. Και αυτό ήταν... απο εκεί και πέρα νέκρα, τίποτα.. έχουν περάσει 2 βδομάδες και όσα τηλέφωνα και αν τους έχω κάνει, όσα mail και αν τους έχω στείλει, μέχρι και στο facebook τους μίλησα παίρνω πάντα μια απάντηση του στυλ: "Θα ειδοποιήσουμε το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει με εσάς". Όλοι αυτό με λένε, σαν ρομπότ ένα πράγμα.. τελείως απρόσωπα και ψυχρά, και ποτέ δεν με παίρνει κανεις. Πείρα και τον τεχνικό τους που πήρε την TV και μου εξήγησε πως και αυτός περιμένει να πάρει μια απάντηση για το πως να προχωρήσει.. Πραγματικά τέτοια αδιαφορία και απάθεια δεν έχω συνάντηση ποτέ μου. Ακόμα και το ίδιο το κατάστημα που μίλησα απλά με άδειασε ξερά λέγοντας μου ότι οι τηλεοράσεις της samsung δεν καλύπτονται απο εμάς αλλά απο την Samsung και να συνεννοηθώ με αυτούς... επαναλαμβάνω πως την τηλεόραση την είχα 1 βδομάδα, πήραν τα λεφτά και "γεια σας"
συμπεριφορά.
Θα μπορούσαν τουλάχιστον να μου πουν ότι δεν το καλύπτουμε και να με στείλουν στο διάολο, θα ήταν μια αντίδραση... αλλά εδώ μου κρατάνε μια τηλεόραση καινούργια που την είχα στην κατοχή μου 4 μέρες και σφυρίζουν αδιάφορα περιμένοντας κάποιο αρμόδιο τμήμα και κάποιον υπεύθυνο να φιλοτιμηθεί να κοιτάξει την περίπτωση.
Αποφάσισα να γράψω στο forum σας για την απογοήτευση μου για την εξυπηρέτηση της Samsung σχετικά με μια τηλεόραση που αγόρασα πρόσφατα. Δεν με δίνουν σημασία και με έχουν στην αναμονη και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πραγματικά...
Πείρα από το κατάστημα you.gr μια τηλεόραση samsung UE43MU6122. Στις 29/10 κόπηκε η απόδειξη στις 2/10 την έφερε το ACS σπίτι μου.
Στις 6/10 το απόγευμα είδα κατά τύχη ένα μαύρο (dead) πίξελ στην αριστερή μεριά της οθόνης. Επίσης παρατήρησα πως όλη η αριστερή μεριά σε μαύρο φόντο αγνοφένετε ένα πολύ ενοχλητικό πορτοκαλοκίτρινο σχήμα σαν σύννεφο το οποίο διακρίνεται περισσότερο σε σκοτεινό δωμάτιο, σαν να έχει clouding -bleeding (?) σε εκείνο το σημείο ή κάτι τέτοιο, δεν είναι σίγουρα ομοιόμορφο το πάνελ στα μαύρα του, έχει θέμα.
Αμέσως στέλνω mail στην samsung και στο κατάστημα αναφέροντας το πρόβλημα. Την επόμενη μέρα 7/10 παίρνω και τηλέφωνο την Samsung και τους τα λέω και τηλεφωνικός. Τους ρωτάω στο τηλέφωνο αν καλύπτονται από την εγγύηση αυτά και πως για μένα δεν τα θεωρώ λογικά out of the box να έχει τέτοια προβλήματα μια οθόνη των 500 ευρώ. Μου λεει ο υπάλληλος που μιλούσα πως από ότι γνωρίζει θα καλυφθεί από την εγγύηση και πως θα κάνει αίτημα να στείλουν τεχνικό στο σπίτι μου να την πάρει.
Έρχεται την Δευτέρα 9/10 ο τεχνικός την παίρνει και μου λεει θα στείλει φωτογραφίες και αίτημα αντικατάστασης στην samsung. Και αυτό ήταν... απο εκεί και πέρα νέκρα, τίποτα.. έχουν περάσει 2 βδομάδες και όσα τηλέφωνα και αν τους έχω κάνει, όσα mail και αν τους έχω στείλει, μέχρι και στο facebook τους μίλησα παίρνω πάντα μια απάντηση του στυλ: "Θα ειδοποιήσουμε το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει με εσάς". Όλοι αυτό με λένε, σαν ρομπότ ένα πράγμα.. τελείως απρόσωπα και ψυχρά, και ποτέ δεν με παίρνει κανεις. Πείρα και τον τεχνικό τους που πήρε την TV και μου εξήγησε πως και αυτός περιμένει να πάρει μια απάντηση για το πως να προχωρήσει.. Πραγματικά τέτοια αδιαφορία και απάθεια δεν έχω συνάντηση ποτέ μου. Ακόμα και το ίδιο το κατάστημα που μίλησα απλά με άδειασε ξερά λέγοντας μου ότι οι τηλεοράσεις της samsung δεν καλύπτονται απο εμάς αλλά απο την Samsung και να συνεννοηθώ με αυτούς... επαναλαμβάνω πως την τηλεόραση την είχα 1 βδομάδα, πήραν τα λεφτά και "γεια σας"
συμπεριφορά.
Θα μπορούσαν τουλάχιστον να μου πουν ότι δεν το καλύπτουμε και να με στείλουν στο διάολο, θα ήταν μια αντίδραση... αλλά εδώ μου κρατάνε μια τηλεόραση καινούργια που την είχα στην κατοχή μου 4 μέρες και σφυρίζουν αδιάφορα περιμένοντας κάποιο αρμόδιο τμήμα και κάποιον υπεύθυνο να φιλοτιμηθεί να κοιτάξει την περίπτωση.