Απαράδεκτο service της SAMSUNG

Μηνύματα
2
Reaction score
1
Καλησπέρα σας,
Αποφάσισα να γράψω στο forum σας για την απογοήτευση μου για την εξυπηρέτηση της Samsung σχετικά με μια τηλεόραση που αγόρασα πρόσφατα. Δεν με δίνουν σημασία και με έχουν στην αναμονη και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω πραγματικά...

Πείρα από το κατάστημα you.gr μια τηλεόραση samsung UE43MU6122. Στις 29/10 κόπηκε η απόδειξη στις 2/10 την έφερε το ACS σπίτι μου.
Στις 6/10 το απόγευμα είδα κατά τύχη ένα μαύρο (dead) πίξελ στην αριστερή μεριά της οθόνης. Επίσης παρατήρησα πως όλη η αριστερή μεριά σε μαύρο φόντο αγνοφένετε ένα πολύ ενοχλητικό πορτοκαλοκίτρινο σχήμα σαν σύννεφο το οποίο διακρίνεται περισσότερο σε σκοτεινό δωμάτιο, σαν να έχει clouding -bleeding (?) σε εκείνο το σημείο ή κάτι τέτοιο, δεν είναι σίγουρα ομοιόμορφο το πάνελ στα μαύρα του, έχει θέμα.

Αμέσως στέλνω mail στην samsung και στο κατάστημα αναφέροντας το πρόβλημα. Την επόμενη μέρα 7/10 παίρνω και τηλέφωνο την Samsung και τους τα λέω και τηλεφωνικός. Τους ρωτάω στο τηλέφωνο αν καλύπτονται από την εγγύηση αυτά και πως για μένα δεν τα θεωρώ λογικά out of the box να έχει τέτοια προβλήματα μια οθόνη των 500 ευρώ. Μου λεει ο υπάλληλος που μιλούσα πως από ότι γνωρίζει θα καλυφθεί από την εγγύηση και πως θα κάνει αίτημα να στείλουν τεχνικό στο σπίτι μου να την πάρει.
Έρχεται την Δευτέρα 9/10 ο τεχνικός την παίρνει και μου λεει θα στείλει φωτογραφίες και αίτημα αντικατάστασης στην samsung. Και αυτό ήταν... απο εκεί και πέρα νέκρα, τίποτα.. έχουν περάσει 2 βδομάδες και όσα τηλέφωνα και αν τους έχω κάνει, όσα mail και αν τους έχω στείλει, μέχρι και στο facebook τους μίλησα παίρνω πάντα μια απάντηση του στυλ: "Θα ειδοποιήσουμε το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει με εσάς". Όλοι αυτό με λένε, σαν ρομπότ ένα πράγμα.. τελείως απρόσωπα και ψυχρά, και ποτέ δεν με παίρνει κανεις. Πείρα και τον τεχνικό τους που πήρε την TV και μου εξήγησε πως και αυτός περιμένει να πάρει μια απάντηση για το πως να προχωρήσει.. Πραγματικά τέτοια αδιαφορία και απάθεια δεν έχω συνάντηση ποτέ μου. Ακόμα και το ίδιο το κατάστημα που μίλησα απλά με άδειασε ξερά λέγοντας μου ότι οι τηλεοράσεις της samsung δεν καλύπτονται απο εμάς αλλά απο την Samsung και να συνεννοηθώ με αυτούς... επαναλαμβάνω πως την τηλεόραση την είχα 1 βδομάδα, πήραν τα λεφτά και "γεια σας"
συμπεριφορά.
Θα μπορούσαν τουλάχιστον να μου πουν ότι δεν το καλύπτουμε και να με στείλουν στο διάολο, θα ήταν μια αντίδραση... αλλά εδώ μου κρατάνε μια τηλεόραση καινούργια που την είχα στην κατοχή μου 4 μέρες και σφυρίζουν αδιάφορα περιμένοντας κάποιο αρμόδιο τμήμα και κάποιον υπεύθυνο να φιλοτιμηθεί να κοιτάξει την περίπτωση.
 


Zizik

Safety Last * tl;dr *
Super Moderator
Μηνύματα
42.895
Reaction score
76.494
Καλώς ήρθες!

Ακόμα και το ίδιο το κατάστημα που μίλησα απλά με άδειασε ξερά λέγοντας μου ότι οι τηλεοράσεις της samsung δεν καλύπτονται απο εμάς αλλά απο την Samsung και να συνεννοηθώ με αυτούς...
Υπεύθυνο για το πρόβλημα και τη συνεννόηση με την κατασκευάστρια εταιρεία είναι το κατάστημα απο το οποίο αγοράστηκε η συσκευή.
 

Μηνύματα
2
Reaction score
1
Καλώς ήρθες!



Υπεύθυνο για το πρόβλημα και τη συνεννόηση με την κατασκευάστρια εταιρεία είναι το κατάστημα απο το οποίο αγοράστηκε η συσκευή.
Συμφωνώ, αλλά βλέπεις τι απάντηση πήρα από το κατάστημα.. Τους έκανα αρνητική αξιολόγηση για την συμπεριφορά τους στο skroutz και αν δεν προχωρήσει με την αντιπροσωπεια η υπόθεση μάλλον θα κάνω και καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή γιατί και σε μένα δεν μου άρεσε καθόλου η συμπεριφορά τους, και το κακό είναι ότι σε κανέναν δεν ιδρώνει το αυτάκι τους. Αυτό που εισπράττω δηλαδή σαν αποτέλεσμα και με νευριάζει είναι μια γενική απάθεια και αδιαφορία από τους πάντες.
Τουλάχιστον υπάρχουν τα forum που μπορούμε να γράψουμε τέτοιες εμπειρίες ώστε να να ενημερώνεται όποιος ψάχνεται.
 

Μηνύματα
16.478
Reaction score
30.453
Καλώς ήρθες!



Υπεύθυνο για το πρόβλημα και τη συνεννόηση με την κατασκευάστρια εταιρεία είναι το κατάστημα απο το οποίο αγοράστηκε η συσκευή.
Το κατάστημα υποχρεούται να παραλάβει από τον τελικό καταναλωτή την τηλεόραση και να τρέξει τη διαδικασία doa , όπως την ορίζει ο αντιπρόσωπος, ώστε να αντικαταστήσει το συντομότερο δυνατό την τηλεόραση. Από τη στιγμή που ο φίλος μας απευθύνθηκε πρώτα στη samsung η οποία και παρέλαβε την τηλεόραση και σε δεύτερο χρόνο στο κατάστημα, δε βλέπω τι μπορεί να κάνει αυτό.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.837
Reaction score
12.934
Βάλε έναν δικηγόρο να τους πάρει τηλέφωνο και να τους ενημερώσει πως απαιτείς να έρθει στο χώρο σου καινούρια τηλεόραση.
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.707
Reaction score
29.602
Στείλε κανέναν "φίλο" σου να τους ζητήσει εκ μέρους σου ευγενικά την άμεση αντικατάσταση της τηλεόρασης.

Konstant.jpg
 

Μηνύματα
12
Reaction score
4
Εγώ πάντως έχω να πω τα καλύτερα. Την πρώτη φορά μετά από light bleeding στο πάνελ έβαλαν καινούργιο και στο δεύτερο που είχε καμία δεκαριά καμμένα πίξελ μου είπαν πως δεν υπάρχει πάνελ και μου έκαναν αντικατάσταση. Έτσι λοιπόν για καλή μου τύχη βρέθηκα με μια ολοκαίνουργια lg oled:party:
 





Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.872
Μηνύματα
2.954.809
Members
38.252
Νεότερο μέλος
Der Pharao
Top