Προτάγματα Ενισχυτικών Βαθμίδων για Jazzεμένους

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.376
Reaction score
1.430
Βρε Πλάτωνα βοήθα με να καταλάβω:

Ας πούμε ότι έρχομαι στο τσακίρ κέφι, μερακλώνω, νταλκαδγιάζω κλπ. και γουστάρω να ακούσω όλο το Δαχτυλίδι μονορούφι σα να είμαι πρώτο τραπέζι πίστα στο Μπαϊρόιτ.

Ο Σταματάκος λέει παίξε μπάλα ρε μόρτη και όλα καλά.
Ο Άτκινσον λέει ότι ο Έγελος θα τα φτύσει μετά την ογδόη εσπερινή.

Πχοιός έχει δίκιο; :confused::confused::confused:
Επιμενω..........αλλο ενα -δυο τραγουδια στο τσακιρ κεφι και αλλο 3-4ωρο παρτυ.
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.376
Reaction score
1.430
Πλάτωνα η άποψη του Δ. Σταματάκου είναι πως πάντα πρέπει να ακούμε σε υψηλές στάθμες και πως είναι λάθος να ακούμε χαμηλά.
Αν το συνδυάσεις με τα παραπάνω λένε ακριβώς τα αντίθετα Atkinson και Σταματάκος.

Ο Atkinson έκανε προθέρμανση στο ένα τρίτο της ισχύος του ενισχυτή, όπως συνηθίζει άλλωστε, για μία ώρα, σε έναν ενισχυτή 150 watt. Σιγά την ισχύ πάρτι. Και χαμηλή στάθμη είναι τα 50 watts.
Πετρο νομιζω οτι οι ρεαλιστικες σταθμες εχουν να κανουν με το "ρεαλιστικο".
Δηλαδη, οι ροκιες φυσικα και πρεπει να ακουγονται δυνατα, αλλα ενα πιανο με μια φωνη, δεν ειναι ρεαλιστικο να ακουγονται σαν ξεφωνητα.
Και φυσικα ολα εχουν να κανουν και με το ηχειο........βαλτον στα Avantgarde και τα λεμε.
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.836
Reaction score
12.933
Πετρο νομιζω οτι οι ρεαλιστικες σταθμες εχουν να κανουν με το "ρεαλιστικο".
Δηλαδη, οι ροκιες φυσικα και πρεπει να ακουγονται δυνατα, αλλα ενα πιανο με μια φωνη, δεν ειναι ρεαλιστικο να ακουγονται σαν ξεφωνητα.
Και φυσικα ολα εχουν να κανουν και με το ηχειο........βαλτον στα Avantgarde και τα λεμε.
Εδώ το σύστημα ακροάσεων του ενός...
https://www.stereophile.com/content...160-integrated-amplifier-associated-equipment
ενώ ο Σταματάκος κάνει τις δοκιμές με ATC SCM-50, που για να γεμίσουν χρειάζονται τρελό γκάζι.
Με δυο λόγια ακόμα μεγαλύτερο χάσμα στο τι λέει ο καθένας για τον ίδιο ενισχυτή.
 

A

AKARL

Guest
Πλάτωνα η άποψη του Δ. Σταματάκου είναι πως πάντα πρέπει να ακούμε σε υψηλές στάθμες και πως είναι λάθος να ακούμε χαμηλά.
Αν το συνδυάσεις με τα παραπάνω λένε ακριβώς τα αντίθετα Atkinson και Σταματάκος.

Ο Atkinson έκανε προθέρμανση στο ένα τρίτο της ισχύος του ενισχυτή, όπως συνηθίζει άλλωστε, για μία ώρα, σε έναν ενισχυτή 150 watt. Σιγά την ισχύ πάρτι. Και χαμηλή στάθμη είναι τα 50 watts.
Πέτρο, θεωρείς ότι, με βάση τις μετρήσεις του Άτκινσον, υπάρχει κάποιο "θεματάκι" εύρυθμης λειτουργίας του Έγελου; Ισως, παρά τις γενικώς διθυραμβικές κριτικές, τελικά "Something is rotten in the state of Denmark";
 

PeterMeni

DIY - "Επαγγελματίας"
Moderator
Μηνύματα
9.836
Reaction score
12.933
Πέτρο, θεωρείς ότι, με βάση τις μετρήσεις του Άτκινσον, υπάρχει κάποιο "θεματάκι" εύρυθμης λειτουργίας του Έγελου; Ισως, παρά τις γενικώς διθυραμβικές κριτικές, τελικά "Something is rotten in the state of Denmark";
Γενικά μιλώντας
Πέτρο, θεωρείς ότι, με βάση τις μετρήσεις του Άτκινσον, υπάρχει κάποιο "θεματάκι" εύρυθμης λειτουργίας του Έγελου; Ισως, παρά τις γενικώς διθυραμβικές κριτικές, τελικά "Something is rotten in the state of Denmark";
Before performing any measurements on an amplifier, I run it for an hour at one-third its specified maximum power, which, thermally, is the worst case for an amplifier with a class-B or -AB output stage.
Read more at https://www.stereophile.com/content...ed-amplifier-measurements#c5hCLiV2hL7TfoeR.99

Εδώ μπορούμε να υποθέσουμε διάφορα. Με τι <<τρέχει>> τον ενισχυτή για μία ώρα πριν τις μετρήσεις?
Μουσικό πρόγραμμα και αν ναι με τι μέσες στάθμες? Γεννήτρια και αν ναι με τι θόρυβο?
Για φορτίο έχει σταθερό Dummy Load ή πραγματικό ηχείο?
Πάντως, όπως το θέτει, ένας ενισχυτής όταν δουλεύει συνεχώς σε ποσοστό 33% τις μέγιστης ισχύος του με απαιτητικό πρόγραμμα θα ζοριστεί πολύ, εκτός αν έχει ψύχτρες σε αφθονία και μπόλικα ρεύματα από τροφοδοσία και τρανζίστορ εξόδου.
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.376
Reaction score
1.430
Το De Vore που ειχε σαν αναφορας ο Ατκινσον ειναι 93 ντιμπι και 10Ωμ αντιστασης, και το ATC του Σταματακου στο αλλο ακρο.
Παρ' ολα αυτα (χωρις να εχω διαβασει τα τεστ και των δυο) γραφουν ο ενας για εργαστηριακες μετρησεις και ο αλλος για ακουστικα συμπερασματα.
 

A

AKARL

Guest
Το De Vore που ειχε σαν αναφορας ο Ατκινσον ειναι 93 ντιμπι και 10Ωμ αντιστασης, και το ATC του Σταματακου στο αλλο ακρο.
Παρ' ολα αυτα (χωρις να εχω διαβασει τα τεστ και των δυο) γραφουν ο ενας για εργαστηριακες μετρησεις και ο αλλος για ακουστικα συμπερασματα.
Καλημέρα Πλάτωνα!

Ας ξεμπερδέψουμε ένα-δγυό πράγματα:

Τόσο το Στερεοφίλ όσο και το Αβμέντορ συνοδεύουν τα αποτελέσματα των ακουστικών διερευνήσεων/αξιολογήσεων ενός μηχανήματος με εργαστηριακές μετρήσεις.

Στην περίπτωση του Έγελου το ακουστικό τεστ στο Στερεοφίλ διεξήγαγε ο Χέρμπ Ράϊχερτ ενώ τις εργαστηριακές μετρήσεις, ως είθισται, ο Τζων Άτκινσον.

Στο Αβμέντορ η κατάσταση είναι ουάν μαν σόου. Ο Σταματάκος ακούει, μετράει, γράφει ... τα πάντα όλα! :hi:

Αμφότερες οι ακουστικές αξιολογήσεις είναι πολύ θετικές για τον Έγελο (πολύ βαρύ όνομα).

Παραθέτω τα συμπεράσματα:

"Conclusion
When I listen to a component I'm reviewing, I aim to stay mindful, but not so analytical that I suppress my feelings or intuition. I never want my audio prejudices to trump my curiosity. I do my best to report my pleasures and my disappointments—not my opinions. I believe it is my job to find worthy components and report to readers about their fundamental character. My reviews should reveal a component's potential for generating musical enjoyment in a wide range of audio systems. Most important, I need always to remember that my taste in music playback is unlikely to be the same as yours.

My experiences with Hegel Music Systems' H160 made all of the above easy. I used it with a wide range of loudspeakers, recordings, and source components in order to boil this sturdy integrated down to its essential base character, which sounded to me ardent and visceral, but never overblown or unrefined. It didn't play as captivatingly or as colorfully as my Line Magnetics LM518 1A amplifier, but its sound wasn't too dark or too light or unfun in any way. On a scale of thick to thin, the H160 tended toward the corporeal—but in a very appealing manner. It wasn't fast or slow. Its way with rhythm and tempo was unerringly natural and enjoyable. Forced to pronounce a negative, I'd say that the H160 could occasionally seem a little hesitant off the starting line, and a smidgen less invisible than the very best.

What the Hegel H160 did better than any but the absolute best amps I have heard was to generate correct-feeling tonal and structural balances in every loudspeaker I connected it to. If I were a nascent speaker designer en route to the Consumer Electronics Show in hopes of finding dealers, or a blossoming audiophile exasperated by all the advertising hype and reviewer hyperbole, I'd be studying Hegel's website now. The H160 is ready to make a diverse lot of audiophiles very happy—maybe even Class A in Stereophile's "Recommended Components" happy"

και

"Τελικώς...
... το αναπόδραστο συμπέρασμα είναι ο Hegel Η160 είναι ένας πραγματικά “ολοκληρωμένος” ενισχυτής με την πραγματική και όχι την τεχνική έννοια του όρου. Φαίνεται να είναι σχεδιασμένος ώστε να καλύπτει τις ανάγκες μιας μεγάλης γκάμας απαιτητικών ακροατών, διαθέτει επάρκεια ισχύος και ένα πολύ καλό ψηφιακό τμήμα που υποστηρίζει streaming και παράλληλα προσφέρει ευχάριστο, ξεκούραστο ήχο που θα ικανοποιήσει σε κάθε περίπτωση. Πρόκειται για έναν από τους καλύτερους all-around ολοκληρωμένους ενισχυτές που έχουμε δοκιμάσει εδώ και αρκετό καιρό στη συγκεκριμένη κατηγορία τιμής και προτείνεται ανεπιφύλακτα!"

Ως εδώ όλα καλά.

Επαναλαμβάνω αυτό που με προβλημάτισε:

Ενώ ο Άτκινσον, μετά από μια διαδικασία συγκεκριμένης λειτουργίας την οποία εφαρμόζει σε κάθε ενισχυτή που μετράει, λέει ξεκάθαρα ότι ο Έγελος είναι ακατάλληλος για πολύωρες ακροάσεις σε υψηλές εντάσεις (δεν το έχει ρε παιδί μου), ο Σταματάκος λέει ότι η γενική αίσθηση που αποκομίζει κανείς είναι αυτή της άνεσης στις περιγραφές και μιας ξεκούραστης ηχητικής συμπεριφοράς που είναι κομμένη και ραμμένη για πολύωρες ακροάσεις, υψηλών απαιτήσεων (ήτοι μεθερμηνευόμενο και υψηλών εντάσεων).

Ανέφερα, καθ΄υπερβολήν και αστειεύμενος, την περίπτωση να θέλει κανείς να ακούσει όλο το Δαχτυλίδι μονορούφι σα να είναι πρώτο τραπέζι πίστα στο Μπαϊρόιτ αλλά δεν το έπιασες το υπονοούμενο (που είσαι Ντιμιπόδιιιιιιιιιιιι;;;). Δεν αναφερόμουνα σε 3-4 τραγούδια στο τσακίρ κέφι αλλά σε, περίπου, 15 ώρες ακρόασης όπερας σε ρεαλιστικές στάθμες.

Θα τα καταφέρει ο Έγελος;
 

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.376
Reaction score
1.430
πολύωρες ακροάσεις, υψηλών απαιτήσεων (ήτοι μεθερμηνευόμενο και υψηλών εντάσεων).



....................Εδω διαφωνουμε.........Υψηλης πιστοτητας (Hi-end) εννοει, οχι High power.



Ανέφερα, καθ΄υπερβολήν και αστειεύμενος, την περίπτωση να θέλει κανείς να ακούσει όλο το Δαχτυλίδι μονορούφι σα να είναι πρώτο τραπέζι πίστα στο Μπαϊρόιτ αλλά δεν το έπιασες το υπονοούμενο (που είσαι Ντιμιπόδιιιιιιιιιιιι;;;). Δεν αναφερόμουνα σε 3-4 τραγούδια στο τσακίρ κέφι αλλά σε, περίπου, 15 ώρες ακρόασης όπερας σε ρεαλιστικές στάθμες.

.................Αυτο ΔΕΝ ειναι σταθμες παρτυ που εγραψε ο Ατκινσον.


Θα τα καταφέρει ο Έγελος;



.................Με ποιο ηχειο και σε τι χωρο??????
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.624
Reaction score
58.077
Περί Hegel H160 ο λόγος.

O Τζων Άτκινσον του Στερεοφίλ λέγει:
"I measured the Hegel H160 using my recently recalibrated Audio Precision SYS2722 system (see www.ap.com, and the January 2008 "As We See It"). Before performing any measurements on an amplifier, I run it for an hour at one-third its specified maximum power, which, thermally, is the worst case for an amplifier with a class-B or -AB output stage. I cut short this preconditioning of the H160 after 20 minutes, however, as the THD+noise, which had been just 0.00315% with the amplifier cold, had risen to 0.83%. The chassis was mildly warm, at 92.2°F (33.4°C), but the temperature of the internal heatsinks must have been much higher. Allowing the amplifier to cool brought back correct operation, with very low distortion, but this is not an amplifier suitable for sustained high-power use, such as providing the music for a rambunctious party."

Ο Jim Stamatakos του Avmentor λέγει:
"Η γενική αίσθηση που αποκομίζει κανείς είναι αυτή της άνεσης στις περιγραφές και μιας ξεκούραστης ηχητικής συμπεριφοράς που είναι κομμένη και ραμμένη για πολύωρες ακροάσεις, υψηλών απαιτήσεων."

:confused::confused::confused::confused::confused: What gives????? :confused::confused::confused::confused::confused::confused:
Δεν προτίθεμαι να χάσω χρόνο διευρευνώντας τις ακριβείς συνθήκες υπό τις οποίες ο JA εξήγαγε το δικό του συμπέρασμα,για τον απλούστατο λόγο ότι η περιγραφή του συμβάντος βασίστηκε σε μετρήσεις.Εφόσον λοιπόν δεν αμφισβητούνται εκείνες,φανερώνουν ότι πράγματι ο H160 έχει ωφέλιμη ζώνη ισχύος στενότερη σε σχέση με ό,τι θα υποδήλωναν οι προδιαγεγραμμένες μέγιστες τιμές ισχύος του και ο συντελεστής απόσβεσης.
Κάτι τέτοιο όμως δεν προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση άμα παρατηρήσουμε προσεκτικά την κατασκευή του ενισχυτή.

Σχετικά με τις παρατηρήσεις του ΔΣ,ας προσέξουμε τα χαρακτηριστικά εμπέδησης του παθητικού ATC SCM50 ( άνω αριστερός πίνακας,μαύρη καμπύλη) σε αντιπαραβολή κιόλας με την απόκριση συχνότητας:



Παρατηρούμε ότι με εξαίρεση μια μικρή άνοδο στη ζώνη της δεύτερης οκτάβας -αντιστοιχούσα πιθανότατα στο συντονισμό από την οπή ανάκλασης χαμηλών- η εμπέδηση του ηχείου κυμαίνεται στο σύνολο σχεδόν του φάσματος από ελάχιστη τιμή 5,2 Ohm (σημειούμενη μεταξύ τρίτης και τέταρτης οκτάβας όπως και στη ζώνη των κατώτερων υψηλών) μέχρι τιμή κάτω των 16 Ohm.Η μικρή διακύμανση πέριξ της ονομαστικής τιμής 8 Ohm μαρτυρά επίσης και καλόβολη διακύμανση στην ηλεκτρική φάση της εμπέδησης.Για μια ξεκούραστη ακρόαση σε ρεαλιστικές στάθμες λοιπόν,τα SCM 50 τείνουν ν'απαιτούν υψηλότερες τιμές ισχύος,έστω και αν εκείνες δεν θα συνοδεύονταν ταυτόχρονα από υψηλότατη παροχή ρευμάτων εκ μέρους του τροφοδοτικού.

Προσπερνώντας αλληλεπιδράσεις με την ακουστική συμπεριφορά δεδομένου χώρου,έτερο ηχείο έστω και αν εμφάνιζε ονομαστικές τιμές αντίστασης κι ευαισθησίας υψηλότερες σε σχέση με το SCM50,είναι δυνατόν να χαρακτηριζόταν από διακυμάνσεις εμπέδησης και φάσης που θα το καθιστούσαν -σε συνάρτηση και με τις συχνοτικές ζώνες όπου θα σημειώνονταν αυτές- πιο δύστροπο και απαιτητικό φορτίο από το ATC.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.833
Reaction score
84.881
Ανέφερα, καθ΄υπερβολήν και αστειεύμενος, την περίπτωση να θέλει κανείς να ακούσει όλο το Δαχτυλίδι μονορούφι σα να είναι πρώτο τραπέζι πίστα στο Μπαϊρόιτ αλλά δεν το έπιασες το υπονοούμενο (που είσαι Ντιμιπόδιιιιιιιιιιιι;;
Εδώ.
Εγω το πιασα το υπονοούμενο.

Εσύ να δούμε τι θα πιάσεις που δεν πήρες ενεργά :roflmao:
 

A

AKARL

Guest
Εδώ.
Εγω το πιασα το υπονοούμενο.
Έπιασες το υπονούμενο αφού, ε;! ;)

Τότε γιατί δεν λες στον Πλάτωνα σε πχοιές μέσες στάθμες κυμαίνονται τα ντιμπιεσπιέλ και σε ποιά στάθμη οι κορυφές σε ένα τυπικό ευρωπαϊκό Konzerthaus κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης ενός συμφωνικού έργου;
Παλιά το θυμόμουν αυτό, αλλά τώρα πχιά ....

Εσύ να δούμε τι θα πιάσεις που δεν πήρες ενεργά :roflmao:
Λοιπόν, γιατρέ μου η διάγνωσίς μου για την ιδιαίτερη περίπτωσή σου είναι: πάσχεις από ΣΕΨΟΗΧΑ (Σύνδρομο Επίκτητου Ψυχαναγκαστικού Ορθολογισμού Ηχητικής Αναπαραγωγής). :o:o:o

Αυτό, εκτιμώ, ότι δεν το είχες εξαπανέκαθεν αλλά το απέκτησες από τις "κακές παρέες" που έχεις μπλέξει τα τελευταία χρόνια ....

Ευτυχώς, όμως, είναι ιάσιμο. :party::party::party:

Το μόνο που πρέπει να κάνεις είναι:
Να κσεφορτωθείς όλα τα πσηφιακά καλούδια που έχεις (ντιεσπιά, ντιράκια, μάκμπουκς, άϋλο σόφτγουερ κλπ.), όλα τα ρουμ τρήτμεντς και να διαγράπσεις όλα τα πιντιέφια.
Να κσεφορτωθείς τα μπιεντάμπλεγιου και όλα τα συμπαραμαρτούντα δικάναλα και πολυκάναλα εργαλεία του Ancien Régime.
Να αποκτήσεις έναν φτηνό λαμπάτο ολοκληρωμένο και ένα αντιστοίχως φτηνό ζεύγος κορνάτων ηχείων.
Να τα στήσεις με συνειδητά λάθος τρόπο.
Να αρχίσεις να ακούς αποκλειστικά τους δίσκους σου, τις κασσέττες σου και ραδιόφωνο (εφέμ και μεσαία μόνο!).
Όταν πάψει να σε ενοχλεί (αρχικά) και να σε απασχολεί (ακολούθως) το όλο θέμα της αναπαραγωγής και αρχίσεις να απολαμβάνεις αυτό που ακούς και μόνο, τότε .... ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΓΙΑΤΡΕΥΤΕΙ!!!! :party::party::party:

Πάμε, τώρα, παρακάτω:

Μετά από πολύ σκέψη, δγιάβαζμα, βοήθεια εδώ στο αβσάϊτ κλπ., κλπ. αγόρασα ένα νέο ζεύγος, εξαιρετικά οικονομικών, παθητικών ηχείων δαπέδου (ουδεμία σημασία έχει πχοιά ηχεία είναι).

Ακολουθώντας τη συμβουλή του ΕΑΡ (να 'ναι καλά!) όχι μόνο δεν τα άκουσα πριν τα αγοράσω αλλά ούτε καν τα είδα από κοντά.

Μπορώ πλέον να πω με βεβαιότητα ότι έκανα την, μακράν, καλύτερη επιλογή με βάση τους οικονομοτεχνικούς περιορισμούς, τον χώρο και τις προτιμήσεις μου. Σε αυτό δεν θα επεκταθώ περαιτέρω.

Αποδείχθηκαν, δε, τόσο καλά για τον χώρο μου που μου δημιούργησαν ένα (ευχάριστο) πρόβλημα: Οι τρεις ενισχυτικές μονάδες που έχω διαθέσιμες αδυνατούν να αναδείξουν πλήρως τις δυνατότητες των νέων ηχείων.

Κατά συνέπεια, αναζητώ νέα ενισχυτική μονάδα (τελική ή ολοκληρωμένη) χωρίς να αγχώνομαι ή να επείγομαι.

Το σκεπτικό της αναζήτησης παραμένει ίδιο:

Να είναι εντός συγκεκριμένων τεχνικοοικονομικών περιορισμών με μόνο ζητούμενο την αισθητή βελτίωση σε σχέση με τα υφιστάμενα (χωρίς να ψάχνω το μέγιστο ή το απόλυτο).

Απλό δεν είναι;
 
Last edited by a moderator:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.833
Reaction score
84.881
Τότε γιατί δεν λες στον Πλάτωνα σε πχοιές μέσες στάθμες κυμαίνονται τα ντιμπιεσπιέλ και σε ποιά στάθμη οι κορυφές σε ένα τυπικό ευρωπαϊκό Konzerthaus κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης ενός συμφωνικού έργου;
Δεν εχει τόση μεγάλη σημασία το τι μετράμε μεσα στην αίθουσα συναυλιών. Ειναι και ο κόσμος, ανεβάζει το noise floor, και αν δεν εχεις πάρει καλο εισιτήριο και είσαι 15 σειρές πίσω...άσε, και με λαμπατο παίζονται.

Το θέμα ειναι τι γίνεται με μια καλή σύγχρονη ηχογραφηση συμφωνικής (μισώ τον Wagner και ολα του τα δακτυλίδια μαζί :p) με τεράστιο δυναμικο εύρος σαν roller coaster.
Για να αναπαραχθεί και να γίνει ακουστή όλη αυτη η πληροφορία θελεις πολλα ασυμπίεστα ντιμπιά- χεντρουμ να φαν και οι κότες.

Εκεί φαινονται οι ικανότητες ενός συστήματος, όχι στην ξανθιά που χασμουριέται με το μικρο τζαζ συνολάκι
 

A

AKARL

Guest
πολύωρες ακροάσεις, υψηλών απαιτήσεων (ήτοι μεθερμηνευόμενο και υψηλών εντάσεων).

....................Εδω διαφωνουμε.........Υψηλης πιστοτητας (Hi-end) εννοει, οχι High power.

Ανέφερα, καθ΄υπερβολήν και αστειεύμενος, την περίπτωση να θέλει κανείς να ακούσει όλο το Δαχτυλίδι μονορούφι σα να είναι πρώτο τραπέζι πίστα στο Μπαϊρόιτ αλλά δεν το έπιασες το υπονοούμενο (που είσαι Ντιμιπόδιιιιιιιιιιιι;;;). Δεν αναφερόμουνα σε 3-4 τραγούδια στο τσακίρ κέφι αλλά σε, περίπου, 15 ώρες ακρόασης όπερας σε ρεαλιστικές στάθμες.

.................Αυτο ΔΕΝ ειναι σταθμες παρτυ που εγραψε ο Ατκινσον.

Θα τα καταφέρει ο Έγελος;

.................Με ποιο ηχειο και σε τι χωρο??????
Θεωρώ ότι η παρέμβαση του Bhutia καθιστά το όλο θέμα λήξαν, n'est-ce pas?
[DOUBLEPOST=1509194986][/DOUBLEPOST]
Δεν εχει τόση μεγάλη σημασία το τι μετράμε μεσα στην αίθουσα συναυλιών. Ειναι και ο κόσμος, ανεβάζει το noise floor, και αν δεν εχεις πάρει καλο εισιτήριο και είσαι 15 σειρές πίσω...άσε, και με λαμπατο παίζονται.

Το θέμα ειναι τι γίνεται με μια καλή σύγχρονη ηχογραφηση συμφωνικής (μισώ τον Wagner και ολα του τα δακτυλίδια μαζί :p) με τεράστιο δυναμικο εύρος σαν roller coaster.
Για να αναπαραχθεί και να γίνει ακουστή όλη αυτη η πληροφορία θελεις πολλα ασυμπίεστα ντιμπιά- χεντρουμ να φαν και οι κότες.

Εκεί φαινονται οι ικανότητες ενός συστήματος, όχι στην ξανθιά που χασμουριέται με το μικρο τζαζ συνολάκι
Amen, bro!

Επίσης, θεωρώ, ΙΜΗΟ, ότι αυτές οι περιπτώσεις μουσικών έργων, ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ, επιβάλλουν/απαιτούν την ύπαρξη ηχοσυστημάτων που να πληρούν στο ακέραιο τις επιταγές περί υψηλής πιστότητας των "ιερατείων" της ΑΕΣ και της ΕΒΟΥ.

Για όλα τα άλλα παρακλάδια της Μουσικής ένα τυπικά φροντιζμένο "στερεοφωνικό" φτάνει και περισσεύει.
 
Last edited by a moderator:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
28.833
Reaction score
84.881
καθιστά το όλο θέμα λήξαν
Επίσης λήξαν ειναι το θέμα της ενίσχυσης. Ειδικά σε αυτα τα μπατζετ:

Ncore (εχει εναν ο Άκης τζι αγγελία) ή αν δεν φτάνουν τα χρήματα UcD.
Αναρωτιέμαι γιατι το συζητάς τόσες μερες.

Αν χρειαστεί να αλλαξεις προενισχυτη, μην διστάσεις. Δεν μπορει να ειναι η εμμονή στον προ που εχεις μόνιμη τροχοπέδη για το τελικό αποτέλεσμα.
 

A

AKARL

Guest
Επίσης λήξαν ειναι το θέμα της ενίσχυσης. Ειδικά σε αυτα τα μπατζετ:

Ncore (εχει εναν ο Άκης τζι αγγελία) ή αν δεν φτάνουν τα χρήματα UcD.
Αναρωτιέμαι γιατι το συζητάς τόσες μερες.

Αν χρειαστεί να αλλαξεις προενισχυτη, μην διστάσεις. Δεν μπορει να ειναι η εμμονή στον προ που εχεις μόνιμη τροχοπέδη για το τελικό αποτέλεσμα.
Food for thought!

Αργότερα το απόγευμα θα παραθέσω κάπχοιες σκέπσεις και προβληματιζμούς μου πάνω στο θέμα αυτό προσβέποντας σε ουσιαστικό φήντμπακ.

Au revoir....
 


platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.376
Reaction score
1.430
Εφ' οσον λοιπον εχεις δεδομενο οτι τα ηχεια σου, πρωτα απ' ολα, μπορουν να σου δωσουν τις ρεαλιστικες σταθμες που απαιτουν οι συμφωνικες, εχεις κατ΄ εμε, δυο επιλογες.
Η μια ειναι αυτη που σου ειπε ο Dimifoot (Νcore, Ucd) και η αλλη, ή Parasound ή Bryston.

Αν καψεις κανενα ηχειο βεβαια...........μην παραπονεθεις.
 

A

AKARL

Guest
AKARL, η απάντηση στο ερώτημα σου:

http://www.thevintageknob.org/kenwood-L-07M.html
Πολύ ενδιαφέρουσα απάντηση και μου αρέζει κιόλας από πολλές απόψεις (όχι ότι δεν έχει και τα μειονεκτήματά της). :hi:
Σε περίπτωση που θέλεις και δεν βαργιέσαι, μπορείς να μου πεις και δυό λόγια για το σκεπτικό της συγκεκριμένης πρότασης;
 

A

AKARL

Guest
Εφ' οσον λοιπον εχεις δεδομενο οτι τα ηχεια σου, πρωτα απ' ολα, μπορουν να σου δωσουν τις ρεαλιστικες σταθμες που απαιτουν οι συμφωνικες
Όχι, δεν το έχω δεδομένο, κάθε άλλο.
Το μέγιστο εσπιέλ που μπορούν να δώσουν είναι (μόνο?) 110 ντιμπί.
Το καλό (?) στην περίπτωσή μου είναι ότι η ακρόαση συμφωνικών έργων αποτελεί μικρό ποσοστό της μουσικής που γενικά απολαμβάνω. Σε νήαρφιλντ ακροάσεις όμως έχω λαμβάνειν, σχετικά, αξιοπρεπή ψευδαίσθηση βίρτσουαλ παρουσίας σε Konzerthaus. Αυτό μου αρκεί!
Στα υπόλοιπα καθημερινά ακούσματα λίγα και καλά βατάκια κάνουν τη δουλειά τους.
Όμως εκεί που θέλω (χρειάζομαι, ίσως) αυτή την καθηλωτική αίσθηση του γουόλ οφ σάουντ είναι όταν ακροάζομαι συναυλίες των Πίνκ Φλόϋντ, Ρότζερ Γουώτερς ή Ντέϊβιντ Γκίλμουρ - ο με τεράστια διαφορά καλύτερος ποιοτικά ήχος ανάμεσα σε πέριξ των 1000 συναυλιών που έχω παρακολουθήσει έως τώρα.

Αν καψεις κανενα ηχειο βεβαια...........μην παραπονεθεις.
:hi::hi::hi::hi::hi:

Αυτή είναι μια πολύ σοβαρή επιφύλαξή μου σε σχέση με σκέψεις για πολύ ισχυρούς ενισχυτές δεδομένου ότι τα ηχεία "σηκώνουν" έως 200 βατ.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
28.826
Reaction score
27.880
https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/x509816130

Ρίξε σε αυτόν μια ματιά και έχε τον νου σου για τον προκάτοχό του b2301l στην ίδια ισχύ 2χ300/8 2χ550/4 .
Είναι εξαιρετικά μηχανήματα πολύ γρήγορα χωρίς ίχνος σκληράδας.

https://page.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/r170668978

Επίσης σου κάνει και αυτός.
2χ200/8, 2χ350/4.


Sorry σε όλους αλλά δεν κρατήθηκα.
 
Last edited:


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
173.834
Μηνύματα
2.953.407
Members
38.246
Νεότερο μέλος
TimoleonTimoleon
Top